Mitä tykkäätte mun uudesta alter egosta?

pgp

Se on asteen verran asiallisempi kuin aiemmat, myös maltillisempi ja positiivisempi. Se astui voimaan kuun vaihteessa ja on kirjoitellut vasta kolme aloitusta sen jälkeen. Tarkoittaa yhtä aloitusta kolmea päivää kohden. Pitääkö kiristää tahtia vai onko tää hyvä? Haluutteko lisää provokaatiota? Romantiikkaa? Hymiöitä? Huutomerkkejä?

22

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pgp

      Ps. Aloitin vasta päihtymisen tältä päivältä, eikä ole muuta kuin aikaa tänä iltana. Et et, voi olla että vielä lähtee lapasesta... ;)

    • En ymmärrä...
      :)

      • pgp

        Koska olet mies, ne on hölmöjä tunnetusti ;D


      • pgp kirjoitti:

        Koska olet mies, ne on hölmöjä tunnetusti ;D

        Te naiset ette kulje täysillä....
        Ei mukavia miehiä tapeta...
        <3


      • pgp
        Risto_ kirjoitti:

        Te naiset ette kulje täysillä....
        Ei mukavia miehiä tapeta...
        <3

        Minä ainakin kuljen ihan hirveetä vauhtia. Moni ei pysy perässä ollenkaan.


    • suurifanisi

      Toivon voimakasta aggressiota ja täysin päätöntä menoa. Se saa ainakin minut lukemaan pxp:n (eli sinun) kirjoitelmia ja nauttimaan palstan meiningistä. Tappouhkaukset olisivat myös iloisia yllätyksiä, noin niin kuin bonuksena muun päälle. Mitäs sanot?

      • pgp

        Olen suuresti otettu siitä, että minua verrataan mainitsemaasi legendaan ;D


    • elämäonlaifffiii

      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      pillu kyrpä seksi
      Ja vielä takaapäin!

      • pgp

        Älä alennu tasolleni kulta pieni <3


      • elämäonlaifffiii
        pgp kirjoitti:

        Älä alennu tasolleni kulta pieni <3

        Mitä vikaa on alhaisessa tasossa?


      • pgp

        Se, että se on alhaista tasoa... Vain paras kelpaa, kurassa ja paskassakin ;)


      • elämäonlaifffiii
        pgp kirjoitti:

        Se, että se on alhaista tasoa... Vain paras kelpaa, kurassa ja paskassakin ;)

        Mutta jos jokin on todella alhaista tasoa, alhaisinta tasoa ikinä koskaan missään, niin silloinhan on paras alhaisessa tasossa. Luulisi alhaisen tason kelpaavan, jos se on taidokkaasti huonointa.


      • pgp
        elämäonlaifffiii kirjoitti:

        Mutta jos jokin on todella alhaista tasoa, alhaisinta tasoa ikinä koskaan missään, niin silloinhan on paras alhaisessa tasossa. Luulisi alhaisen tason kelpaavan, jos se on taidokkaasti huonointa.

        Hyvin perusteltu, pakko myöntää ;) Mä olin äsken parvekkeella katselemassa taivaalle ja miettimässä niitä kaikkia hetkiä elämässä kun tuntuu että tähtiä sataa niskaan. Sitten juuri kun turvauduin ajatukseen, että ainakin hän* katselee samoja tähtiä kanssani, niin näin ensimmäistä kertaa aikuisiällä revontulet. Joskus lapsena olen lapissa nähnyt, mutta näin etelässä en ikinä. Huikea ja voimakas näky. Magneettikentät varmaan ruvenneet hötkyilemään myöskin. Parempi mennä nukkumaan ennen kuin jotain mullistavaa pääsee tapahtumaan... Öitä rakkaat kulkijat <3


      • mikäsua
        pgp kirjoitti:

        Hyvin perusteltu, pakko myöntää ;) Mä olin äsken parvekkeella katselemassa taivaalle ja miettimässä niitä kaikkia hetkiä elämässä kun tuntuu että tähtiä sataa niskaan. Sitten juuri kun turvauduin ajatukseen, että ainakin hän* katselee samoja tähtiä kanssani, niin näin ensimmäistä kertaa aikuisiällä revontulet. Joskus lapsena olen lapissa nähnyt, mutta näin etelässä en ikinä. Huikea ja voimakas näky. Magneettikentät varmaan ruvenneet hötkyilemään myöskin. Parempi mennä nukkumaan ennen kuin jotain mullistavaa pääsee tapahtumaan... Öitä rakkaat kulkijat <3

        vaivaa? Välillä oot ihan raivona ja välillä ihme hempee?


      • setoinen
        mikäsua kirjoitti:

        vaivaa? Välillä oot ihan raivona ja välillä ihme hempee?

        pxp oli parempi ja aidompi


    • tykkään

      Paljon parempi tää uusi alter ego.
      Hautaa se sisäinen pxp:si lopullisesti. Se vahingoittaa sua.

      • pgp

        Välillä elämässä ei vaan voi mitään. Tulee vaikeita tilainteita, surua ja vastoinkäymisiä. Tästä ja kaipauksesta riippumattomia. Silloin ei vaan voi mitään hermoille tai millekään.


    • eimielipidettä

      En ole huomannut, joten ei ole häävi.

      • pgp

        Mielipide se on sekin ;)


      • mielipde

        Kuinka tyhmä oikein oot?


      • eimielipidettä
        mielipde kirjoitti:

        Kuinka tyhmä oikein oot?

        Forrest Gump tyylinen.


      • tarkoitin
        eimielipidettä kirjoitti:

        Forrest Gump tyylinen.

        tota ap:ta. pgp alias pxptä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe