teenkö punk bandin?

bungrog

Joo mietin täs ku oon tämmöne punkkari ja aattelin et jos rupeis vittu tekee omaa bändii. Siis sen nimi ois (aina voi vaihtaa) Go fuck yourself ja logo ois keskari. Oon siis kyl vaa 14 mut mikäs siin. Joo eli tarttis vaa viel jonku rumpalin kitarAn ja minkä paskan soittajat, mä osaan laulaa semi jees mut en soittaa.. En yhtään säveltä millään soittimella. Oon hirvee descendents fani ja jotai sen tyylist shittii aattelin tehä. Ja joo mielikuvitus ei riitä laulunkirjottamisee.. Joten koko joukkion aivot ois mukava. Nii ja esiintymiskykyy mul on. Oon meijän porukan vitsiniekka. Ota yhteyttä tähä jos kiinnostaa ja laittakaa vaikka sähköposti.. Ja mitään populaari räppi hip hoppi paskaa mitä lie en sitten vitussa tee. Ja joo saa olla jäsenet vanhoja tai nuoria ihan vitun sama mulle kunhan ette oo liian vittumais.. Nii, olkaa vaa, nii mäki oon...

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin1111111111

Ny mä kommentoin tämmöst epämäärästä paskaa että pääsee taas ekaks, ja vittu vastatkaa!!

• nnyyyyyyvvvastauksiastn

Ku aamulla herään toivon et täällä olis vastauksia kiitos hei... :) >:)

• joo perusta vaa bändi. suosiota en takaa mutta yläkoulu ja amis/lukio luo todella hyvän mahdollisuuden perustaa bändi ja saat jopa mahdollista apua ilmaseks musiikin maikalta, joka on jo erityisoikeus.

• bunggiboiga

Joo, sä olikki ainoo vastaaja.. Vieläku jäsenet löytys

• Minipunkkari

Hei jätkä. Osaatko laulaa englantiin. Phh, suomeks et saa bändii. Iha hyvä ajatus mut toteutus viä hakuses. En oo vast ku 12 mut minipunkkari kuiteski:D
      Ootko viäl onnistunu kokoomaa bändii

• bunggiboi

En oo onnistunu kokoon, ja kyl mä osaan puhuu hyvi enkkuu et kai se pienellä harjottelulla menee lauluki

• ksd

Vittu mis asut :D tääl ois rumpali tyttö tosin mut haiytaaks ketää :D? Oon täs koht vuoden soitellu ja vittu et haluis bändin!

• bung

Asun täällä pohjanmaal Vaasan suunnilla.

• punkman

• punkkibändi

Ok ihan ekaks voisit vähentää 'vittujen' määrää, siinä sulle neuvo yks, kukaan ei jaksa kuunnella sellaista. Toiseks, kannattas miettii vielä tota nimeä, ihan näin niin kun ulkopuolisen sanoin. Nimestä nimittäin kuultaa sellanen minimaalinen teiniangsti, mitä en kyllä tosin ihmettele, kun on 14-vuotiaasta kyse. ehdottaisin, että keksisit sitten jos/kun saat sen bändisi kasaan jotain originellimpaa nimeä siihen.
      yks vinkki on kans sellanen et voisit laittaa esimerkiks koulun oveen/ilmoitustaululle myös ilmotuksen, jossa etsit jäseniä tohon bändiis - silleen kasattiin meidän kulmilla yks bändi. tuo siinä ilmotuksessa jo esille mitä haet bändiltä ja mitä mahdollisia visioita ja kriteerejä sulla on sen suhteen.
      toki koulu ei ole ainoa paikka mihin niitä ilmotuksia voi pistää, mielikuvitus on rajaton. levittelet vaan kaikkialle niitä ilmotuksia ja puhelinnumero perään.
      ja onnea vaan punkkibändillesi :D

• bung

3 vittua mitä nopee laskin. Ja joo sen pitääki olla vähä semmone ankee. Koulusta en rupee ettiin ku kukaa muu ei tykkää punkist ku mä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      256
      5359
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2333
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      243
      2041
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1844
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1690
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1321
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe