Älkää kertoko kellekkään..........................

Pludimir

että mä nukun öisin valkoiseen lakanakaapuun kietoutuneena.

14

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamuprotestoija

      Kyllä tarttee viranomaisille kertoa!! Olet selvästikin se Ku Klux Klaanin valkoiseen kaapuun pukeutunut hyökkääjä. Onks sulla Suomen lippu sänkys vieressä?

      • Mistäshän mä luin jotta ne ku klux klaanilaiset oli suomivihaajia joten amoui nilkkaansa se ku klux klaanilainen suomilippuineen ;)?


      • eppu2
        siilimuori2 kirjoitti:

        Mistäshän mä luin jotta ne ku klux klaanilaiset oli suomivihaajia joten amoui nilkkaansa se ku klux klaanilainen suomilippuineen ;)?

        Ainakin netti-Iltalehdessä oli tuosta juttua.


    • RealistiN

      Naurettavaa miten media taas teki yhden tomppelin tekosesta näin valtavan kohun, kohun joka levisi pitkin maailmaa. Kyseinen kaaputomppeli ei varmaankaan ollut edes äärioikeistolainen, ainoastaan äärityhmä. Tämän kaltaiset tyhmät temput vaan enenee sen mukaan kun niillä pääsee lehtien ja uutisten otsikoihin, niitä tekee julkisuudenhaluiset tyypit.

      • eppu2

        Just niin, muutama kymmenen hulinoijaa ja yksi polttopullotollo. Siinäkö muka Suomen koko kuva.
        Paisutellaan maailmanlaajuinen juttu. Mediakin saisi vähän mennä itseensä.


    • vaikarasisti

      Minä kanatan sitä kaveria! Hyvällä asialla... Kohta poliisi vangitsee minut rasistina. Näin telkassa uhosivat?

    • JaTaasKansaUskoo

      On sillä kaapukaverilla sen verran tummat kulmakarvat etten usko kantasuomalaiseksi, pani hupun varmaan juuri siksi päähänsä.
      Keino se on tämäkin saada maahanmuuttokriittiset näyttämään rasisteilta.

    • KKK-ilmestys oli suunniteltu koettelemus hölmöille, vitsikäs heitto viisaille
      ja älyköille.
      Valitettavasti, aina luotettava Poliisimmekin pakotettiin kiinnittämään
      huomionsa tuohon typerään kaapuun.
      Ehkäpä uutisten vuoksi Unkari-brändäämään.
      YLE pääsi lisäämään uutis-lähetyksiä tuhoamaan fiksuja keskusteluja.
      Onneksi vähensivät samalla uusintoja :)
      Tai...vähensivätköhän?
      Heta-Leena on ihana!

      Viisaat ymmärsivät heti idean ja alkoivat nauraa(terv.k-kk) hölmöille.
      Jotka eivät ymmärtäneet.
      Otsa rypyssä ei voi nauraa uskottovasti.
      Korkeintaan keino-tekoisesti höhöttää.
      Olettehan huomanneet palstallakin...

      H.

      • eppu2

        Älä unta näe, että YLE vähentäisi uusintojaan. Tuotakin kaapuniekkaa näytettiin uusintana vaikka kuinka monta kertaa.
        Vai vitsikäs heitto.........., minusta se oli kyllä tyhmyyden huippu.


    • Lisäänäitä

      Kaapuniekka on suomalainen!

      • eppu2

        Kaapuniekka on tunnistettu, on 19 vuotias mies.


      • Korppis1
        eppu2 kirjoitti:

        Kaapuniekka on tunnistettu, on 19 vuotias mies.

        Yhdeksäntoista vuotias pojan nulikka, jota poliisit etsivät oikein etsintäkuulutuksen voimalla. Poliisit ovat täystyöllistettyjä. Ei heidän aika riitä vanhojen rikosten tutkintaan saati uusien ehkäisyyn. Heidät on siirretty linja-autoja saattamaan ja pakolaiskeskuksiin passipoliiseiksi.

        Ei ole kauan kun facebookissa ulkomaalaistaustaiset Suomessa asuvat ja työtä tekevät tai opiskelijat kritisoivat Suomen poliisia, siitä, että poliisilla on oikeus tarkistaa ulkomaalaisen näköiset ja tarkistaa paperit.

        Nyt rajan yli lappaa paperitonta tulijaa eikä poliisit voi mitään.

        Nyt tätä nuorta poikaa vaaditaan oikeuden eteen ja syytelista on pitkä ja raskauttava. Rike seisoa toljotti valkoisen lakanan peitossa eikä tehnyt kenellekään pahaa.

        Mitähän tähänkin taas sanoisi, naurattaa nämä kissahiirileikit. Vaan jos se on Suomen maineelle tärkeää niin mikäpä hänessä.


      • Yleismies
        Korppis1 kirjoitti:

        Yhdeksäntoista vuotias pojan nulikka, jota poliisit etsivät oikein etsintäkuulutuksen voimalla. Poliisit ovat täystyöllistettyjä. Ei heidän aika riitä vanhojen rikosten tutkintaan saati uusien ehkäisyyn. Heidät on siirretty linja-autoja saattamaan ja pakolaiskeskuksiin passipoliiseiksi.

        Ei ole kauan kun facebookissa ulkomaalaistaustaiset Suomessa asuvat ja työtä tekevät tai opiskelijat kritisoivat Suomen poliisia, siitä, että poliisilla on oikeus tarkistaa ulkomaalaisen näköiset ja tarkistaa paperit.

        Nyt rajan yli lappaa paperitonta tulijaa eikä poliisit voi mitään.

        Nyt tätä nuorta poikaa vaaditaan oikeuden eteen ja syytelista on pitkä ja raskauttava. Rike seisoa toljotti valkoisen lakanan peitossa eikä tehnyt kenellekään pahaa.

        Mitähän tähänkin taas sanoisi, naurattaa nämä kissahiirileikit. Vaan jos se on Suomen maineelle tärkeää niin mikäpä hänessä.

        Täysin hullua touhua

        Lahden kaapumiehestä vaahtoaminen on täysin hullua touhua. Suurin osa nykysuomalaisista ei lainkaan tiedä mikä on ollut Ku-Klux Klan järjestö, missä ja milloin se on ollut voimissaan, mutta siitäkin huolimatta kurkku suorana vaahdotaan rasismista ja perussuomalaisten junttimaisuudesta. On täysin mahdollista, että muutama kännissä ollut nuorukainen halusi vähän viihdyttää pakolaisia jouluaiheisella tervehdyksellä. Pystyssä ollut kaapumies saattoi esittää Jouluenkeliä ja Joulupukkia esittänyt kaveri saattoi olla niin juovuksissa, että oli kellahtanut ojaan, joten hänen kuvansa ei pääsyt kansainvälisten uutistoimistojen sivuille. Joulupukin kuva olisi ehdottomasti pitänyt olla mukana, jotta joulutavoistamme olisi saatu oikea kuva.


      • eppu2
        Korppis1 kirjoitti:

        Yhdeksäntoista vuotias pojan nulikka, jota poliisit etsivät oikein etsintäkuulutuksen voimalla. Poliisit ovat täystyöllistettyjä. Ei heidän aika riitä vanhojen rikosten tutkintaan saati uusien ehkäisyyn. Heidät on siirretty linja-autoja saattamaan ja pakolaiskeskuksiin passipoliiseiksi.

        Ei ole kauan kun facebookissa ulkomaalaistaustaiset Suomessa asuvat ja työtä tekevät tai opiskelijat kritisoivat Suomen poliisia, siitä, että poliisilla on oikeus tarkistaa ulkomaalaisen näköiset ja tarkistaa paperit.

        Nyt rajan yli lappaa paperitonta tulijaa eikä poliisit voi mitään.

        Nyt tätä nuorta poikaa vaaditaan oikeuden eteen ja syytelista on pitkä ja raskauttava. Rike seisoa toljotti valkoisen lakanan peitossa eikä tehnyt kenellekään pahaa.

        Mitähän tähänkin taas sanoisi, naurattaa nämä kissahiirileikit. Vaan jos se on Suomen maineelle tärkeää niin mikäpä hänessä.

        Tuskin poikaparka edes tajusi mitä saa aikaan. Eihän sen taustassakaan ollut mitään erikoista.
        Hölmöily, kun hölmöily saattaa olla nuorilla hienokin idea alkuun, kun ei ajatella asioita loppuun saakka.
        Niinkuin yleismies sanoi, mahtoivatko kkk-klaanista oikeasti nämäkään mitään tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe