tytöt mitä ajattelette tällasest pojast?

ihanmielenkiinnollatein

15v
165cm/55kg
Aika sporttinen
Poltan
Nuuskaan
Pelaan yleensä päivittäin pcllä
En harrasta oikeastaan mitään urheilua
Paitsi pyöräilen päivittäin
Jotkut on komeeks haukkunu en sit ite tiiä
Laitan yleensä hiukset ainaki jotenki :D
Käytän yleensä jtn hupparia tai neuletta ja chinoja
Kertokaas mitä ajattelette musta tai mun tyyppisist pojist

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanmielenkiinnollatein

      Nii ja sit viel unohin et
      Oon rehellinen
      Luotettava
      Kuuntelen
      Huumorintajuinen
      Saa kysellä lisääki

      • sadsdas3333ffd

        olen samaa mieltä. Luen tässä ilmaisia Aku Ankkoja joita saa tilattu NELJÄ näytenumeroa ilman mitään sitoumuksia tai jatkotilausvelvoitteita : http://tinyurl.com/4akuankkaa


    • ihanmielenkiinnollavaan

      Aika paljon ristiriidas kun sanot et oot aika sporttinen muttet harrasta mitää urheiluu? Ja sit sä oot 15v ja painat 55kg nii ei taija hirveesti lihasta olla? Ja sit sää viel poltat ja nuuskaat? En haluis ainakaa pussata.....

      • ihanmielenkiinnollatein

        Siis olen harrastanut jääkiekkoa mutta lopetin sen 2kk sitten kun ei vaan enää kiinnostanut. Ja pitää vielä ilmeisesti lisätä että poltan ja nuuskaan SATUNNAISESTI. En siis päivittäin


    • "Kertokaas mitä ajattelette musta"

      -Lopeta tupakointi ja nuuskaaminen! Vaarallista sun sekä muiden terveydelle.
      kaksi kolmasosaa tupakoitsijoista kuolee tupakoinnin vuoksi ja nuuska on yhtä vaarallista kun tupakka > joo voit kuolla vaikka porkkanaan, mutta tupakointi ja nuuskaaminen ei ainakaan paranna sun ulkonäköäs, vaan pahentaa sitä. mälli huulessa ei varmaa hirveesti houkuta tyttöjä? ei niitä varoituksia huvikseen ole askien ja purkkien kylkiin laitettu...

      "Oon rehellinen Luotettava Kuuntelen Huumorintajuinen"
      -ei liity varsinaisesti aiheeseen mutta toivottavasti et kiusaa ketään tai ole ollut mukana semmosessa... ja joo en ole tyttö :--)

    • bigbootygirl

      Vaikutat ihan kivalta jätkältä, mua ei ainakaa toi tupakointi haittaa :)

    • AikaNoloa

      Vittu ku oot lyhyt :D

      • eijumalauta

        Meinaaksä et on noloo olla lyhyt?? Jos oikeesti meinasit ni aika idiootti oot kyl.


    • Ootvitunpienijätkä

      Ei jumalauta te nuuskarit/röökärit ootte syöpää tälle maailmalle. Kärsikää pois, ketää ei kiinnosta se.

    • Jätkämunmakuun

      Olisit aika täydellinen. (p.s. niille jotka vinkuu että nuuskaamine/tupakointi on perseestä. vittu kukaan ei pakota valitsemaan kumppania yms joka nuuskaa tai polttaa, että mitähän saatanaa tämäkään teidän perseitänne kutittaa. vitu idiootit vetäkää päähän.....) ärsyttää tollanen saatanan jeesustelu.

    • Neger

      Ime paskaa

    • TarkkanaOleva

      Aika huonoista tarpeista tehty, nuuskaa ym. Nuuskaaminen ja tupakointi viittaa heikkoälyisyyteen ja valtaviin alemmuudentuntoihin. Eikä osaa vielä yhtään kirjoitussääntöjä.

    • Jennaelena99

      Vaikutat iha kivalta jos sen nuuskan käytön lopettasit :D jos sul on kik niin tuu juttelee jennnaelena

    • Entykkäänuuskaajista

      Iha jees mut miinus koska nuuskaat

    • Hyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe