mitä teen?

boomz

Oon 14-vuotias ja oon seurustellu about 10 kuukautta 17-vuotiaan tytön kans. Ihan ollaa oltu yhteisymmärryksessä että mä en haluu edetä pussailuu ja halailuu pidemmälle koska en koe olevani valmis. Mut mä epäilen et se on pettäny mua, se on pari kertaa yrittäny edetä pussailusta mut on
vastahakosesti lopettanu ku oon pyytäny ja yheltä yhteiseltä kaverilta joka oli samois bileis sen kaa nii et sillä oli aika läheiset välit siel jonku mulle tuntemattovan hänen ikäsen tytön kaa...

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjaana99

      Jätä se, se ei oo sun arvonen.

      • boomz

        No mut se on mulle tosi tärkee..


      • 1414

        Mitäpä jos kokeilisit jutella hänen kanssaan asiasta?


      • boomz

        Oon sanonu kyl et en oo valmis, ja sit ku kysyin niist bileist nii se ei oikee kertonu mitää


    • kasvakaaeka

      Oot vielä ihan lapsi, miksi täytyy seukata, tai edes niin paljon vanhemman, joka kohta täysikäinen. Sitten se viedään vankilaan kun makaa alaikäisten kakaroiden kanssa.

      • boomz

        Eihän se oo mitään laitonta tehny?


      • minätiedäntämän
        boomz kirjoitti:

        Eihän se oo mitään laitonta tehny?

        Suomessa suojaikäraja on 16. Eli yli 16v ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Etkö ole edes tietoinen Suomen laista?


      • boomz

        Eihän me olla harrastettukkaan seksiä?


      • elämänkirjo
        minätiedäntämän kirjoitti:

        Suomessa suojaikäraja on 16. Eli yli 16v ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Etkö ole edes tietoinen Suomen laista?

        Jos olet vähääkään aikuinen ja kokenut, niin tiedät ja tajuat, että käytännössä kuitenkin moni harrastaa seksiä nuorena niin heterot kuin sitten me muut. Kukaan ei myöskään sitä valvo lakikirjan kanssa ja viranomaisillakin on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin kytätä joitain vapaaehtoisesti seksiä harrastavia.

        Itse olen harrastanut seksiä alaikäisenä vapaaehtoisesti itseäni vanhempien ihmisten kanssa, eikä siitä mihinkään kukaan vankilaan ole joutunut. (Itse en kuitenkaan nuorien kanssa olisi jo siitä syystä, että en ikinä koskaan ole ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista). Eri asia sitten on, jos oikeasti kysymyksessä on selkeä pakottaminen, hyväksikäyttö tai raiskaus (mutta niitäkin voi tapahtua yhtä hyvin aikuisiässä). Monet ikäiseni tuolloin myös harrastivat seksiä ja seurustelivat hyvin nuorena. Murkkuikäisenä ja yläasteikäisenä viimeistään heterotkin seurustelevat ja harrastavat seksiä, miksi ei sitten lesbot? Seksivalistustakin on tuon ikäisille ja hyvä niin. Toisaalta, kuten tältäkin palstalta huomaa, on niitä ihmisiä, jotka kypsyvät itse poikkeuksellisen hitaasti ja ensimmäinen suudelma ja seksikokemuskin hankitaan siinä pari-nelikymppisenä. Tällaisen ihmisen on välillä hyvin vaikea ymmärtää, että meitä nuorena paljon kokeneita ja hyvin varhaisessa vaiheessa kypsyneitäkin on ja 14v. kuulostaa ihan normilta ikäisekseen. Heterotyttöjäkin tuolloin kiinnostaa seksi, seurustelu ym., miksi ei lesbojakin?

        Eri asia on sitten nämä poikkeuksellisen hitaasti kypsyvät ihmiset, jotka vielä pari-nelikymppisenä pelaavat pleikkaa, leikkivät Barbeilla ja junaradoilla ja välillä käyvät tällä palstalla tölväisemässä jotain tosi veemäistä muille ihmisille. Silloin on jo poikkeuksellisen hitaasti kehittynyt. Mutta, mutta, meitä on moneen junaan, on meitä todella varhaiskypsiä ja pikkuaikuisia, sitten niitä keskiverrosti kehittyviä ja sitten niitä poikkeuksellisen hitaasti kehittyviä.


      • boomz

        Hyvä pointti vaikkei mun asiaan liittynytkään


      • minätiedäntämän
        boomz kirjoitti:

        Eihän me olla harrastettukkaan seksiä?

        Jos kerran seurustelette niin ihmiset tietty olettavat että harrastatte seksiäkin.


      • boomz

        Siis. Tän koko jutun pointti oli se että mä en sitä halua tehdä... voijestas


      • roki1
        elämänkirjo kirjoitti:

        Jos olet vähääkään aikuinen ja kokenut, niin tiedät ja tajuat, että käytännössä kuitenkin moni harrastaa seksiä nuorena niin heterot kuin sitten me muut. Kukaan ei myöskään sitä valvo lakikirjan kanssa ja viranomaisillakin on varmasti tärkeämpääkin tekemistä kuin kytätä joitain vapaaehtoisesti seksiä harrastavia.

        Itse olen harrastanut seksiä alaikäisenä vapaaehtoisesti itseäni vanhempien ihmisten kanssa, eikä siitä mihinkään kukaan vankilaan ole joutunut. (Itse en kuitenkaan nuorien kanssa olisi jo siitä syystä, että en ikinä koskaan ole ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista). Eri asia sitten on, jos oikeasti kysymyksessä on selkeä pakottaminen, hyväksikäyttö tai raiskaus (mutta niitäkin voi tapahtua yhtä hyvin aikuisiässä). Monet ikäiseni tuolloin myös harrastivat seksiä ja seurustelivat hyvin nuorena. Murkkuikäisenä ja yläasteikäisenä viimeistään heterotkin seurustelevat ja harrastavat seksiä, miksi ei sitten lesbot? Seksivalistustakin on tuon ikäisille ja hyvä niin. Toisaalta, kuten tältäkin palstalta huomaa, on niitä ihmisiä, jotka kypsyvät itse poikkeuksellisen hitaasti ja ensimmäinen suudelma ja seksikokemuskin hankitaan siinä pari-nelikymppisenä. Tällaisen ihmisen on välillä hyvin vaikea ymmärtää, että meitä nuorena paljon kokeneita ja hyvin varhaisessa vaiheessa kypsyneitäkin on ja 14v. kuulostaa ihan normilta ikäisekseen. Heterotyttöjäkin tuolloin kiinnostaa seksi, seurustelu ym., miksi ei lesbojakin?

        Eri asia on sitten nämä poikkeuksellisen hitaasti kypsyvät ihmiset, jotka vielä pari-nelikymppisenä pelaavat pleikkaa, leikkivät Barbeilla ja junaradoilla ja välillä käyvät tällä palstalla tölväisemässä jotain tosi veemäistä muille ihmisille. Silloin on jo poikkeuksellisen hitaasti kehittynyt. Mutta, mutta, meitä on moneen junaan, on meitä todella varhaiskypsiä ja pikkuaikuisia, sitten niitä keskiverrosti kehittyviä ja sitten niitä poikkeuksellisen hitaasti kehittyviä.

        Joo, kyllähän kaiken ikäiset harrastavat seksiä, mutta kai ymmärrät aloittajan kertoman ikänsä? Henkisestä kypsyydestä viis.
        Eihän se nyt helkutissa ole vielä oikein harrastaa sellasessa lapsi-iässä kohta täysi-ikäisen kanssa. Jotain moraalia sentään pitää olla.

        Siksi sanoisin aloittajalle, että kai se on puhunut sille toiselle, että ymmärtäisi kenen kanssa on tekemisissä ja kuinka tärkeää on niin nuoren olla turvassa, sekä olla harrastamatta vielä seksiä jonkun aikaa. Varsinkin jos sanoo ei, niin silloin se on ei.

        16veen vielä just ja just ymmärtäisi mutta 14? Nyt valoja päälle. Myöhemmällä iällä pari-kolme vuotta ei ole mitään, mutta tässä tapauksessa se on jotain.

        Pettämisen suhteen mitä olet laittanut, niin todennäköisesti heilasteli jonkun toisen kanssa. Sun pusiystävä vaikuttaa aika hölmöltä ihmiseltä, anteeksi vain.


      • roki1
        roki1 kirjoitti:

        Joo, kyllähän kaiken ikäiset harrastavat seksiä, mutta kai ymmärrät aloittajan kertoman ikänsä? Henkisestä kypsyydestä viis.
        Eihän se nyt helkutissa ole vielä oikein harrastaa sellasessa lapsi-iässä kohta täysi-ikäisen kanssa. Jotain moraalia sentään pitää olla.

        Siksi sanoisin aloittajalle, että kai se on puhunut sille toiselle, että ymmärtäisi kenen kanssa on tekemisissä ja kuinka tärkeää on niin nuoren olla turvassa, sekä olla harrastamatta vielä seksiä jonkun aikaa. Varsinkin jos sanoo ei, niin silloin se on ei.

        16veen vielä just ja just ymmärtäisi mutta 14? Nyt valoja päälle. Myöhemmällä iällä pari-kolme vuotta ei ole mitään, mutta tässä tapauksessa se on jotain.

        Pettämisen suhteen mitä olet laittanut, niin todennäköisesti heilasteli jonkun toisen kanssa. Sun pusiystävä vaikuttaa aika hölmöltä ihmiseltä, anteeksi vain.

        Ja toi loppuosa oli siis aloittajalle suoraan suunnattu.


      • boomz
        roki1 kirjoitti:

        Joo, kyllähän kaiken ikäiset harrastavat seksiä, mutta kai ymmärrät aloittajan kertoman ikänsä? Henkisestä kypsyydestä viis.
        Eihän se nyt helkutissa ole vielä oikein harrastaa sellasessa lapsi-iässä kohta täysi-ikäisen kanssa. Jotain moraalia sentään pitää olla.

        Siksi sanoisin aloittajalle, että kai se on puhunut sille toiselle, että ymmärtäisi kenen kanssa on tekemisissä ja kuinka tärkeää on niin nuoren olla turvassa, sekä olla harrastamatta vielä seksiä jonkun aikaa. Varsinkin jos sanoo ei, niin silloin se on ei.

        16veen vielä just ja just ymmärtäisi mutta 14? Nyt valoja päälle. Myöhemmällä iällä pari-kolme vuotta ei ole mitään, mutta tässä tapauksessa se on jotain.

        Pettämisen suhteen mitä olet laittanut, niin todennäköisesti heilasteli jonkun toisen kanssa. Sun pusiystävä vaikuttaa aika hölmöltä ihmiseltä, anteeksi vain.

        Mm. Mut en yhtään tiiä et mitä mun pitää tehä, ku se ei kerro yhtää et mitä niis bileis tapahtu...


      • fault

        parisuhteessa on tärkeitä toisen kunnioittaminen ja luottamus. Tuntuu että nämä asiat on teillä nyt vähän ohenemaan päin.
        Mitä jos ottaisit aikalisän, kerrot hänelle että tarvitset aikaa miettiä onko teidän suunta oikea sinulle ja haluatteko samoja asioita.
        Sun on mietittävä omaa arvostustasi, mitä kaikkea olet valmis toisen eteen tekemään tai teidän parisuhteen. Jos hän ei saa seksiä sinulta, mitä se kertoo hänestä kun menee sitä toisaalta hakemaan?
        Jos sä alat ottamaan nyt syitä tästä omalle tilillesi, että kaikki tapahtui siksi mitä sinä teit tai olet jättänyt tekemättä koska sinusta ei ole tuntunut vielä valmiille, koko suhde vääristyy.

        Parisuhteessa on kaksi ihmistä, joiden pitäisi kunnoittaa toista, rakastaa ja tuoda onnea ja iloa. Kaikki painostus ja salailu ja toisen epäkunnioitus ei ole rakkautta.

        Sä voit miettiä onko hän sinun arvoinen, onko hän osoittanut sinulle rakkauttaan ja ollut luottamuksesi ja rakkautesi arvoinen?

        Yleensä kun kysytään mitä tehdä, tiedetään jo mitä tehdä, ei vain haluta sitä vaihtoehtoa. Sullakin on saattanut ero käydä mielessä tai se että annat hänelle periksi ja annat hälle mitä hän vonkuu. Mutta se on huono polku, itseään ja arvojaan ei kannata myydä vain siksi että saisi jonkun tykkäämään. Hyvät ei ikinä pyytäisi sua niin tekemään, huonot kyllä, mutta ne saisi minun puolesta jatkaa matkaansa.

        Mitä tehdä, rakasta itseäsi, arvosta itseäsi ja elämänkatsomustasi. Kunnioita itseäsi ja mielipidettäsi omasta kehostasi ja tunteistasi.

        Älä anna kenenkään painostaa sinua johonkin vain siksi että pelkäät menettäväsi jotain, mikään hyvä ei mene sinulta ohi näissä tapauksissa.

        Ehkä sun on aika ottaa askel ylemmäs ja eteenpäin, antaa hänen pelata omia pelejään jollain muulla kuin sinun tunteilla. Arvosta itseäsi ja tee sen mukainen päätös.


      • boomz
        fault kirjoitti:

        parisuhteessa on tärkeitä toisen kunnioittaminen ja luottamus. Tuntuu että nämä asiat on teillä nyt vähän ohenemaan päin.
        Mitä jos ottaisit aikalisän, kerrot hänelle että tarvitset aikaa miettiä onko teidän suunta oikea sinulle ja haluatteko samoja asioita.
        Sun on mietittävä omaa arvostustasi, mitä kaikkea olet valmis toisen eteen tekemään tai teidän parisuhteen. Jos hän ei saa seksiä sinulta, mitä se kertoo hänestä kun menee sitä toisaalta hakemaan?
        Jos sä alat ottamaan nyt syitä tästä omalle tilillesi, että kaikki tapahtui siksi mitä sinä teit tai olet jättänyt tekemättä koska sinusta ei ole tuntunut vielä valmiille, koko suhde vääristyy.

        Parisuhteessa on kaksi ihmistä, joiden pitäisi kunnoittaa toista, rakastaa ja tuoda onnea ja iloa. Kaikki painostus ja salailu ja toisen epäkunnioitus ei ole rakkautta.

        Sä voit miettiä onko hän sinun arvoinen, onko hän osoittanut sinulle rakkauttaan ja ollut luottamuksesi ja rakkautesi arvoinen?

        Yleensä kun kysytään mitä tehdä, tiedetään jo mitä tehdä, ei vain haluta sitä vaihtoehtoa. Sullakin on saattanut ero käydä mielessä tai se että annat hänelle periksi ja annat hälle mitä hän vonkuu. Mutta se on huono polku, itseään ja arvojaan ei kannata myydä vain siksi että saisi jonkun tykkäämään. Hyvät ei ikinä pyytäisi sua niin tekemään, huonot kyllä, mutta ne saisi minun puolesta jatkaa matkaansa.

        Mitä tehdä, rakasta itseäsi, arvosta itseäsi ja elämänkatsomustasi. Kunnioita itseäsi ja mielipidettäsi omasta kehostasi ja tunteistasi.

        Älä anna kenenkään painostaa sinua johonkin vain siksi että pelkäät menettäväsi jotain, mikään hyvä ei mene sinulta ohi näissä tapauksissa.

        Ehkä sun on aika ottaa askel ylemmäs ja eteenpäin, antaa hänen pelata omia pelejään jollain muulla kuin sinun tunteilla. Arvosta itseäsi ja tee sen mukainen päätös.

        Mä en tavallaan haluis erota siitä, koska muuten se on tosi kiva... en myöskään haluu antaa tietenkää periks, koska rehellisesti sanottuna ihan ajatuskin seksistä ahdistaa ja pelottaa mua


      • fault
        boomz kirjoitti:

        Mä en tavallaan haluis erota siitä, koska muuten se on tosi kiva... en myöskään haluu antaa tietenkää periks, koska rehellisesti sanottuna ihan ajatuskin seksistä ahdistaa ja pelottaa mua

        sittenhän sulla on jo puoli vastausta mitä tehdä-kysymykseen valmiina. Kyllähän sun on itse opittava nämäkin vastaukset itsestäsi kaivamaan. Kiva on kiva, hyvinä päivinä. Huonot päivät määrittelee suhteen laadun. Jos huonona petetään ja ei kommunikoida ja ollaan paskoja, kuinka kiva pitää olla hyvinä päivinä?


      • natipää
        boomz kirjoitti:

        Mä en tavallaan haluis erota siitä, koska muuten se on tosi kiva... en myöskään haluu antaa tietenkää periks, koska rehellisesti sanottuna ihan ajatuskin seksistä ahdistaa ja pelottaa mua

        Seksuaalisesta kanssakäymisestä tässä ei olekaan kyse, vaan siitä, kuinka saatat vielä osittain iästäsi johdosta olla vielä naiivi ihmisten välisissä suhteissa. Kuten tossa "tosi kiva". Mitä se edes tarkoittaa? Älä anna hänen ikänsä hämätä sinua, tai kannata katsoa häntä ihaillen ylöspäin, koska hän ei ehkä vaikuta kypsemmältä kuin sinä. Muitakin ihmisiä on olemassa. Onko hän vain ensimmäinen, joka tykkää sinusta ja antoi huomiota? Jos hän ei osaa puhua kanssasi asioista, kannattaako oikeasti haaskata parisuhdeaikaa hänen kanssaa, vaiko olisiko pelkkä kaveruus parempi, sinä päätät mutta niin päättää se toinenkin.


      • boomz
        natipää kirjoitti:

        Seksuaalisesta kanssakäymisestä tässä ei olekaan kyse, vaan siitä, kuinka saatat vielä osittain iästäsi johdosta olla vielä naiivi ihmisten välisissä suhteissa. Kuten tossa "tosi kiva". Mitä se edes tarkoittaa? Älä anna hänen ikänsä hämätä sinua, tai kannata katsoa häntä ihaillen ylöspäin, koska hän ei ehkä vaikuta kypsemmältä kuin sinä. Muitakin ihmisiä on olemassa. Onko hän vain ensimmäinen, joka tykkää sinusta ja antoi huomiota? Jos hän ei osaa puhua kanssasi asioista, kannattaako oikeasti haaskata parisuhdeaikaa hänen kanssaa, vaiko olisiko pelkkä kaveruus parempi, sinä päätät mutta niin päättää se toinenkin.

        Nii no tää on mun eka suhde ja se tosiaan on eka kuka on koskaan millään taval ollu must kiinnostunu, mut mä oikeesti tykkään siitä...


      • fault
        boomz kirjoitti:

        Nii no tää on mun eka suhde ja se tosiaan on eka kuka on koskaan millään taval ollu must kiinnostunu, mut mä oikeesti tykkään siitä...

        hyvään suhteeseen tarvitaan kaksi jotka tuntee samoin, sä tykkäät oikeesti siitä mutta hän käyttäytyy vähän toisin kuin sinä.
        Se että sinä tykkäät hänestä saattaa johtaa siihenkin että hän saa tehdä mitä haluaa ja sinä jatkat vain tykkäämistä, yksipuolista. Se satuttaa sinua ajan kanssa paljon enemmän kuin että pistäisit pelin poikki ja katselisit josko olisi maailmassa joku joka tykkäisi sinusta niin oikeesti ettei tahallaan satuttaisi tunteitasi.
        Edelleen kehottaisin miettimään minkä arvoisena itseäsi pidät, onko hänen käytös sinun tunteidesi arvostamista ja kunnioittamista.
        Kun toisesta välittää, häntä ei halua satuttaa. Hän on aika tietoisesti tehnyt asioita jotka sua nyt mietityttää.

        Kynnysmatoksi on lyhyt matka, itseänsä arvostavaksi ihmiseksi kulkee vähän vaikeampia ratkaisuita vaativa tie. Jokainen tekee elämässään valintoja, ne valinnat muokkaa sinua ihmisenä. Joskus haluaisi uskoa ja toivoa että se toinen tuntee samoin kuin itse ja kaikki muuttuu paremmaksi. Mutta kun osaat arvostaa itseäsi ja tunteitasi, opit huomaamaan ettei yksipuolinen kunnioitus, rakkaus, luottamus riitä parisuhteessa mihinkään. Siksi se on parisuhde, kaksi ihmistä, kahdet tunteet.


      • boomz

        Mä vaan en haluis menettää sitä


    • menis toiki pentu vaikka nuorten palstalle itkemään vaikka onki lepakko...
      muilla palstoilla kun ei oteta kovin todesta noita lasten juttuja :---d

      • boomz

        Ja sieltähän mä varmasti saisin tosi asiallisia neuvoja. Toisaalta, jos näitten kommentien taso on samaa luokkaa ku sun, nii eipä tästä hyötyä sit ookkaan.


    • buumm

      Älä nyt ainakaan tee mitään mitä et haluu, tai mihin et koe olevas valmis. Jos tää asia mietityttää sua sen takia, että tyttöystäväs ois mahdollisesti kiinnostunut muista "koska ei sulta sais", niin vielä suuremmalla syyllä älä tee mitään mihin et oo valmis.

      Ootko miettiny että mitä sit tapahtuu kun sun tyttöystävä täyttää 18? En tiedä onko tää pian ajankohtaista, vai vasta pidemmän ajan kuluttua, mutta kuitenkin. Monesti siinä iässä porukka haluaa käydä baareissa jne.. En nyt haluis yleistää että kaikki ois semmosia, mut mietin että jos sun tyttöystävä on jo nyt mahdollisesti ollu bileissä läheisissä tunnelmissa jonkun toisen kanssa, niin mites sitten kun/jos se alkaa juoksemaan baareissa..?

      Sori jos tää kuulosti jotenkin tosi karulta. En haluu kuulostaa mitenkään ilkeeltä. Mut sä vaan oikeesti oot vielä tosi nuori ja on täysin ymmärrettävää ettet oo vielä valmis etenemään pidemmälle. Mietin vaan, että oisko ehkä kuitenkin mahdollisesti järkevämpi pitää seurustelustakin vähän taukoa? Toki sä tunnet itte tyttöystäväs parhaiten, mutta jos se nyt ois muiden kanssa ollu läheisissä tunnelmissa ja pienimmässäkään määrin painostanu sua etenemään pidemmälle, niin oisko ehkä parempi päästää irti..? No, sä tiedät parhaiten. Mut muista kuunnella omaa sydäntäs. :)

      • onlydreamsnow

        Siinä vaiheessa kun 18v kilahtaa, hän on yksinkertaisesti pulassa ton 14veen takia.
        Neuvoisin jättämään parisuhdeleikin sikseen pariksi kolmeksi vuodeksi. Tollasia kokemattomia ja lisäksi lapsia on niin helppo viedä mukanaan kuka tahansa "kiva".
        Oikeastaan melkein sama lain puolelta olisiko se täysi-ikäinen joku 50v mies.


      • boomz

        Niii... no se täyttää jo tänä vuon 18..


    • yksäippävaa

      Hei boomz :)

      Minä olen kolmen teini-ikäisen äiti (lesbo juu) ja haluaisin sanoa muutaman sanan sulle. Tuossa iässä parinkin vuoden ikäero on todella suuri. Seksuaalisuus kehittyy hurjaa vauhtia ja on huipussaan juuri 16-18 vuotiaana, paljon muuta ei mielessä pyörikään kuin seksi.

      13-14 vuotias on vasta tulossa siihen maailmaan, tutkii itseään, kehoaan, kartuttaa tietoaan seksuaalisuudesta, tutustuu omaan kehoonsa jne.

      Koskaan ei pidä kokeilla seksiä toisen painostuksesta, eikä menettämisen pelossa. Jos menetät hänet siksi, ettet ole valmis seksiin, niin sitten menetät. Tiedäthän varmaan, mitä tarkoitan, jos puhun arvoista? Pidä arvoistasi kiinni, kunnioita itseäsi ja kehoasi, se on ennen kaikkea sinua varten, ei muita varten. Kehosi ei ole väline, ei esine, eikä muita varten ennen kuin itse päätät sen jollekulle antaa. Sillonkin se on sinun omasi ja sinun täytyy olla valmis kanssakäymiseen toisen kanssa myös henkisesti, jotta nautit, eikä sinulle jää ikäviä muistoja.

      Minä itse aloitin seksin liian nuorena, en painostuksesta, vaan uteliaisuuttani. Nyt vanhempana (nelikymppisenä) toivon, että olisin odottanut ja säilyttänyt "viattomuuteni" pidempään. Itse en tosin oivaltanut lesbouttani ennen kuin 16 täytettyäni, ehdin olla myös miesten (poikien :) kanssa sitä ennen. Ensimmäisen kerran olin naisen kanssa vasta 19 vuotiaana ja se oli kaunista.

      • boomz

        Eli mun pitää varmaanki jättää se...


      • justnii
        boomz kirjoitti:

        Eli mun pitää varmaanki jättää se...

        Kyllä ja sen kohta 18veen kannattaa katsella muita täysi-ikäisiä. Pedofiilin leimaa ei vähennä se mitä sukupuolta on.


    • huhehiha

      Jätä se

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe