Ufoista keskustelua.

tutkija5

Hei! Kaikille teille jotka olette kiinnostuneita ufo-ja kontakti about cases!

Olen havainnut,että useat ihmiset ovat ihmetelleet sitä miksi vieraan sivilisaation potentiaaliset olennot eivät ole näyttäytyneet selkeän konkreettisesti.

Maailmalla on kyllä tapauksia joissa aluksia eräänlaisia lentolaitteita laskeutunut ja tehty humanoidihavaintoja. Nämä tiedot ovat kuitenkin olleet epäselviä ja sisältäneet ristiriitaisuuksia eri haastateltavien keskuudessa, samaisessa ufolähikontaktissa.

Suhteellisen tarkkoja kuvauksiakin on joiden uskottavuutta ei voida väheksyä.Havaintopaikalla tehdyt tutkimukset ovat todistaneet sen puolesta,että kertomukset ovat täsmänneet tehtyjen tutkimusten tuloksia.Joukossa todellakin on tapauksia joita uskoakseni voidaan pitää melkoisen realistisesti ja joita ei voi ohittaa pelkällä olankohautuksella.

Itse olen ollut edm. tapauksien kanssani tekemisissä n. 35 - vuotta.Olen tehnyt tutkimuksia eri havaintopaikoilla haastatteluin,säteilymittauksin,ja eri aineistojen mm. löydettyjen materiaalien aineseosten märityksissä.

On löydöksiä joita ei tunnistettu olevan maapallolta lähtöisin.

Mutta sitten syy siihen , miksi he eivät halua tehdä laajaa julkista näyttäymistä.

Syy! On maanasujissa itsessään on tapauksia useitakin missä heitä kohti on avattu tulitus erilaisin asein , puolustusvoimat ovat niitä hätistäneet tuliasein hävittäjät ovat lähteneet ajamaan takaa. Ihmisen aggressiivinen käytös on esteenä sille, että eivät anna heille mahdollisuutta tulla rohkeasti esille.

Tässä mielessä olisi parantamista ihmisen mentaliteetissa. Eivät he ole uhka ihmiskunnalle, mitä laajalla rintamalla uskotaan. Päinvastoin heiltä voitaisiin saada uutta tietämystä, mistä emme vielä tiedä mitään tai hyvin vähän.

Se totuus (fakta) meidän pitää tiedostaa ja huomioiden maailmankaikkeuden suuruus joka laajenee sitä nopeammin, mitä kauimmasta kohteesta on kyse.

(Maailmankaikkeudessa on tilaa muullekin sivilisaatiolle kuin mitä on omalla telluksellamme, kaikki todennäköisyyslaskelmat ja tiedemaailman edustajat puhuvat edm. mainittujen hypoteesien puolesta. Hei! Kaikille aisasta kiinnostuneille. Antakaa palautetta. Kiitos!

11

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksilöytyy

      Helläpylly on aisasta kiinnostunut. Muut tuskin.

    • sadrthsdthsrdths

      "Olen tehnyt tutkimuksia eri havaintopaikoilla haastatteluin,säteilymittauksin,ja eri aineistojen mm. löydettyjen materiaalien aineseosten märityksissä."
      Millaisin laittein?

    • Hei tutkija 5!
      Tutkija5:" Itse olen ollut edm. tapauksien kanssani tekemisissä n. 35 - vuotta.Olen tehnyt tutkimuksia eri havaintopaikoilla haastatteluin,säteilymittauksin,ja eri aineistojen mm. löydettyjen materiaalien aineseosten märityksissä.
      On löydöksiä joita ei tunnistettu olevan maapallolta lähtöisin."

      B.Borg: Oltuani 7 vuotta SUT ry:n johdossa niin luulin/luulen tietäväni kaikki kotimaiset ufotutkijat ja " ufotutkijat".
      Kukahan mahdat olla?
      Minulla on myös lista SUT ry:n tutkijoista ja heidän numeroistaan ja olisi kiva verrata numeroasi siihen listaan.
      Voit ottaa yhteyttä s-postissa:
      b.borg(at)kolumbus.fi

      • sutilainen

        Tälle "ufotutkijalle" ei kannata sähköpostia lähetellä. SUT ry:n ufotutkijoihin voisit kyllä olla yhteydessä. Yhteystiedot löytyvät yhdistyksen webbisivuilta.


      • voivoivvoi
        sutilainen kirjoitti:

        Tälle "ufotutkijalle" ei kannata sähköpostia lähetellä. SUT ry:n ufotutkijoihin voisit kyllä olla yhteydessä. Yhteystiedot löytyvät yhdistyksen webbisivuilta.

        Miksi ei.mieshän on ratkaissut KAIKKI ufotapaukset mitä SUT;n kannassa on. On muuten kumma miksi näin tehokas tutkija syrjäytettiin päällikön paikalta ja ainakin jos palstaa katsoo joku siellä huutaa hänen suuren egonsa perään ja on saanutsentähden itkupotkuraivarin.


      • Helläpylly
        voivoivvoi kirjoitti:

        Miksi ei.mieshän on ratkaissut KAIKKI ufotapaukset mitä SUT;n kannassa on. On muuten kumma miksi näin tehokas tutkija syrjäytettiin päällikön paikalta ja ainakin jos palstaa katsoo joku siellä huutaa hänen suuren egonsa perään ja on saanutsentähden itkupotkuraivarin.

        Luetun ymmärtäminen ei liene vahvuuksiasi.
        Kun tapauksia lajitellaan eri lokeroihin niin selvitettyjen kansiossa on silloin 100% selvitettyjä tapauksia luonnollisesti. Selvittämättömien kansiossa puolestaan on 100% selvittämättömiä tapauksia. Sitten on olemassa sellaisia tapauksia joissa tiedot ovat liian puutteellisia jotta kunnon johtopäätös voitaisiin tehdä.
        On hyväksi lokeroida asiat jotta ei tulisi yksi suuri sekasoppa ja jotta tapauksia voidaan tarkastella matemaattisesti esimerkiksi prosenttiluvuin ilmaisten.


      • saasnähdä
        voivoivvoi kirjoitti:

        Miksi ei.mieshän on ratkaissut KAIKKI ufotapaukset mitä SUT;n kannassa on. On muuten kumma miksi näin tehokas tutkija syrjäytettiin päällikön paikalta ja ainakin jos palstaa katsoo joku siellä huutaa hänen suuren egonsa perään ja on saanutsentähden itkupotkuraivarin.

        Käytännössä sut on muutamassa vuodessa tuhottu. Keskustelupalstalla ei ole kuin pari hassua tyyppiä ja sähöpostilistalla ei sitäkään vähää. Sutilla on nyt hyvä puheenjohtaja mutta mahtaako hänkään noista raunioista enään yhdistystä pelastaa...


      • neverever-joo
        saasnähdä kirjoitti:

        Käytännössä sut on muutamassa vuodessa tuhottu. Keskustelupalstalla ei ole kuin pari hassua tyyppiä ja sähöpostilistalla ei sitäkään vähää. Sutilla on nyt hyvä puheenjohtaja mutta mahtaako hänkään noista raunioista enään yhdistystä pelastaa...

        Tätähän on tolkutettu jo 20 vuotta ja aina vaan SUT on pystyssä.


      • synkkyys-poissa-on
        neverever-joo kirjoitti:

        Tätähän on tolkutettu jo 20 vuotta ja aina vaan SUT on pystyssä.

        SUT on onneksi sitkeä yhdistys ja 7 synkän vuoden jälkeen on jälleen valoa näkyvissä.


      • Tähteinvälinen
        sutilainen kirjoitti:

        Tälle "ufotutkijalle" ei kannata sähköpostia lähetellä. SUT ry:n ufotutkijoihin voisit kyllä olla yhteydessä. Yhteystiedot löytyvät yhdistyksen webbisivuilta.

        Juu ole ennemmin yhteydessä SUT ry:n hallituksen jäseniin kuin tuohon henkilöön, mikäli haluat asiallista keskustelua aiheesta. Joillain henkilöillä on taipumus mitätöidä kokemuksesi ja tutkintasi ihan vain huvin vuoksi. SUT voi nyt paremmin kuin koskaan esim. Borgin aikana. Rohkeasti vain mukaan. Mikään ei tietenkään estä sinua pitämästä kaikkea vain omana tietonasi, mutta keskustelemalla aiheesta, voi oppia aina jotain uutta samoin kuin muut voivat ottaa oppia sinun pitkästä kokemuksestasi!


    • newbie100Mil

      Elämä sentään... sähän nää noi kaikki sieltä sun Yuutuubesta... vai ajatelit uuden yhdistyksen ... ja ne kaikista uusimmat nettisivutkiin taas?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe