Minä tapasin 1. vaimoni lavatansseissa, 2. vaimon työpaikan pikkujouluissa ja tämän nykyisen ammattiyhdistyskoulutuksessa kirkkonummella.
Miten oma rakkaustarina sai alkunsa
40
<50
Vastaukset
- Psykoterapeutitar
Todella yllättäen! Lapset veivät minut katsomaan kotia, jossa kaikki unelmani toteutuivat. Rakkautta ensisilmäyksellä ja on sitä edelleen yhdentoista vuoden jälkeen pitkälle tulevaisuuteen.
- Ihana-Keittiö
Oliko siellä kodissa mies ?
- luuttu
Ihana-Keittiö kirjoitti:
Oliko siellä kodissa mies ?
Pesi lattioita.
- Psykoterapeutitar
En kysynyt, oliko sillä nuorella neitosella miestä, joka tulevaa kotiani esitteli!
- siilimuori4
Ei tarvinnut kuin katsoa raskaustestin tuloista ja pam, kaksi viivaa rinnakkain se oli siinä. Rakkaustarina joka kestää kaiken :D. Ja se on tapahtunut vielä kahdesti.
- 1eero
Kel onni on sen kätkeköön, tunnen yhden onnellisen Onnin ja hänen vaimonsa.
- siilimuori4
1eero kirjoitti:
Kel onni on sen kätkeköön, tunnen yhden onnellisen Onnin ja hänen vaimonsa.
Joo, ei passaa ruveta leuhottammaan :). Nykyään pikkupojillekin annetaan nimeä Onni.
- Onni-olla-Bussissa
Ja kun Onni tulee miehen ikään ja alkaa esitellä miniä ehokkaita, laulaa Onnin äiti:
"Onnistain on puolet sinun, toinen puoli on edelleen minun"
Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää? - ent.siivoojaparka
Onni-olla-Bussissa kirjoitti:
Ja kun Onni tulee miehen ikään ja alkaa esitellä miniä ehokkaita, laulaa Onnin äiti:
Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää?Haluavat pitää huolta ettei tule olemaan Onni onnettomuudessa.
Onni-olla-Bussissa kirjoitti:
Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää?Saa lentää mut minun poikani on aina minun poikani :)
- Santtu.alle.satavuotias
Hiljalleen hiipuvan jännityksen vallassa vielä odottelen, onhan tässä vielä aikaa. Olen vasta vähän yli 70 v.
1. Dipolin teekkaritansseissa
2. Kuppilan portailla Jyväskylässä
3. Innokas puhemies yhytti korpimökin kammarissa
4. E-kontakti palstalta pöllähti eteeni
Siinä ne ovat kaikki, täysillä rakastetut rakkaudet.- meniköpoiki
Sääkö oot ollu jonku palstalaisen kaa ?? Kestikö kauan ??
- märkänä.vieläkin
meniköpoiki kirjoitti:
Sääkö oot ollu jonku palstalaisen kaa ?? Kestikö kauan ??
katso hunkun musiikkiketju
- voenäitänaesia
märkänä.vieläkin kirjoitti:
katso hunkun musiikkiketju
Onks roosaliin ollu hunksin kaa ;)) Sitä mä oon lukemani perusteella epäillykki.
- Jänskättäen_odotan_67v
Ans kattoo, miten saa alkunsa.
- Jänskättäen_odotan_67v
Kysyn teiltä kokeneemmilta, että mistä sen tietää, kun rakkaustarina on alkamassa?
P.S. raskaustestistä ei tässä iässä ole apua. - siitätiedät
Rakkaus on sisäistä kutinaa jota ei vo raapia.
- Pytyllä.taas
Minä olen aina luullut noita tuollaisia oireita ripuliksi, joka pian julkituo itsensä...
- ent.siivoojaparka
Jänskättäen_odotan_67v kirjoitti:
Kysyn teiltä kokeneemmilta, että mistä sen tietää, kun rakkaustarina on alkamassa?
P.S. raskaustestistä ei tässä iässä ole apua.Olen minä sen nähnyt. Olisiko siinä ihan alussa ollut joku tällainen
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121216142343/logopedia/images/4/4f/Paramount_Pictures_Logo_1951_b.jpg - Jänskättäen_odotan_67v
Katselin tänään kaupungilla suunnilleen ikäisiäni miehiä ja odotin sisäistä kutinaa. Ei kutissut. Tuli onnellinen olo, ettei tarvitse noihin koskea. Suuteleminen ihan puistatti.
- ent.siivoojaparka
Jänskättäen_odotan_67v kirjoitti:
Katselin tänään kaupungilla suunnilleen ikäisiäni miehiä ja odotin sisäistä kutinaa. Ei kutissut. Tuli onnellinen olo, ettei tarvitse noihin koskea. Suuteleminen ihan puistatti.
Kun se tulee, niin se tulee yllättäen kuin kuhmu otsaan.
Niin sanoi isäni yhdelle napurin nuorelle isännälle, joka haikaili, ettei hän tunnu osaavan rakastua yhteenkään emäntäehdokkaaseen.
Isäntä tuli sitten joitakin aikoja sen jälkeen ostamaan vihanneksia ja ilmoitti silmät sädehtien, että nyt hänellä istuu sitten se kuhmu tuolla autossa ja se tuli todellakin yllättäen ja mitenkään etsimättä.
Työväentalon lauantai-illan tansseissa.
Olin kännissä ja yritin arvioida kenellä tytöistä olisi ajokortti.
Arvioin pahasti väärin koska kuskikohteeni oli 17-vuotias joten ajoin kännissä hänet kotipihaansa.
Tuon virhearvion kanssa tulee kuukauden kuluttua avioelämää 46-vuotta.- kakdi.on
Ensimmäinen lähti alkuun erään ravitsemusliikkeen baaritiskiltä. Virhevalinta. Muutaman vuoden kuluttua palautin tyypin sinne, mistä löysinkin.
Toinen sai alkunsa Alpeilla. Unelmianikin parempi mies. - uimonensaanatunturi
ebony very wet pussy or pussy juice http://whankkers.com/?p=12687
www.whankkers.com - Viatonsivullinen
Mitäs noista vanhoista, niitä on jo hehkutettu aikansa. Uusia tässä odotellaan,viimeisin on aina parhain:)
- Viatonsivullinen
Korjaus:
....odotellaan, viimeisin...
Onko hellyydenpuutetta kun pilkunjälkeen ei muista näpätä väliä,
sitä se on kun yksin nukkuu:) - henrjii
tuskimpa sitä nyt kokoajan tappituntumalla uudenkaan kans
- kimpasanukuttu
henrjii kirjoitti:
tuskimpa sitä nyt kokoajan tappituntumalla uudenkaan kans
Hän haluaa useamman ;)) molemmille puolille.
- ent.siivoojaparka
Viatonsivullinen kirjoitti:
Korjaus:
....odotellaan, viimeisin...
Onko hellyydenpuutetta kun pilkunjälkeen ei muista näpätä väliä,
sitä se on kun yksin nukkuu:)Eikös sinulla jo tässä välillä ollut joku paitulin pyörittäjä?
Minä olen laittanut hajamielisyyteni hiipivän dementian piikkiin. En ole koskaan hoksannut, että syynähän saattaa ollakin yksin nukkumiseni.
Kaksinnukkujat taas vaikuttavat syyttävän kirjoitusvirheistään konetta. Omaa syytähän se ei koskaan, mikään ...
- att2
Pukki ilman aivoja...
- quando
Olin 16v, kun tapasin kotikyläni lavalla reippaan nuoren miehen ja siitä se lähti, lapset ja 36v aviovuotta se kesti.
Nyt alullaan jotain aikuisten oikeaa, tutustumisvaihe menossa, tarkoitan että onhan ikääkin tullut ja kokemusta molemmille. Ehkä............... - ohhohhh
harvinaisen rehellinen kommentti itsestään
- Vihdoinkin.vapaa
Todella monta (turhankin monta) rakkaustarinaa olisi kerrottavana. Alkaneet kukin eri tavoin, milloin mitenkin kirjeenvaihdosta kapakoihin: ensirakkaus ja siitä tusina eteenpäin elettyä elämää.
Miehen saappaisiini mahtuu vain yksi kerrallaan. - 1eero
Hyvin on jäänyt mieleen 12.6.1966 rauhaniemen lavalla kun katseemme kohtasi kello jotain 22 siitä saatolle pyörän kanssa noin 5 km ja pusut pusi pusi, eihän tollasta voi unohtaa herkkää aikaa mies terä kunnossa ja tyttö vei sieluni.
ensimmäisen kanssa kävi niin i
tulin kesälomalta töihin... työkaverit sano että sulle on tullu tänne mies
ainut huono puoli että se on kihloissa
kun näin tän ruskeesilmäisen
sanoin että ei oo kauaa
eikä ollu
mentiin naimisiin ja tehtiin se rukeesilmäinen tyttö
toiseen tutustuin kans työasioissa
suorastaan tehtiin tikusta asiaa
ja rakastuttiin puhelimessa
jo ennen kun edes tavattiin toisiamme
ja tätä on nyt jatkunu 26 vuotta eikä loppua näy :)Ensirakkaus kaikkein järisyttävin. Kun kaik oli uutta ja tuoretta :).
Nii ja tanssilavalla ensin kierreltiin ja kaarreltiin tovi ennen kuin mr kehtasi tulle juttusille :D.
- 1eero
siilimuori2 kirjoitti:
Nii ja tanssilavalla ensin kierreltiin ja kaarreltiin tovi ennen kuin mr kehtasi tulle juttusille :D.
Oliko katse kaino viettelevä silmäripset räpytteli kutsuvasti ?
1eero kirjoitti:
Oliko katse kaino viettelevä silmäripset räpytteli kutsuvasti ?
Juu, puolin ja toisin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789