Honor 7 huawei

AuttakaAa

Saako tästä puhelimesta vaihdettua emojeita/hymiöitä ?

36

6353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskaaon

      Saa mutta huono puhelin. Ei kannata ostaa..

    • Nopeajahyvä

      Play kaupasta löytyy. Huippupuhelin, huono sille joka ei omista.

      • tietoturvahuonoa

      • growupreally

      • merkkipaska
        growupreally kirjoitti:

        Toi kertoo meidän suomalaisten ajattelutavasta että yksi huono tuote nii koko merkki on paska. Se on yleistämistä väärästä asiasta

        Koko merkki on huono kuten tuolta voidaan lukea:D


      • edelleennäin
        merkkipaska kirjoitti:

        Koko merkki on huono kuten tuolta voidaan lukea:D

        Asian yleistämistä kuten maahanmuuttajat, 1 tekee pahan asian nii kaikkia haukutaan.


      • tämäpitääpaikkaansa
        edelleennäin kirjoitti:

        Asian yleistämistä kuten maahanmuuttajat, 1 tekee pahan asian nii kaikkia haukutaan.

        Merkki huono kaikki sen tuotteet huonot. Aivan kuten Acer.


      • äläinise
        tämäpitääpaikkaansa kirjoitti:

        Merkki huono kaikki sen tuotteet huonot. Aivan kuten Acer.

        Nauran itseni kuoliaaksi sinä päivänä, kun huawei tekee parhaat älypuhelimet, mitä se tekee jo nyt hinta tasoltaan. Ja kuinka tiedätte sem tietoturvista jos ette osta uusja tuotteita........


      • lukutaitohyvä
        äläinise kirjoitti:

        Nauran itseni kuoliaaksi sinä päivänä, kun huawei tekee parhaat älypuhelimet, mitä se tekee jo nyt hinta tasoltaan. Ja kuinka tiedätte sem tietoturvista jos ette osta uusja tuotteita........

        Uutisista tietenkin:D:D


      • olethauska
        lukutaitohyvä kirjoitti:

        Uutisista tietenkin:D:D

        Huoooh, yli miljoonassa android puhelimessa on lähes joka viiko joku tietoturvaongelma nii sitten ei pitäisi ostaa koko androidia. Erittäin herkkä tietovuodatukselle yms. Pitää ostaa vanha nokia missä ei ole nettiä, ettei kuka saa mun tietoja.


      • hehehehehehe
        olethauska kirjoitti:

        Huoooh, yli miljoonassa android puhelimessa on lähes joka viiko joku tietoturvaongelma nii sitten ei pitäisi ostaa koko androidia. Erittäin herkkä tietovuodatukselle yms. Pitää ostaa vanha nokia missä ei ole nettiä, ettei kuka saa mun tietoja.

        Mutta suurin osa valmistajista päivittää niitä ja korjaavat ongelmat. Huaweita kiinnostaa vain käyttöliittymä eikä käyttäjien tietoturva..


      • popopapasaa
        hehehehehehe kirjoitti:

        Mutta suurin osa valmistajista päivittää niitä ja korjaavat ongelmat. Huaweita kiinnostaa vain käyttöliittymä eikä käyttäjien tietoturva..

        Mutta aina tulee uusia haittaohjelmia, ja ne saattaa päästä tekemään tuhojaan ennenkuin ne päivitykset tulee jakeluun. Se on siis se ja sama ostaako minkä android puhelimen vaan, se ei ole turvallinen.


      • eiolesamaasiaei
        popopapasaa kirjoitti:

        Mutta aina tulee uusia haittaohjelmia, ja ne saattaa päästä tekemään tuhojaan ennenkuin ne päivitykset tulee jakeluun. Se on siis se ja sama ostaako minkä android puhelimen vaan, se ei ole turvallinen.

        Ei ole aivan sama.. Et näemmä ole perillä näistä asioista..

        Vanhatkin tietoturva aukot ovat vaarallisia joten nekin on hyvä korjata. Siksi uudet Android versiot ovat aina turvallisempia kuin vanhat..


      • siitähuolimatta
        eiolesamaasiaei kirjoitti:

        Ei ole aivan sama.. Et näemmä ole perillä näistä asioista..

        Vanhatkin tietoturva aukot ovat vaarallisia joten nekin on hyvä korjata. Siksi uudet Android versiot ovat aina turvallisempia kuin vanhat..

        Edelleenkin, vaikka kuinka päivitettäisi, nii saattaa ehtiä siinä välissä iskeä semmonen virus joka raiskaa puhelimen roskakoriin.


      • eikerkeäei
        siitähuolimatta kirjoitti:

        Edelleenkin, vaikka kuinka päivitettäisi, nii saattaa ehtiä siinä välissä iskeä semmonen virus joka raiskaa puhelimen roskakoriin.

        Eipä oikein kerkeä:D


      • eisepaljoavaadi
        eikerkeäei kirjoitti:

        Eipä oikein kerkeä:D

        Aivan kuten hirivikärpänen vaatteiden sisään, virus ei tarvii paljoa aikaa päästä puhelimen sisälle. Vaikka tulisikin päivitys kuukaudessa, se ei takaa ettei tule tietoturva ongelmia. Sama on vedenkestävien puhelimien kanssa, sanotan kestävän vettä, mutta kuitenkin voi hajota veden takia.


      • Huhuuhuhuu
        eisepaljoavaadi kirjoitti:

        Aivan kuten hirivikärpänen vaatteiden sisään, virus ei tarvii paljoa aikaa päästä puhelimen sisälle. Vaikka tulisikin päivitys kuukaudessa, se ei takaa ettei tule tietoturva ongelmia. Sama on vedenkestävien puhelimien kanssa, sanotan kestävän vettä, mutta kuitenkin voi hajota veden takia.

        Huhuuhuhuu Huawei


      • ulos.kannyman
        Huhuuhuhuu kirjoitti:

        Huhuuhuhuu Huawei

        Vitun idiootti.


      • kuraaonpaljon
        growupreally kirjoitti:

        Toi kertoo meidän suomalaisten ajattelutavasta että yksi huono tuote nii koko merkki on paska. Se on yleistämistä väärästä asiasta

        oon omistanu huawein 1,5v päivitystä ei saa vaikka ostaessa oli uusi versio,oon jopa soittanu huawein edustajalle hkiin että repikää siitä tietenkin toivon että kaikki puhelimien valmistajat ryhdistäytyisivät nyt android rintamalla kuraa


    • Oiuvkl

      Täällähän on pysytty asiassa

    • huono ja huono minusta ainekin ollut parempi kun samsung ei jumittele ja hinta laatu suhde kodillaan. Ja ei kyllä jää kauhesti ominaisuuksiltaa kalliimmille kännyköille

      • onsejoosiutä

        On se parempi kuin Samsung mutta siihen se jääkin..


    • UusiOmistaja

      Toivottavasti saisi avun täältä! Eli miten Honor 7 saa emojut toimiin esim Instagramissa?? Onko muuta vaihtoehtoa kuin ladata semmoinen Emoji näppäimistö?? Kokeilin semmosta useampaankin ja aina tuli varoitus että sovellus nappaa tiedot luottokortista ja salasanat ym... Honor 6 oli emojit näkyny ku oli painanut välilyöntiä pohjassa mutta tässä nyt ei sitä ainakaa näy :D

    • Oulussa_xperiawins

      Aivan kauhea paska. Ostin tänään. 6 tuntia myöhemmin meni näyttö pimeäksi facea selaillessa eikä sen koommin ole reagoinut. Huomenna palautus ja Xperia z5. Toimii varmasti hyvin kun z3 tablettikin niin hyvin toiminut jo vuoden päivät.

      • Samakaverii

        Lisäksi honor 7 on tietoturva riskimpi kuin kalliimmat lelut


      • halvemmallaparempaa
        Samakaverii kirjoitti:

        Lisäksi honor 7 on tietoturva riskimpi kuin kalliimmat lelut

        Tai halvemmat:)


      • Toropainen

        XPeria? Ja millä ihmeellä sä saat siitä hyvän. Suosittelen katsomaan esimerkiksi Verkkokauppa.comin listauksen eniten palautetuista tuotteista ja kuinka ollakaan Xperia komeilee kärjessä. Eli siitä sitten vaan jos siltä tuntuu;-)


    • Vitukstaismennä

      Mä se taidan olla,se huonontuurin mies.Omistan Huawein,Ssamsungin ja Aserin.Kaikki kyllä vielä pelittää....mutta?

    • Mustepöllö

      Vaihda asetuksista näppäimistö Googlen näppäimistön ja pidä välilyönti pohjassa. Sieltä löytyy emojit

      • häh11

        Mä oon vaihtanu googlen näppäimistön mutta kun oainan välilyönnin pohjaan niin siihen tulee vaan että "valitse syöttötapa"


      • sumi1

        Mulla 7 lite ja vaihdoin google näppäimistön ja mulle ne tuli välilyönnin viereen.


    • Poropeukalo..ko

      Huawei seiskaan löytyi hymiöt google näppäimistöstä mutta niitä
      ei saa lisättyä tekstin sekaan ? Mikäs tähän avuksi ?

      • Mirttsu352

        Miten instagramiin saa hymiöt.honor 7


    • roskaa-ja-turhaa

      Hymiöt yms. on tarpeetonta roskaa ja turhaketta.

    • Tyytyväinenomistaja

      Laittaa sen Google näppäimistön ja painaa pitkään enteriä niin saa valittaa hymiöt sieltä😊

    • Kyllästynytt

      VITTU JOKU NY VOIS KERTOO ETTÄ ONKOSE SAATANAN HONOR 7 VEDENKESTÄVÄ VAI EI?!! Mun omani uppos äsken järven pohjaan ja pitäs nyt keskii että kestääkö se honor 7 vettä vai ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe