Eläinrakkaat neitoset putkaan??

Yleismies

Essolla kuultiin tänään huhu, että liian eläinrakkaat neitoset viedään putkaan rauhoittumaan, koska he teettävät koirillaan liian vaativia temppuja. Moni vanhempi koira on ollut aivan läkähdyksissä, kun rankka harjoitus on kestänyt liian kauan kerrallaan. On hyvä juttu, että eläinsuojeluviranomaiset vihdoinkin puuttuivat vakavaan asiaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100620479068_uu.shtml

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilakointia-koirien-kaa

      Suomessahan saa mennä naimisiin rakkaan koiransa kanssa, laki ei kiellä,
      moniko nainen on menny naimisiin suurine koirineen,
      yhyrelläki naisella näin kolme suurta koiraa, ku käytti naapurinsa ikunan alla niitä tarpeellaan,

      • Siisteys tärkeintä?

        Essolla on todettu, että koirahullut neitosetkin arvostavat siisteyttä tietyissä toimissa. On ihan viisasta käyttää isoja koiria tarpeillaan ennen varsinaisen harjoituksen alkua, sillä lakanat säilyvät silloin puhtaampina.


      • hauskaa-näytti-olevan
        Yleismies kirjoitti:

        Siisteys tärkeintä?

        Essolla on todettu, että koirahullut neitosetkin arvostavat siisteyttä tietyissä toimissa. On ihan viisasta käyttää isoja koiria tarpeillaan ennen varsinaisen harjoituksen alkua, sillä lakanat säilyvät silloin puhtaampina.

        joo,
        semmosta on ryhmärakkaus,
        -
        yoytub:ssa näin kerran naisen ku se makasi selällään lattialla jalat levällään ja iso koira nuoli emäntäänsä päällä maaten ja röhisten, että loiske kuulu,


      • kielimiekkonen
        hauskaa-näytti-olevan kirjoitti:

        joo,
        semmosta on ryhmärakkaus,
        -
        yoytub:ssa näin kerran naisen ku se makasi selällään lattialla jalat levällään ja iso koira nuoli emäntäänsä päällä maaten ja röhisten, että loiske kuulu,

        Että oikeinko se sieltä nuoli? Mistääs se loiske kuulu?


      • kielimiekkonen
        kielimiekkonen kirjoitti:

        Että oikeinko se sieltä nuoli? Mistääs se loiske kuulu?

        Piti vielä kysymäni, että saiko koiran omistatar oikei okrasmin tästä nuoleskelusta?


      • kynekolooki
        kielimiekkonen kirjoitti:

        Piti vielä kysymäni, että saiko koiran omistatar oikei okrasmin tästä nuoleskelusta?

        Okrasmista en mitään tiedä, mutta orgasmi on kyllä olemassa. Siitä en ole varma, saadaanko se aikaiseksi koiran kielellä lipsuttamalla. Tutkimustietoa asiasta ei äkkiä löydy.


      • hauskaa-näytti-olevan kirjoitti:

        joo,
        semmosta on ryhmärakkaus,
        -
        yoytub:ssa näin kerran naisen ku se makasi selällään lattialla jalat levällään ja iso koira nuoli emäntäänsä päällä maaten ja röhisten, että loiske kuulu,

        Essolla ei onnistuisi?

        " yoytub:ssa näin kerran naisen ku se makasi selällään lattialla jalat levällään ja iso koira nuoli emäntäänsä päällä maaten ja röhisten, että loiske kuulu, "


        Essolla noin törkeä käyttäytyminen ei onnistuisi, sillä Einari pitää baarissa hyvän kurin. Eipä Seksi-Sulokaan oikein tykkäisi siitä, että neitonen olisi jalat levällään baarin lattialla, ja iso koira pääsisi nuolemaan paikkoja. Sulo kokisi sen todellisia miehiä syrjiväksi käyttäytymiseksi.


      • kielimiekkonen

        Mitäs kohtaa se Sulo oikein haluais nuoleskella? Riittääkös hänellä ammattitaito niin vaativaan hommaan?


      • G-piste on tavoitteena

        Jos Seksi-Sulo pääsee nuoleskeluetäisyydelle neitosesta ja olosuhteet ovat muuten otolliset, niin kyllä hän vanhana asiantuntijana osaa heti tähdätä G-pisteeseen. Sulo on niin kokenut, että hänen ei tarvitse suorittaa lähestymisharjoituksia, vaan hän osaa suunnistaa suoraan oikeaan osoitteeseen. Ilman kovaa harjoitusta näin hyvä ammattitaito ei tietenkään ole tullut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe