Asioita mitä et pysty katsomaan.

katselurajoittunut

Mun on pakko sulkea silmät aina kun telkkarista tulee älytöntä väkivaltaa, päähän lyömistä, potkimista ja kidutusta. En myöskään pysty katsomaan jos kaksi miestä suutelee tai sextailee keskenään. Joudun kääntämään kanavaa myös Riku Niemisen, Antti Holman, Janne Katajan ja Aku Hirviniemen ilmestyessä väkisinnaurattamaan. Nyt en myöskään kestä enää Lylyn ruskettunutta naamaa, ärsyttää kun ei itsellä ollut varaa mennä kylmää kesää pakoon johonkin lämpimään.

13

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silmät-kii-kun-nukun

      Pyrin katsomaan asioita suoraan silmiin. Ja mitä katse ei näe ja mitä korvat ei kuule ja mitä iho ei tunne, sellaista ei ole.

    • ent.siivoojaparka

      Telkkarista, filmeistä, videoista... pystyn katsomaan mitä vaan oksentamatta, vaikka hyvin vähän telkkaria katson ylipäätään ja senkin hyvin valikoiden.
      Livenä on vähän eri juttu. Kun teatterissa joku pieksää akkaansa, niin minua saa pidätellä, etten hyökkää väliin.
      Samoiten, kun näen jotain epämääräistä touhua livenä jossain, niin en minä silmiä laita kiinni, vaan alan arvioimaan, voisiko tuolle jotain tehdä.

      • A-studiossa näytettiin pikkuisen lapsen ruumis kellumassa rantavedessä, oikea lapsi, jonka kuva sai ihmiset lahjoittamaan vaatteita, tavaroita ja rahaa pakolaisille.
        Haastattelussa kuvaaja - joskus raastava kuva voi tehdä hyvääkin.
        Pahalta tuntui katsoa elotonta pikkuista, mutta se on totta ja nyt pitää saada vaikka rauhaan pakottamalla Syyriaan ja Irakiin sotatilan loppuminen - pakolaiskierre ohi.


      • tarkoituskopyhittää
        kawe kirjoitti:

        A-studiossa näytettiin pikkuisen lapsen ruumis kellumassa rantavedessä, oikea lapsi, jonka kuva sai ihmiset lahjoittamaan vaatteita, tavaroita ja rahaa pakolaisille.
        Haastattelussa kuvaaja - joskus raastava kuva voi tehdä hyvääkin.
        Pahalta tuntui katsoa elotonta pikkuista, mutta se on totta ja nyt pitää saada vaikka rauhaan pakottamalla Syyriaan ja Irakiin sotatilan loppuminen - pakolaiskierre ohi.

        Raastava kuva, raastavaa myös että myöhemmin kerrottiin hänen isänsä ajaneen salakuljettajien turmavenettä. Ennen yhteyden selviämistä isä kertoi surkutarinaansa medialle, unohtaen kertoa oman osuutensa salakuljetukseen.


      • ent.siivoojaparka
        tarkoituskopyhittää kirjoitti:

        Raastava kuva, raastavaa myös että myöhemmin kerrottiin hänen isänsä ajaneen salakuljettajien turmavenettä. Ennen yhteyden selviämistä isä kertoi surkutarinaansa medialle, unohtaen kertoa oman osuutensa salakuljetukseen.

        Ja olivat pakolaisina Syyriasta ja asuivat Turkissa. Mutta kävi kuitenkin hautaamassa perheensä Syyriaan ilman hengenvaaraa.
        Näin ne Irakin "pakolaisetkin" käyvät lomailemassa kotimaassaan ja hakemassa perheensä ja sukunsa sieltä, kunhan saavat suomalaiset paperit. Ja tulevat takaisin hengissä ja terveinä.
        Muuten, Ruotsissakin on hukkunut monta lasta tänä kesänä vanhempien huolimattomuuden takia.


      • tarkoituskopyhittää
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ja olivat pakolaisina Syyriasta ja asuivat Turkissa. Mutta kävi kuitenkin hautaamassa perheensä Syyriaan ilman hengenvaaraa.
        Näin ne Irakin "pakolaisetkin" käyvät lomailemassa kotimaassaan ja hakemassa perheensä ja sukunsa sieltä, kunhan saavat suomalaiset paperit. Ja tulevat takaisin hengissä ja terveinä.
        Muuten, Ruotsissakin on hukkunut monta lasta tänä kesänä vanhempien huolimattomuuden takia.

        Samoin Suomessa, heidän kuvillaan ei vaan ole ostettu myötätuntoa.


      • ent.siivoojaparka
        kawe kirjoitti:

        A-studiossa näytettiin pikkuisen lapsen ruumis kellumassa rantavedessä, oikea lapsi, jonka kuva sai ihmiset lahjoittamaan vaatteita, tavaroita ja rahaa pakolaisille.
        Haastattelussa kuvaaja - joskus raastava kuva voi tehdä hyvääkin.
        Pahalta tuntui katsoa elotonta pikkuista, mutta se on totta ja nyt pitää saada vaikka rauhaan pakottamalla Syyriaan ja Irakiin sotatilan loppuminen - pakolaiskierre ohi.

        Miten tunnoton on ihminen, joka alkaa valokuvaamaan rantavedessä makaavaa lasta, joka hänen kertomansa mukaan ei vaikuttanut näyttäneen kuolleelta?
        Minun ensimmäinen reaktioni olisi ollut hyökätä kiinni, vetää hänet ylös ja saada pumpattua (mahdollinen) vesi pois keuhkoista.


    • ehmgf

      Ketkähän suurimman hyödyn itselleen keräävät noista kaaoksiin ajetuista maista - ihmiisten syvää kärsimystä on myös se, että ydinsaastealueilla 25% syntyvist lapsista syntyy vaurioituneina - ei taidakyllä ed. sotienkaan jäljiltä niitten vahvimpien ydinaineitten kohdalla päästy vielä ees puoliintumiseen.
      No joo, masentaa ja vituttaa, väsyttää - onneks on vain yksi silmä.

    • Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Ihminen tottuu kaikkeen, paitsi jääpuikkoon perseessä ja sekin johtuu siitä, että jääpuikko sulaa ennenkuin siihen ehtii tottua.

      • Palaako.olkaa.hyvä

        Palava sikari suttureiässä olisikin hauskempi näky.


    • Erikoisesti alkaa sylettämään kun ruokaa viskotaan ja leikitään sen kanssa,esim ameriikan malliin.

      • Kyllähän nykyisin tehdään rahaa näköjään hyvinkin brutaalein perustein. En pohtinut asiaa kuin kuolleen pienokaisen näkökulmasta.
        Kuten mainitsin, nyt on pakko tehdä yhteinen päätös, jolla pakolaisvirta tyrehdytetään, vaikka se rauhaan *pakottaminen, eikö............
        Näin ei yksinkertaisesti voi jatkua, humanitäärisistä syistäkin - talvi edessä.


    • Kaunosieluko

      Aloittaja kuulostaa kadeparalta. Itseäni ay-johtajien naamat 'inhottavat' ihan erilaisesta syystä.

      Väkivaltaakaan en siedä katsella. Amerikkalaiset toimintaelokuvat ovat järjettömintä mitä mitä on olemassa. Eikö niiden tekemisen pitänyt loppua niitten yksien tornien sortumiseen?

      Vaikka tiedän, että sota on ollut joskus tosiasia, todellisuutta Suomessakin, niin Tuntematonta sotilasta en ole koskaan pystynyt katselemaan loppuun saakka.
      Tykkien jylinän ja ampumisen paukkeen ehkä vielä jotenkin kestäisi, mutta ihmismielen sisäisestä alhaisuudesta ja ahtaudesta ei selviä ilman oman mielen liiallista myllerrystä vaikka miten yrittäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe