Lissut ja pissikset vittuun mis normi likat !!!!!?

boy12

Eli siis en tajuu ku kundit ain laukee niil helvetin lissuil. Mis normi likat
lissut sitä meikkii ei vittu tarvita sentin paksust kerrost
Pojat älkää lauetko niihi vitun pissiksii (syy miks tää on rakkaus palstal:tääl käy enite porukaa)en teis tiä mut Mun elämä menee ainaki iha vituiks ku mistää ei löyd enää sellasii likkoi ket' ei haitaa jos tennareis on yks kuratahra MIHI OOTTE KADONNU vähä aikaa sit löyty viel kunno porukkaa mut ny... voi vittu !!!


ps. jos joku pitää ,minua liian nuorena sanomaan tätäni siinäpähä pidätte

(pissikset jos loukkaannuitte ni voi voi)

17

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v-poika

      mä oon aivan samaa mieltä

    • Tälläne13v.tyttö

      Mä oon tyttö ja mua ärsyttää se ku pojat ei ees huomaa normaalei tytöi tai siis semmosii jotka ei käytä meikkii koko ajan oo suosittui ja näi.

      Varsinki ku mua on kiusattu ala asteel nii meni kaikki maine eikä pojat ees huomaa...

      Ja siis ei ollq hävitty tääl ollaan✋

      • tympääntyny_tavis

        so truth...


      • Kyl ne huomaa


      • Näinonn

        Kyl ne huomaa mut jos menee sellast ei suosittuu tyttöö yrittää nii ne jätkät tietää et sut haukutaa iha paskaks


      • Näinonn

        Jätkä haukutaan*


    • sfsdfdsf

      "Pojat älkää lauetko niihi vitun pissiksii "

      Se ei ole sinun asiasi.

      "MIHI OOTTE KADONNU"

      Eivät ole kadonneet minnekkään.


      "Mä oon tyttö ja mua ärsyttää se ku pojat ei ees huomaa normaalei tytöi tai siis semmosii jotka ei käytä meikkii koko ajan oo suosittui ja näi."

      Sitten on jotain tapahtunut ihan lyhyessä ajassa. Joku 5 vuotta sitten ketään ei voinut vähempää kiinnostaa meikkasiko tyttö vai ei, paitsi jos meikkasi liikaa ja näytti klovnilta, silloin niille naurettiin. Ja suosiolle on aina joku syy, ei kukaan vaan herää aamulla ja muutu suosituksi tuosta vain.

    • todellakinsamaamieltä

      Midänki luokalla on tyttö joka on seukannu varmaan kolmen pojan kaa (suhteet kestäny ehkä kaks päivää) ja tämä tyttö käyttää varmaan sentin paksusta meikkikerrosta ja on värjännyt hiukset. Kukaan muu ei ole seurustellut meidän luokalla

    • Vittusentää

      Vittu pojat on sellasii sen takii koska useimpien ajatusmaailma nykyään koostuu kauneusihanteista et: pitkät ripset, pitkät hiukset, laiha, vitu utareet, iso perse ja niitä on ainaki joillain lissuilla! Tekoripsii vittu ainaki ja saatana 2push upit ja sit vittu herutetaa netissä niitä "meloneita" vaik niil ei olikaa mitää:D! Säälittävää tollanen ja sellaset "swagg" pojat käy kuumana! Ja nykyään pojat tykkää ns. Suosituista tytöistä et on joku feimi tyyliin vai askis tai jotai! Ja sit se jos polttaa tai on lutka tai käyttää huumeita/nuuska niin se on muka chooliiXDD ei vitu oikeesti.. HERÄTKÄÄ SAATANA KOSKA NE AIDOT TYTÖT ON SELLASII KETKÄ EI JOUDU MEIKKAMAAN NIIN PALJOO PEITTÄÄKSEEN NAAMAANSA TAI PEITTÄÄKSEEN PIENIÄKI TISSEJÄ:D! Tollaset lissut ei hyödy mistään mitään kun vaan ehkä tosi vähäks aikaa poikien ympäröimänä mut katotaanpa sit ku alkaa työelämä ja aikuisuus:D... pojat ja tytöt vois kummatki olla esittämättä jotaki mitä ei oikeesti oo! Eikä vittu ihmisen ees tarvii olla maailman kaunein et siit vois tykätä ku se sisänen vitu kauneus on se juttu. Eikä ne öiisut oikeestaa saa ees kunnon poikaa ikinä, ne saa sellasen paskan pojan joka jättää sen sit ku se on saanu pesää.

    • tympääntyny_tavis

      me "normaalit" tytöt ollaan siellä sun takana... te vaan ette ikinä huomaa meitä!!! se ei oo tavisten vika että kaikki kiinnittää huomiota vaan sellasille ällöttäville pakkelipaskoille. ja siis me katotaan kaikkii että ei helvetti kattoks toijust muaeikä joku huomas mut eka kertaa tälle päivälle. että perus normaalit tytöt on yleensä niitä yksinäisii ja syrjittyjä. :-/

    • Kontiolahen_yläaste4eva

      No ne "normit" taitaa olla melki nykyjää niit lissui :') Ite ainaski en käytä ollenkaa meikkii en oo värjänny hiuksii enkä käytä herui vaatteit nii kyl ne pojat pyörii ympäril. Enkä todellakaan oo mikää luokan suosikki tai mitenkää feimi. Riippuu tääki asia vissii siitä mis päi asuu :)

    • eikukaamuahuolisees

      Oon 15v poika ja en rehellisesti sanoen voi sietää lissuja. Hermo menee kun niitä kuuntelee. Ainoo vaa etten kelpaa edes normaaleille tytöille, koska en ole "pahis". Tytöt haluavat yhtälailla sellaisen esittävän kusipään.

    • "Pojat älkää lauetko niihi vitun pissiksii"

      Ja minäkö en saa laueta kaikkiin tyttöihin, joilta vain saan? Eivät lissut ja muut normaalit ehkä ihmisinä ole miellyttäviä, mutta kyllä hekin ansaitsevat seksiä.

    • Minävainnn

      Mustki kans tuntuu silt et pojat huomaa vaa ne lissut :/
      Ite oon 16/99 tyttö en meikkaa olenkaa katon et naama kunnos

      • Minävainnn

        Entii miks must tost jäi puolet pois ku julkasin :D mut siis oon kiltti huumorintajune ja rento. En valita turhast ja tahra sinne tai tänne ei haittaa :D on sanottu poikamaiseks ja luonnonkauniiks :D


    • 15vuotiaspoika

      Mua ei hirveesti kiinnosta että käyttääkö tyttö meikkiä vai ei (mutta sittenku vedetään meikit pois naamalta ois ihan kiva jos tää henkilö näyttäs edes jotakuinkin samalta:D) .
      Mutta se että nykyään ulkonäköön panostetaan ihan liikaa, että viis siitä minkälainen luonne tällä ihmisellä on kunhan löytyy nätti naama. Onhan se kiva jos ulkonäköön jaksaa panostaa ja että jaksaa huolehtia itsestään, mutta jos se menee liian överiksi niin eihän sitä kukaan jaksa kattoa.
      Luonnollisuus on kaunista, mutta ymmärrän jos joku on vaikka epävarma punoittavasta ihosta/akne arvista/yms. ja haluaa peittää sen jollain meikillä, tai haluaa muutenvaan laittautua. Loppupeleissä luonne ratkaisee ja ne feikit pikkupissikset jää yksin kun niiltä puuttuu se persoonallisuus :)

    • 244544

      Muijat on onneksi muuttunut ja pissikset ovat kadonneet maailmasta vihdoinkin. Nyt enää jonnet vittuun niin tääääydellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      243
      2999
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      70
      1953
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      110
      1375
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      76
      1244
    5. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1199
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      323
      1016
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      47
      1003
    8. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      944
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      69
      920
    10. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      222
      888
    Aihe