vilelijät maahanmuuton puolesta

sipisiililestauho

Persus- Pohjanmaan tukijussit järjestävät traktorimarssin minkkien maahanmuuton elinkeinotukien varmistamiseksi.
Suomi nousuun maataloustuilla!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksakie tukiaissia, maksakie. Antakie RAHHAA! Aaaah!
      Maksakie tukiaissia, maksakie. Antakie RAHHAA! Aaaah!
      Maksakie tukiaissia, maksakie. Antakie RAHHAA! Aaaah!

      • SOSRUPUMMEILLOTURET

        KORVAHUKSRIAHAN JOPPE,,,:))))))))))


      • LOINENOLET

        EIKÖ SUA JOPA MOPO HÄVETÄ KU KERJÄÄTTE RAHAA VALTIOLTA YLEISLAKON UHALLA
        MINKÄLAISTEN SUMMIEN TAKIA JOITTENKI VITU KYMPPIEN
        KAUHEE PORU JOS LAPSILISIÄ LEIKATAA 9 EUROO
        OPI KÄYTTÄÄ RAHAA KAUPASSA JA TEE OSTOKSES VIISAASTI
        EKKÖ SÄÄ MUNAPÄÄ TAJUA ET ITTE OOT AHNEUKSISSAS TEHNY PAHAA MUILLE DUUNAREILLE
        KUN OSTAT 10 ENEMPI KOTIMAISTA KK NI LUOT 10 000 UUTTA TYÖPAIKKAA VUODESSA
        MUT SINÄ AHNE PASKA VAAN VITTUILET KAIKILLE JA UHKAILET YLEISLAKOLLA
        HYVÄ VILJELIJÖITTENKI ON MENTÄVÄ LAKKOO YLEISLAKON AIKANA
        MINKÄ HELVETIN TAKIA LAKON AIKANA TARTTIS SYÖDÄ


      • osuinko-oikeaan

        Vammanen?


      • illallallilla

        Kotoutuskurssilaisten ensimmäinen oppitunti


      • 10työtä
        osuinko-oikeaan kirjoitti:

        Vammanen?

        juuri tästä asenteesta on kyse


    • rutsantuotteita

      Varoittakaa lapsia, mörköjä taas liikenteessä.

      • YLEHEISVAROOTUS

        JOPPEHEN AAA-KERHO KOOLRA,,:))))))))))


      • tilastotpuhuurutsasta

        Ähtärissä neljänneksi eniten diabetesta ja asukkaita alle viisituhatta.


      • enshätää
        tilastotpuhuurutsasta kirjoitti:

        Ähtärissä neljänneksi eniten diabetesta ja asukkaita alle viisituhatta.

        Oikeesti ei oo, mutku sairaala on lopetuslistalla, nii ne on ylidiagnisoinu koko pitäjän sairaaks ettei tarttis sairaalaa sulkea.


    • Pakolaisille tulisi saarnata totuus Kristuksesta ja samaan aikaan auttaa heitä.Kirkko ei näytä näin tekevän. Ei kerro varmaan edes kristinuskon alkeita. Oikein kutsuu Jehovantodistajat porttokirkoksi, vaikka muuten Jehovantodistajien opetus on päin honkia. Vaikka Mark 16:15 niin käskee, lisäksi muualla sanotaan Filippiläisille 2:11 "ja JOKAISEN kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra." Lisäksi Apostolien teot 4:12 "Eikä ole pelastusta YHDESSÄKÄÄN toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman.” Ja Johanneksen evankeliumi 14:6 "Jeesus sanoi hänelle: “Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei KUKAAN tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani." Nämä otteet todistavat että vain usko Kristukseen pelastaa, samaa sanoo Joh 3:16 että vain usko pelastaa. Miten muslimit voivat uskoa jos heille ei edes kerrota? Tietenkin heidät pitää ottaa vastaan rakkaudella pitäen heistä, arvostaen heitä, tukien heitä maahanmuuttajia, suojaten myös, mutta kertoa myös totuus Kristuksesta!

      • J.EHOVA

        USEAT ON KUTSUTUT MUTTA VAIN HARVAT VALITUT


      • J.EHOVA kirjoitti:

        USEAT ON KUTSUTUT MUTTA VAIN HARVAT VALITUT

        Jehovantodistajat eivät tunnusta Kolminaisuutta, mikä on elintärkeää


      • Lopetaspammaus
        Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        Jehovantodistajat eivät tunnusta Kolminaisuutta, mikä on elintärkeää

        Kristuspelastaa1, onko ihan pakko spammata joka paikkaan tota sun uskontojulistusta? Maataloustuki keskusteluunkin, haloo?!


      • MiettikääSisimmässänne
        Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        Jehovantodistajat eivät tunnusta Kolminaisuutta, mikä on elintärkeää

        Myös muut erot valtavirtoihin ovat todistajien eduksi. Hyvällä syyllä voi kukin miettiä tahollaan, miksi jotkut itseään kristittyinä pitävät suorastaan vihaavat todistajia!


      • MiettikääSisimmässänne kirjoitti:

        Myös muut erot valtavirtoihin ovat todistajien eduksi. Hyvällä syyllä voi kukin miettiä tahollaan, miksi jotkut itseään kristittyinä pitävät suorastaan vihaavat todistajia!

        Raamattu puhuu profetian toteutumisesta, ja jos profeetan sanat eivät toteudu, tästä tiedetään että on väärä profeetia. Täten tämä profeetta ei puhu Jumalan kautta. Jehovantodistajat ennustivat vuoden 1914 Armageddonin väärin, miten heihin voi luottaa?

        ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra EI ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."” ‭‭5. Mooseksen kirja‬ ‭18:20-22


      • J.EHOVA
        Kristuspelastaa1 kirjoitti:

        Raamattu puhuu profetian toteutumisesta, ja jos profeetan sanat eivät toteudu, tästä tiedetään että on väärä profeetia. Täten tämä profeetta ei puhu Jumalan kautta. Jehovantodistajat ennustivat vuoden 1914 Armageddonin väärin, miten heihin voi luottaa?

        ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra EI ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."” ‭‭5. Mooseksen kirja‬ ‭18:20-22

        sillä eihän teidänkään keskuudessanne testamentti tule voimaan ennen kuin ihminen on kuollut niin myös kristuksen piti kuolla jotta uusitestamentti astuisi voimaan
        kristus sanoi uuden käskyn minä annan teille vaikka te tiedätte että se ei ole uusi vaan on aina ollut
        rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi ja JUMALAA ylikaiken
        minä annan ainokaisen poikani ja hänen jälkeensä ei enää tule profeettoja sillä hänen nimissään on julistettava sanaa kaikelle kansalle ja hänen kauttaan
        1 mitkä profeetat
        2 mikä mailmanloppu
        tämänpallon nimi on KERRO MEILLE
        JA 1 ENSIN TULEE TUHATVUOTINEN VALTAKUNTA JOSSA KRISTUS ON HALLITSEVA 1000 VUOTTA JA VASTA SEN JÄLKEEN VALTA ANNETAAN TAKAISIN JUMALALLE JOKA TUHOAA TAIVAAN JA MAAN JA TULEE UUSI TAIVAS JA UUSI MAA
        MISTÄ MAILMANLOPUSTA TE KAIKKI KOKO AJAN KOHNOTATTE
        JA ILMESTYS KIRJAN 20 LUVUSSA VALITETTAVASTI PUHUTAAN HELVETISTÄ


    • cryptporn

      Pummirosvo paskat. Jos tekevät taas talonpoikasmarssin, niin liityn Helsingin poliisiin ja passitan muutaman lasareettiin.

      • PUMMILITRISTRYY

        NOOR, FENDETIHIN TAIR MASSEHEYN PÖYRÄHÄN ALTRA EIR JOPPE HUUTRELEHEN,,:))))))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe