Onko se koodi,josta saa täydet elkut,armorit ja paljon rahaa,laiton?...(Vaikuttaako prosentteihin?)...Tarvitsen kipeästi tätä tietoa...vastatkaa,olkaa kilttejä...
Gta Sa Piina..........
7
613
Vastaukset
eli kaikki vaikuttaa 100% läpipeluuseen asiasta on jo kerrottu täälä palstalla
- mba
...Voinko saada vielä sata prosenttia,vaikka olen vetänyt 98%?!!.....
mba kirjoitti:
...Voinko saada vielä sata prosenttia,vaikka olen vetänyt 98%?!!.....
eli jos oot käyttänyt koodeja saattaa jäädä just 99.99% mut jos et ole tallentanut koodilla pelattua peliä niin silloin pääset 100%
- heka
scuubi kirjoitti:
eli jos oot käyttänyt koodeja saattaa jäädä just 99.99% mut jos et ole tallentanut koodilla pelattua peliä niin silloin pääset 100%
mä oon ottanu kytät pois perästä jonkun 70 kertaa, ni mä pääsen hikisesti varmaan 90% läpi sen :D
nyt on ainakin zeron tehtävät ja 3. kaupungin tehtävii jälellä... - Mazalus
heka kirjoitti:
mä oon ottanu kytät pois perästä jonkun 70 kertaa, ni mä pääsen hikisesti varmaan 90% läpi sen :D
nyt on ainakin zeron tehtävät ja 3. kaupungin tehtävii jälellä...Mä käytän aina koodeja melkein joka tilanteessa jengi sodissakin,,,mä varmaa pääsen sen tiukat 89,00% läpi
- mba
Mazalus kirjoitti:
Mä käytän aina koodeja melkein joka tilanteessa jengi sodissakin,,,mä varmaa pääsen sen tiukat 89,00% läpi
Rällästellessään koodeilla ja mennessä seivaamaan,varoitetaanko asiasta mitenkään?
- jokuvaan
mba kirjoitti:
Rällästellessään koodeilla ja mennessä seivaamaan,varoitetaanko asiasta mitenkään?
Jos käyttää koodeja ja tallentaa ni voi mennä tallennukset jotenki oudosti, ite käytin vice cityssä ja sitten kun siinä alussa se lataa sen pelin ni se jumittaa siihen. Kaverilla sama juttu. Jos ottaa muistikortin pois ni sit toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787