eli missa te yksinäiset ootte ku en löydä teitä mistään
millane päiväohjelma teil on
ooteko vaa koton
vai onks täääl myös asunnottomii
missä te yksinäiset vietättte aikanne
27
<50
Vastaukset
- fsgarg
läppärin ääressä, enimmäkseen.
- sfgrgt
Tietokoneella hyvin usein, kuntosalilla, polkupyörällä lenkillä, koululla, työpaikalla, ainoan kaverini kanssa puhumassa paskaa...
ainut vain, että piirini töissä ja koululla on niin miesvaltaiset, ettei naisia näy. Kuntosalilla ja pyörälenkillä naisiakaan ei täällä näy...tietokoneella oleminen on nyt seurausta opiskelemastani alasta sekä siitä, ettei minulla ole kontakteja naisiin - mikäli joku kumppani tässä vierelläni olisi, en todellakkan viettäisi aikaa niin paljon koneella...kone on vain yksi ajantappamisväline.
Olisiko porukoilla muita ehdotuksia ajantappamiseen kuin tietokone? - Kilttis
Kotona, kuntosalilla tai kalassa.Siinähän mun harrastukset olikin. Kaupassakin käyn välillä. Salilla käy nuorempia tai vanhempia naisia, ei mun ikäisiä juuri koskaan. Kaupassa ei voi naisia iskeä.
Aika paljon tulee kotona oltua. Tietysti välillä myös kaupassa ja ulkoilemassa.
- gfghdfhgfhasdas
Kotona 95% vapaa-ajasta. Ei tuolla ulkona ole mitään kiinnostavaa.
- afafw
Kotona tietokoneella, lukemassa, piirtämässä, soittamassa. Ulkona lenkillä, patikoimassa. Kaupassa, töissä tai koulussa, joskus kirjastossa.
En viihdy kovin hyvin julkisilla paikoilla, missä on paljon porukkaa. Työt ja opiskelu vie niin paljon aikaa ettei jaksakaan enää lähteä minnekään. Kotituntumassa ja opiskelemassa, siinähä se...
- nukkuuelämänsä
Kotona nukkumassa. Nukun melko paljon, koska yksinäisyys on jo pitkälle tappanut minut tähän pisteeseen. Hereillä olen vuorokaudessa noin viisi tuntia, herään juomaan vettä ja hoitamaan perusasiat, siinä se. En käy missään. Nyt valehtelin ettenkäy missään, ruokakauppa on ainoa, jossa käyn kerran viikossa. Nukkuva ihminen ei kuluta kovinkaan paljon, joten ruokaa mene vähän.
- toivonsinullepiristystä
Minkä ikäinen olet, nukkuuelämänsä. Oletko jo niin onnekas, että ole eläkkeellä?
- Väsynyttähän
Olen työkyvyttömyys eläkkeellä oleva 56 vuotias nainen. Köyhä! Kotona olen enimmäkseen. Luen ja täytän sanaristikoita ja kryptoja. Tietsikalla istun pelaamassa pasianssia ja Bubble Shooteria. Välillä yritän katsoa telkkaria mut ei sieltäkään mitään katsottavaa oikein tule, kun mieliala on aika nuhjuinen :-(
Yritän mennä kävelylle välillä, mutta sekin on niin surullista yksinään. Kaupassa tietysti käyn ja kirjastossa.
Pari kertaa olen tänä kylmänä kesänä pyöräillyt uimarannalle. Mustikoita ja sieniä olen käynyt kans etsiskelemässä. - 34777789
katso kirjoitus nimimerkillä " kuinka yksinäisiä te oikein olette"
- Pääsekoaa
Kävelen ympäriinsä päivät pitkät. Katselen kun ihmiset, vanhat ja nuoret, kulkevat ystäviensä ja puolisoittensa kanssa kuka minnekin. Kotona vaan olla möllötän ja odotan iltaa ja nukkumista.
- Kilttis
Tänään meikä kävi salilla aamulla ja sitten tulin kotiin tekemään ruokaa. n 1 aikaan lähdin kalaan ja sain 9 kg hauen jonka heitin takas mereen. Oli mukavaa veneillä eikä edes satanut.
- Tätäkötämäon
Kotona ja töissä. Työ on asiakaspalvelua joten siellä en ole yksin. Entiedä olenko tahdollisesti yksin vastapainoksi.. Mutta ei kyllä puhelin soi tai kukaan muka pääse mun kanssa mihinkään kun minä soitan... Olen 25v nainen tykkään käydä salilla ja kävelyillä. :) arkea vaan.. viikon loma lähestyy ja samalla ahdistus,koska ei mitään tekemistä..
- Shootinghighway
Jos en ole lenkkeilemässä niin kotona pelikonsolin ääressä. Saa nähdä kuinka pitkään tätä jaksaa.
- Nuorimummo
Shootinghighway. Ei tätä kovin pitkään jaksakaan. Itsekseni mietin usein että pää sekoaa ja joudun johonkin hullujen huoneelle. Nyt jo tuntuu välillä että yksikseni puhumisesta on tullut tapa. Mielikuvitusystävät ovat ainoita seuralaisiani jne...
- pers_aukinen
Pitäis olla varmaan rikas kusipää että sais kavereia.
- aktiivista
-töissä
-kotona
-koneella/netissä
-pyöräilemässä/uimassa/lenkillä
-metsässä kävelyllä
-kirjastossa lukemassa lehtiä
-alkoholia käytän harvemmin
mies 30v - herra_ö
tietokoneella kotonani ja käyn kaupassa harvoin. Kausittain lenkkeilen. viikosta toiseen sama.
- N64v
Enimmäkseen istun kotona ja mietin miten täältä pääsee pois. Kuinka kauan pitää vielä kitua ja odottaa vapautusta.
- 45454545454
Sama täällä.
Pahimpaan yksinäisyyteeni olen ruvennut kirjoittamaan mietteitäni suureen vihkoon. En välitä onko jo jokin asia kirjoitettu vai ei, jatkan vaan siitä mikä milloinkin on päällimmäisenä mielessä aivan kuin puhuisin jollekin.
Ei kait kirjoittaminen ole juurikaan helpottanut yksinäisyyttä tai edes jäsentänyt asioitani. On kuitenkin aika senkin kanssa kulunut.
Mitään kovin karuja juttuja en sinne kirjoita. Pelkään, vaikka toivonkin että pääsisin pian pois, että joku lukee ne joskus ja pahoittaa mielensä tilityksistäni.
- dghdjjs
Koneella itsekin oon enimmäkseen. Minkäs teet. Olen lähestynyt ihmisiä kadulla ja he pitävät vain hulluna. Olen ehdottanut paremmin tutustumista puolitutuille, mutta ei ne tutustumiset ole mihinkään edenneet, koska kaikki ovat liian kiireisiä koskaan tapamaan. Olen ehdottanut tutustumisia netissä. Myös tällä palstalla, mutta KUKAAN ei koskaan halua tavata.
Olisin valmis tapaamaan kenet tahansa vaikkapa jo huomenna tai melkein milloin vain. Olen tehnyt kaikkeni ettei tarvitsisi tuntea yksinäisyyttä,mutta tässä sitä edelleen ollaan. Yksin vaan. Vaikka asun Suomen suurimmassa kaupungissa ja ihmisiä on joka puolella ympärillä. :(- ksjlf
Minkä ikäinen oot?
Mistä sä pidät?
Ootko Helsingistä?
Mä oon yksinäinen, saatanan ujo, mut jo niin kypsä tähän hommaan et oon valmis ottaa itteeni niskasta kiinni.
- näinnonnn
Tietokoneella kotona.
- 35468
Aika moni oleskelee vaan kotona! Eipä se kaveriporukka sillä konstilla vahingossakaan pääse laajenemaan. Eipä se kyllä laajene tuolla pitkin ja poikin hortoilemisellakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418326- 893873
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823305Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3423131- 462463
- 562311
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261700Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi361586Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311554- 561505