Olen nyt 14 vee, ja on pienestä pitäen ollut haaveena hevosaiheinen ammatti, joten miksi ei lähteä hakemaan tyyliin Ypäjälle opiskelemaan? Tietty ongelmana olis että asutaan Turun lähellä, eli matka ainakin olis pitkä. Kysellyt olen aika paljonkin porukoiden mielipiteitä, ja ei yhtään oo tukeva tässä. :/ Niinku en kuitenkaan haluis et mun vanhemmat herranjumala vaikuttaa mun uravalintaan, kun ne sit joitain muita lähellä olevia lukioita/ amiksia on ehdotellut. D: Oon ite sellanen perus kiltti teini, en usko huumeisiin enkä oikeesti ikinä oo mitään pöljäilly tyyliin kavereiden kanssa että ei siinäkään olisi mitään ongelmaa, ja muutenkin joudunhan tekemään kaikki omat ruuatkin ja pesemään pyykitki et xd
Miten voisin saada noi kääntämään päänsä?
Ja toki ymmärrän että vinkit kannattaa jne, mutta noi kirjaimellisesti ei halua että lähtisin minkäänlaiseen hevosammattiin D:
Porukat ei anna muuttaa opiskelemaan 16 veenä??
Mitsnyt
1
<50
Vastaukset
hmm toi on kyl iso ongelma, mutta ehkä sun vanhempien päät saadaa vielä käännettyä.. ainaki sitten ysillä kun jatko-opinnot on ajankohtasemmat nii teillä on kuraattorin ja ehkä jonkun opettajan kanssa yksityistä juttelua jatko-opinnoista ja siinä on/voi olla myös vanhemmat mukana. ainaki meillä oli ne vanhemmat mukana vuonna nokia ja windows xp ;--D no mutta sielä viimeistää vanhempies mieli voi muuttua kun "ammattilaiset" on paikalla puhumassa ehkä sun puolesta... on tässä vielä aikaa sulla, jatkat vaa töitä sen eteen että pääset toteuttamaan haavees. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181