Muutto edessä ja pitäisi siirtää kotivakuutus uuteen osoitteeseen. Onko kenelläkään tietoa, että selviääkö osoitteenmuutoksen teon yhteydessä luottotiedottomuuteni ja vakuutus lopetetaan, vaikka olen sitä asiallisesti hoitanut ja vakuutuksen ottanut jo kaunan aikaa sitten ennen luottotietojen menetystä.
Kotivakuutuksen siirto
Siritiny
2
128
Vastaukset
- minuntulkintani
Periaatteessa vakuutusyhtiö saa irtisanoa toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen vain niillä perusteilla jotka lukevat vakuutussopimuksessa. Jos siellä ei ole mainittu maksuhäiriömerkintää, niin minun tulkintani mukaan silloin ei saa irtisanoa kesken sopimuskauden, jos siis sama sopimus siirrretään sellaisenaan uuteen osoitteeseen.
Ei irtisanota vaan vakuutus siirtyy uuteen asuntoosi. Ifillä ainakin näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574