Miten oma rakkaustarina sai alkunsa

Itä_Karjala

Minä tapasin 1. vaimoni lavatansseissa, 2. vaimon työpaikan pikkujouluissa ja tämän nykyisen ammattiyhdistyskoulutuksessa kirkkonummella.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykoterapeutitar

      Todella yllättäen! Lapset veivät minut katsomaan kotia, jossa kaikki unelmani toteutuivat. Rakkautta ensisilmäyksellä ja on sitä edelleen yhdentoista vuoden jälkeen pitkälle tulevaisuuteen.

      • Ihana-Keittiö

        Oliko siellä kodissa mies ?


      • luuttu
        Ihana-Keittiö kirjoitti:

        Oliko siellä kodissa mies ?

        Pesi lattioita.


      • Psykoterapeutitar

        En kysynyt, oliko sillä nuorella neitosella miestä, joka tulevaa kotiani esitteli!


    • siilimuori4

      Ei tarvinnut kuin katsoa raskaustestin tuloista ja pam, kaksi viivaa rinnakkain se oli siinä. Rakkaustarina joka kestää kaiken :D. Ja se on tapahtunut vielä kahdesti.

      • 1eero

        Kel onni on sen kätkeköön, tunnen yhden onnellisen Onnin ja hänen vaimonsa.


      • siilimuori4
        1eero kirjoitti:

        Kel onni on sen kätkeköön, tunnen yhden onnellisen Onnin ja hänen vaimonsa.

        Joo, ei passaa ruveta leuhottammaan :). Nykyään pikkupojillekin annetaan nimeä Onni.


      • Onni-olla-Bussissa

        Ja kun Onni tulee miehen ikään ja alkaa esitellä miniä ehokkaita, laulaa Onnin äiti:
        "Onnistain on puolet sinun, toinen puoli on edelleen minun"
        Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää?


      • ent.siivoojaparka
        Onni-olla-Bussissa kirjoitti:

        Ja kun Onni tulee miehen ikään ja alkaa esitellä miniä ehokkaita, laulaa Onnin äiti:
        "Onnistain on puolet sinun, toinen puoli on edelleen minun"
        Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää?

        Haluavat pitää huolta ettei tule olemaan Onni onnettomuudessa.


      • Onni-olla-Bussissa kirjoitti:

        Ja kun Onni tulee miehen ikään ja alkaa esitellä miniä ehokkaita, laulaa Onnin äiti:
        "Onnistain on puolet sinun, toinen puoli on edelleen minun"
        Miks äidit eivät päästä lapsiaan irti ja anna heidän lentää?

        Saa lentää mut minun poikani on aina minun poikani :)


    • Santtu.alle.satavuotias

      Hiljalleen hiipuvan jännityksen vallassa vielä odottelen, onhan tässä vielä aikaa. Olen vasta vähän yli 70 v.

    • 1. Dipolin teekkaritansseissa
      2. Kuppilan portailla Jyväskylässä
      3. Innokas puhemies yhytti korpimökin kammarissa
      4. E-kontakti palstalta pöllähti eteeni

      Siinä ne ovat kaikki, täysillä rakastetut rakkaudet.

      • meniköpoiki

        Sääkö oot ollu jonku palstalaisen kaa ?? Kestikö kauan ??


      • märkänä.vieläkin
        meniköpoiki kirjoitti:

        Sääkö oot ollu jonku palstalaisen kaa ?? Kestikö kauan ??

        katso hunkun musiikkiketju


      • voenäitänaesia
        märkänä.vieläkin kirjoitti:

        katso hunkun musiikkiketju

        Onks roosaliin ollu hunksin kaa ;)) Sitä mä oon lukemani perusteella epäillykki.


    • Jänskättäen_odotan_67v

      Ans kattoo, miten saa alkunsa.

      • Jänskättäen_odotan_67v

        Kysyn teiltä kokeneemmilta, että mistä sen tietää, kun rakkaustarina on alkamassa?
        P.S. raskaustestistä ei tässä iässä ole apua.


      • siitätiedät

        Rakkaus on sisäistä kutinaa jota ei vo raapia.


      • Pytyllä.taas

        Minä olen aina luullut noita tuollaisia oireita ripuliksi, joka pian julkituo itsensä...


      • ent.siivoojaparka

      • Jänskättäen_odotan_67v

        Katselin tänään kaupungilla suunnilleen ikäisiäni miehiä ja odotin sisäistä kutinaa. Ei kutissut. Tuli onnellinen olo, ettei tarvitse noihin koskea. Suuteleminen ihan puistatti.


      • ent.siivoojaparka
        Jänskättäen_odotan_67v kirjoitti:

        Katselin tänään kaupungilla suunnilleen ikäisiäni miehiä ja odotin sisäistä kutinaa. Ei kutissut. Tuli onnellinen olo, ettei tarvitse noihin koskea. Suuteleminen ihan puistatti.

        Kun se tulee, niin se tulee yllättäen kuin kuhmu otsaan.
        Niin sanoi isäni yhdelle napurin nuorelle isännälle, joka haikaili, ettei hän tunnu osaavan rakastua yhteenkään emäntäehdokkaaseen.
        Isäntä tuli sitten joitakin aikoja sen jälkeen ostamaan vihanneksia ja ilmoitti silmät sädehtien, että nyt hänellä istuu sitten se kuhmu tuolla autossa ja se tuli todellakin yllättäen ja mitenkään etsimättä.


    • Työväentalon lauantai-illan tansseissa.
      Olin kännissä ja yritin arvioida kenellä tytöistä olisi ajokortti.
      Arvioin pahasti väärin koska kuskikohteeni oli 17-vuotias joten ajoin kännissä hänet kotipihaansa.

      Tuon virhearvion kanssa tulee kuukauden kuluttua avioelämää 46-vuotta.

    • kakdi.on

      Ensimmäinen lähti alkuun erään ravitsemusliikkeen baaritiskiltä. Virhevalinta. Muutaman vuoden kuluttua palautin tyypin sinne, mistä löysinkin.

      Toinen sai alkunsa Alpeilla. Unelmianikin parempi mies.

    • uimonensaanatunturi
    • Viatonsivullinen

      Mitäs noista vanhoista, niitä on jo hehkutettu aikansa. Uusia tässä odotellaan,viimeisin on aina parhain:)

      • Viatonsivullinen

        Korjaus:
        ....odotellaan, viimeisin...
        Onko hellyydenpuutetta kun pilkunjälkeen ei muista näpätä väliä,
        sitä se on kun yksin nukkuu:)


      • henrjii

        tuskimpa sitä nyt kokoajan tappituntumalla uudenkaan kans


      • kimpasanukuttu
        henrjii kirjoitti:

        tuskimpa sitä nyt kokoajan tappituntumalla uudenkaan kans

        Hän haluaa useamman ;)) molemmille puolille.


      • ent.siivoojaparka
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Korjaus:
        ....odotellaan, viimeisin...
        Onko hellyydenpuutetta kun pilkunjälkeen ei muista näpätä väliä,
        sitä se on kun yksin nukkuu:)

        Eikös sinulla jo tässä välillä ollut joku paitulin pyörittäjä?
        Minä olen laittanut hajamielisyyteni hiipivän dementian piikkiin. En ole koskaan hoksannut, että syynähän saattaa ollakin yksin nukkumiseni.
        Kaksinnukkujat taas vaikuttavat syyttävän kirjoitusvirheistään konetta. Omaa syytähän se ei koskaan, mikään ...


    • att2

      Pukki ilman aivoja...

      • quando

        Olin 16v, kun tapasin kotikyläni lavalla reippaan nuoren miehen ja siitä se lähti, lapset ja 36v aviovuotta se kesti.
        Nyt alullaan jotain aikuisten oikeaa, tutustumisvaihe menossa, tarkoitan että onhan ikääkin tullut ja kokemusta molemmille. Ehkä...............


      • ohhohhh

        harvinaisen rehellinen kommentti itsestään


    • Vihdoinkin.vapaa

      Todella monta (turhankin monta) rakkaustarinaa olisi kerrottavana. Alkaneet kukin eri tavoin, milloin mitenkin kirjeenvaihdosta kapakoihin: ensirakkaus ja siitä tusina eteenpäin elettyä elämää.
      Miehen saappaisiini mahtuu vain yksi kerrallaan.

    • 1eero

      Hyvin on jäänyt mieleen 12.6.1966 rauhaniemen lavalla kun katseemme kohtasi kello jotain 22 siitä saatolle pyörän kanssa noin 5 km ja pusut pusi pusi, eihän tollasta voi unohtaa herkkää aikaa mies terä kunnossa ja tyttö vei sieluni.

    • ensimmäisen kanssa kävi niin i
      tulin kesälomalta töihin... työkaverit sano että sulle on tullu tänne mies
      ainut huono puoli että se on kihloissa
      kun näin tän ruskeesilmäisen
      sanoin että ei oo kauaa
      eikä ollu
      mentiin naimisiin ja tehtiin se rukeesilmäinen tyttö
      toiseen tutustuin kans työasioissa
      suorastaan tehtiin tikusta asiaa
      ja rakastuttiin puhelimessa
      jo ennen kun edes tavattiin toisiamme
      ja tätä on nyt jatkunu 26 vuotta eikä loppua näy :)

    • Ensirakkaus kaikkein järisyttävin. Kun kaik oli uutta ja tuoretta :).

      • Nii ja tanssilavalla ensin kierreltiin ja kaarreltiin tovi ennen kuin mr kehtasi tulle juttusille :D.


      • 1eero
        siilimuori2 kirjoitti:

        Nii ja tanssilavalla ensin kierreltiin ja kaarreltiin tovi ennen kuin mr kehtasi tulle juttusille :D.

        Oliko katse kaino viettelevä silmäripset räpytteli kutsuvasti ?


      • 1eero kirjoitti:

        Oliko katse kaino viettelevä silmäripset räpytteli kutsuvasti ?

        Juu, puolin ja toisin :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe