Se on asteen verran asiallisempi kuin aiemmat, myös maltillisempi ja positiivisempi. Se astui voimaan kuun vaihteessa ja on kirjoitellut vasta kolme aloitusta sen jälkeen. Tarkoittaa yhtä aloitusta kolmea päivää kohden. Pitääkö kiristää tahtia vai onko tää hyvä? Haluutteko lisää provokaatiota? Romantiikkaa? Hymiöitä? Huutomerkkejä?
Mitä tykkäätte mun uudesta alter egosta?
22
150
Vastaukset
- pgp
Ps. Aloitin vasta päihtymisen tältä päivältä, eikä ole muuta kuin aikaa tänä iltana. Et et, voi olla että vielä lähtee lapasesta... ;)
En ymmärrä...
:)- pgp
Koska olet mies, ne on hölmöjä tunnetusti ;D
pgp kirjoitti:
Koska olet mies, ne on hölmöjä tunnetusti ;D
Te naiset ette kulje täysillä....
Ei mukavia miehiä tapeta...
<3- pgp
Risto_ kirjoitti:
Te naiset ette kulje täysillä....
Ei mukavia miehiä tapeta...
<3Minä ainakin kuljen ihan hirveetä vauhtia. Moni ei pysy perässä ollenkaan.
- suurifanisi
Toivon voimakasta aggressiota ja täysin päätöntä menoa. Se saa ainakin minut lukemaan pxp:n (eli sinun) kirjoitelmia ja nauttimaan palstan meiningistä. Tappouhkaukset olisivat myös iloisia yllätyksiä, noin niin kuin bonuksena muun päälle. Mitäs sanot?
- pgp
Olen suuresti otettu siitä, että minua verrataan mainitsemaasi legendaan ;D
- elämäonlaifffiii
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
pillu kyrpä seksi
Ja vielä takaapäin!- pgp
Älä alennu tasolleni kulta pieni <3
- elämäonlaifffiii
pgp kirjoitti:
Älä alennu tasolleni kulta pieni <3
Mitä vikaa on alhaisessa tasossa?
- pgp
Se, että se on alhaista tasoa... Vain paras kelpaa, kurassa ja paskassakin ;)
- elämäonlaifffiii
pgp kirjoitti:
Se, että se on alhaista tasoa... Vain paras kelpaa, kurassa ja paskassakin ;)
Mutta jos jokin on todella alhaista tasoa, alhaisinta tasoa ikinä koskaan missään, niin silloinhan on paras alhaisessa tasossa. Luulisi alhaisen tason kelpaavan, jos se on taidokkaasti huonointa.
- pgp
elämäonlaifffiii kirjoitti:
Mutta jos jokin on todella alhaista tasoa, alhaisinta tasoa ikinä koskaan missään, niin silloinhan on paras alhaisessa tasossa. Luulisi alhaisen tason kelpaavan, jos se on taidokkaasti huonointa.
Hyvin perusteltu, pakko myöntää ;) Mä olin äsken parvekkeella katselemassa taivaalle ja miettimässä niitä kaikkia hetkiä elämässä kun tuntuu että tähtiä sataa niskaan. Sitten juuri kun turvauduin ajatukseen, että ainakin hän* katselee samoja tähtiä kanssani, niin näin ensimmäistä kertaa aikuisiällä revontulet. Joskus lapsena olen lapissa nähnyt, mutta näin etelässä en ikinä. Huikea ja voimakas näky. Magneettikentät varmaan ruvenneet hötkyilemään myöskin. Parempi mennä nukkumaan ennen kuin jotain mullistavaa pääsee tapahtumaan... Öitä rakkaat kulkijat <3
- mikäsua
pgp kirjoitti:
Hyvin perusteltu, pakko myöntää ;) Mä olin äsken parvekkeella katselemassa taivaalle ja miettimässä niitä kaikkia hetkiä elämässä kun tuntuu että tähtiä sataa niskaan. Sitten juuri kun turvauduin ajatukseen, että ainakin hän* katselee samoja tähtiä kanssani, niin näin ensimmäistä kertaa aikuisiällä revontulet. Joskus lapsena olen lapissa nähnyt, mutta näin etelässä en ikinä. Huikea ja voimakas näky. Magneettikentät varmaan ruvenneet hötkyilemään myöskin. Parempi mennä nukkumaan ennen kuin jotain mullistavaa pääsee tapahtumaan... Öitä rakkaat kulkijat <3
vaivaa? Välillä oot ihan raivona ja välillä ihme hempee?
- setoinen
mikäsua kirjoitti:
vaivaa? Välillä oot ihan raivona ja välillä ihme hempee?
pxp oli parempi ja aidompi
- tykkään
Paljon parempi tää uusi alter ego.
Hautaa se sisäinen pxp:si lopullisesti. Se vahingoittaa sua.- pgp
Välillä elämässä ei vaan voi mitään. Tulee vaikeita tilainteita, surua ja vastoinkäymisiä. Tästä ja kaipauksesta riippumattomia. Silloin ei vaan voi mitään hermoille tai millekään.
- eimielipidettä
En ole huomannut, joten ei ole häävi.
- pgp
Mielipide se on sekin ;)
- mielipde
Kuinka tyhmä oikein oot?
- eimielipidettä
mielipde kirjoitti:
Kuinka tyhmä oikein oot?
Forrest Gump tyylinen.
- tarkoitin
eimielipidettä kirjoitti:
Forrest Gump tyylinen.
tota ap:ta. pgp alias pxptä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550