teenkö punk bandin?

bungrog

Joo mietin täs ku oon tämmöne punkkari ja aattelin et jos rupeis vittu tekee omaa bändii. Siis sen nimi ois (aina voi vaihtaa) Go fuck yourself ja logo ois keskari. Oon siis kyl vaa 14 mut mikäs siin. Joo eli tarttis vaa viel jonku rumpalin kitarAn ja minkä paskan soittajat, mä osaan laulaa semi jees mut en soittaa.. En yhtään säveltä millään soittimella. Oon hirvee descendents fani ja jotai sen tyylist shittii aattelin tehä. Ja joo mielikuvitus ei riitä laulunkirjottamisee.. Joten koko joukkion aivot ois mukava. Nii ja esiintymiskykyy mul on. Oon meijän porukan vitsiniekka. Ota yhteyttä tähä jos kiinnostaa ja laittakaa vaikka sähköposti.. Ja mitään populaari räppi hip hoppi paskaa mitä lie en sitten vitussa tee. Ja joo saa olla jäsenet vanhoja tai nuoria ihan vitun sama mulle kunhan ette oo liian vittumais.. Nii, olkaa vaa, nii mäki oon...

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin1111111111

      Ny mä kommentoin tämmöst epämäärästä paskaa että pääsee taas ekaks, ja vittu vastatkaa!!

    • nnyyyyyyvvvastauksiastn

      Ku aamulla herään toivon et täällä olis vastauksia kiitos hei... :) >:)

      • joo perusta vaa bändi. suosiota en takaa mutta yläkoulu ja amis/lukio luo todella hyvän mahdollisuuden perustaa bändi ja saat jopa mahdollista apua ilmaseks musiikin maikalta, joka on jo erityisoikeus.


      • bunggiboiga

        Joo, sä olikki ainoo vastaaja.. Vieläku jäsenet löytys


    • Minipunkkari

      Hei jätkä. Osaatko laulaa englantiin. Phh, suomeks et saa bändii. Iha hyvä ajatus mut toteutus viä hakuses. En oo vast ku 12 mut minipunkkari kuiteski:D
      Ootko viäl onnistunu kokoomaa bändii

      • bunggiboi

        En oo onnistunu kokoon, ja kyl mä osaan puhuu hyvi enkkuu et kai se pienellä harjottelulla menee lauluki


    • ksd

      Vittu mis asut :D tääl ois rumpali tyttö tosin mut haiytaaks ketää :D? Oon täs koht vuoden soitellu ja vittu et haluis bändin!

      • bung

        Asun täällä pohjanmaal Vaasan suunnilla.


      • punkman

    • punkkibändi

      Ok ihan ekaks voisit vähentää 'vittujen' määrää, siinä sulle neuvo yks, kukaan ei jaksa kuunnella sellaista. Toiseks, kannattas miettii vielä tota nimeä, ihan näin niin kun ulkopuolisen sanoin. Nimestä nimittäin kuultaa sellanen minimaalinen teiniangsti, mitä en kyllä tosin ihmettele, kun on 14-vuotiaasta kyse. ehdottaisin, että keksisit sitten jos/kun saat sen bändisi kasaan jotain originellimpaa nimeä siihen.
      yks vinkki on kans sellanen et voisit laittaa esimerkiks koulun oveen/ilmoitustaululle myös ilmotuksen, jossa etsit jäseniä tohon bändiis - silleen kasattiin meidän kulmilla yks bändi. tuo siinä ilmotuksessa jo esille mitä haet bändiltä ja mitä mahdollisia visioita ja kriteerejä sulla on sen suhteen.
      toki koulu ei ole ainoa paikka mihin niitä ilmotuksia voi pistää, mielikuvitus on rajaton. levittelet vaan kaikkialle niitä ilmotuksia ja puhelinnumero perään.
      ja onnea vaan punkkibändillesi :D

      • bung

        3 vittua mitä nopee laskin. Ja joo sen pitääki olla vähä semmone ankee. Koulusta en rupee ettiin ku kukaa muu ei tykkää punkist ku mä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe