HERÄTKÄÄ Vag uskovaiset ja muutkin...

Herättäjä

Vag konsernin tuotteet on nykyään sikamaisen ala-arvoisia, laaduttomia tarkoituksella halvalla tehtyjä. Moottoreissa, vaihteistoissa suuria ongelmia erittäin kalliita korjata. Pikkuvikoja yhtenään. Takuuta myönetään vain kaksi vuotta, mikä on automerkkien heikoin. EU:n pakottamana täytyy olla vähintään kaksi vuotta.
Siis, riskiostos joka voi tulla todella kalliiksi ja mielipahat päälle. Näistä ongelmista on kirjoitettu maailmalla yhtenään ja korjausta ei ole tapahtunut. Aikamoista asiakkaan aliarviointia ja ylimielisyyttä.

48

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopottaja

      Jokos kymckosi on ajokunnossa?

      • saatkopalkkaatoimista

        Taitaa kymco olla ihan eri laatua.


    • On_se_näinkin

      Meehän jakelemaan niitä Vartiotornejas muualle. Tämä on autofoorumi, ei lahkolaisfoorumi.

    • Toyota_myyjän_paniikki

      Vw on laadukas tuote, ajoltaan huippua jne... Ne vuosia sitten olleet poikkeamat on hoidettu ja siksi myynti kasvaa ja on ohittanut Toyotan maailmanlaajuisesti. Myös vanhat ongelmat hoituu tuotevastuun piikkiin jos autoa on huollettu huolto-ohjelman mukaan.

      • Velmies

        ajoin muutama vuosi sitten Toyotan koeajossa,arvostan autoa nöyrästi kestävyydestä,huollossa.mutta ne ajo-ominaisuudet...valehtelemaan nykyinen vanha raakki...On parempi ! niin,vaikka onkin vanha wankkuri


    • OssssilleTiedoksi

      Kukin on uskossaan onnellinen.
      Olen ajanut kuudella VW:llä noin miljoona kilometriä ja korjauskustannukset ovat olleet tasan nolla euroa. Jos sinä olet sitä mieltä että minua on kusetettu ja minun pitäisi vaihtaa automerkkiä koska VW on laaduton kippo niin voin kertoa että siihen ei nettikirjoittelu paljoa vaikuta.
      Jos VW:n tekemä auto aiheuttaa minulle ongelmia niin vaihdan merkkiä seuraavana päivänä. En sen takia että joku hörhö purkaa mielenterveysongelmiaan VW:tä kohtaan netissä.

      • EiVWtäEiOngelmia

      • OsssilleTiedoksi
        EiVWtäEiOngelmia kirjoitti:

        Tämä on kaiketi sitten vaan iltasanomoen keksimä provo, vai mitä?

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1438825041726.html

        Koeta nyt hyvä mies ymmärtää että järkevät ihmiset eivät juokse lehtikirjoitusten tai nettipostauksien perässä vaan perustavat valintansa oikean elämään ja kokemuksiinsa. Jos joku auto vie testissä kahdeksan litraan satasella vaikka ajotietokone näyttää 6,5 niin mitä se mun elämään vaikuttaa? Kaikki bensakoneiset vievät 120 kmh vähintään sen 8 litraa, ei se mulle mikään uutinen ole.
        Ossssi, sun pitäisi ymmärtää että sulla on maaninen suhtautuminen VW:n autoihin ja meille muille ne ovat vain käyttöesineitä. Suosittelen aivan oikeasti keskusteluja ammattiauttajan kanssa.


      • VELLMIES
        EiVWtäEiOngelmia kirjoitti:

        Tämä on kaiketi sitten vaan iltasanomoen keksimä provo, vai mitä?

        http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1438825041726.html

        Niin,en haluaisi,mutta palaan...itselläni on volkkari vento -vm 95.Kuluttaa ajossa n.6,7, kaupungissa noin 10 litraa. se on liikaa,se myönnetään...mutta kahdeksan pikkuapille on jo papille.


      • EiYhdeksänUutiset

        Merkillistä vaan on se, että lehtien kertomissa jutuissa on pääosassa joko VW tai Toyota. Ja aina negatiivisessa valossa.


      • Maajussillemorsian55
        EiYhdeksänUutiset kirjoitti:

        Merkillistä vaan on se, että lehtien kertomissa jutuissa on pääosassa joko VW tai Toyota. Ja aina negatiivisessa valossa.

        Olisikohan asialla mitään tekemistä sen kanssa että nämä kaksi merkkiä myyvät noin puolet kaikista autoista.
        Klikkaushuoraamiseksi kutsutaan ilmiötä jossa houkutellaan raflaavalla otsikolla suositusta aiheesta avaamaan täysin nollanarvoinen artikkeli.
        Ihmiset vaan ovat tyhmiä ja uteliaita.


      • ViimeinenVolkkari

        Joku ajanut kuudella eri vw:llä yhteensä miljoona kilometriä ja korjauskulut nolla euroa? Uskoo ken tahtoo.
        Näihin volkkareihin ei siis ole tarvinnut uusia miljoonan kilometrin aikana edes polttimoita tai pyyhkimiä? Entä renkaat, öljyt tai tuulilasi?
        Vaikka olisit ostanut kaikki volkkarisi uutena ja ajanut jokaisella n.166tkm, eli yhteensä miljoona kilometriä, on täysin mahdotonta että korjauskulut ovat nolla euroa.
        Kohta joku tietysti selittää että kuluvia osia ei lasketa korjauskuluihin. Vw miehet tuntien myös moottori ja vaihteisto ovat kuluvia osia ja vaihdetaan useammin kuin jakopää tai renkaat. Tällä kaavalla uskon kulujen olleen nolla euroa, muuten puhut satavarmasti paskaa.


      • OssssilleTiedoksi
        ViimeinenVolkkari kirjoitti:

        Joku ajanut kuudella eri vw:llä yhteensä miljoona kilometriä ja korjauskulut nolla euroa? Uskoo ken tahtoo.
        Näihin volkkareihin ei siis ole tarvinnut uusia miljoonan kilometrin aikana edes polttimoita tai pyyhkimiä? Entä renkaat, öljyt tai tuulilasi?
        Vaikka olisit ostanut kaikki volkkarisi uutena ja ajanut jokaisella n.166tkm, eli yhteensä miljoona kilometriä, on täysin mahdotonta että korjauskulut ovat nolla euroa.
        Kohta joku tietysti selittää että kuluvia osia ei lasketa korjauskuluihin. Vw miehet tuntien myös moottori ja vaihteisto ovat kuluvia osia ja vaihdetaan useammin kuin jakopää tai renkaat. Tällä kaavalla uskon kulujen olleen nolla euroa, muuten puhut satavarmasti paskaa.

        "Tällä kaavalla uskon kulujen olleen nolla euroa, muuten puhut satavarmasti paskaa."

        Sulla taitaa nyt pikkaisen keittää yli. Kyllä alle 200.000km/10v auto pelittää yleensä ilman mitään ongelmia.
        Korjaaminen on rikkoontuneen korjaamista. Jarrupalojen, ilmansuodattimien, tulppien yms vaihto on normaalia huoltoa. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää.
        Sen verran annan periksi että kolme tuulilasia olen joutunut paikkauttamaan, mutta ne lasken vahingoiksi, en rikkoutumisiksi. Samoin joku ääliö kolhi Passattiani kerran parkkipaikalla, mutta myöskään sen korjaamista en laske auton syyksi.
        Volkkarit olen ostanut uusina tai max 50.000km ajettuina.


      • OsssssilleTiedoksi

        Lisäselvennyksenä historiaani että ison osan kilsoista ajelin kymmenen vuoden jaksossa jossa työn kautta tuli motari- ja maantieajoa pahimmillaan reilut 50.000km vuodessa. Tuollaiset kilometrit ovat autolle niitä helpoimpia ja silloin korostuu auton ajo-ominaisuudet. Kollegoillakin oli käytössä pääsasiassa erimerkkisiä volkkareita, Mersuja ja Volvoja.
        En pidä omien autojen suoritusta mitenkään erikoisena, en muista että kukaan olisi koskaan jäänyt tulematta palaveriin auto-ongelmien takia tai että joku olisi tuskaillut korjauksien kanssa. Minkäänmerkkisellä autolla.


    • Kyllä minä nyt ainakin ostan VW Golffin kun herättäjä kielsi ostamasta..

      • VELMIES

        Niin. kateellisen kantapäissä...kun rotunsa tietää, se rotunsa tuntee.
        PÄTEE MUUTEN NAISIIN... Sama juttu.


    • seataudiskodaVWsama
      • lhlhiohoiho

        Kannattaa muistaa että kyseessä olevat ketju-TSI:t fixataan Suomessa 100% tehtaan piikkiin. Ruotsin ongelmat on ruotsin ongelmia. Suomen VW hoitaa vastuunsa eri malliin.


    • Oenonen

      Noo, ainakaan ne eivät ole hengenvaarallisia itsemurhavälineitä joissa on sirpalekranaatti turvatyynyn paikalla niinkuin japsiromuissa...

      • Öljyvuototsidsg

        No ei ne Japsit ole mitään hengenvaarallisia. Joissain merkeissä, joissain malleissa oli Takatan turvatyynyjä. Näistä joissain oli mahdollinen vika ja ne on takaisinkutsukampanjalla jo vaihdettu. Näitä tyynyjä oli myös joissain amerikkalaisissa autoissa.
        Hengenvaarallista voi olla esimerkiksi VAG tuotteen hajoaminen lapin korpeen talvella. Nämähän tunnetusti jättävät tielle.


      • höpöpöpöpöpö

        "Hengenvaarallista voi olla esimerkiksi VAG tuotteen hajoaminen lapin korpeen talvella. Nämähän tunnetusti jättävät tielle."

        Noinkohan on muualla kuin trollien mielessä.
        Viimeisin auto jota itse olen nähnyt nostettavan lavetille oli aivan uuden näköinen Avensis farkku. Toissapäivänä Kehä ykkösellä.


      • Voihurja

        Siinähän sitä onkin vakuuttavaa tilastoa. Ihanko ite nähnyt kerran? Ohhoh!


      • 222332

        Jos se kuuluisa TSI koneen ketju tai se toinen kuuluisa DSG vaihdelaatikko hajoaa, niin matka loppuu siihen. Silloin ei kannata olla pakkasessa ja korvessa, koska se voi koitua oikeasti vaaralliseksi. Näistä hajoamisistahan on faktaa media pullollaan.


      • hphiphohoih
        Voihurja kirjoitti:

        Siinähän sitä onkin vakuuttavaa tilastoa. Ihanko ite nähnyt kerran? Ohhoh!

        Lukemisen ymmärtäminen ei taidsa olla vahvimpia puoliasi. Koetapa miettiä tarkasti mitä "viimeisin" tarkoittaa. Montako viimeisintä voi olla ja voiko siitä vetää johtopäätöksiä edellisistä.

        Samapa tuo, tätä sontaa jauhavilla ei ole oikeastaan mitään kiinnostusta reaalimaailmaa kohtaan.


      • Rasvakoura
        222332 kirjoitti:

        Jos se kuuluisa TSI koneen ketju tai se toinen kuuluisa DSG vaihdelaatikko hajoaa, niin matka loppuu siihen. Silloin ei kannata olla pakkasessa ja korvessa, koska se voi koitua oikeasti vaaralliseksi. Näistä hajoamisistahan on faktaa media pullollaan.

        Tässä kommentoidaan asiaa kampaajaopiston blondin teknisellä tietämyksellä. TSI-DSG-ongelmat eivät jätä tien päälle. TSI:n ketju venyy hitaasti ja jossain kohtaa moottoriohjauksen varoitusvalo alkaa palamaan. DSG mahdolliset ongelmat ilmenevät nykimisenä, eniten hiljaa peruutettaessa.
        Pitäisi opetella asiansa vähän paremmin jos haluaa vittuilla.


      • seataudiskodaVWsama
        Rasvakoura kirjoitti:

        Tässä kommentoidaan asiaa kampaajaopiston blondin teknisellä tietämyksellä. TSI-DSG-ongelmat eivät jätä tien päälle. TSI:n ketju venyy hitaasti ja jossain kohtaa moottoriohjauksen varoitusvalo alkaa palamaan. DSG mahdolliset ongelmat ilmenevät nykimisenä, eniten hiljaa peruutettaessa.
        Pitäisi opetella asiansa vähän paremmin jos haluaa vittuilla.

        http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vwn-jakoketjukohu-kiihtyy-ruotsissa---ongelma-autot-listattu/dcA8uLdq


        Olikos usassakin pidennetty takuu?


      • KeskityPahvi
        seataudiskodaVWsama kirjoitti:

        http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vwn-jakoketjukohu-kiihtyy-ruotsissa---ongelma-autot-listattu/dcA8uLdq


        Olikos usassakin pidennetty takuu?

        Onks sulla Osssssi taas piuhat sekaisin? Postaat asiasta jonka Vw Suomessa hoitaa 100% tehtaan piikkiin ja ennaltaehkäisevästi ennenkuin mitään ehtii rikkoutua.
        Mitä tekemistä Ruotsin ongelmilla tai jenkkien takuulla on sen kanssa että TSI-DSG ongelmat eivät jätä tienpäälle vaan ketjun venyminen on vuosia kestävä prosessi joka ei vaikuta auton kulkuun.
        Samoin mekatroniikan ongelmat eivät jätä tienpäälle vaan oireet ovat nykiminen tietyissä tilanteissa.
        Sulla on pakonomainen tarve vastata kaikkeen järkevään ja loogiseen kirjoitteluun jollakin vasta-argumentilla, mutta kun näppikseltäsi tulee vain epärelevantteja linkkejä ja outoja onelinereita.
        Koeta keskittyä paremmin.


    • näin_se_vaan_menee

      Aloittaja on mitä ilmeisimmin tojokauppias. Oli sen verran karmea hätähuuto. Sellaista se on, kun laskut erääntyy ja myynti sakkaa. Yritä siinä sitten tulla toimeen provikkapalkalla.

      • Turhaahöpötystä

        Vaan tuskinpa pään aukominen tällaisella palstalla paljoa auttaa. Tämän palstan tyypillinen lukija on joko pentu jolla ei ole edes korttia tai porukka joka ajekee parin-kolmentonnin ikälopulla autolla.
        Ei sellaiset mitään uusia autoja ostele. Täällä voi puhua niin paljon paskaa kun haluaa, oikeat ostajat ovat aivan muualla.


      • EiKlonksvaageniaMinulle

        Laiha lohdutus rahansa menettäneelle entiselle Volsun laatuun luottaneelle. Mitä siitä kinamaan. Kiistatta todettu jo vuosia sitten,että Volsut on epäluotettavia huonosti tehtyjä autoja joita järkevästi käyttäytyvä asioista selvää ottava kuluttaja vältää. Tarjolla kun on luotettavaksi todettuja merkkejä idästä ja lännestä.


      • VapaaMaaOmaValinta
        EiKlonksvaageniaMinulle kirjoitti:

        Laiha lohdutus rahansa menettäneelle entiselle Volsun laatuun luottaneelle. Mitä siitä kinamaan. Kiistatta todettu jo vuosia sitten,että Volsut on epäluotettavia huonosti tehtyjä autoja joita järkevästi käyttäytyvä asioista selvää ottava kuluttaja vältää. Tarjolla kun on luotettavaksi todettuja merkkejä idästä ja lännestä.

        Tämä on vapaa maa ja sinulla on oikeus valita minkä auton ostat. Ei kukaan pakota sinua VW Groupin autoa ostamaan.
        Itsellä on niin hyviä kokemuksia useasta VW:stä että aika kovan auton saa joku toinen autonvalmistaja esitellä jotta seuraavakin auto ei olisi Golf TSI-DSG.
        On totta että noissa alkupään 2006-2009 autoissa on venyvä jakoketju, mutta oman kokemukseni mukaan VW vaihtaa autoon uuden jakopään täysin tehtaan piikkiin vaikka auto oli jo seitsemän vuotta vanha ja mittarissa melkein 200.000km. Ja ajossa ketjun venymistä ei huomanut mistään, asia paljastui ilmaisessa moottorin tarkastuksessa. Kun VW:n tapa hoitaa omat mokansa on tämä, niin en koe minkäänlaista luottamuspulaa auton tekniikkaan. Nyt VW:llä on jo kymmenen vuotta enemmän TSI-kokemusta kuin alkupään koneiden kanssa. Jos alkupäänkin koneet ovat näin hyviä niin uusien pitää olla todella hyviä.
        Itse varoisin sellaisia valmistajia jotka vasta nyt alkavat harjoittelemaan downsizing-koneita. Kosntruktion voi kopioida, mutta ei kokemusta.

        Mutta, en minäkään ostaisi automerkkiä joka on ollut pettymys. Ymmärrän täysin. aika harvalla tuntuu olevan hampaankolossa VW:tä vastaan jos katselee myyntitilastoja. Vaikeassa taloustilanteessa muut isot merkit ovat ottaneen takapakkia paljon enemmän.


      • seataudiskodaVWsama
        VapaaMaaOmaValinta kirjoitti:

        Tämä on vapaa maa ja sinulla on oikeus valita minkä auton ostat. Ei kukaan pakota sinua VW Groupin autoa ostamaan.
        Itsellä on niin hyviä kokemuksia useasta VW:stä että aika kovan auton saa joku toinen autonvalmistaja esitellä jotta seuraavakin auto ei olisi Golf TSI-DSG.
        On totta että noissa alkupään 2006-2009 autoissa on venyvä jakoketju, mutta oman kokemukseni mukaan VW vaihtaa autoon uuden jakopään täysin tehtaan piikkiin vaikka auto oli jo seitsemän vuotta vanha ja mittarissa melkein 200.000km. Ja ajossa ketjun venymistä ei huomanut mistään, asia paljastui ilmaisessa moottorin tarkastuksessa. Kun VW:n tapa hoitaa omat mokansa on tämä, niin en koe minkäänlaista luottamuspulaa auton tekniikkaan. Nyt VW:llä on jo kymmenen vuotta enemmän TSI-kokemusta kuin alkupään koneiden kanssa. Jos alkupäänkin koneet ovat näin hyviä niin uusien pitää olla todella hyviä.
        Itse varoisin sellaisia valmistajia jotka vasta nyt alkavat harjoittelemaan downsizing-koneita. Kosntruktion voi kopioida, mutta ei kokemusta.

        Mutta, en minäkään ostaisi automerkkiä joka on ollut pettymys. Ymmärrän täysin. aika harvalla tuntuu olevan hampaankolossa VW:tä vastaan jos katselee myyntitilastoja. Vaikeassa taloustilanteessa muut isot merkit ovat ottaneen takapakkia paljon enemmän.

        Nyt kyllä VW myyjä on äänessä?
        Miksi mediat on pullollaan VW vikauutisia?
        Ainoa toimiva lienee pikkuvikoineen lukuisineen on 1.9 tdi manuaali?


      • Turhaatouhua
        seataudiskodaVWsama kirjoitti:

        Nyt kyllä VW myyjä on äänessä?
        Miksi mediat on pullollaan VW vikauutisia?
        Ainoa toimiva lienee pikkuvikoineen lukuisineen on 1.9 tdi manuaali?

        Sulla taitaa olla pelkkiä kysymyksiä eikä lainkaan vastauksia. Tuttua Osssssia taas vauhdissa.
        Voin kertoa että normaalin ihmisen ajatukset menee eri latuja kuin sun. siksi kommunikointi tämän normaali--Osssi-rajan yli on aika turhaa ja tuhauttavaa.


      • AatuKlonsvaagen
        VapaaMaaOmaValinta kirjoitti:

        Tämä on vapaa maa ja sinulla on oikeus valita minkä auton ostat. Ei kukaan pakota sinua VW Groupin autoa ostamaan.
        Itsellä on niin hyviä kokemuksia useasta VW:stä että aika kovan auton saa joku toinen autonvalmistaja esitellä jotta seuraavakin auto ei olisi Golf TSI-DSG.
        On totta että noissa alkupään 2006-2009 autoissa on venyvä jakoketju, mutta oman kokemukseni mukaan VW vaihtaa autoon uuden jakopään täysin tehtaan piikkiin vaikka auto oli jo seitsemän vuotta vanha ja mittarissa melkein 200.000km. Ja ajossa ketjun venymistä ei huomanut mistään, asia paljastui ilmaisessa moottorin tarkastuksessa. Kun VW:n tapa hoitaa omat mokansa on tämä, niin en koe minkäänlaista luottamuspulaa auton tekniikkaan. Nyt VW:llä on jo kymmenen vuotta enemmän TSI-kokemusta kuin alkupään koneiden kanssa. Jos alkupäänkin koneet ovat näin hyviä niin uusien pitää olla todella hyviä.
        Itse varoisin sellaisia valmistajia jotka vasta nyt alkavat harjoittelemaan downsizing-koneita. Kosntruktion voi kopioida, mutta ei kokemusta.

        Mutta, en minäkään ostaisi automerkkiä joka on ollut pettymys. Ymmärrän täysin. aika harvalla tuntuu olevan hampaankolossa VW:tä vastaan jos katselee myyntitilastoja. Vaikeassa taloustilanteessa muut isot merkit ovat ottaneen takapakkia paljon enemmän.

        Mihinkäs se surullisen kuuluisa Dsg vaihteisto unohtui? Muilla valmistajilla vastaava systeemi toiminut lähes poikkeuksitta aivan hyvin. Lisäksi Volsuissa esintyy harmillisen usein kaikenlaisia pikkuvikoja. Takuutakin tällaisille vikapesille annetaan vain kaksi vuotta, mikä on automerkkien huonoin. EU vaatii tämän minimi takuun. Aikoinaan näissä oli vain vuoden takuu ja Saksalainen autoteolisuus nosti kauhean älämöinin kun EU vaati vähintään 2 vuotta takuuta. Saksalainen autoteollisuus on kaikkein taantumuksellisinta autoteollisuutta itseasiassa, semoista kikkailu puuhastelua. Aina on vastaan jos esim. päästöjä pitäsi kunnolla vähentää, niinkuin EU vaati viimeksi.
        Mitä enemmän saksalainen pääsee sanelemaan maailmalla sen huonompaan suuntaan asiat on aina kehittynyt, sen todistaa historia ja sama suuntaus alkanut taas.


      • huuhaalinkittäjä
        AatuKlonsvaagen kirjoitti:

        Mihinkäs se surullisen kuuluisa Dsg vaihteisto unohtui? Muilla valmistajilla vastaava systeemi toiminut lähes poikkeuksitta aivan hyvin. Lisäksi Volsuissa esintyy harmillisen usein kaikenlaisia pikkuvikoja. Takuutakin tällaisille vikapesille annetaan vain kaksi vuotta, mikä on automerkkien huonoin. EU vaatii tämän minimi takuun. Aikoinaan näissä oli vain vuoden takuu ja Saksalainen autoteolisuus nosti kauhean älämöinin kun EU vaati vähintään 2 vuotta takuuta. Saksalainen autoteollisuus on kaikkein taantumuksellisinta autoteollisuutta itseasiassa, semoista kikkailu puuhastelua. Aina on vastaan jos esim. päästöjä pitäsi kunnolla vähentää, niinkuin EU vaati viimeksi.
        Mitä enemmän saksalainen pääsee sanelemaan maailmalla sen huonompaan suuntaan asiat on aina kehittynyt, sen todistaa historia ja sama suuntaus alkanut taas.

        Ei kai noissa DSG:ssä ole mitään isompia ongelmia ollutkaan. Siis muualla kuin ikivanhojen linkkien kierrättäjillä.
        Eikä niilläkään omasta kokemuksesta vaan nimenomaan huuhaa-linkkien kautta.


      • Traktoritekniikkaa
        seataudiskodaVWsama kirjoitti:

        Nyt kyllä VW myyjä on äänessä?
        Miksi mediat on pullollaan VW vikauutisia?
        Ainoa toimiva lienee pikkuvikoineen lukuisineen on 1.9 tdi manuaali?

        Ainut kestävä, mutta auttamatta liian äänekäs/tärisevä laitos.


    • TSI2012

      On se osssssille ikävää, kun TSI-remppoja tehdään tehtaan piikkiin. Mutta kukaan ei korjaa Touranin raatoa. Voi voi.

    • tyytyväinen_VW

      itselläni ollut kaksi Audi molemmat parjatulla multitronic vaihteistolla
      ja nyt 3. Passat jotka kaikki ovat olleet TSI DSG eikä mitään vikoja!

      Normaali huollot tehty, normaali ajoa jne katsastukset kaikki läpi jne jne

      DSG oli ja on edelleen yksi markkinoiden parhaista vaihteistoista.
      Edellisessä huollossa siihen tehtiin päivityksiä, vaihtaa pehmeämmin nyt.

      Monilla mm japsi merkeillä ei vieläkään ole bensapuolella turboja
      käytössä, BMW sai omasta paljon myöhemmin kuin VW joka on ollut
      edellekävijä juuri pieni iskutilavuus turbojen kehittäjänä.

      • 7oikein

        Sulla on käynyt uskomaton tuuri. Laita äkkiä lotto sisään niin sullakin on varaa ajaa autolla.


      • SoFuckingBoring
        7oikein kirjoitti:

        Sulla on käynyt uskomaton tuuri. Laita äkkiä lotto sisään niin sullakin on varaa ajaa autolla.

        Tää on noin seitsemässadas kerta kun näen tämän väsyneen läpän. Se oli puolittain hyvä kolme eka kertaa. Sen jälkeen eritttäin väsynyt.


      • jokingGabe
        SoFuckingBoring kirjoitti:

        Tää on noin seitsemässadas kerta kun näen tämän väsyneen läpän. Se oli puolittain hyvä kolme eka kertaa. Sen jälkeen eritttäin väsynyt.

        Oletko myös kommentoinut kyseistä "läppää" 700 kertaa? Auto taas pajalla ja aikaa riittää?


      • FrickinBoredToo
        jokingGabe kirjoitti:

        Oletko myös kommentoinut kyseistä "läppää" 700 kertaa? Auto taas pajalla ja aikaa riittää?

        Muna vai kana ensin? Hajoaako auto, jos trolli niin sanoo? Trollilla aikaa riittää, kun ei taida olla autoa lainkaan. Näin voisi päätellä ahkeroinnin perusteella täällä...


    • vaggilaisetpois

      ei ole vaggilaisista muutakun vitun paskaa kokemusta mikään ei toimi mikään ei kestä aina vikaa... sitten mänä nykyset kirjain yhdistelmät DSG,TSI... ei vittu :D laatikko leviää 20thk jälkee ja jakoketju venyy että 60thk lentää vittuun koko ketju vittu mitä paskaa...

      • rauhotu_jo

        Isälläs pääsi kusta lirahtamaan sekaan ku sinua siitti. Ainakin tekstistä voi näin päätellä.


      • hehehehehe
        rauhotu_jo kirjoitti:

        Isälläs pääsi kusta lirahtamaan sekaan ku sinua siitti. Ainakin tekstistä voi näin päätellä.

        Ja sinä löydyit lakanalta?


    • paska2015

      Skeidat täyttää sontaa! Ostin(olin vissiin jossain huumeessa)uuden skodan 2.0Rsi,pääsin 350metrin päähän autoliikkeestä kun vilkunkatkaisija hajosi! No se korjattiin ja ajattelin että ok.2viikkoa siitä ajelin hesaan motarilla sateessa ja pyyhkimet lakkasivat toimimasta,no se korjatiin ja ajattelin että ok.meni pari kk:ta ja käsijarrun valo ei lakannut sammumasta ollenkaan,korjattiin ok.meni 1 kk ja suljin kaukosäätimellä ovien lukot ja saman tien pamahti airbag!!!Tässä vaiheessa menin kauppaan takasin ja halusin entisen autoni takaisin ja ongelmat loppuivat siihen!Omalla oli ajettu 378000km/skodalla 2500km!!!!Kertoo jotain tuon romun laadusta kun kaikki hajoaa jo tuohon km määrään!!Hävisin kaupassa 7000€....uskokaa jo että on VAG tuotteet täyttä paskaa!

    • Romuja

      Eivät enää ota monetkaan autoliikkeet 2vuotta vanhoja audeja vaihdossa mihinkään....miksiköhän?

    • VwOn

      Das Romu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kaksi vuotta

      Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

      "Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

      Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

      Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

      Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

      Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1244
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

      Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

      Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

      Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

      Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe