Hemmetin ruma...

saatananruma

Olen siis 15-v poika ja oon mielestäni kamalan ruma. Läskiä roikkuu reisissä, mahassa ja leuassa, kun katon peiliin niin siellä näkyy jabba the hutt. Aknea ei ole enää paljoa mutta niistä jääneitä arpia kyllä löytyy. Joka paikasta. Mut en ole kuitenkaan niin ruma kuin voisin olla, on mussa hyviäkin puolia, kuten esim silmäni on monen mielestä kauniit ja on mulla pituuttakin ainakin yli 180cm. Mutta verrattuna mun kavereihin oon aina se rumin ja viimeinen jonka kanssa haluais olla silleen. Mutta mitenköhän on, tarviinko itsevarmuutta vai plastiikkakirurgia?

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsiitsii

Laihduta äläkä vankoo täällä

• saatananruma

Tiiätkös kun jos laihdutan nyt tästä vielä lisää niin ne läskit alkaa luultavasti roikkumaan viel enemmän. Voishan sitä lihasmassaa hommata mutta tulokset näkyy sit jossai (liian) monen vuoden päästä.

• Asioistatietävä

Sry kiddo, mut pakko korjata sun juttuus nyt vähän. Jos laihdutat normaalia nopeammin se ei oo terveellistä ja just sillon sulle saattaa hyvin jäädä sun iho roikkumaan. Sitä kutsutaa ylimääräseksihoks. Jos alat lahduttamaan ni ei ne läskit siinä rupee roikkumaa. Se lihas ei sitte näy jos on liikaa läskiä päällä mut hyvästä se reeni silti on. Rupeet polttaa rasvaa, syöt normaalisti ja samalla reenaat. Muista että lihas kasvaa vaan nukkuessa, ei siinä reenissä. Jos reenaat muttet nuku ni lihakses ei kasva puoltasenttiäkää.

• etköhä sä aloittaja pääse jo aika pitkälle tolla itsetunnon kohottamisella :)

• ebjn

Jospa ny vaa alkaisit sitä liikkumista harrastaa etkä vaa valittas täällä.

• kusimulkku69

ooot ihann normaaali,muehen pitää olla miehen kokonene

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5976
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3259
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2750
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2630
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82