JAG:n ennustukset

JAGonÄijä

JAG ennusti nämä pakolaisongelmat The New Apocalypse - Mankinds Last Exodus kirjassaan jo vuonna 1998.
Kirjan muutkin ennusteet näyttävät olevan jo totta tai käymässä toteen. Maailma on pahan vallassa jossa Euroopan ja USA:n pankit näyttelee suurta roolia. Päättäjämme ovat paniikissa ikäänkuin joku kammottava taho pakottaisi heidät toimimaan järjen vastaisesti.

Kun mies kerta tuottaa noin onnistuneita ennusteita niin kai se on alettava uskoa ne ufojututkin. Pitääpäs alkaa tutustumaan laajemmin aineistoonsa.

18

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusessaollaan

      Päättäjien olisi pitänyt kuunnella Juhania jo 20 vuotta sitten. Pahojen voimien ja heidän rakkikoirakätyriernsä vuoksi ei kuunneltu. Nyt on liian myöhäistä kun on kurat housussa. Kansan hämäys ja sumuttaminen kiihtyy. Tälläkin palstalla päivystää eräs pahan kätyri puolustamassa pahan ideologiaa.

    • jasgripenkoseon

      Mikä on jag? Ei sano meikälle mitään, eikä edes kuukkeli tunne eikä tiedä.
      Apocalypsia ja maailmanloppuja on jo ollut tuhansia muutenkin.

      • oltermannijuusto

        Oot väärällä palstalla jos et tiedä.



      • ääverliiversiivertyyver

      • pakkomiele.sinulla

      • taidattaasflipata
        pakkomiele.sinulla kirjoitti:

        Taas täällä elvistelemässä, et siis voi olla päivääkään pois palstalta.

        Ääverliivertyyverkööver sullekin vain, ufotoveri! Et voi sitten olla päivääkää poissa palstalta surraamassa yhden nimimerkin perskärpäsenä.


      • totuudenvarmasana
        pakkomiele.sinulla kirjoitti:

        Taas täällä elvistelemässä, et siis voi olla päivääkään pois palstalta.

        Pseudoskepoilla kun ei ole muuta ku wikipedia ja kirjahylly, mutta ei juurikaan omaa tietoa, niin niiden täytyy päteä niiden varassa. Jos pseudoskepolta otettais kirjat pois ja kaikki kirjatieto, niin arvatkaa mitä jäisi jäljelle? Nii-i.


      • kutkatupu
        totuudenvarmasana kirjoitti:

        Pseudoskepoilla kun ei ole muuta ku wikipedia ja kirjahylly, mutta ei juurikaan omaa tietoa, niin niiden täytyy päteä niiden varassa. Jos pseudoskepolta otettais kirjat pois ja kaikki kirjatieto, niin arvatkaa mitä jäisi jäljelle? Nii-i.

        Niin siis tuossahan annettiin vain linkki henkilölle joka kysyi että mikä tai kuka on JAG. Toista se on eräillä ufohörhelöillä jotka eivät kirjoja tai wikiä ole edes koskaan pahemmin availleet, silloin höpistäänkin sitten Galileo Galilein maapallon pyöreäksi todistamisista ym.


      • sdsdsdhsjdhsj
        kutkatupu kirjoitti:

        Niin siis tuossahan annettiin vain linkki henkilölle joka kysyi että mikä tai kuka on JAG. Toista se on eräillä ufohörhelöillä jotka eivät kirjoja tai wikiä ole edes koskaan pahemmin availleet, silloin höpistäänkin sitten Galileo Galilein maapallon pyöreäksi todistamisista ym.

        Ahaa, varaktori alkoi taas luikertelemaan.


      • kirjafani-tietofani
        totuudenvarmasana kirjoitti:

        Pseudoskepoilla kun ei ole muuta ku wikipedia ja kirjahylly, mutta ei juurikaan omaa tietoa, niin niiden täytyy päteä niiden varassa. Jos pseudoskepolta otettais kirjat pois ja kaikki kirjatieto, niin arvatkaa mitä jäisi jäljelle? Nii-i.

        Mitä tioetoa sinulla on, joka ei ole kirjoista tai netistä? Oma mielikuvituksesiko?


      • massiivinenmielikuvitus
        kirjafani-tietofani kirjoitti:

        Mitä tioetoa sinulla on, joka ei ole kirjoista tai netistä? Oma mielikuvituksesiko?

        Sehän se on ufoilijan tärkein tietolähde, heh.


      • ÄÄVERLIIVER
        massiivinenmielikuvitus kirjoitti:

        Sehän se on ufoilijan tärkein tietolähde, heh.

        Älä unohta kanavia! ääverliivertyyverkööver ja tietoa pukkaa! Tosin ei vahingossakaan mitään mitä ei ennestään tiedettäisi ja sekin vain parille tyypille koko maapallolla.


    • höpötihöpp

      Jorma Koistinen vai mikä lie se olikaan jostain Savon takamailta.

    • asdfsgsf

      Tutkijat ovat jo vuosikymmeniä varoittaneet kansainvaelluksista, joita väestön hallitsematon kasvu saa lopulta aikaan. Nyt se on alkanut. Ei siihen mitään suurta profeettaa tarvittu ennustamaan kehitys.

      • sairasmaailma

        Tutkijoiden mielipide ei paljoa paina eikä gurujenkaan. Suomessakin on kuulema 900000 asiantuntijaa. For nothing. Rahamahdit tekee mitä lystää. USA, Venäjä, EU, Saksa ja Israel säätää kilpaa Euroopan ja Lähi-Idän voimasuhteita. Ihmiset ovat vain pelinappuloita.


    • Tiedän kyllä JAG:in filmidokumentit mutta en tunne mitään Grannin kirjoja.

      • teeveetee

        Joo näköjään tuo DVD:nä aikoinaan kaupattu. Siitä oli pitkä artikkeli jossakin linkissä, osui vaan silmään kun oli verrattu sisältöä tämän hetken tilanteeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe