mistä saisin mopsin semi halvalla?

Miiskunen

Mistä itse hankkisitte mopsin? Ja kuinka paljon olisitte valmiita maksaa siitä? Kannattaako ostaa hirveästi leluja tai ostaa mopsin jolla ei ole papereita?

5

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jfeknbdsakl

      Älä ota mopsia, ellet ole valmis jatkuviin ell käynteihin ja hurjaan rahanmenoon. Pari ekaa vuotta mopsi voi olla suht terve, mutta sitten kun se sairastelee niin sairastelee sitten kunnolla. Itsellä ollut yksi mopsi ja lähipiirissä useita, eri kasvattajilta kaikki ja silti kaikki sairaita. Toiset enemmän kuin toiset, mutta kaikilla on paljon ongelmia. En voi suositella mopsia kellekään, vaikka sööttejä ja "muodikkaita" tuntuvat olevankin.

    • Mopmopsi

      Harva kasvattaja tutkii mopsinsa läpi joten hinnan sijaan katso TERVEYS! Esim. Eurobreeder.com,mopsiki.lv (tutkii vähän),koirat.com ja pets4sale UK muista tosiaan kysyä mustaa valkoisella tuloksia mikäli mopsin vältämättä haluat.

    • Älä tue paperittomien teettämistä. Paperittomuudella on harvemmin päivänvalon kestäviä perusteita. Pahimmassa tapauksessa annat rahasi pentutehtailijalle, joka pitää emokoiria kurjuudessa päästäkseen rahastamaan pennuilla eikä piittaa tippaakaan luonne- tai terveysongelmista. Nämä tyypit ovat myös taitavia vedättäjiä.

      Aikuinen koira voi olla pentua halvempi. Lisäksi se on sisäsiisti eikä sille tarvitse ostaa koko ajan isompia varusteita.

      Mopsien terveystilanteesta en tiedä mitään tarkkaa, mutta kuonottomuuteen liittyy omat ongelmansa.

    • surulliset.silmät

      Yritä suosiolla tykästyä johonkin terveempään rotuun.
      - Koiran hoito tulee kalliiksi jatkuvien hengitys ym. ongelmien vuoksi
      - Tulet saamaan jäätävästi paheksuvia katseita pitäessäsi ylijalostettua rotua
      - Ylijalostettuja koirarotuja ei saisi missään nimessä kannattaa, koska vaarana on jalostus edelleen sairaampaan suuntaan

      Tämä oli erittäin maltillisesti sanottu minulta. En voi missään nimessä hyväksyä näitä rotuja, joilla on kaikenlaisia sairauksia ja ongelmia, kun niitä on aikoinaan alettu kasvatettaa ihmissilmää miellyttäväksi, eikä ole välitetty tippaakaan niiden sairauksista. Mitä ihanaa joku voi nähdä koirassa, jonka elämä voi pahimmillaan olla yhtä tuskaa? Maailmassa on kyllä muutakin, joihin kohdistaa hoivaamisvimmaansa.

      Sanon vielä, että mieti, ennen kuin hankit koiraa, jota tulet kiduttamaan.
      Maailma on täynnä erilaisia ja näköisiä rotuja, jotka ovat paljon terveempiä.

    • Anonyymi

      Ostaisin 500€

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe