Löysin vice cityssä muutaman aseen joita ei saa ostaa kaupoista eikä niit saa koodeilla..
tässä eka: Menin siihe yhtee kerros taloo mopolla ja menin hissillä ylös. Kun olin ylhäällä hyppäsin ikkunan läpi. Eka näytti siltä että olisin hypänny seinän LÄPI mutta kun kuvakulma muuttui taas normaaliksi niin huomasin että olinkin vahingossa hypänny johonki seinässä olevaa pieneen "tunneliin" ajoin siitä suoraan ja vasemmalle niin siinähän se oli! siinä oli muutama semmonen heltti juttu ja sit se ase !! tosi hyvä ase! se näytti vähä konekivääriltä ja singon "sekotukselta"
No menkää ite kattoo nii näätte.. en nyt jaksa selitellä enempää
ja sit toka: tokan saaren pohjois puolella on pieni saari jonka päässä on laituri. Saarella on pieni pusikko.. kun sen sisään menee niin huomaakin että siinä on pieni lapyrintti tehty ihan sekalaisista kasveista. Se on ovelasti kätketty.. No kuitenkin sit siel lapyrintin lopussa on se ase..
Mut sen näkee ilmasta helikopterilla aikahyvin !
Ja sit muutama niksi/neuvo: Jos poliisit on perässäsi aja ekan saaren pohjoispuolella rannalla olevasta hyppyristä jolloin pääset hyppäämään toiselle saarelle. ota sieltä helikopteri ja aja tokaan maahan. Kytät hävii AINA !!
toivottavasti auttoi ! nää oli sit kopsattu yheltä sivulta...
Hyvää joulua !
GTA vice city........!!!
6
574
Vastaukset
- vercetti
määki löysin merenpohjasta sädepyssyn!
ja sitten mä löysin hirveen konekiväärihaulikkosinkouzirynkkykranaatinheittimen sieltä tommyn talosta. - Etsijä...
Löysin vaan sen saaren..
Mutta en päässy sinne toiseen paikkaan. Ku ei se mun mopedi jaksa hyppää niin pitkälle sinne..
Mikä avuksi ? - das
Oot sä vähä hölmö ku sepität tommosta!
Käytä vähemmän entteriä nuo välit tuossa on aivan turhia tuokin viesti olis mahtunut pieneen tilaan mutta nyt lukia joutuu selata alas päin.
- minä
....olet vähän yli-innokas seriffi. Jos joku ei jaksa scrollata alas päin sen vertaa niin sit ei kannattais lukee näit viestejä ollenkaan.
relaa vähän scuubi, ei sun tarvi joka asiaan puuttuu, muuten olet ihan hyvä seriffi.
- mie
joo mä soin ekan saaren pitsapaikas hernerokkaa ja sit siihe tuli sellane "fart meter" ja ku se oli täysilä ni se ukko lens sen pitserian katon halki kuin ydinohjus ja se pääs johonki kuun tapaseen paikkaan. sieltä löysin kranaattipumppusinkorynkkyrunkkukiväärinheittimen!! oli kuule hyvä ase!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787