Ihmettelen...

IamSorrow80

Ihmettelen sitä, kun laittaa seuranhaku ilmoituksen nettiin ja kertoo mitä hakee, niin sitten saa vastauksia kaikilta muilta paitsi niiltä ketä hakee...
Ihmettelen sitä, että jos sattuu saamaan vastauksen sellaiselta, joka saattaisi kiinnostaa, niin hällä on ensimmäisenä asiana kalun koko tai seksi... tai sitten mokoma on varattu ja hälläkin mielessä vain ja ainoastaan se yksi asia...
Ihmettelen sitä, että vielä tänäkään päivänä ei saisi missään nimessä olla homo...
Ihmettelempä sitäkin, että kenen persusta se yleensä edes kutittaa, jos joku mies sattuu pitämään toisesta. Vielä ihmetyttää sekin, että miten ihmeessä jotakuta haittaa homojen avioituminen? Hulluhan vain avioon menee. Mutta samalla kuitenkin hihhulit ovat tavallaan kieltämässä homoilta heidän uskonvapauden... eikös avioliitto solmita Jumalan edessä? Ei sillä, että olisin itse koskaan avioon menossa...
Ihmettelen suuresti, sitä miksi homot eivät osaa puhua juuri mistään muusta, kuin seksistä? Kovasti cam- sivustoilla käyneenä olen huomannut, ettei miehiä kiinnosta keskustella mistään... mitä nopeemmin esiintyjän vaan saa riisuuntumaan sen parempi... sitte vaan puhutaan seksistä ja lopuksi sanotaan tyyliin: "multa tuli...moikka" JA huippuna on se, että sielläkin vonkaajat ovat kaikkea muuta kuin sitä, mitä itse haen.
Kovasti ihmettelen myös sitä, miksi ihmeessä seksin saamisella pitää kehuskella? Eikös se monesti mene niin, että siitä puhe mistä puute...
Vielä lopuksi ihmettelen tämän sivuston meininkiä.... pentuja hakemassa seksiseuraa... voi perkele, että voi olla pennuilla kiire kokeilemaan. Sitten tää ihme kolmiodraama täällä alkaa kyllä kyllästyttämään... kaikella kunnioituksella, mutta tartteeko koko ajan jauhaa paskaa... osaatte kyllä antaa asiallisiakin kommentteja, mutta bitches, please... Lopuksi sitten tää loputon loanheitto.. ei perkele, että on aikuismaista...hyvänä esimerkkinä on nää kaiken maailman pedojutut... hohhoijjaa... GROW UP PEOPLE!!!
Ihmettelen kovasti, mihin on sivistys kadonnut ihmisiltä... ei osata käyttäytyä sitten millään netissä, kun voi nimettömänä huudella... heterot ja jeesustelijat aukoo päätään homopalstalla, homot aukoo päätään toisilleen... sekö on sitten nykyään sitä ns. normaalia käytöstä? Syyttä voidaan syytellä ja heittää muuten vaan paskakommenttia tänne homoudesta ja homona olemisesta... taidan sitten olla vähän epänormaali, kun ei moinen kiinnosta...
Noh...anyway... jatkan kuitenkin samalla linjalla kaikesta huolimatta. Ei sitä homoutta itsestään pois saa, vaikka joskus sitä toivoiskin (ja tähän nyt ei tarvitse kenenkään jeesustelijan kommentoida yhtään mitään, sillä mitä ja mihin uskon on oma asiani). Toivon vaan, että joskus vielä törmäisin sellaiseen ihmeeseen kuin keskustelutaitoinen homo, jota kiinnostaa elämässä muukin kuin se, kuinka paljon on saanut sitä ihanaa homoseksiä... ja joka vielä olisi sellainen, joka vähänkään miellyttäisi silmää... turhan ronkeli en oo... mutta kukkakepille en antaudu..heheh...
Noh...josko tässä nyt tärkeimmät... jatkampa tässä ihmettelyjäni... vaikka mitäpä se hyödyttää....

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 110_PROSENTTIA_HETERO

      Vitun homo hae apua Jeesuksesta ennen kuin joudut ikuiseen kiirastuleen ja kadotukseen.

      • IamSorrow80

        Lisää ihmettelyä.... mikä saa ns. 110 prossasen heteron tulemaan homopalstalle vittuileen? Ja sitä paitsi sä sitä apua enemmän tarvitset. Kuten sanoin tossa aiemmin mitä ja mihin uskon on minun oma asiani... siihen ei heteron jeesustelu auta yhtään. Ja mihin lie joudunkaan lienee minun asiani, eikös? Sun perkeleen hihhulin ei tarvitse mun sielua pelastaa... pelasta omasi jos osaat!


      • IamSorrow80

        Niin... ja kyllähän se muuten niin on, että noinkin huiman hetero prosentin omaavan henkilön pitäisi kyllä olla sen verran varma omasta seksuaalisuudestaan, ettei homot paljoa haittaa... epävarma taidat kuitenkin olla omasta seksuaalisuudestasi, piru parka. Ihmettelen lisäksi sitä, että tuo "muka heteron" vastaus on lähes tulkoon vakio kaikkeen... ihan sama mikä on keskustelun aihe niin jo herää joku hihhuli ja laukasee ton kommentin... so mature!!!


      • Helvettiin toivottelija -provot tietävät jo olevansa sinne itse menossa.

        Kaipaavat sinne kavereiksi jotain asiallisia keskustelijoita, mieluiten homoja, kun sitten voivat pikkusieluisina helvetissä todistaa olevansa oikeassa, että homo päätyy helvettiin.

        Ei kannata uhrata sateenkaaren väreissä loistavaa sädekehäänsä ja siipiä sen takia. Provo hukkuu tulimereen ja kadotukseen, sehän varmaan on hänelle perustuslain mukainen oikeus :D


      • IamSorrow80

        Joo... homoistahan näkyy paljon löytyvän asiallisia keskustelijoita: kalun koko, runkkaus, panot, perse yms. seksuaaliset nautinnot päällimmäisimpiä aiheita... mistään muusta ei olla kiinnostuneita... ainakin sellanen tuntuma mulla tällä hetkellä on homojen keskustelutaidoista/-haluista. Ja tämä sivusto kyllä todistaa mielestäni mun pointin harvinaisen hyvin. Alkanut jo miettimään, että taitaa kaikki kunnon äijät olla muualla kuin netissä...


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Joo... homoistahan näkyy paljon löytyvän asiallisia keskustelijoita: kalun koko, runkkaus, panot, perse yms. seksuaaliset nautinnot päällimmäisimpiä aiheita... mistään muusta ei olla kiinnostuneita... ainakin sellanen tuntuma mulla tällä hetkellä on homojen keskustelutaidoista/-haluista. Ja tämä sivusto kyllä todistaa mielestäni mun pointin harvinaisen hyvin. Alkanut jo miettimään, että taitaa kaikki kunnon äijät olla muualla kuin netissä...

        Kuinka ihmeessä säkin olet viime päivinä muuttunut katkeraksi peeppariksi ;)


      • IamSorrow80

        No en tiedä oonko katkera, mutta ihmetyttää vaan mikä hitto ihmisiä vaivaa. Siis ihan yleisellä tasolla. Itse kun haluaisi joskus puhua/kuulla/lukee muustakin, kun seksistä... Jos tää ihmetteleminen tekee minusta katkeran tai vihaisen oloisen, so be it... don't give a fuck. Mutta saa kai sitä ihminen miettii asioita?


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        No en tiedä oonko katkera, mutta ihmetyttää vaan mikä hitto ihmisiä vaivaa. Siis ihan yleisellä tasolla. Itse kun haluaisi joskus puhua/kuulla/lukee muustakin, kun seksistä... Jos tää ihmetteleminen tekee minusta katkeran tai vihaisen oloisen, so be it... don't give a fuck. Mutta saa kai sitä ihminen miettii asioita?

        "Don't give a fuck."

        Sepä nimenomaan on se muiden ihmisten "ongelma" semmoisen cam-pikaseksiä haluamattoman kanssa. Klik vaan ja seuraavaa strip show'ta katsomaan.

        Vika ei ole sinussa, jos välität, vaan niissä muissa, jotka eivät välitä.

        Ihmisiä vaivaa aika moni juttu, varsinkin täällä netissä (ihan ne kaikki asiat, joista tuossa aloituksessa mainitsit tämänkin palstan ongelmina).


      • IamSorrow80

        No joo... ehkä se on netin ihmeellisen maailman syy, miksi ihmiset käyttäytyy miten käyttäytyvät. Kaikki on nopeasti saatavilla ja on totuttu siihen, että anonyymina voi sanoa ja tehdä melkein mitä vaan.
        Saattaahan se vika tietenkin olla minussakin... mitäs ajattelen liikaa, enkä päästä seksuaalista petoani irti, joka luultavasti pohjimmiltaan haluaa samaa, kuin muutkin... vaikkakin kyllä mä taidan runkkailuni pitää ihan omana asianani ainakin toistaiseksi.


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        No joo... ehkä se on netin ihmeellisen maailman syy, miksi ihmiset käyttäytyy miten käyttäytyvät. Kaikki on nopeasti saatavilla ja on totuttu siihen, että anonyymina voi sanoa ja tehdä melkein mitä vaan.
        Saattaahan se vika tietenkin olla minussakin... mitäs ajattelen liikaa, enkä päästä seksuaalista petoani irti, joka luultavasti pohjimmiltaan haluaa samaa, kuin muutkin... vaikkakin kyllä mä taidan runkkailuni pitää ihan omana asianani ainakin toistaiseksi.

        No niin, perrrrrrrrrrr...

        Menit sitten kuitenkin sanomaan, että runkkailet! Nyt joku kuitenkin alkaa haaveilla asiasta :/


      • IamSorrow80

        Hehheh.... jos se jonkin haaveilun aiheeksi riittää niin... sen ku vain sitten haaveilemaan! :D


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Hehheh.... jos se jonkin haaveilun aiheeksi riittää niin... sen ku vain sitten haaveilemaan! :D

        Yritän valaa toivoa palstan aseksuaaleille :D

        Ehkä joku filosofi kirjoittaa aiheesta vaikkapa ekirjan? :D


      • IamSorrow80

        Heh... no joo.... siitähän saiski hienon "homopelle runkkaa"-kirjan... :D
        Siinäpä ajattelun aihetta taas jollekkin, joka ei voi millään homojen antaa olla rauhassa...


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Heh... no joo.... siitähän saiski hienon "homopelle runkkaa"-kirjan... :D
        Siinäpä ajattelun aihetta taas jollekkin, joka ei voi millään homojen antaa olla rauhassa...

        Muistaakseni aiheesta on jo palstalla esitelty tällainen filosofinen ekirja :D


      • IamSorrow80

        Okei...en oo sattunut törmäämään moiseen. Mutta huvittunut olen suuresti siitä yhden filosofin teoriasta miten homoja syntyy.... mua kun ei kukaan vanha homopelle lapsena imenyt homoksi... huomasin sen ihan itse kypsemmällä iällä.
        Mutta hupinsa kullakin... jos on niin häiriintynyt mieli, niin minkäs mahtaa. Kaikkia pohdintoja ei välttämättä kuitenkaan kannattaisi ehkä kaupitella totuutena. Vaan eipä tuo mun persettä kutita, mitä mieltä joku on homojen synnystä tai siitä mihin sitä joutuu kuoltuaan... Terveen itsetunnon omaavat homot varmasti tietää miten on homoksi tullut, jokunen reppana varmaan painii uskon ja homouden välillä ja jotkut sitten muuten vaan kilahtavat, kun eivät kestä ajatusta homoudesta.
        En tiedä... pitäisikö itsekkin alkaa tekemään jotain filosofista teosta vaikkapa ahtaan maailmankatsomuksen omaavista ihmisistä. Saattais muutama hihhuli nousta takajaloilleen... :D


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Okei...en oo sattunut törmäämään moiseen. Mutta huvittunut olen suuresti siitä yhden filosofin teoriasta miten homoja syntyy.... mua kun ei kukaan vanha homopelle lapsena imenyt homoksi... huomasin sen ihan itse kypsemmällä iällä.
        Mutta hupinsa kullakin... jos on niin häiriintynyt mieli, niin minkäs mahtaa. Kaikkia pohdintoja ei välttämättä kuitenkaan kannattaisi ehkä kaupitella totuutena. Vaan eipä tuo mun persettä kutita, mitä mieltä joku on homojen synnystä tai siitä mihin sitä joutuu kuoltuaan... Terveen itsetunnon omaavat homot varmasti tietää miten on homoksi tullut, jokunen reppana varmaan painii uskon ja homouden välillä ja jotkut sitten muuten vaan kilahtavat, kun eivät kestä ajatusta homoudesta.
        En tiedä... pitäisikö itsekkin alkaa tekemään jotain filosofista teosta vaikkapa ahtaan maailmankatsomuksen omaavista ihmisistä. Saattais muutama hihhuli nousta takajaloilleen... :D

        Apua!

        Ihmiskunnan ongelmat nimenomaan alkoivat silloin kun evoluution myötä alettiin nousta takajaloilleen! Jos rystyt ovat maassa, niin silloin niillä ei voi kirjoittaa nettiin :D

        Ajattelepa kuinka suureksi hihhuleiden vaikutusvalta kasvaisikaan, jos he oppisivat lukemaan referoimiaan kirjoja tai vaikkapa naputtelemaan nasevasti näppiksellä sen sijaan, että hakkaavat sen mäsäksi kivellä tai hyppivät tasajalkaa sen päällä, jolloin tulee merkillisiä sanoja kuten f0åäwa dkfhaä hioru r tai hihhulit olisivat samoilla sanoilla ja samoilla copypasteilla samaa riitaa vuosikausia operoivia anonimimerkkejä.

        ;)


    • eräsihmettelijä

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa......

      Saat tässä lisää ihmettelemistä. Ensin tuli kirjoituksestasi mieleen vihaisuus. Mistä viha kumpuaa? Oletko sinut itsesi kanssa? Ihmettely ei sinänsä ole pahasta, mutta ihmettelijänkin pitäisi osata edes pienessä määrin osata asettua niiden ihmeteltävien rooliin.

      Seksuaaliset halut ovat usein eriasia, kuin halu elää ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Sitoutumiskammoisuus voi olla joskus perusteltuakin. Vaikka haluaisi seksiä ja läheisyyttä toisista, ei välttämättä halua jakaa koko elämäänsä. Elämän jakaminen myös voi kehittyä pienin askelin, kun sitä läheisyyttä harjoittaa ja se alkaa maistumaan entistä paremmalta.

      Seuranhakujen täydellinen kohtaaminen on melko mahdottomuus. Siihen voisi jotenkin uskoa, että kohdatessa kasvokkain, niin se oikea vain napsahtaa kohdalle. Mutta nettihakuun liittyy kyllä vahvasti myös kompromissin tekeminen erilaisten vaatimusten suhteen. Jos ottaa yhteyttä vain täydellisesti haun perusteella, niin voisi olettaa, että sitten saisit ihmetellä kuin niitä vastauksia ei tulekaan.

      Ihmetellään jatkossakin, silloin aikakin kuluu rattoisammin.

      • IamSorrow80

        Ensinnäkin kiitän asiallisesta vastauksesta.
        Vihaisuus? Ok... nyt ihmetyttää mistä tuommoisen vaikutelman sait. Toki jotkut asiat alkaa ottamaan kupoliin enemmän kuin toiset, mutta kirjoitukseni tarkoitus oli vaan ihmetellä, mikä tätä ihmiskuntaa oikein vaivaa yleisesti.... aika seksihakuista on... niin ja jossakin määrin aika lapsellistakin.
        No tuosta sitoutumiskammoisuudesta ei silleen ole kokemusta... tietty jos se sitten on sitä, kun on oltu jonku kanssa yhdessä vuosia ja sitten aletaan hakemaan seksiä toisilta. Itse en moiseen ala, sillä luulempa saavani vain morkkisen moisesta menosta. Ehkä kun olen yksiavioista tyyppiä, niin en koskaan noita seksihurjastelijoita mahdollisesti tule ymmärtämäänkään. Itse en hae pelkkää seksiä ja katoavaa läheisyyden tunnetta...
        Tuosta seuranhausta vielä sen verran, ettei mulla rima kovin korkeella olekkaan. Tai en mä tiedä jos on liikaa vaadittu, että mies on keskustelutaitoinen, haluaa suhteeseen toisen miehen kanssa ja on keski-ikäinen, lyhyt ja paksu... ei mielestäni ihan hurjat kriteerit. Mutta huvittaa kovasti, että kun ilmoitat hakevasi ulkoiselta habitukseltaan tuollaista miestä, niin kuinkas ollakkaan... yhteydenottoja todellakin tulee vain muunlaisilta tyypeiltä... enimmäkseen minua nuoremmat olisivat kiinnostuneita, mutta mua ei ne kiinnosta. Sellaista kompromissia en pysty tekemään. Kerran vastasin ilmoitukseen, jossa kuvailtiin aika lähelle sellainen mies, jonka olisi voinut tavatakkin ja hänen kriteerit vastasivat minua... vaan eipä viitsinyt ukko vastata...
        Ainoan suhteeni olen löytänyt cam4- sivuston kautta... mieheni löysi minut sieltä esiintymässä. Mutta kuinkas ollakkaan... hän ei heti ollut vaatimassa täyttä näytöstä, vaan alkoi keskustelemaan ihan muista jutuista. Nykyisin, kun siellä kameran avaa, niin tietää suunnilleen mitä odottaa; näytä vähän ittees, näytä kullia, näytä perse... ja nämä kommentit tulevat heti kun paikalle saavutaan. Tietty pitäisi olla otettu, että meikän joku haluaa alastomana nähdä, mutta...
        Kyllähän tätä ihmettelyä varmasti riittää...


    • Uh, pyörittelet peffaasi cam-sivuilla ja oletat, ettei vastapuoli oleta, että haluat nimenomaan web-seksiä???

      Nyt jokin ei täsmää.

      • IamSorrow80

        Uh... sanoinko jossain vaiheessa tekeväni niin? Sanoin vain millainen meininki siellä vallitsee; jutut menee suunnilleen "moi, näytä kyrpä"-tyyliin. Itse kylläkin oon chattailun vuoksi siellä (jota tosi harva noilla saiteilla harrastaa). Jos löytyy sopiva kiinnostunut vastapeluri saatan mennä pitemmällekkin, mutta se on tosi harvinaista...


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Uh... sanoinko jossain vaiheessa tekeväni niin? Sanoin vain millainen meininki siellä vallitsee; jutut menee suunnilleen "moi, näytä kyrpä"-tyyliin. Itse kylläkin oon chattailun vuoksi siellä (jota tosi harva noilla saiteilla harrastaa). Jos löytyy sopiva kiinnostunut vastapeluri saatan mennä pitemmällekkin, mutta se on tosi harvinaista...

        Kyllä olet puhunut tässä aiemmin "esityksestä." Mutta kuinka vaan.

        Huom! En ole asiaa mitenkään vastaan, jokainen saa omalla riskillään tehdä, miten haluaa. Kamerakuva olkoon sitten koko ajan joko ylä- tai alapäässä. Kumpaakin et oikein voi saada, kun itse kuitenkin olet huomannut ja mainitset, ettei siellä chattailla naamatusten asiallisia ja halutaan nähdä sinulta alapäätä 5 minuuttia ja runkata ja jos sinä et sille linjalle halua mennä, niin mitäpä siellä roikut?

        Kiusaat vaan itseäsi, jos luulet löytäväsi muita kuin seksi-voyeristeja (kaiken maailman peepingtommeja tai stalkkeri-aapoja, joille sun ID ja IP ovat tärkeimmät asiat) ja kiusaat toisia, jos et strippaa. Ei kohtaa tarpeet ja tarkoitus.


      • IamSorrow80

        No sehän on tavallaan esitys, näytitpä sitten mitä tahansa...
        Syy miksi "roikun" moisilla sivustoilla on yksikertaisesti se, että joskus harvoin sieltä oikeasti saattaa löytyä joku jutustelukaverikin... niitä on muutama, mutta ei yhtään suomalaista. Suomalaisten aloitukset ovat juuri sitä, mitä edellä olen maininnut.
        Tietty sitä jotenkin toivoisi, että jos kävisi tuuri toisen kerran ja löytyisi kumppanikin... mutta taitaa olla toiveajattelua. Mutta toivossahan on hyvä elää. vai?


      • jdiasudiow
        bear_nick2 kirjoitti:

        Kyllä olet puhunut tässä aiemmin "esityksestä." Mutta kuinka vaan.

        Huom! En ole asiaa mitenkään vastaan, jokainen saa omalla riskillään tehdä, miten haluaa. Kamerakuva olkoon sitten koko ajan joko ylä- tai alapäässä. Kumpaakin et oikein voi saada, kun itse kuitenkin olet huomannut ja mainitset, ettei siellä chattailla naamatusten asiallisia ja halutaan nähdä sinulta alapäätä 5 minuuttia ja runkata ja jos sinä et sille linjalle halua mennä, niin mitäpä siellä roikut?

        Kiusaat vaan itseäsi, jos luulet löytäväsi muita kuin seksi-voyeristeja (kaiken maailman peepingtommeja tai stalkkeri-aapoja, joille sun ID ja IP ovat tärkeimmät asiat) ja kiusaat toisia, jos et strippaa. Ei kohtaa tarpeet ja tarkoitus.

        Taitaa bear itse esitellä pientä piliään chatissa. Heiii kattokkaa kuinka vanhan ukon muna ei enää seiso!


      • IamSorrow80

        No just... Ei siis näköjään mikäänlaista keskustelua ilman noita paska kommentteja bearista... Henk.koht olen tässä pitkään ihmetellyt myös ihmisten halua paukuttaa tota scheissee yhdestä ja samasta ihmisestä... Ja ite en oo yhtään todistetta lukenut bearin ns. pedona olosta saati muustakaan. Miksi pitää vihata jotakuta noin paljon tuntematta ihmistä? Noh...se kai on sitä netin mahtavaa maailmaa.
        Henk. koht. mulla ei bearia vastaan oo mitään... tietty vois joskus vähän rajoittaa, mutta sepä on hänen asiansa. Asiallisesti on ainakin minun kanssani toiminut, joten ei valittamista. Jokainen lie tavallaan, mutta miten ihmeessä ihmiset jaksaa täällä tota paskaa jauhaa noin paljon? Lisää ihmettelemistä minulle....


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        No just... Ei siis näköjään mikäänlaista keskustelua ilman noita paska kommentteja bearista... Henk.koht olen tässä pitkään ihmetellyt myös ihmisten halua paukuttaa tota scheissee yhdestä ja samasta ihmisestä... Ja ite en oo yhtään todistetta lukenut bearin ns. pedona olosta saati muustakaan. Miksi pitää vihata jotakuta noin paljon tuntematta ihmistä? Noh...se kai on sitä netin mahtavaa maailmaa.
        Henk. koht. mulla ei bearia vastaan oo mitään... tietty vois joskus vähän rajoittaa, mutta sepä on hänen asiansa. Asiallisesti on ainakin minun kanssani toiminut, joten ei valittamista. Jokainen lie tavallaan, mutta miten ihmeessä ihmiset jaksaa täällä tota paskaa jauhaa noin paljon? Lisää ihmettelemistä minulle....

        Eihän nuo kommentit ole mitenkään loukkaavia edes :D

        Minkäs me sille mahdamme, että jdiasudiow ilmiselvästi viettää kaiken aikaansa katselemalla orgastisen himokkaasti vanhojen miesten pieniä pilejä, ekstrakickit saaden niistä, jotka eivät seiso :D ja kuvitellen, jospa TUO olisi bear_nick2.

        UUUUUUhhh, kiimaista :D


      • IamSorrow80

        Niin... eihän toisten idioottimaisille jutuille mitään mahdakkaan. Mutta pointti oli se, että voisi pitää mölyt mahassaan, jos ei osaa mitään asiallisesti sanoa.
        Alkaa olemaan vaan jotenkin so last season jo noi kaikki bear- herjat. Ei niitä jaksa edes lukea enää. Sama pätee peepparin ja aapon sanaharkkaan... ei jaksa kiinnostaa enää.
        Mutta noh... jos joskuskaan täällä jokin ketju pysyisi asia linjalla... ehkä se on liikaa pyydetty...


    • Ville8600

      Todella asiallinen kommentti ja puhe! Arvostan.

      • IamSorrow80

        Kiitoksia Ville... hienoa, jos löytyi joku joka ymmärtää mitä kirjoituksellani tarkoitin... Hieman lämmittää tämän hieman kyynistyneen homon sydäntä!


    • pienijapaksu

      Upea ketju kaikkiaan - kiitos kirjoittajalle :)
      väliin kuulukin tulla niitä höpöhöpö mielipiteitä ja jos vaan alkuperäinen kirjoittaja jaksaa vaivautua vastaamaan niihin niin pysyy lukijan mielenkiinto läpi koko ketjun.
      Kyllä täällä netin ihmemaailmassa on niitä ajatteleviakin yksilöitä ja onneksi on sekäettä ettei ihan kaikki vain "ihmettele" vaan toimii sen enempää ajattelematta a i n a . Onnea kumppanin löytymiseen <3

      • IamSorrow80

        Kiitos pienijapaksu! Todella hienoa, että on samoin ajattelevia ja joka ajattelee ettei pohdintani ollut ihan turha. Tottahan toki vastaan kaikkeen tätä ketjua vastaavaan, mutta en ala kenenkään niskaan paskaa heittämään. Seison kaiken takana mitä tänne kirjoitan, vaikkakin tavallaan anonyymina...Minusta oli vaan aika alkaa ihmettelemään ääneen...


      • IamSorrow80
        IamSorrow80 kirjoitti:

        Kiitos pienijapaksu! Todella hienoa, että on samoin ajattelevia ja joka ajattelee ettei pohdintani ollut ihan turha. Tottahan toki vastaan kaikkeen tätä ketjua vastaavaan, mutta en ala kenenkään niskaan paskaa heittämään. Seison kaiken takana mitä tänne kirjoitan, vaikkakin tavallaan anonyymina...Minusta oli vaan aika alkaa ihmettelemään ääneen...

        Siis vastaamaan...en vastaavaan...


    • Kerrankin täällä saa lukea jotain asiallista, kiitos!!

      Veikkaukseni saamiesi vastausten tasoon on miesten olevan seksuaalisempia olentoja kuin naiset. Homokulttuurissa seksin merkitys on korostunut vielä tuon lisäksi. Kun netti mahdollistaa seksiseuran helpon haun, on osan vaikea tajuta jonkun muun hakevan jotain muuta. Tämä on ainoastaan ajatus asiasta.

      Hullu se tosiaan naimisiin menee, mutta annettakoon siihen jokaiselle oikeus. Jokaisella minusta tulee olla tasavertaiset oikeudet sekä velvollisuudet. Ei keneltäkään ole pois, jos kaksi toistaan rakastavaa ihmistä virallistaa rakkautensa. Riippuu mihin kirkkoon kuuluu solmitaanko liitto Jumalan edessä vai ei. Oli miten oli, rakkaus on aina kaunis asia ja Jumala ei tuomitse kirkon oppien mukaan. Tosin osa uskovaisista vääristelee tätä asiaa johtuen omista asenteistaan ja raamatun tulkinnoistaan. Tämä on aina minusta ollut kirkon isoin ongelma. Miten raamattu on käännetty ja miten sitä tulkitaan.

      Kun tätä yhteiskuntaa katsoo, on lapsilla todella kova kiire aikuistua, vaikka heidän pitäisi saada olla lapsia. Kun katsoo mainoksiakin, onhan lapsista jo tehty pieniä aikuisia pukeutumisellakin. Siihen päälle vielä seksualisoitunut media ja mainokset, on lopputulos tässä. Todella todella surullista minusta. Ja tuossa iässä mennään vielä ryhmän mukana, joten on haettava kokemuksia, jotta voi niillä kehuskella. Ainakin osaltaan uskoisin tuon selittävän asiaa, muttei kokonaan.

      Netissä vaan on niin helppo unohtaa käytöstavat ja naamioitua sinne bittijonojen taakse. Silloin unohtuu käytöstavat ja netiketti kokonaan ja se on huomattu. Osa jopa jatkaa vuosia vainoamistaan ja nettikiusaaminen on jo poliisin mukaan ongelma. Kertoo aika karua kieltä maailmastamme. Nettiin on helppo oksentaa oma paha olo ja haukkua muut. Jeesustelijoille tämä taas on yksi mahdollisuus tuputtaa hengellistä vakaumustaan muille. Tajuaisivatkohan joskus tekevänsä enemmän hallaa kirkolle kuin mitään muuta. Ja voisivat myös tajuta, ettei ole yhtä oikeaa tapaa uskoa tai harjoittaa hengellistä vakaumustaan.

      Täytyy sanoa, että homopalstalla se päänaukominen on pahempaa kuin monessa muussa ketjussa. Heteropuolella on kanssa rankkaa päänaukomista myös tietyissä osioissa (sinkut), mutta aiheisiin rajatut keskustelut ovat pääasiallisesti asiallisia. Isoin ero onkin, että aihe on annettu valmiiksi ja se rajaa keskustelua tiettyyn aiheeseen. Tällä näemmä on vältytty päänaukomisilta aika hyvin.

      • IamSorrow80

        Kiitokset asiallisesta kommentista.
        Veikkauksesi lienee aika paikkaansa pitävä. Kai meikässä on sitten liiaksi estrogeenia tai sitten olen vaan sattunut syntymään väärään aikaan ja paikkaan. Okei, en itsekkään nyt mikään sievistelijä ole ja halut ne on mullakin, muttei ilmeisesti niin kovat kuin monella muulla. Onhan se niinkin, ettei ihmisen tarvitse kaikkea ymmärtää...mutta kuitenkin.
        Tuosta naimisiin menosta täysin samaa mieltä kanssasi. Ei se minun elämääni hetkauta ketkä naimisiin menee. Miksi siis monia muita asia niin sapettaa? En ole kauhean uskonnollinen, mutta kyllä raamatusta on saanut jonkinlaisen moraalisen opin ja pyrin joidenkin asioiden mukaan elämään. Mutta huvittavinta onkin, että juuri uskovat pahiten rikkoo raamattua vastaan... ehkä ovat oppineet, että minkä päivällä teet saat illalla nukkumaan mennessä anteeksi. Sitten saarnamiehet saarnaa syntisistä, vaikka pahimmat syntiset ovat omassa laumassa... huvittavaa.
        No olen kyllä huomannut saman nykyajan nuorissa. Jotenkin on kasvatuksessa jotain mennyt pieleen, että näin on. Uskon vakaasti, että liiallinen vapaa kasvatus osaltaan tätä trendiä kehittää. Lapset eivät oikeastaan ole lapsia, muuta kun siihen asti kunnes oppivat kävelemään ja puhumaan. Sen jälkeen heiltä kysellään jo miten he haluaisivat elämän tästä lähin menevän. Oppivat siihen, että vanhemmat ovat tyhmiä, kun lapselta kysyvät. Ja joutuvat tavallaan aikuistumaan jo ennen teini-ikää. Itse olen kuitenkin siitä onnellinen, että elin nuoruuteni ilman kiirettä aikuistua. Mutta onhan tuo surullista katsoa, mihin suuntaan ollaan menossa.
        Monesti olen miettinyt, että mahtaakohan nämä täällä hilluvat jeesustelijat edes oikeasti uskovia ihmisiä. Provoja mahtavat monet olla. Kun jotakin ei voida hyväksyä niin se sitten pitää laukasta homopalstalle tuomitsevaan sävyyn. Vaikkakaan kukaan ihminen ei tosiaan voi periaatteessa toista tuomita, kun kukaan ei jumala ole. Mitä sitten tulee tuohon netissä pahan olon purkuun... itsekkin olen sitä tehnyt jo jonkin aikaa, mutta en ole kokenut vielä, että pitäisi alkaa haukkumaan/herjaamaan toisia. Ei se mun oloani kyllä helpottaisi yhtään. Oletettavasti mun elämän paska jutut eivät ole kenenkään täällä olijan syytä. Asiallisuus on näköjään päässyt nykyihmiseltä hukkumaan, mikä on myöskin aika surullista. Tällä palstalla melkein sama miten aloitat, niin johan keskustelu kääntyy joko sinuun, beariin tai aapoon. Jota en ymmärrä lainkaan. En esimerkiksi voi sullekkaan mitään viha juttua purkaa, kun et ole mulle mitään tehnytkään. Ja itse olen sitä mieltä, että sellaiseset jutut eivät tälle palstalle kuuluisi, mutta en mä voi niitä estääkkään.


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Kiitokset asiallisesta kommentista.
        Veikkauksesi lienee aika paikkaansa pitävä. Kai meikässä on sitten liiaksi estrogeenia tai sitten olen vaan sattunut syntymään väärään aikaan ja paikkaan. Okei, en itsekkään nyt mikään sievistelijä ole ja halut ne on mullakin, muttei ilmeisesti niin kovat kuin monella muulla. Onhan se niinkin, ettei ihmisen tarvitse kaikkea ymmärtää...mutta kuitenkin.
        Tuosta naimisiin menosta täysin samaa mieltä kanssasi. Ei se minun elämääni hetkauta ketkä naimisiin menee. Miksi siis monia muita asia niin sapettaa? En ole kauhean uskonnollinen, mutta kyllä raamatusta on saanut jonkinlaisen moraalisen opin ja pyrin joidenkin asioiden mukaan elämään. Mutta huvittavinta onkin, että juuri uskovat pahiten rikkoo raamattua vastaan... ehkä ovat oppineet, että minkä päivällä teet saat illalla nukkumaan mennessä anteeksi. Sitten saarnamiehet saarnaa syntisistä, vaikka pahimmat syntiset ovat omassa laumassa... huvittavaa.
        No olen kyllä huomannut saman nykyajan nuorissa. Jotenkin on kasvatuksessa jotain mennyt pieleen, että näin on. Uskon vakaasti, että liiallinen vapaa kasvatus osaltaan tätä trendiä kehittää. Lapset eivät oikeastaan ole lapsia, muuta kun siihen asti kunnes oppivat kävelemään ja puhumaan. Sen jälkeen heiltä kysellään jo miten he haluaisivat elämän tästä lähin menevän. Oppivat siihen, että vanhemmat ovat tyhmiä, kun lapselta kysyvät. Ja joutuvat tavallaan aikuistumaan jo ennen teini-ikää. Itse olen kuitenkin siitä onnellinen, että elin nuoruuteni ilman kiirettä aikuistua. Mutta onhan tuo surullista katsoa, mihin suuntaan ollaan menossa.
        Monesti olen miettinyt, että mahtaakohan nämä täällä hilluvat jeesustelijat edes oikeasti uskovia ihmisiä. Provoja mahtavat monet olla. Kun jotakin ei voida hyväksyä niin se sitten pitää laukasta homopalstalle tuomitsevaan sävyyn. Vaikkakaan kukaan ihminen ei tosiaan voi periaatteessa toista tuomita, kun kukaan ei jumala ole. Mitä sitten tulee tuohon netissä pahan olon purkuun... itsekkin olen sitä tehnyt jo jonkin aikaa, mutta en ole kokenut vielä, että pitäisi alkaa haukkumaan/herjaamaan toisia. Ei se mun oloani kyllä helpottaisi yhtään. Oletettavasti mun elämän paska jutut eivät ole kenenkään täällä olijan syytä. Asiallisuus on näköjään päässyt nykyihmiseltä hukkumaan, mikä on myöskin aika surullista. Tällä palstalla melkein sama miten aloitat, niin johan keskustelu kääntyy joko sinuun, beariin tai aapoon. Jota en ymmärrä lainkaan. En esimerkiksi voi sullekkaan mitään viha juttua purkaa, kun et ole mulle mitään tehnytkään. Ja itse olen sitä mieltä, että sellaiseset jutut eivät tälle palstalle kuuluisi, mutta en mä voi niitä estääkkään.

        Tämän sanon nyt ihan hyvällä ja 0% v*ttuilulla.

        Käykää treffeillä, mun homotutka sanoo, että voisitte olla toisillenne todella hyvä pari. IKINÄ ei ole täällä tai missään muualla ollut kahta noin yhtä mieltä asioista olevaa ihmistä. Ja kumpikin vissiin etsii chubby-kaveria?

        Virkistävä tuulahdus tänne kroonisesti eripuraisten joukkoon ;D


      • IamSorrow80

        Heh bear... aattelit sitten alkaa parittajaksi? No joo.. en tuota nyt vittuiluna voi ottaa. Kaunis ajatus, mutta "it takes 2 to tango"... Juu no mä ainakin haen chubbyy, mutta hieman vanhempaa kuin itse olen.
        On kuitenkin hienoa, että tämä ketju on suhteellisen asiallisena pysynyt ja että aloitukseni sentään vähän aiheutti jonkin sortin keskustelua. Ja havaittavissa on hieman sitäkin, että kyllä täällä jotkut osaavat asiallisestikkin keskustella asioista. Ois vaan hienoo, että samankaltaisia ketjuja tulisi enemmänkin, että mielenkiinto tätä sivustoa kohtaan pysyisi yllä. Alkaa tuollanen ylenpalttinen torailu jo ketuttamaan...
        Mutta kiitos bear sanoistasi!


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Heh bear... aattelit sitten alkaa parittajaksi? No joo.. en tuota nyt vittuiluna voi ottaa. Kaunis ajatus, mutta "it takes 2 to tango"... Juu no mä ainakin haen chubbyy, mutta hieman vanhempaa kuin itse olen.
        On kuitenkin hienoa, että tämä ketju on suhteellisen asiallisena pysynyt ja että aloitukseni sentään vähän aiheutti jonkin sortin keskustelua. Ja havaittavissa on hieman sitäkin, että kyllä täällä jotkut osaavat asiallisestikkin keskustella asioista. Ois vaan hienoo, että samankaltaisia ketjuja tulisi enemmänkin, että mielenkiinto tätä sivustoa kohtaan pysyisi yllä. Alkaa tuollanen ylenpalttinen torailu jo ketuttamaan...
        Mutta kiitos bear sanoistasi!

        No, kun jotain järkevää tarttis jonkun tehdä tuon peepparin kanssa, niin muinaista viisautta lainatakseni: tee sinä se askel, joka on yhdelle ihmiselle pieni, mutta ihmiskunnalle suuri :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        No, kun jotain järkevää tarttis jonkun tehdä tuon peepparin kanssa, niin muinaista viisautta lainatakseni: tee sinä se askel, joka on yhdelle ihmiselle pieni, mutta ihmiskunnalle suuri :D

        Ajattelepa, miten eilenkin olisi ollut hyvä hetki mennä tylsän cam-session sijaan nakuna ulos lämpimään yöhön, kasteiseen ruohikkoon, kohottaa katseensa ylös ja vähän bongailla perseidejä ja tajuta galaktinen pienuutensa, vaikka onkin foorumin kuningas.

        Sitten kun sen hetken olisi voinut jakaa (edes) peepparin kanssa.

        Aijai.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ajattelepa, miten eilenkin olisi ollut hyvä hetki mennä tylsän cam-session sijaan nakuna ulos lämpimään yöhön, kasteiseen ruohikkoon, kohottaa katseensa ylös ja vähän bongailla perseidejä ja tajuta galaktinen pienuutensa, vaikka onkin foorumin kuningas.

        Sitten kun sen hetken olisi voinut jakaa (edes) peepparin kanssa.

        Aijai.

        Voisitko jättää minut pois fantasioistasi? Ei paljoa kiinnosta. Oli asiallinen keskustelu, mutta taas mennään tuttua linjaa :(


      • IamSorrow80

        Noh...itseasiassa mulla oli eilen hyvä cam-sessio pitkästä aikaa hienon amerikkalaisen herran kanssa. Sai nauraa niin perkeleesti... oli oikein virkistävää. Joillekkin kun riittää se jutustelu. Unohtu koko perseidit, vaikka oli tarkoitus niitäkin katella... noh, luultavasti mulla oli kuitenkin ihan kivaa.
        Toki yksikään cam-sessio ei korvaa oikeaa ihmiskontaktia, mutta voittaa se joskus yksinolon... varsinkin, kun silloin tällöin kohtaa oikeanlaista seuraa. Tuohon en oikeen osaa sanoo mitään oisko peepparin kanssa hauska viettää hetkiä yhdessä, kun en häntä tiedä/tunne muuten kun tämän sivuston kannanotoista...


      • IamSorrow80
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Voisitko jättää minut pois fantasioistasi? Ei paljoa kiinnosta. Oli asiallinen keskustelu, mutta taas mennään tuttua linjaa :(

        Sinänsä totta turiset... ei kai tämä ole oikea paikka yrittää parittaa ihmisiä keskenään. Idea ei välttämättä ole huono, mutta jonkinlainen arvostus pitäisi säilyttää ihmisiä kohtaan... Sinänsä jännä, että bear fantasioi meidänki puolesta.. :D Ei jää meille paljoa mielikuvituksen varaan... :(


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Sinänsä totta turiset... ei kai tämä ole oikea paikka yrittää parittaa ihmisiä keskenään. Idea ei välttämättä ole huono, mutta jonkinlainen arvostus pitäisi säilyttää ihmisiä kohtaan... Sinänsä jännä, että bear fantasioi meidänki puolesta.. :D Ei jää meille paljoa mielikuvituksen varaan... :(

        Hih, niiiiiiiiiiiiiiiiiiin perityypillisiä nirppanokkahomoja olette, kun ei toistenne kohderyhmä kelpaa, jos joku kertoo ilmiselvän asian = kuinka hyvin teillä synkkaa ajatukset ja kuinka olet saanut peepparin lauhkeaksi (vrt. peeppari/aapo tai peeppari/minä) :P

        Mutta ei se mitään, jos ei tuu matchia, niin sitten ottakaa matsia. Perseidit olalle vaan!


      • IamSorrow80

        No joo... En nyt sanois nirppanokaks, mutta tosiasia on, että vaikee se on yhden tuntemattoman kehoituksesta lähtee tapaamaan toista tuntematonta. Enkä mä oo vielä ainakaan mitään suurta tunnetta saanut siitä, että kumpainenkaan olisi asiasta suuremmin kiinnostunut. En mä ketään oo lauhkeeks saanut, peeppari nyt vaan sattui asiallisesti vastaamaan mun aloitukseen, thats it. Ei vielä kauheesti kerro siitä, että oltais "match made in heaven", jos täällä asiallisesti kirjoittelee ja jakaa samoja mielipiteitä. Itse en ainakaan sille haistattelu linjalle vielä lähde. Ja jos sille pitää lähtee niin sama häippästä koko foorumista...
        En oikein muutenkaan usko, että tältä foorumilta mitään seuraa kauheesti sais muutenkaan... sillä kuten jo ihmettelinki, niin aika riitaista on täällä tuo kirjoittelu (menee aika monesti vittuiluksi). Mutta no...pidän kuitenkin mielen avoinna. Eihän sitä muuten tapaa ketään. Enimmäkseen roikun kuitenkin täällä vaan ihmettelemässä tätä ihmeellistä homon elämää, nakkaan viestii jos jotain mielenkiintoista ilmenee jne.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voisitko jättää minut pois fantasioistasi? Ei paljoa kiinnosta. Oli asiallinen keskustelu, mutta taas mennään tuttua linjaa :(

        Jos olisin halunnut vähemmän asialliseen sävyyn keskustella, niin olisin maininnut cum-sessiot, enkä cam-sessiot ;P


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Jos olisin halunnut vähemmän asialliseen sävyyn keskustella, niin olisin maininnut cum-sessiot, enkä cam-sessiot ;P

        Mutta kuulkaas höpönassut, nyt täytyy mennä ihastelemaan sitä yötaivasta, niinkuin yritin tuossa ehdotella. Myöhemmin sitten sitä iiiiiiiiiiiihanaa homoseksiä. Valitettavasti ;P

        Älkää rikkoko internetiä sillä aikaa kun olen poissa ;)


      • Sinne se asiallinen keskustelu taas menikin... :(


      • IamSorrow80

        Ettei vaan tosiaan bearilla ole siitä puhe mistä puute? Jaksaa joka keskusteluun tuoda tuon ihanan homoseksinsä.... ei siis ihme, että ihmetyttää :(


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Ettei vaan tosiaan bearilla ole siitä puhe mistä puute? Jaksaa joka keskusteluun tuoda tuon ihanan homoseksinsä.... ei siis ihme, että ihmetyttää :(

        Ihan aloituskommentissasi mainitset ihan itse asiasta :D

        Puutetta ei ole, mutta herkkänahkaiset hermostuvat näemmä ihan mistä vaan. Eihän se sun persettä pitäisi kutittaa, jos joku selkeästi saa muutakin kuin kutinaa ;) kun heti aluksi mainitset, ettei ketään pitäisi häiritä kenenkään homous. Ja jos olet sitä mieltä, että puhun iiiiiiiiiiiiiiiihanasta homoseksistä vain lämpimikseni, niin eihän sekään pitäisi olla mikään kutinan aihe?

        BTW, suosittelisin, että sinäkin rekisteröit tänne nimimerkkisi, jotta tiedän, että keskustelen saman henkilön kanssa, enkä aapon tai peepparin tai jonkun 12 v. heteropridejonnen kanssa.


      • IamSorrow80

        Juu, no ei kutita,ei. Vaan jokseenkin ärsyttää saman kaavan toisto. Kiva jos saat, mutta mitähän se muille lukijoille kuuluu? Varsinkin tässä aiheessa, kun ihmettelen ettei homot osaa puhua muusta kuin seksistä... Olinko sitten mahdollisesti harvinaisen oikeassa? Vaikka en voi yleistää, kun itse olet ainoa joka siitä puhuu... lämpimikseen voi kyllä jauhaa mitä vain...
        Nimimerkkiä en tässä vaiheessa vielä rekisteröi... kun sillä ei näköjään ole vastaavaa hyötyä. Kaikki epäilee kaikkia kuitenkin. Vaan minut varmaan erottaa näistä mainitsemistasi tyypeistä se, että en ala paskaa heittelemään toisten niskaan (ainakaan syyttä). Periaate on: älä ala mulle, niin en mäkään sulle... jos juttu kääntyy siihen suuntaan on helpompi poistuu paikalta. Täällä jos alkaa päänauonta kilpailuun jonkun kanssa ei siitä näemmä tule loppua. Eikä sillä ole mitään vastaavaa hyötyä.
        Itse kirjoitan tänne vain omia tuntemuksia ja ajatuksia... jos jotakuta ne kiinnostaa niin hyvä, mutta jos ei, niin voi olla ystävällisesti kommentoimatta. Siihen pyrin myös itse ihmettelyineni... en pyri ketään loukkaamaan, vaan herättämään keskustelua. Jos jokin juttu herättää minussa ärsytyksen oireita sivuutan sen. Ja aika monta ketjua olen sivuuttanut, vaikka aloitus olisikin ollut hyvä... syytä ei varmaan tarvii mainita tässä erikseen. Mutta toki mulle saa kertoa vapaasti jos jokin kommenttini loukkaa. Mutta toivon siihen myös jonkinlaista perustelua, miksi se loukkaa. Rakentavaa kritiikkiä kyllä kestän. Mutta turhanpäiväiset paskajutut sitten on asia erikseen.
        Täydellinen en ole. En saarnaa seksittömän maailman puolesta, vaikka niin voisi luulla. Seksi on hieno juttu, mutta minusta se kuuluu vain ja ainoastaan niille, ketkä sitä harrastaa milloinkin. Seksillä kehuskeleminen on aina itselleni ollut juttu mitä inhoan. Se on parin kahdenkeskeinen juttu, joka ei vaan yksinkertaisesti kenellekkään kuulu, oli se sitten ihanaa tai vähemmän ihanaa. Tää nyt vaan on sitten meikän mielipide asiasta ja näin asian ajattelen...


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Juu, no ei kutita,ei. Vaan jokseenkin ärsyttää saman kaavan toisto. Kiva jos saat, mutta mitähän se muille lukijoille kuuluu? Varsinkin tässä aiheessa, kun ihmettelen ettei homot osaa puhua muusta kuin seksistä... Olinko sitten mahdollisesti harvinaisen oikeassa? Vaikka en voi yleistää, kun itse olet ainoa joka siitä puhuu... lämpimikseen voi kyllä jauhaa mitä vain...
        Nimimerkkiä en tässä vaiheessa vielä rekisteröi... kun sillä ei näköjään ole vastaavaa hyötyä. Kaikki epäilee kaikkia kuitenkin. Vaan minut varmaan erottaa näistä mainitsemistasi tyypeistä se, että en ala paskaa heittelemään toisten niskaan (ainakaan syyttä). Periaate on: älä ala mulle, niin en mäkään sulle... jos juttu kääntyy siihen suuntaan on helpompi poistuu paikalta. Täällä jos alkaa päänauonta kilpailuun jonkun kanssa ei siitä näemmä tule loppua. Eikä sillä ole mitään vastaavaa hyötyä.
        Itse kirjoitan tänne vain omia tuntemuksia ja ajatuksia... jos jotakuta ne kiinnostaa niin hyvä, mutta jos ei, niin voi olla ystävällisesti kommentoimatta. Siihen pyrin myös itse ihmettelyineni... en pyri ketään loukkaamaan, vaan herättämään keskustelua. Jos jokin juttu herättää minussa ärsytyksen oireita sivuutan sen. Ja aika monta ketjua olen sivuuttanut, vaikka aloitus olisikin ollut hyvä... syytä ei varmaan tarvii mainita tässä erikseen. Mutta toki mulle saa kertoa vapaasti jos jokin kommenttini loukkaa. Mutta toivon siihen myös jonkinlaista perustelua, miksi se loukkaa. Rakentavaa kritiikkiä kyllä kestän. Mutta turhanpäiväiset paskajutut sitten on asia erikseen.
        Täydellinen en ole. En saarnaa seksittömän maailman puolesta, vaikka niin voisi luulla. Seksi on hieno juttu, mutta minusta se kuuluu vain ja ainoastaan niille, ketkä sitä harrastaa milloinkin. Seksillä kehuskeleminen on aina itselleni ollut juttu mitä inhoan. Se on parin kahdenkeskeinen juttu, joka ei vaan yksinkertaisesti kenellekkään kuulu, oli se sitten ihanaa tai vähemmän ihanaa. Tää nyt vaan on sitten meikän mielipide asiasta ja näin asian ajattelen...

        Mulla taas ei ole varsinaista kertomisen pakkoa, vaikka siltä vaikuttaakin. En siis mainosta kenen kanssa, paitsi ettei koskaan missään tapauksessa lasten kanssa. Jos tosin on homo, niin eikö sitä seksuaalisuuttaan saa harjoittaa? Mikä on sitten homouden pointti?

        Ilman, että pitää olla Päivi-hehhuli-suvaittu munaton kastroitu takaisin kaappiin nöyrä homo, jonka kaikki suvaitsevat, kunhan ei homoile tai vaan ainakaan netissä siitä kerro :D Emme ole Venäjällä :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Mulla taas ei ole varsinaista kertomisen pakkoa, vaikka siltä vaikuttaakin. En siis mainosta kenen kanssa, paitsi ettei koskaan missään tapauksessa lasten kanssa. Jos tosin on homo, niin eikö sitä seksuaalisuuttaan saa harjoittaa? Mikä on sitten homouden pointti?

        Ilman, että pitää olla Päivi-hehhuli-suvaittu munaton kastroitu takaisin kaappiin nöyrä homo, jonka kaikki suvaitsevat, kunhan ei homoile tai vaan ainakaan netissä siitä kerro :D Emme ole Venäjällä :D

        Useimmat kiistathan täällä sekä Qruiserissa muuten tulevat juuri tästä asiasta, jos olet seurannut. Mikä on oikea määrä seksuaalisuutta, saako siitä edes puhua, miten julkista se saa olla? Nuttura kiristyy aika monella, vaikka asia on täysin normaali osa elämää.

        Samaan aikaan närkästyjä wänkkää nettipornolle kuitenkin :D mutta se on ok, kun se on yksityinen juttu ;D


      • IamSorrow80

        Hmmm... olen sitten vissiin ymmärtänyt tuon seksuaalisuuden harjoittamisen ihan väärin, kun en huutele kaikille harrastavani seksiä... no anteeksi sitte "epähomomaisuuteni". Mutta minulle, oli kyseessä homo tai hetero, ihminen joka korostaa seksuaalisuuttaan on järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa. Jokainen saa mun puolesta olla kumpaa vaan sillä ei oo väliä. Mutta en mä välitä heidän seksijuttuja kuunnella. Eli en sitten vissiin ole homo, kun mua ei kiinnosta jokaiselle vastaantulijalle huudella, että oon homo ja harrastan homoseksiä. Itse olen kuitenkin pois kaapista, asuinpaikkakunnallani jokainen, joka sen haluaa tietää, tietää sen varmasti. Mutta en mä viitsi esim. baarissa aloittaa juttua tyyliin:" voi kun saisi ihanaa homoseksiä" tai että "kun menen kotiin, niin siellä odottaa ihana karjun perse panoa". Saati sitten chatissä jauhaa moisesta asiasta...
        Mutta jos homouden pointti on jatkuva naiminen ja siitä puhuminen, niin en yhtään ihmettele sitten sitä, miksi homot joitain niin ottaa kupoliin ja jopa vituttaa. Saa sitä suvaitsevaisuutta odottaa, jos homouttansa suorastaan hieroo ihmisten naamaan koko ajan olemuksellaan ja jutuillaan. Luulempa, että se nutturan kiristyminen johtuu monella myös siitä. Mutta miksi juuri seksi on sitten juuri se juttu, mistä pitää niin kauheasti vaahdota? Ei ymmärrä. Minulle se pointti on yksinkertaisesti se, että löydä kumppani kenen kanssa haluat olla ja nauti arjesta ja muusta vastaavasta mitä ikinä se suhde sitten tuokaan. Kun olin suhteessa, ei mulla ollut tarvetta jauhaa meidän seksielämästä kenellekkään, saati edes mistään muusta. Se oli meidän elämää, se ei kuulunut muille. En tiedä sitten menikö homouden harjoittaminen siinä sitten ihan päin vittua, mutta mukavaa se oli...
        Mutta veikkaampa parahin bear, että sun homotutkas ei havaitsisi varmaan yhtään mitään jos minut näkisit. Tiettävästi minussa ei mitään homomaista ole, niin mulle on kaikki muut sanoneet, paitsi tietenkin äiti, joka tuumas vaan että: "ainahan minä sen olen tiennyt". Ja mun mieheni oli myös miesmäinen jässikkä, josta ei varmana kukaan osannut sanoo, että se olis homo ollut. Ja sellasista miehistä mä tykkään.
        Ihmettelen sitten tähän loppuun: eikö homo saa olla ihan tuikitavallista arkea elävä mies, jota kiinnostaa monet erilaiset jutut? Minäkin olen vain työssä käyvä köriläs, jota kiinnostaa esim. urheilu (mm. lätkä ja futis), musiikki, leffat, hyvä ruoka ja juoma... tuiki tavalliset asiat, elämä ja kokemukset. Jotenkin tuntuu, että kun täällä juttuja seuraa niin mä en ansaitsis edes homon arvonimeä niiden perusteella. Ehkä mä oon sitten vaan miehistä pitävä mies ilman ylenpalttista "sex drivea"... :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Useimmat kiistathan täällä sekä Qruiserissa muuten tulevat juuri tästä asiasta, jos olet seurannut. Mikä on oikea määrä seksuaalisuutta, saako siitä edes puhua, miten julkista se saa olla? Nuttura kiristyy aika monella, vaikka asia on täysin normaali osa elämää.

        Samaan aikaan närkästyjä wänkkää nettipornolle kuitenkin :D mutta se on ok, kun se on yksityinen juttu ;D

        Bearhan tietää kaiken ja on aina oikeassa ?


      • IamSorrow80

        Sitäkään mä en ymmärrä, että mielipiteistä aina yritetään hakea se kuka on oikeessa ja kuka on väärässä. Nämähän ovat vain mielipiteitä, eikös?


      • homppelihoi

        Ei bearin mielestä. Se vanha kurttumuna luulee olevansa niiiiiiin iiiiiihana ettei muut saa kertoa, miten asiat oikeasti ovat.


      • homppelihoi kirjoitti:

        Ei bearin mielestä. Se vanha kurttumuna luulee olevansa niiiiiiin iiiiiihana ettei muut saa kertoa, miten asiat oikeasti ovat.

        No, miten ne oikeasti ovat, homppelihoi?

        Nyt kerrot heti, etkä pihtaa :D Anna kaiken tulla, munaskuita myöten, viimeiseen pisaraan, sana on vapaa.


      • IamSorrow80 kirjoitti:

        Sitäkään mä en ymmärrä, että mielipiteistä aina yritetään hakea se kuka on oikeessa ja kuka on väärässä. Nämähän ovat vain mielipiteitä, eikös?

        Eihän se ole mielipide, jos minä olen aina oikeassa :D Se vaan on fakta :D


    • IamSorrow80

      Jaahas... melkein voi arvata mihin suuntaan tämä tästä lähtee... :(
      Tää on kuin joku loputon luuppi: joku provoo ja sitten siihen vastataan provolla... tätähän tämä täällä ilmeisesti on ja sitä saa sitten ihmetellä. Elikkä sitä asiallisuutta on liene ihan turha täällä toivoo, vaikka tää ketju näytti jonkun aikaa ihan lupaavalta.
      Ja mitä noihin "faktoihin" tulee, niin ei ne ainakaan mulle ole faktoja. Kaikki täällä lukemani ovat mielipiteitä, osa totuuksia tai muuten asiattomia, mitään totuuspohjaa olevia lässytyksiä. Että sori vaan bear, jos et nyt ihan mun mielestä ole aina oikeessa... mutta esität ainakin välillä hyviä pointteja asioista. Ja ne mun mielestä on hyvän keskustelun pohja. Kukaan ei ole aina oikeassa... kukaan ei ole erehtymätön... mutta miten asiansa esittää milloinkin, saattaa jotakuta oikeasti miellyttää ja se saattaa poikia hyvän keskustelun...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      40
      3124
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      97
      2313
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      120
      1772
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      11
      1494
    5. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      108
      1421
    6. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1289
    7. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      80
      1279
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      15
      1246
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      42
      1084
    10. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      229
      979
    Aihe