teenkö punk bandin?

bungrog

Joo mietin täs ku oon tämmöne punkkari ja aattelin et jos rupeis vittu tekee omaa bändii. Siis sen nimi ois (aina voi vaihtaa) Go fuck yourself ja logo ois keskari. Oon siis kyl vaa 14 mut mikäs siin. Joo eli tarttis vaa viel jonku rumpalin kitarAn ja minkä paskan soittajat, mä osaan laulaa semi jees mut en soittaa.. En yhtään säveltä millään soittimella. Oon hirvee descendents fani ja jotai sen tyylist shittii aattelin tehä. Ja joo mielikuvitus ei riitä laulunkirjottamisee.. Joten koko joukkion aivot ois mukava. Nii ja esiintymiskykyy mul on. Oon meijän porukan vitsiniekka. Ota yhteyttä tähä jos kiinnostaa ja laittakaa vaikka sähköposti.. Ja mitään populaari räppi hip hoppi paskaa mitä lie en sitten vitussa tee. Ja joo saa olla jäsenet vanhoja tai nuoria ihan vitun sama mulle kunhan ette oo liian vittumais.. Nii, olkaa vaa, nii mäki oon...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin1111111111

      Ny mä kommentoin tämmöst epämäärästä paskaa että pääsee taas ekaks, ja vittu vastatkaa!!

    • nnyyyyyyvvvastauksiastn

      Ku aamulla herään toivon et täällä olis vastauksia kiitos hei... :) >:)

      • joo perusta vaa bändi. suosiota en takaa mutta yläkoulu ja amis/lukio luo todella hyvän mahdollisuuden perustaa bändi ja saat jopa mahdollista apua ilmaseks musiikin maikalta, joka on jo erityisoikeus.


      • bunggiboiga

        Joo, sä olikki ainoo vastaaja.. Vieläku jäsenet löytys


    • Minipunkkari

      Hei jätkä. Osaatko laulaa englantiin. Phh, suomeks et saa bändii. Iha hyvä ajatus mut toteutus viä hakuses. En oo vast ku 12 mut minipunkkari kuiteski:D
      Ootko viäl onnistunu kokoomaa bändii

      • bunggiboi

        En oo onnistunu kokoon, ja kyl mä osaan puhuu hyvi enkkuu et kai se pienellä harjottelulla menee lauluki


    • ksd

      Vittu mis asut :D tääl ois rumpali tyttö tosin mut haiytaaks ketää :D? Oon täs koht vuoden soitellu ja vittu et haluis bändin!

      • bung

        Asun täällä pohjanmaal Vaasan suunnilla.


      • punkman

    • punkkibändi

      Ok ihan ekaks voisit vähentää 'vittujen' määrää, siinä sulle neuvo yks, kukaan ei jaksa kuunnella sellaista. Toiseks, kannattas miettii vielä tota nimeä, ihan näin niin kun ulkopuolisen sanoin. Nimestä nimittäin kuultaa sellanen minimaalinen teiniangsti, mitä en kyllä tosin ihmettele, kun on 14-vuotiaasta kyse. ehdottaisin, että keksisit sitten jos/kun saat sen bändisi kasaan jotain originellimpaa nimeä siihen.
      yks vinkki on kans sellanen et voisit laittaa esimerkiks koulun oveen/ilmoitustaululle myös ilmotuksen, jossa etsit jäseniä tohon bändiis - silleen kasattiin meidän kulmilla yks bändi. tuo siinä ilmotuksessa jo esille mitä haet bändiltä ja mitä mahdollisia visioita ja kriteerejä sulla on sen suhteen.
      toki koulu ei ole ainoa paikka mihin niitä ilmotuksia voi pistää, mielikuvitus on rajaton. levittelet vaan kaikkialle niitä ilmotuksia ja puhelinnumero perään.
      ja onnea vaan punkkibändillesi :D

      • bung

        3 vittua mitä nopee laskin. Ja joo sen pitääki olla vähä semmone ankee. Koulusta en rupee ettiin ku kukaa muu ei tykkää punkist ku mä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3373
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1606
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe