Tavoittaa 60 ikä
ja
Omistaa Plussa kortti
NiinKÖ?
Elämän tarkoitus
32
61
Vastaukset
- arkanainen
Omistan Plussa kortin ja monta muutakin korttia sekä 60 oon kerennyt tässä "karusellissä" pyörimään, mut elämän tarkoitus, se on ainainen arvoitus,
joskus ajattelen niin et tämä elämämme täällä maan päällä on kuin eräänlainen koulutus, jota seuraa korkeakoulutus jne. kunnes olemme koulumme suorittaneet loppuun ja olemme valmistuneet mut minne?, siinäpä kysymys.- PellePelotontar
Miksi sinä olet "arka" jos olet noin hyvin jutun jäljillä? On pilvin pimein ihmisiä jotka eivät tiedä, että elämä on koulu jonka tarkoitus on koulia ihmistaimi kuoleman kohtaamiseen.
"Hyvin käytetty päivä antaa hyvän yöunen. Hyvin käytetty elämä hyvän kuoleman."
Suomalainen Kirjakauppa
KappAhlClub
Pins
Työeläkekortti
Keskusta.fi
C21Status
Eurooppalainen Sairaanhoitokortti
Moda
S-Etukortti
Finnair Plus
pankkikortti/Visa
Maxi
Kela
K-plus
Teboil
Ajokortti
Veikkauskortti
Mutta olenkin 60 plus..plus- Koukuttava.aloitus
Jouduit sitten tyhjentämään käsilaukkusi :D Ulkomuistista ei tuollaista luetella :D
Tietenkin, lompsa tuossa vieressäni ja osa korteista tämän työpöytäni laatikossa vasemmalla. En laittanut kaikkia käyntikortteje maailmalta ; )
- Heikunkeikku
Rahaa tulee ja menee kanssa.
Iloa on paljon ja surua kanssa,
sanoi mustalainen, kun povasi.
:)
Mutta mitäs se Aleksis Kivi tuumaili:
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja
nostelee hieman kantapäitä.
---
Plussakorttia ei oo. Minulle on elämänplussaa semmonen, ku oon vanhempuren ruvennu tulemaan ihan älyttömän välinpitämättömäksi.
Luulis semmosen olevan huono asia, mutta mulle ei. Jotenkin tuntuu kivalta keskittyä itsekkäästi omiin juttuihin ja nauttia niistä.
En tiedä mimmoseksi vielä äidyn, kun kuuskytä täytän. Mistä tietää vaikka olisin kuinkaki minkäki moinenki parempiki tyyppiki. - afasfghdh
Huvinsa kullakin. Itse asettaisin Plussakorttien edelle esimerkiksi oikeinkirjoitustaidon. Kannattaa kokeilla.
- Elämä.on.saavutus
JAH mitä sillä saavuttaa? Paitsi jäädä mätänemään suomi24 palstoille! NiinKÖ?
- asdfgasdf
Ainahan sen koneen voi sammuttaa, jos mätäneminen sen vuoksi uhkaa.
- bessie-
Elämä.on.saavutus kirjoitti:
JAH mitä sillä saavuttaa? Paitsi jäädä mätänemään suomi24 palstoille! NiinKÖ?
Outo kommentti.
Täällähän nimenomaan ei ole enää montaakaan oikeinkirjoitustaitoista ja/tai muuten hyvin ja asiallisesti kirjoittavaa jäljellä. - keitäkaikkia
bessie- kirjoitti:
Outo kommentti.
Täällähän nimenomaan ei ole enää montaakaan oikeinkirjoitustaitoista ja/tai muuten hyvin ja asiallisesti kirjoittavaa jäljellä.Luettelepa muutama.
- bessie-
keitäkaikkia kirjoitti:
Luettelepa muutama.
Muutama mikä?
Ruupensiimeonleevijuudadaannaftalgaadasserjoosefbenjaminisaskarsebulon. Käykö tämä luettelo? - henrjii
mulle jaakopin poikain isän nimikin olisi riittänyt
- bessie-
henrjii kirjoitti:
mulle jaakopin poikain isän nimikin olisi riittänyt
Etkö sinäkään tiedä sitä? Älä huoli, ei sillä tiedolla mitään tee, turhaa sälää suotta tilaa viemässä.
- oikeinkirjoitusta
bessie- kirjoitti:
Muutama mikä?
Ruupensiimeonleevijuudadaannaftalgaadasserjoosefbenjaminisaskarsebulon. Käykö tämä luettelo?Tavanomainen on oikein, ei kannata rääpiä kun et itsekään osaa.
- bessie-
oikeinkirjoitusta kirjoitti:
Tavanomainen on oikein, ei kannata rääpiä kun et itsekään osaa.
?
Nyt meni kyllä ihan yli ymmärrykseni? "Rääpiä" sanasta päättelen, ettet kirjoittanut ystävällisessä hengessä? Tuo yhteen pötköön kirjoittaminenko sinut suututti?
Vakuutan sinulle, että ainoa tarkoitukseni oli kirjoittamalla jäljitellä suullisesti esitettyä ulkoa opeteltua luetteloa, ei mitään tai ketään muuta. Väärin kirjoitetut nimet kirjoitin tahallani väärin, mutta voi siellä tahattomiakin virheitä olla, nopeuttakin kun taas harjoittelin.
Mutta, niin tai näin, olisi kiva tietää miten erotat eri kommenteista mikä on "rääpimistä" ja mikä taas ihan tavallista kirjoittelua? - älyätkö
tavanomainen ! ei tavan omainen
- bessie-
älyätkö kirjoitti:
tavanomainen ! ei tavan omainen
??
Parhaani yritän, mutta en vain nyt älyä?
Niin miten se olikaan tuon "rääpimisen" (yäk) kanssa, mikä teki kommenttini rääpimiseksi? - älyhoiäläjätätätä
bessie- kirjoitti:
??
Parhaani yritän, mutta en vain nyt älyä?
Niin miten se olikaan tuon "rääpimisen" (yäk) kanssa, mikä teki kommenttini rääpimiseksi?Et osaa kirjoittaa oikein, menikö perille? Tavanomainen eikä tavan omainen!!!!
Jos niin sanot..
- VastaViiskyt
Onhan tavallisen ihmisen elämässä paljon asioita, joilla ei ole mitään tekemistä elämäntarkoituksen kanssa. Minulle Plussa-kortti, vaatteet, kodin elektroniikka, meikit tms ei ole mitään olellista. Ne kuuluvat elämään, mutta ei niitä pidä palvoa.
Minulle elämän tarkoitus on juuri minun elämän polku. Otetaan vastaan sitä mitä kulloinkin tulee tullessaan. Jos elämä päättyy nyt viisikymppisenä, niin olkoon sitten niin. Ei se elämän pituus ole tärkein tekijä. Kahden lapsen äitinä pidän tärkeämpänä sitä, että olen saanut lapset kasvatettua aikuiseksi, joten periaatteessa minun merkitykseni biologian kannalta on nyt suoritettu. Yritän elää hyvää vaatimatonta minun näköistäni elämää, jossa kohtelen luontoa ja muita ihmisiä hyvin.
Minulle elämän tarkoitus on ollut myös rakkaus. Rakkautta miestä kohtaan ei koskaan löytynyt, mutta onneksi huonohkosta parisuhteesta sai alkunsa kuitenkin rakkaat lapset. Elämäni olisi varmasti erilaista ilman heitä. - arkanainen
Oisko se niinkin yksinkertaista kuin rakastaa ja tulla rakastetuksi?, "mutta suurin niistä on rakkaus"
- k-kk
Tämän kesän tarkoitus on polkea Suomi neljästi päästä päähän.
- staka
Veit sanat päästäni. Anteeksi kovasti kun sinua matkin mutta yksi tämänkesäinen elämäni tarkoitus on k ä v e l l ä Suomi päästä päähän. Tosin vain yhden kerran ;-))
Pyöräilyt on tältä kesältä jääneet minimiin. En itsekään oikein ymmärrä miksi - tai onhan niitä syitä mutta turha niitä on täällä ruveta ruotimaan... - k-kk
staka kirjoitti:
Veit sanat päästäni. Anteeksi kovasti kun sinua matkin mutta yksi tämänkesäinen elämäni tarkoitus on k ä v e l l ä Suomi päästä päähän. Tosin vain yhden kerran ;-))
Pyöräilyt on tältä kesältä jääneet minimiin. En itsekään oikein ymmärrä miksi - tai onhan niitä syitä mutta turha niitä on täällä ruveta ruotimaan...Mulle edestakainen matka on siin 2600km ,siin on paljon askeleita.
Pakkasten tullessa siirryn taas apostolin kyytiin. - staka
Muistelen että Hanko-Utsjoki -väli on noin 1100 km. Ehkä linnuntietä? Mu kun ei ihan Hangosta asti tarvitse lähteä niin alta tonnin tallaus riittänee yhteen neljäsosaan? Hiukan on tullut käveltyä jo vuoden mittaan, jopa enemmän kuin pyöräiltyä.
Ehkä ensi vuoden liikunta painottuu taas vähän eri lailla. Tsemppiä sulle polkemiseen ;-)) k-kk kirjoitti:
Mulle edestakainen matka on siin 2600km ,siin on paljon askeleita.
Pakkasten tullessa siirryn taas apostolin kyytiin.Paljon on...
Käsitinköhän oikein, yhteensä noin 5200 km ja kesäkuukausissa on noin 123 päivää.
Eli ajelet keskimäärin 40 km joka päivä.
Onpa upea tarkoitus kesälläsi.
Hattuani täällä nostelen kerran ja kaksi ja kolme...ja, ja- k-kk
rosaliiin kirjoitti:
Paljon on...
Käsitinköhän oikein, yhteensä noin 5200 km ja kesäkuukausissa on noin 123 päivää.
Eli ajelet keskimäärin 40 km joka päivä.
Onpa upea tarkoitus kesälläsi.
Hattuani täällä nostelen kerran ja kaksi ja kolme...ja, jaHelpotetaan hiukan,aloitin huhtikuus, toukokuu meni potiessa ,vain 9 matkaa, mulle kesä on jäätymiseen asti.
nyt on 4,5t tehty matkaa.
- plussaakaikille
Pitäähän plussakortti olla, kuinkas muuten saa plop ploppia.
- hytinäx1
Elämän tarkoitus, sanoppas sinä mikä se on. Täällä sitä on elettävä parhaansa mukaan kun kerran elämän on saanut. Luulen että olen nyt löytänyt jonkinlaisen tarkoituksen tähän ajankohtaan elämässä kun on vielä suht koht hyväkuntoinen. Ilmottauduin jäljitysjoukkoon. Jos löydämme kadonneen jota omaiset kaipaavat,elävänä, niin mikä parempi tarkoitus elämällä voi olla?
Sinulla on mielenkiitoiset ajat. Kun tätini kuoli olin hautajaisissa ja pappi kertoi kuinka tädistäni tuli äiti enne kuin oli edes omia lapsia. Ihmettelin miksi pappi sekoilee koska tiesin olin aina tiennyt, että tädilläni oli avioton lapsi jossain Etelä Suomessa. No, aikaa kului, serkkuni soitti ja haluisi kertoa minuille salaisuuden jos vain pystyisin pitämään sen omanani. En luvannut, mutta voin yrittää. Hän kertoi minulla on sisko. Joo, tiedän sanoin, hän ällistyi. Eli koko muu suku tiesi tätini aviottmasta lapsesta, mutta lapset eivät.
Kuulin myöhemmin, että tytär oli yrittänyt yhteyttä äitiinsä, mutta äiti ei ollut halukas lähettämään tyttärensä kirjeisiin vastauksia. Tytär halusi vain tieltää kuka oli hänen biologinen isänsä. Nyt sitä tietoa ei enää löydy kaikki asianosaiset ovat kuolleet.
Onnea matkaan ; )- hytinäx1
Hei Korppis, liityin hieman erilaiseen jäljitysjoukkoon. Kun poliisi on saanut ilmoituksen kadonneesta henkilöstä ja eivät itse ole ensin omin menetelmin häntä löytäneet, niin lähdemme etsintään maastoon poliisin pyynnöstä lyhyellä ajalla. Poliisi antaa meille alueet mistä etsiä ja lähdemme sitä haravoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789