pääkaupunkiseudulla, kun haluaa myydä asunnon.
Mistä löytyy hyvä asunnonvälittäjä
5
141
Vastaukset
- Tietäjätär
Käy näytöillä, sellaisilla jossa myydään omaasi vastaavaa asuntoa. Valitse sieltä pari välittäjää, pyydä käymään ja katsot sitten kuka on paras.
- MinäMyynItse
Säästyy paljon rahaa, kun hoitaa asuntonsa myynnin ilman välittäjää. Eikös ne maksa tonnitolkulla?
- Tässäkokemus
Ota henkilö välittämään, älä valitse firmaa. Itse valitsisin mieluiten itse yrittäjän, näin vastuupuoli on varmasti kunnossa. Mene googleen, kirjoita hakusanaksi LKV, YKV, oma paikkakuntasi. Tällöin saat tarjolle korkeimmin koulutetut kiinteistönvälittäjät esille. Sitten kutsut pari tekemään asuntoarviota, pyydät tarjouksen ja valitset parhaiten persoonaasi sopivan henkilön.
Kuten yllä todettiin, ota henkilö, älä firmaa. Sinänsä pätevissäkin on sellaisia, jolta en ostaisia nakkiakaan. Ja myös niissä hyvissä kauppamiehissä/-naisissa sellaisia, joiden kanssa joudut juridisissa kysymyksissä pulaan.
Ei myöskään kannata maksaa tyhjästä. Eli kallein ei välttämättä kuitenkaan ole paras. Ala on koko lailla pahasti ylihinnoitellut itsensä.- Kokeile-soita
Ota yhteyttä Jethroon hän hoitaa hommia kuin K-kauppias :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3682009Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751316Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851067
- 90946
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro120877- 48870
- 48808
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760