Kuinka olet onnistunut koirasi kanssa?

G_AlluP

Otsikon mukaan, oletko onnistunut kasvattamaan itsellesi hyvän ja tottelevaisen koiran? Entä naapureidesi mielestä? Anna siis itsellesi kouluarvosana 4-10 ja arvioi miten naapurisi näkee asian(myös kouluarvosanoin).

7

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Navel10

10/9

• kuitui

sanoisin että 8/10, hyvin tottelee ei remmiräyhää jne, mutta aina on parantamisen tilaa, koirani itsessää ovat ihanat.

• Sheltisti

10/10 Koira ei vahdi rappukäytävän ääniä, ei hauku, terveen välinpitämätön vieraita kohtaan (myös lenkeillä), lempeäluonteinen mutta sopivan etäinen kotioloissa, helposti aktivoitavissa, osoittaa omaa tahtoa (pysähtyy risteyksissä jos haluaa eri suuntaan kuin minä - tuo omatoimisesti ruokakipot ja hihnat minulle ruokaa/lenkin tahtoessaan - esittelee minulle "varastamiaan" villasukkia halutessaan leikkiä) mutta ellen myönny, niin viimeistään kolmannella käskyllä tottelee tahtoani. Ei täysin tahdoton "kone", mutta erinomaisesti hallinnassa ja "maalaisjärjellä" varustettu koira. Rodultaan sheltti ja iältään parhaassa iässä eli 6-vuotias. Kroppa toimii, mutta nuoruuden rilluttelut ovat jo takana.

En usko naapurieni edes tietävän koirastani.

• Mun koira on täydellinen kaupunkilaiskoira. Rauhallinen, hillityn ystävällinen, ei juuri hauku. Naapurit aina muistavat kehua, kuinka hiljainen se on. Se ei vedä remmissä ja on yleensä ystävällinen muille koirille.

• näimpäs

10/10. Ei hauku sisällä ja tykkää kun naapureiden lapset käy rapsuttelemassa ja kyllä aikuisetkin käyvät silloin tällöin rapsuttamassa.

• Kanakoiratkinosaa

9/10 tottelee, tietää kaikki peruskäskyt ja tottelee lähes poikkeuksetta. Ainoa ongelma on, että haukkuu ohikulkijoita toisinaan. Niin kiltti, elämäni koira :)
      Rotuna on englanninsetteri.

• munjättikoirani

Mun koirasta ei ole naapureille haittaa.Perustelen sen sillä että:koirani ei hauku pihassa, kerään koiran ulosteet yleensä ei tarvitse kerätä koska on jo ennen lenkkiä ulostanut omalle pihalleni ;), koira on ihmisystävällinen, eikä koskaan tuppaudu vieraiden lähelle ilman heidän omaa aloitettaan ja lupaani, koirani ei karkaile.
      Koirani ei siis ole koskaan käynyt vieraissa pihoissa, eikä remmirähjää tai käyttäydy muutenkaan häiritsevästi.Koirani on perustottelevaisuus koulutettu, ja erittäin sosiaalinen ja hyvä käytöksinen.Joten annan itselleni arvosanaksi 9 1/2 .Täydelliseksi väittäminen olisi hifistelyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      160
      3135
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      236
      2983
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      179
      2192
    4. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      34
      1769
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      119
      1618
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      212
      1361
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      72
      1033
    8. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      13
      979
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      113
      917
    10. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      891
    Aihe