Ja ansaitsen A-luokan kohtelun. Mielellän palvovalla asenteella ;).
Olen A-luokan nainen
27
232
Vastaukset
- a_malliset
Hetkinen...... voisitkohan olla hän. Miksi et silloin sanonut että haluat jutella enemmän vielä minun kanssani?
- tosiasia-ap
Voin olla kuka vaan. Mutta kyllähän minä aina haluan jutella, hänen kanssaan.
Rakas....
Oletko se sinä ?- eianne-ap
Hieno kuva Risto, mutta en ole Annesi
- tunnustustapitäälaittaa
Risto_ kirjoitti:
:)
<3Ristolle ristona olemisesta <3
- sehänoletsinä
Minulla on vain yksi jumala
- minähänse-ap
Kiitosta, palvonta illassa piristää mieltä :)
- veitsuunluustani
Ja ilman kirjoitusvirheitä.
- kirjoitusvihreä-ap
Mahdollisesti, ja tuli kyllä kirjoitusvirhe.
- totesin-ap
Niin monta vuotta nurkkakukkasena ja seinäruusukkeena, nyt on kiitos riitos. Kohteliaasti käyttäytyvä palvova mies, se löytyy jostain muualta, ei ikäväpalstalta.
- tasaarvomiäs
Onko miehen tärkein ominaisuus, että hän palvoo sinua?
- A-luokan-ap
tasaarvomiäs kirjoitti:
Onko miehen tärkein ominaisuus, että hän palvoo sinua?
Miehen tärkeä ominaisuus on se, että osaa arvostaa sitä mitä saa. Tasa-arvoa on tasapuolinen antaminen ja saaminen. Pieni palvonta ei koskaan ole pahasta, koska se vaikuttaa anteliaisuuteen. Tyydyttikö tämä vastaus?
- tasaarvomiäs
A-luokan-ap kirjoitti:
Miehen tärkeä ominaisuus on se, että osaa arvostaa sitä mitä saa. Tasa-arvoa on tasapuolinen antaminen ja saaminen. Pieni palvonta ei koskaan ole pahasta, koska se vaikuttaa anteliaisuuteen. Tyydyttikö tämä vastaus?
Hyvä ja asiallinen vastaus. Kiitos tyydytti.
- luokatonta
Voi jösses näitä. Ei kehtaa enää lukea. Mitta jatkakaa toki..tää sai tarpeekseen.
- näinsennäintänään-ap
Kerroin aloituksessa just saman, vain toisin sanoin. Olen fiksu, kaunis ja kiltti. Miksi ihmeessä roikun lattiamattona tyypissä, ja kirjoittelen ikäväpalstalla, kun en saa tästä kuin ikävän olon. Respektiä, puolin ja toisin.
- vaivaihdoitkotyyliä
Onko sulla vielä punaiset hiukset?
- tiedoksitämä-ap
Mulla on aina ollut punaiset hiukset.
- vaivaihdoitkotyyliä
tiedoksitämä-ap kirjoitti:
Mulla on aina ollut punaiset hiukset.
Juu, tiedänhän minä sen, ei tarvinnut katsoa edes kristallipallosta eikä siihen mitään alkemiaakaan tarvinnut kun sinut tunnistin ;)
- jalatmaahantaas
Ansaitset läpsyn paljaalle pyllylle ja lastin suuhun, kun runkkaan, enkä edes pane sua.
- halkijapoikki
Nakkikin napsahtaa
- kuulummeeriluokkiin
Taidat olla sellainen luokaton pervo, jota kukaan ei kahdesti vilkase?
- jalatmaahantaas
kuulummeeriluokkiin kirjoitti:
Taidat olla sellainen luokaton pervo, jota kukaan ei kahdesti vilkase?
Joo, pääsen helposti tullista läpi tuliaisieni kanssa. On tässä etujakin.
- seolisitsiinä
Olen A-luokan mies ja kaksi palvottavaa ei mahdu saman katon alle.
- anteeksi.pyrkyri
Ehdottomasti
- pettunyT
a-luokan naiset ei tee ohareita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550