Se olisi tosi hyvä idea. Tyhjiä kiinteistöjä on monta. Saamme lisää asukkaita sen myötä.
Pakolaiskeskus Viitasaarelle
51
612
Vastaukset
- MuhammedMullah
500 - 1000 pakolaista olisi sopiva määrä, mielellään somaleja.
- väkinousuun
mielellään naispuolisia Somaaleja, jotta porukat lisääntyis!
- hyvvähomma
Jep! ja nekin saisivat olla hyvin sikiäviä naisia! Saatais väki lisääntymään ja rotumuutos Viitasaarelle.
- mehmedt
Me ei tulla juntti paikka. Me olla kuultu teillä ei valokuitu. Pitää olla nopea yhteys surfata ja lähettä rahaa kotiin.
Juntti perzujen syytä.- ettekö_nää_puilta_metsää
Oli se tuo valokuitu juttu harmittava asia että se kaatu valituksiin. Nyt me ei saada pakolaisia tulemaan tänne. Näin siinä käy ku aletahan nuukailemmaa. Kyllähän Kinnunen ja knit olis saaneet jostain tuon parikymmentä miljoonaa euroa kerättyä, niin että olisimme saaneet meille kuidun ja pakolaisii olis virrannu yhtenä kyrpänä Viitasaarelle. Sotepuoli olisi näinollen työllistynyt, poliiseilla olisi ollut töitä jne, jne...
Ruuponsaareen mahtuu paljon pakolaisia.
- ovikiinninyt
Tuli mieleen tosta otsikosta "oviaukinyt", että oveni on ollut kiinni, mut utelias, kaikkien asioihin puuttuva asukas, oli käynyt ilman lupaani asunnossani remontin aikana. Remontoijalle kertonut olevansa hallituksen jäsen ja sen vuoksi tuli tarkastamaan tilanteen. Remontoija oli päästänyt hänet asuntoon ja ko henkilö oli tutkinut as. tarkkaan. Onko oikein, teenkö rikosilmoituksen ?
- ähvätti
Taida "asutuskeskustaistelijat" kelpuuttaa noin pientä paikkakuntaa. Muuttotappiokuntiin olisikin hyvä idea asuttaa porukkaa, mutta kun ei.
- turha-koulu
Johonkin Poken lähettyville vastaanottokeskus! Sieltä tulisi ko. kouluun oppilaita eikä taitais taso pahemmin laskea nykyisestään. Kaikkeen sitä yhteiskunnan rahoja tuhlataan, kuin tuollaisia kalliisti ylläpidettäviä päivähoitopaikkoja!!!
- ahneuttako_lienee
Aikas ihmeellistä hommaa Viitasaarella. Rempataan vuokra-asuntojen kämppiä, joita remontteja vetämään on palkattu hyvin toimeentuleva eläkeläinen. Eikö tällaisena aikana, kun töistä on puutetta pitäisi eläkeläisukkojen pysyä pois sotkemasta työmarkkinoita. Työntekijöitä ja osaamista kun löytyy Viitasaarelta vaikka millä mitalla. Viitasaarella tällainen sikamainen toiminta on mahdollista, tuskin missään muualla!!!
- törkeää-peliä
Tällaista paskaista peliähän tääällä Viitasarella pelataan... Hyvä-veli verkosto toimii, olen sen tullut huomanneeksi.
- alempaa-kastia
Tällaista tää demokratia on. Itsehän te olette sinne valtuustoonne äänestäneet mukavia miehiä ja naisia. Hyväveliverkosto kun toimii, niin siinä ei ole mitään yhteyksiä eikä tekemistä järjen ja älykkyysosamäärän kanssa.
- majamajamaja
Kymönkoskelle vois laittaa aluks 200 pakolaista. Hakkaraisen sahalta sais ilmaseks lautaa ja voisivat sinne pellolle rakentaa majansa !
- helsinkiinjoutuin
Miksi ette muuta stadiin? Siellä on kliffaa hei!
- auttavakäsi
No nythän niitä pakolaisia tulee muikunlahteen!
- onnea-viitasaari
Viitasaarelle tulee vastaanottokeskus
Kuva: Urpo Minkkinen Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
28.10.2015 18:30
Viitasaarelle tulee turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus. Suomen Punaisen Ristin Länsi-Suomen piiri on neuvotellut Muikunlahdessa toimivan Aikon Kartanon yrittäjien kanssa 100-120-paikkaisen keskuksen perustamisesta pikaisella aikataululla.
Yritys ja SPR allekirjoittavat sopimuksen parin viikon kuluessa sen jälkeen kun paloturvallisuus- ja rakennusvalvontaviranomaisten löytämät puutteet korjataan.
- Heti sen jälkeen tiloihin voidaan ohjata turvapaikan hakijoita Tornion järjestelykeskuksesta, sanoo Jyvässeudun vastaanottokeskusten johtaja Janne Oksanen.
Muikunlahteen on tarkoitus ohjata noin 50 yksin maahan tullutta henkilöä ja loppuosa koostuu perheistä ja suvuista. Henkilöt tulevat vastaanottokeskukseen turvapaikkahakemuksen käsittelyn ajaksi.
Sopimuksen syntyminen ei vaadi kaupungin päätöksentekoelinten hyväksyntää, sillä tilojen vuokraaja on yksityinen taho. Janne Oksanen korostaa, ettei vastaanottokeskuksesta tule kuluja Viitasaaren kaupungille. Viitasaaren vastuulle jää kouluikäisten lasten opetuksen järjestäminen.
Keskukseen palkataan 10-12 työntekijää. Keskukseen tarvitaan muun muassa ohjaajia, terveydenhoitajia, tulkkeja, sosiaaliohjaajia, toimistohenkilöitä ja kokkeja. Keskuksen johtoon tulee Janne Oksasen alainen apulaisjohtaja.
Esa Kilponen
Esa Kilponen
Viitasaaren Seutu
Viitasaarelle tulee vastaanottokeskus
Kuva: Urpo Minkkinen Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
28.10.2015 18:30
Viitasaarelle tulee turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus. Suomen Punaisen Ristin Länsi-Suomen piiri on neuvotellut Muikunlahdessa toimivan Aikon Kartanon yrittäjien kanssa 100-120-paikkaisen keskuksen perustamisesta pikaisella aikataululla.
Yritys ja SPR allekirjoittavat sopimuksen parin viikon kuluessa sen jälkeen kun paloturvallisuus- ja rakennusvalvontaviranomaisten löytämät puutteet korjataan.
- Heti sen jälkeen tiloihin voidaan ohjata turvapaikan hakijoita Tornion järjestelykeskuksesta, sanoo Jyvässeudun vastaanottokeskusten johtaja Janne Oksanen.
Muikunlahteen on tarkoitus ohjata noin 50 yksin maahan tullutta henkilöä ja loppuosa koostuu perheistä ja suvuista. Henkilöt tulevat vastaanottokeskukseen turvapaikkahakemuksen käsittelyn ajaksi.
Sopimuksen syntyminen ei vaadi kaupungin päätöksentekoelinten hyväksyntää, sillä tilojen vuokraaja on yksityinen taho. Janne Oksanen korostaa, ettei vastaanottokeskuksesta tule kuluja Viitasaaren kaupungille. Viitasaaren vastuulle jää kouluikäisten lasten opetuksen järjestäminen.
Keskukseen palkataan 10-12 työntekijää. Keskukseen tarvitaan muun muassa ohjaajia, terveydenhoitajia, tulkkeja, sosiaaliohjaajia, toimistohenkilöitä ja kokkeja. Keskuksen johtoon tulee Janne Oksasen alainen apulaisjohtaja.
Esa Kilponen
Esa Kilponen
Viitasaaren Seutu
Viitasaarelle tulee vastaanottokeskus
Kuva: Urpo Minkkinen Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
Vastaanottokeskus tulee hienolle paikalle Muikunlahteen. Aikon Kartano on entinen Muikunlahden Kartano. Alun perin 1920-luvulla rakennettu paikka oli Viitasaaren kunnalliskoti.
28.10.2015 18:30
Viitasaarelle tulee turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskus. Suomen Punaisen Ristin Länsi-Suomen piiri on neuvotellut Muikunlahdessa toimivan Aikon Kartanon yrittäjien kanssa 100-120-paikkaisen keskuksen perustamisesta pikaisella aikataululla.
Yritys ja SPR allekirjoittavat sopimuksen parin viikon kuluessa sen jälkeen kun paloturvallisuus- ja rakennusvalvontaviranomaisten löytämät puutteet korjataan.
- Heti sen jälkeen tiloihin voidaan ohjata turvapaikan hakijoita Tornion järjestelykeskuksesta, sanoo Jyvässeudun vastaanottokeskusten johtaja Janne Oksanen.
Muikunlahteen on tarkoitus ohjata noin 50 yksin maahan tullutta henkilöä ja loppuosa koostuu perheistä ja suvuista. Henkilöt tulevat vastaanottokeskukseen turvapaikkahakemuksen käsittelyn ajaksi.
Sopimuksen syntyminen ei vaadi kaupungin päätöksentekoelinten hyväksyntää, sillä tilojen vuokraaja on yksityinen taho. Janne Oksanen korostaa, ettei vastaanottokeskukse - lapuanliike
Voiha viddu...en muuta sano. Suomen pahin vihollinen ei ole venäjä vaan spr ja maahanmuuttovirasto molemmat pitäs saada vastuuseen!!
- KulttuuriRikastus
Ja nyt sitten saastutettiin tämäkin kaunis kylä. Irakilaiset partalapsukaiset pääsevät pian huutelemaan kylän raitilla "hjyva perse" "mina rakasta sinu" ohikulkeville naisille.
- huomiohuorat
Ja siitäkös naiset nauttivat ! :D
- joko.hyllyssä.teilläkin
Onko se nyt prisma vai mikä?
Pari vuotta sitten sen hyllyllä oli halal-lihasäilykettä. Onko vieläkin? Katsokaapa video siitä, miten eettisesti he elukat halalteurastetaan ja äänestäkää lompakollanne:
http://mvlehti.net/2015/11/02/haluammeko-taman-kulttuurin-edustajia-todellakin-piiriimme/
Koskee muitakin kauppoja!
"Jim Xaris · Tampere
Minua ei vaan koskaan lakkaa hämmästyttämästä että samat ituhipit jotka itkevät jos suomalaista teuraseläintä pökitään muovisella aurauskepillä, haluavat tuon kulttuurin ja kidutetun halal lihan tänne. Espanjaakin on painostettu luopumaan härkätaisteluista, kukaan ei kuitenkaan nosta meteliä miten eläimiä kohdellaan lähi-idässä. Samat feministit ja homojen puolustajat tuovat tänne kulttuuria joka on 180 astetta vastaan kaikkea mitä he puolustavat."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514