Tuntuu pahalta

ViimeisetSanat

Arvaa miltä tuntuu kun olen sinut löytänyt ja sitten tein jotain väärin.En kyllä selviä tästä jos sut menetän.Tällaista rakkautta ei koe kuin kerran elämässä.En haluaisi menettää tätä.Anna anteeksi.

27

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • byaaaaaaah

      Varmaan todella pahalta, kun tänne asti jaksat tulla anteeksi pyytämään. Kyynel.

    • Sun viesti menee täällä hukkaan....

      • Sykkivä_sydän

        Ei välttämättä. Ristolle annan kaiken anteeksi;)


    • yksisanavain

      Erään kanssa oltais oltu yhdessä koko elämä jos ois halunnut.

      • Aloitt

        Rakkaus sumensi minut.Tein väärin.


      • T_miäs

        Niin teit Susanna. Millä lailla se Tero oli minua parempi, ja miksi sinne Jyvässeudulle piti muuttaa. Kunhan kysyn.


    • Rakkaudellahänelle

      Kerro se hänelle, nuo sanat hän haluaisi kuulla. Rakkaudessa on ylämäkiä ja alamäkiä, mutta yhdessä niistä mennään toinen toistaan tukien ja välillä vastaankin tullen ja joustaen.

    • Täälläeimeneperille

      Ehkä saisit anteeksi jos laittaisist suoraan oikealle henkilölle. Itse antaisin ainakin anteeksi jos minun hän pyytäisi.

    • onyourown
    • Kyssä

      Tää on varmaan sille Marikalle?

      • Aloitt

        Ei ole Marikalle


    • omaatyhmyyttäsi

      Menetit jo.

      • T_miäs

        ...niin menetti. Susanna, nyt menen Sorvankylässä avioliittoon yksinhuoltajaäiti Tanjan kanssa, jolls on hieman väljät paikat ja rasskausarpia.


    • kolmetoistasydäntä

      Toivon ettet loukkaa toista menemällä aikojen päästä tunnustamaan. Anteeksi toki sopii pyytää vaikka kuinka pitkän ajan päästä, toisen elämää ei saa kuitenkaan toista kertaa (tahaltaan) sotkea.

      • Aloitt

        Ymmärrän


      • Sivustatämä

        "Kolmetoista sydäntä" oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle?


      • Myössivustatämä
        Sivustatämä kirjoitti:

        "Kolmetoista sydäntä" oliko viestisi tarkoitettu aloittajalle?

        "Kolmetoistasydäntä oletko nainen vai mies ?


    • kysymysaloittajalle

      Oletko S-mies?

      • Aloitt

        En ole S-mies,olen M-mies


      • uskallatkokertoa
        Aloitt kirjoitti:

        En ole S-mies,olen M-mies

        Ja milläs kirjaimella naisen nimi alkaa?


      • Aloitt
        uskallatkokertoa kirjoitti:

        Ja milläs kirjaimella naisen nimi alkaa?

        En ehkä saisi laittaa,mutta selvyyden vuoksi laitan.Nainen J.Todella sekavaksi meni tämä ketju.


    • Stalkattu_nainen

      Ketä kohtaan teit väärin? Ehkä voitte vielä sopia. (Onneksi oma mies katselee makuuhuoneessa TV eikä ole lähdössä mihinkään.)

      Tsemppiä Ap:lle, kuka tai mistä ikinä oletkin!

      • Aloitt

        Jos jotain tieto kiinnostaa.Aloittaja Mies.Kaupunki K.


      • Olkaatarkkanakunluette

        Kiitos tsemppauksesta! Elättelen vielä toiveita että "luin" erään aloituksen minulle sopivaksi.Toivottavasti luulin väärin.Muuten ehkä elämäni suurin rakkaus valuu sormien välistä kylmään maahan.


      • Aloitt
        Olkaatarkkanakunluette kirjoitti:

        Kiitos tsemppauksesta! Elättelen vielä toiveita että "luin" erään aloituksen minulle sopivaksi.Toivottavasti luulin väärin.Muuten ehkä elämäni suurin rakkaus valuu sormien välistä kylmään maahan.

        Meni nimimerkki vielä väärin.Tarkoitus oli olla Aloitt.mutta piti vielä tuokin "olkaatarkkanakunluette"pistää.Nyt sekoitettu tarpeeksi,pillit pussiin ja kohti uusia pettymyksiä!


    • Täällävielävalvon

      Jos olisi minulle niin ei hätää, mä olen jo antanut sinulle anteeksi ja kaipaan sua edelleen.

      • hyvääyötävaan

        No eipä ollut tämäkään minulle :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe