Eli siis oltii eilen illal pyöräilemäs kylil kaverin kaa, ja mentii koulun ohi nii siel oli kaks tyttöö ja yks mun luokkalaine poika nii tänää sitte toinen niistä tytöistä tuli juttelee mulle faces et olinko mä se tyyppi eiöen siel koululla ja sano et haluis tutustua muhu ja et on huomen tulos kaupunkii :) mut oon vaa nii huono tyttöje kaa, että kertokaas mitä hittoo mun kuuluu tehä.
Apuva:))tyt
lolsrs
3
<50
Vastaukset
- villiveikkkaus
tutustuu siihen?
- appppppp
No ehä minä ossaa jäädyn varmaaa
meet aloittaja paikalle ja oot oma ittes vain. alku voi olla haastava ja etenki vieraan ihmisen, saatikka tytön kanssa, mutta aloita vaikka että "moikka sä halusit tavata mut..."
sillä on hyvä aloittaa, ja se on mun mielestä jopa luontevaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2318947- 695905
- 255492
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni465377Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv395232Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h925134- 624633
- 434297
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on553621- 493275