Tungetteleva äiti, vittuileva isä + perhepaskaa

mitäsnytsitte

Joo siis olen 14 vee tyttö, ja siis mun äiti hengittää koko ajan niskassa kiinni. Ei varmaan nuorten kesken niin epätuttu asia, mut eikse mee jo vähän yli jos äiti käy sun kaapit ja vihot läpi sillon ku et ole paikalla? Ei onneks koneelta chattejani kato varmaankaan läpi, mut on se nyt vähän ahdistavaa ettei itellä saa olla omassa huoneessa yksityisyyttä. D: Ja miten saisin sen lopettamaan sen? Itseäni haittaa varmaan eniten, että se aina käy mun piirrokset läpi mitä oon yrittäny piilottaa siltä. Ja minä siis piirrän useimminkin, mutta en halua, että kukaan näkee mun joitai epäonnistuneita luonnoksia tai ylipäätänsä epäonnistuneita piirroksia, kun kyllä mä näytän ne 'onnistuneet' työt sille. aaaah ku ahdistaa et joku näkee susta sen epäonnistuneen osan, siltä se mulle tuntuu D:
Ja liittyy taas asiaan, mitä mun kuuluisi tehdä kun kuulee äitinsä puhuvan paskaa sinusta tyyliin olohuoneessa serkuille jotka on jäänyt yöksi? Tai mitä kun on monta kertaa jäänyt kiinni siitä miten se on puhunut kuinka paska kakara olen?


Ja sitten pieni alkutarina isääni liittyen : se hakkas mua kun olin pieni, mut on se nyt onneks jo lopettanut sen, kun aloin lyömään takasin. Ton takia en mielellää olis missää tekemisissä sen kanssa, ja ku en mä tiiä et jos se kuitenki yhtäkkiä räjähtää mulle. Ja edelleen se yrittää ihan selvästi esittää mulle mukavaa, että saisi mut 'ostettua' sille. (se btw on yrittänyt mm lahjoa mua oikeesti että mä 'painaisin ton koko väkivaltajutun villaisella' ) Mutta joo siis en oo hirveesti sen kanssa tekemisissä, ja oon aika selvästi kyllä näyttänytkin, etten halua olla sen seurassa millään tavalla.
Mutta niin, siis nyt tulee niin turha asia, mutta vituttaa itseäni ihan hirveästi, siis se laulaa silleen inhottavasti, niiku ihan ärsyttääkseen vaan muita. (ik tosi tärkeetä) Ja ei se koskaan muuten sitä tee ellen minä ole paikalla, ja silloin kun minä sanon sille että voisikos pitää sen turpansa kiini ni sitten tulee se että ''sä et voi puhua vanhemmilles tolla tavalla''. Oon kiltistikkin pyytänyt sitä lopettamaan mutta ei. Ja ei mun mielenterveys kestä tota enää parin vuoden jälkeen hirveen mukavasti ni lähden aina paikalta kun se alottaa sen, etten minä räjähdä ja saa rangaistusta siitä. 8)
Anteeks kuullostaa niin angstilta, ja ei mua varmaan haittaiskaan muuten toi, mutta kun minä tiedän että se tekee sen vittuillakseen minulle.
Ja siis kyllä se muutenkin vittuilee, pakko mainita siitä kituvasta harakasta moottoritiellä ruokapöydässä puhuen juttua suoraan minulle - minä olen vegaani eettisistä syistä, puhuu kuinka paskassa seurassa minä liikun, valittaa kun en koskaan tee mitään muutakun ole omassa huoneessa, jatkuvasti mainitsee kuinka mun pitäis mennä sahaamaan taas niitä ranteita auki muualle kuin hänen taloonsa (lopettanut jo) jnejnejne.

Jos on muuten samanlaisia kokemuksia, ni mä luen mielelläni ~

2

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo toi on kyllä väärin että isäs on hakannu sua :/ onneks ei tunnu tekevän sitä enää, vaa yrittää päästä toivottavasti sopuun sun kanssa? ymmärrän siinä mielessä sua että en mäkää antais ainakaa heti anteeks lyömistä, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa, ei tiedä.....
      mutta sitten tää äitis... mä sain sun kirjotuksesta kuvan että oot liikkunu "huonoissa ympyröissä" se ehkä selittää osaltaan sun äitis käytöksen vaikka sekää ei ole oikein, mutta se on varmaa vaa huolissaan? mainitsit tekstissä "puhuu kuinka paskassa seurassa minä liikun" olitko/ootko jossain huumepiireissä tai muuta epämääräistä?
      voin sanoa vaa tähän että lopeta ajoissa, mitä olet ikinä nyt tehnykkään, vielä kun voit -jos voit.
      tulet katumaan tekemisiäs sitten vanhempana. ja tekemiset vaikuttaa myös sun tulevaisuuteen. jos on mahis muutokseen, nii tartu siihen, aina on toivoa. itsemurha ei ole vaihtoehto :/

      ja vielä respectit siitä että oot päässy viiltelystä eroon, se on jo iso asia :)

      • juujjjuu

        Mmh Dx
        Ja en oo siis mitää huumeita tai sellast koskaan, kunhan kiusaa vaan varmaanki. Dx Sen kannalta oon kunnon lapsi etten oikeesti tee mitään huumeita tai vandalismia 8L


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe