Eilinen päivä selvänä ja tänään A-klinikka..
Uh..
<3
https://www.youtube.com/watch?v=1fP_gTaDdUQ
Risto on nimeni....
4
58
Vastaukset
- Tajuatkohan
että kirjoituksesi herättävät sääliä? Oletko kuullut sanonnan, että kaikkea ei kannata kertoa?
Vai oletko niin pirun yksinäinen, että palsta on puolisosi?Lol...
Ei mua sääliä pidä....
En mä nyt omasta mielestäni mitään hektistä kirjoittele..
Olen yksinäinen, ei kavereita, eikä naista...
Lisäksi sairastan vaikeaa masennusta ja pakkomielteitä..
- T-miäs
Mitenkäs mie nyt itseni nolaisin. Eihän "Risto_" ole edes nimeni. Mutta se olikin ongelma, kun piti saada "Risto" nimimerkiksi ja tuo nimimerkki olikin jo varattu.
No, minäpä olen sitten Risto Alaviiva:
Risto_- T_miäs
Nyt kun minua eli Risto Alaviivaa, Risto_ ,on alkanut oikein kovasti janottaa, niin saisiko sieltä Laihian kupeesta viinin tukkumyyjänä toimivalta J-sukuiselta naiselta hieman kurkun kostuketta. Putkeni alkavat, etenkin kurkkuputki, hapertua kuivuuttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550