Jokin aika sitten kyselin täällä tietoja kannattaako vanhaan koneeseeni ottaa laajakaistayhteyttä. Sain silloin paljon neuvoja ja yhdessä viestissä oli suosituksena tehdä jokin päivitys että koneeni toiminta nopeutuisi. Nyt en enää löydäkään viestiä ja en muista mikä tämä päivitys on. Tarvitsen siis taas apuanne. Koneessani on windows 98 ja hurjat 64 megaa muistia.
Vanhan koneen nopeuttaminen
5
688
Vastaukset
- yölentäjä
on laajakaistalle minimimäärä
kone menee kyllä aika hitaaks tolla muistimärällä, jos siihen laajakaistan tyrkkäät
esim. Huuto.netistä löytää lisämuistia koneeseen... voi saada halvallakin- Päiväflygari
"laajakaistalle minimimäärä"???
Muistin määrällä ei ole mitään tekemistä verkon toiminnan tai nopeuden kanssa.
Aloittajalle:
Hanki ADSL-liittymä, jossa on erillinen (ulkoinen) modeemi tai reititin. Sen jälkeen verkon toimintanopeus riippuu vain ja yksinomaan sun verkkokortistas. - yölentäjä
Päiväflygari kirjoitti:
"laajakaistalle minimimäärä"???
Muistin määrällä ei ole mitään tekemistä verkon toiminnan tai nopeuden kanssa.
Aloittajalle:
Hanki ADSL-liittymä, jossa on erillinen (ulkoinen) modeemi tai reititin. Sen jälkeen verkon toimintanopeus riippuu vain ja yksinomaan sun verkkokortistas.että tämmönen mielipuoli
Ehkä sä kyselet joltain viisaammalta tota ...
laajakaistasta ei ole hyötyä, jossei kone jaksa vääntää.. - Ape
yölentäjä kirjoitti:
että tämmönen mielipuoli
Ehkä sä kyselet joltain viisaammalta tota ...
laajakaistasta ei ole hyötyä, jossei kone jaksa vääntää..Aloittelin tämän surffailun muutama kuukausi sitten samalla muistimäärällä kuin sinä. Huomasin heti, että muisti loppuu kättelyssä. Kyllähän kuusnelosella surffaa, jos ei ole kiire mihinkään. No, Huuto-netistä sain lisää muistia kolme kampaa lisää ja nyt pelittää tosi hyvin, vaikka kone on tosi vanha nuhapumppu. Investointi oli kokonaiset 12 euroa. Kannatti.
yölentäjä kirjoitti:
että tämmönen mielipuoli
Ehkä sä kyselet joltain viisaammalta tota ...
laajakaistasta ei ole hyötyä, jossei kone jaksa vääntää..minulla on ollut tässä koti verkossa kiinni 200mmx 32mb muistilla ja win98. kyllä sillä sai ihan surffailtua ja palomuurina oli zone alarm ja virustorjuntana antivir. tietenkin kaikista koneista saa tehon loppumaan mutta järjen käyttö on sallittu eli laittaa vain pakolliset eikä turhia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511