tytöt mitä ajattelette tällasest pojast?

ihanmielenkiinnollatein

15v
165cm/55kg
Aika sporttinen
Poltan
Nuuskaan
Pelaan yleensä päivittäin pcllä
En harrasta oikeastaan mitään urheilua
Paitsi pyöräilen päivittäin
Jotkut on komeeks haukkunu en sit ite tiiä
Laitan yleensä hiukset ainaki jotenki :D
Käytän yleensä jtn hupparia tai neuletta ja chinoja
Kertokaas mitä ajattelette musta tai mun tyyppisist pojist

15

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanmielenkiinnollatein

      Nii ja sit viel unohin et
      Oon rehellinen
      Luotettava
      Kuuntelen
      Huumorintajuinen
      Saa kysellä lisääki

      • sadsdas3333ffd

        olen samaa mieltä. Luen tässä ilmaisia Aku Ankkoja joita saa tilattu NELJÄ näytenumeroa ilman mitään sitoumuksia tai jatkotilausvelvoitteita : http://tinyurl.com/4akuankkaa


    • ihanmielenkiinnollavaan

      Aika paljon ristiriidas kun sanot et oot aika sporttinen muttet harrasta mitää urheiluu? Ja sit sä oot 15v ja painat 55kg nii ei taija hirveesti lihasta olla? Ja sit sää viel poltat ja nuuskaat? En haluis ainakaa pussata.....

      • ihanmielenkiinnollatein

        Siis olen harrastanut jääkiekkoa mutta lopetin sen 2kk sitten kun ei vaan enää kiinnostanut. Ja pitää vielä ilmeisesti lisätä että poltan ja nuuskaan SATUNNAISESTI. En siis päivittäin


    • "Kertokaas mitä ajattelette musta"

      -Lopeta tupakointi ja nuuskaaminen! Vaarallista sun sekä muiden terveydelle.
      kaksi kolmasosaa tupakoitsijoista kuolee tupakoinnin vuoksi ja nuuska on yhtä vaarallista kun tupakka > joo voit kuolla vaikka porkkanaan, mutta tupakointi ja nuuskaaminen ei ainakaan paranna sun ulkonäköäs, vaan pahentaa sitä. mälli huulessa ei varmaa hirveesti houkuta tyttöjä? ei niitä varoituksia huvikseen ole askien ja purkkien kylkiin laitettu...

      "Oon rehellinen Luotettava Kuuntelen Huumorintajuinen"
      -ei liity varsinaisesti aiheeseen mutta toivottavasti et kiusaa ketään tai ole ollut mukana semmosessa... ja joo en ole tyttö :--)

    • bigbootygirl

      Vaikutat ihan kivalta jätkältä, mua ei ainakaa toi tupakointi haittaa :)

    • AikaNoloa

      Vittu ku oot lyhyt :D

      • eijumalauta

        Meinaaksä et on noloo olla lyhyt?? Jos oikeesti meinasit ni aika idiootti oot kyl.


    • Ootvitunpienijätkä

      Ei jumalauta te nuuskarit/röökärit ootte syöpää tälle maailmalle. Kärsikää pois, ketää ei kiinnosta se.

    • Jätkämunmakuun

      Olisit aika täydellinen. (p.s. niille jotka vinkuu että nuuskaamine/tupakointi on perseestä. vittu kukaan ei pakota valitsemaan kumppania yms joka nuuskaa tai polttaa, että mitähän saatanaa tämäkään teidän perseitänne kutittaa. vitu idiootit vetäkää päähän.....) ärsyttää tollanen saatanan jeesustelu.

    • Neger

      Ime paskaa

    • TarkkanaOleva

      Aika huonoista tarpeista tehty, nuuskaa ym. Nuuskaaminen ja tupakointi viittaa heikkoälyisyyteen ja valtaviin alemmuudentuntoihin. Eikä osaa vielä yhtään kirjoitussääntöjä.

    • Jennaelena99

      Vaikutat iha kivalta jos sen nuuskan käytön lopettasit :D jos sul on kik niin tuu juttelee jennnaelena

    • Entykkäänuuskaajista

      Iha jees mut miinus koska nuuskaat

    • Hyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe