NFC piippailut puhelimessa.

tervehdys kaikille onnellisille samsungin omistajille. tiedoksi vain jos kohtaatte sellaisen ongelman missä NFC alkaa piippailla itsekseen mm puhelun alkaessa tai jälkeen, niin "vika" löytyi.
se ei itseasiassa ole vika vaan johtuu uudenmallisesta pankkikortista jossa on RFID etäluku-ominaisuus ja kortti on puhelimen välittömässä läheisyydessä samassa kotelossa.
Ilmianna
Jaa

24 Vastausta

NFC kokonaan pois päältä niin ei piippaa.. Turhaa sitä on päällä pitää kun sillä ei tee mitään..
Ilmianna
Jaa
Asetukset NCF > Pois kÄytötsä
Ilmianna
Jaa
Ongelma on vaan siinä että samassa "lompakkokotelossa" puhelimen kanssa oleva sirukortti käynnistää tuon NFCn puhelimesta automaattisesti ja alkaa piippailla sitten sen läheisyydessä joten empä ole vielä löytänyt tähän muuta ratkaisua kuin että "älä pidä samassa paikassa puhelinta ja korttia" tai sit pitää vaan kestää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Osta seuraavalla kerralla sellainen luuri jossa ei ole tätä turhaa nfc ominaisuutta. Säästyy meinaan ongelmilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näinkannattaajoo kirjoitti:
Osta seuraavalla kerralla sellainen luuri jossa ei ole tätä turhaa nfc ominaisuutta. Säästyy meinaan ongelmilta.
Ei ole turha, erittäin hyödyllinen pienissä maksutapahtumissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
käytännöllinenon kirjoitti:
Ei ole turha, erittäin hyödyllinen pienissä maksutapahtumissa.
Juu siltä näyttää:D Kännykkä piippaa itsekseen:D:D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juuhkyllä kirjoitti:
Juu siltä näyttää:D Kännykkä piippaa itsekseen:D:D
Se on puhelimessa sevika.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
puhelinvaihtoon kirjoitti:
Se on puhelimessa sevika.
Ei ole vaan tässä nfc paskassa:D Ilman tätä ei piippaisi..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
nfcpaskaa kirjoitti:
Ei ole vaan tässä nfc paskassa:D Ilman tätä ei piippaisi..
Vaihda puhelinta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tässäsyyllinen kirjoitti:
Vaihda puhelinta
Minulla on käytössä Huawei Honor 7. Miten se toimii?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiitos tästä infosta! Mä olin jo repiä iteltäni hiukset päästä, kun en keksinyt miksi plinajaa itekseen vähän väliä. :)
Ilmianna
Jaa
Mystinen piippailu vaivannut 2viikkoa!
Kiitos tästä foorumista!!!
Ilmianna
Jaa
No jopas, itse kummastellut aivan samaa ongelmaa kun puhelin piippailee omiaan ilman minkäänlaista selitystä.. ja ongelma poistui tämän topicin myötä, kiitos aloittajalle:)
Ilmianna
Jaa
Kiitos täältäkin! Meinas hermot jo mennä! ☺☺☺☺☺☺
Ilmianna
Jaa
Thx tiedosta :)
Ilmianna
Jaa
Eikö kukaan ole löytänyt "parannuskeinoa" tälle samsungin ikävälle ominaisuudelle? Eihän se NFC saisi itsestään puhelujen jälkeen mennä päälle. Nyt menee - ja se on raivostuttavaa. Haluan yhä pitää pankkikortit puhelimen suojakotelossa.
Ilmianna
Jaa
Itsellä Samsung J5 (2015) ja kun siitä on "NFC ja maksu" valikoista pois päältä, niin ei ainakaan itsellä mene päällä takaisin vaikka kortit samassa kotelossa.
Ilmianna
Jaa
Mulla piippaa vaikka NFC pois päältä ja ei kortteja..puhelin samsung
Ilmianna
Jaa
Taudilla on siis nimi. Se on nfc. Kiitos tiedosta.
Ilmianna
Jaa
Kiitoa tästä myös täältä, meinasin jo heittää tän psykopaattipuhelimen alas partsilta :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos. Tänään yhtäkkiä vuoden vanhasta Samsungista tuli em. psykopaattipuhelin. Klikkasin "Asetukset" ja laitoin sinne kysymyksiin "NFC", minkä jälkeen oli helppo napauttaa se pois päältä. Kiitos.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siiis kilin ..ttu ku on mennyt hermot ja on hävettänyt tuo piippailu. Luullu välillä jopa että mua tutkailee joku luurinkautta :D ja muita vainoharhoja..haha onneksi on suomi24
Ilmianna
Jaa
Korttien suojaksi on saatavana alumiinifoliosta tehtyjä koteloita(oikeasti) estämään luvatonta etälukua(jotkut kriminaalit sitäkin tekee ihmisvilinässä, kvg lisätietoja). Nämä maksaa jotain pari euroa pari halpahalleissa ja ainakin mulla mahtuivat kortin kanssa korttitaskuun.
Ilmianna
Jaa
Miten ylipäätään Nfc Service on pysäytetty. Saa pois? Ikkunassa on kokoajan tuo ilmoitus ja ei lähde OK painikkeella pois. Olen neuvoton.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

NFC piippailut puhelimessa.

tervehdys kaikille onnellisille samsungin omistajille. tiedoksi vain jos kohtaatte sellaisen ongelman missä NFC alkaa piippailla itsekseen mm puhelun alkaessa tai jälkeen, niin "vika" löytyi.
se ei itseasiassa ole vika vaan johtuu uudenmallisesta pankkikortista jossa on RFID etäluku-ominaisuus ja kortti on puhelimen välittömässä läheisyydessä samassa kotelossa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta