Foxin ufodokkari

Puaakkonen

Tuohon ko. dokumenttisarjaan oli kuulemma tulossa myös tapaus Suomesta, mutta silloinen sut:n pj, jolla on tunnetumpi kaima tenniskentiltä, oli ilmeisesti ns. sössinyt tilanteen ja kuvauspaikaksi oli valikoitunut jokin toinen kohde. Näin ainakin sut:n email-listalla Koivula antaa ymmärtää, korostaen että yhteistyö on taitolaji. No ennen kaikkeahan se on sitä. Sut:n onneksi nykyinen pj lienee hieman pätevämpi noissa yhteistyökuvioissa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma miten on olemassa ihmisiä jotka pahuuttaan kääntää kaikki asiat päälaelleen.
      Kopioin viestini jonka lähetin SUT ry:n Jäsenpostilistalle pari päivää sitten:

      "Tuo sarja on uusinta ja näytetty jo vuonna 2013 National Geographic -kanavalla nimellä " UFO Europe.Untold Stories ".

      Ja joka kerta kun näen sen jollakin kanavalla niin minua harmittaa....
      Ja miksi harmittaa??
      Siksi että kun sitä sarjaa tehtiin niin englantilainen tuotantoyhtiö oli yhteydessä minuun monta kertaa koska olisivat tahtoneet tulla myös Suomeen filmaamaan.

      Ja miksi sitten eivät tulleet?
      Siksi että heitä kiinnosti kovasti tuo Porin tapaus.
      Olisivat tahtoneet lainata J.af Grannin filmistä " Visitors from Space " pienen pätkän, eli sen missä on Tukevan haastattelu.
      Mutta J. af Grannpas ei antanut lupaa siihen.
      Ei vaikka olin yhteydessä häneen varmaan 10 kertaa.
      Grann vaati englantilaiselta tuotantoyhtiöltä kaiken maailman asioita: kopioita tuotantoyhtiön yhtiöjärjestyksestä, tilinpäätöksistä, EU:n joku sopimus, jne., jne.
      Lopuksi kyllästyin tilanteeseen ja annoin kummankin osapuolen yhteystiedot ja pyysivät neuvottelemaan suoraan keskenään.
      Tästä taas tuotantoyhtiö ei ollut kiinnostunut ollenkaan, vaan ilmoitti että lähtevät sen sijaan Portugaliin filmaamaan ja sattumalta juuri tuo Portugalin episodi tuli tänään Foxilta.
      Siinä samassa olin yhteydessä myös Kuroseen joka ei kuitenkaan ollut ollenkaan kiinnostunut asiasta.

      Joten siinä menetettiin mainio tilaisuus päästä mukaan kansainväliseen dokumenttiin.
      Mutta kyllä minä yritin. Yritin ja yritin.
      Mutta J.af G. ei antanut periksi milliäkään.
      Ja tuotantoyhtiö tahtoi nimenomaan sen Tukevan haastattelun mukaan dokumenttiinsa.
      Harmi.
      Börre "

      • Lisättäköön edelläolevaan vielä sekin että itseasiassa koko asia ei liittynyt millään tavalla SUT ry:hyn koska tuo englantilainen tuotantoyhtiö otti yhteyttä minuun yksityishenkilönä.
        Itse asiassa se olin minä joka annoin tuon tuotantoyhtiön naistoimittajan yhteystiedot tiedoksi kansainväliselle ufojärjestölle joka sitten johti siihen että tuo naistoimittaja pystyi keräämään muita tapauksia muista maista.
        Kaikki asiaan liittyvävät sähköpostit ovat vielä hyvässä tallessa minulla.


      • Marcusc
        B.Borg kirjoitti:

        Lisättäköön edelläolevaan vielä sekin että itseasiassa koko asia ei liittynyt millään tavalla SUT ry:hyn koska tuo englantilainen tuotantoyhtiö otti yhteyttä minuun yksityishenkilönä.
        Itse asiassa se olin minä joka annoin tuon tuotantoyhtiön naistoimittajan yhteystiedot tiedoksi kansainväliselle ufojärjestölle joka sitten johti siihen että tuo naistoimittaja pystyi keräämään muita tapauksia muista maista.
        Kaikki asiaan liittyvävät sähköpostit ovat vielä hyvässä tallessa minulla.

        Eli itseasiassa koko dokumenttisarja on sinun ansiotasi! Tiesin, että ansioluettelosi ei suinkaan lopu sut:n puheenjohtajuuteen ja kirjaesittelyihin.


      • Ehkä se sinua harmittaa jostain kumman syystä, mutta kyllä se oli sillä tavalla että tuotantoyhtiö sai minulta yhteystiedot Euroopan ufojärjestöille ja vinkkasin niille että tällainen sarja on tekeillä ja että ottaisivat yhteyttä tuotantoyhtiöön jos tahtovat.
        Voithan itse kysyä sieltä jos asia kiinnostaa sinua.
        Tai kysy J.af Grannilta tai keneltä haluat.
        SUT ry on vain yksi ufojärjestö jossa olen tai olen ollut mukana vuosien varrella alkaen APROsta ja NICAPista 1960-luvulla.
        Kumma että tällainen asia harmittaa sinua, kuka sitten oletkaan.
        Mutta eihän tuo dokumenttisarja ole muulla tavoin minun ansiotani enkä ole sellaista väittänytkään vaan kerroin asioista sen verran kun tiedän.


      • ufomies

        Bjöön Pori. Oletkos tenistä pelannut?


      • Saaristomies
        B.Borg kirjoitti:

        Ehkä se sinua harmittaa jostain kumman syystä, mutta kyllä se oli sillä tavalla että tuotantoyhtiö sai minulta yhteystiedot Euroopan ufojärjestöille ja vinkkasin niille että tällainen sarja on tekeillä ja että ottaisivat yhteyttä tuotantoyhtiöön jos tahtovat.
        Voithan itse kysyä sieltä jos asia kiinnostaa sinua.
        Tai kysy J.af Grannilta tai keneltä haluat.
        SUT ry on vain yksi ufojärjestö jossa olen tai olen ollut mukana vuosien varrella alkaen APROsta ja NICAPista 1960-luvulla.
        Kumma että tällainen asia harmittaa sinua, kuka sitten oletkaan.
        Mutta eihän tuo dokumenttisarja ole muulla tavoin minun ansiotani enkä ole sellaista väittänytkään vaan kerroin asioista sen verran kun tiedän.

        Ihan mahtavaa! Ihan jo siitä syystä että googlesta ei vielä monikaan ole kuullut.


    • Tiiitus

      No voihan sen saman asian sanoa noinkin.

    • näreittensummat

      Osoittaa vain, että Grannin filmit eivät olisi kestäneet päivänvaloa kansainvälisillä markkinoilla.

      • mitenniineikestä

        Millä tavoin lainattu pätkä Tukevan haastattelusta ei olisi kestänyt päivänvaloa kansainvälisillä markkinoilla?


    • ancientShit

      saako ees kattoa noita telkkusarjoja, jos ei kuulu mihinkään yhdistykseen?

      • Jcci

        Ufotutkijoiden ammattiliittoon kuuluvat saa.


    • haluunähäNy

      pitäsköhän copy&pastata muutama sivustollinen taikka kansiollinen bullshittiä lontooks tuolta netistä tähän ja pari-kolme linkkä sinne tänne ...niin ois joku ufoyhdistyskovis heti?

      LiveUfoo heti ja ny!

    • Olisi mukava ollut nähdä siinä sarjassa sellainen kohtaus missä ameriikkaa solkkaavat alushousuihn sonnustautuneet "pudasjärveläispojat" ammuskelevat hirvikiväärillä lentävää lautasta niin että kolina vain kuuluu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4663
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2430
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1961
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      45
      1954
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1744
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      182
      1375
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1214
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      141
      953
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      945
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      931
    Aihe