Olen A-luokan nainen

tämäasiaolitässä

Ja ansaitsen A-luokan kohtelun. Mielellän palvovalla asenteella ;).

27

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a_malliset

      Hetkinen...... voisitkohan olla hän. Miksi et silloin sanonut että haluat jutella enemmän vielä minun kanssani?

      • tosiasia-ap

        Voin olla kuka vaan. Mutta kyllähän minä aina haluan jutella, hänen kanssaan.


    • Rakas....
      Oletko se sinä ?

      • eianne-ap

        Hieno kuva Risto, mutta en ole Annesi


      • eianne-ap kirjoitti:

        Hieno kuva Risto, mutta en ole Annesi

        :)
        <3


      • tunnustustapitäälaittaa
        Risto_ kirjoitti:

        :)
        <3

        Ristolle ristona olemisesta <3


      • tunnustustapitäälaittaa kirjoitti:

        Ristolle ristona olemisesta <3

        Kiitos...
        Olen vain Risto...
        :)


    • sehänoletsinä

      Minulla on vain yksi jumala

      • minähänse-ap

        Kiitosta, palvonta illassa piristää mieltä :)


    • veitsuunluustani

      Ja ilman kirjoitusvirheitä.

      • kirjoitusvihreä-ap

        Mahdollisesti, ja tuli kyllä kirjoitusvirhe.


    • totesin-ap

      Niin monta vuotta nurkkakukkasena ja seinäruusukkeena, nyt on kiitos riitos. Kohteliaasti käyttäytyvä palvova mies, se löytyy jostain muualta, ei ikäväpalstalta.

      • tasaarvomiäs

        Onko miehen tärkein ominaisuus, että hän palvoo sinua?


      • A-luokan-ap
        tasaarvomiäs kirjoitti:

        Onko miehen tärkein ominaisuus, että hän palvoo sinua?

        Miehen tärkeä ominaisuus on se, että osaa arvostaa sitä mitä saa. Tasa-arvoa on tasapuolinen antaminen ja saaminen. Pieni palvonta ei koskaan ole pahasta, koska se vaikuttaa anteliaisuuteen. Tyydyttikö tämä vastaus?


      • tasaarvomiäs
        A-luokan-ap kirjoitti:

        Miehen tärkeä ominaisuus on se, että osaa arvostaa sitä mitä saa. Tasa-arvoa on tasapuolinen antaminen ja saaminen. Pieni palvonta ei koskaan ole pahasta, koska se vaikuttaa anteliaisuuteen. Tyydyttikö tämä vastaus?

        Hyvä ja asiallinen vastaus. Kiitos tyydytti.


    • luokatonta

      Voi jösses näitä. Ei kehtaa enää lukea. Mitta jatkakaa toki..tää sai tarpeekseen.

      • näinsennäintänään-ap

        Kerroin aloituksessa just saman, vain toisin sanoin. Olen fiksu, kaunis ja kiltti. Miksi ihmeessä roikun lattiamattona tyypissä, ja kirjoittelen ikäväpalstalla, kun en saa tästä kuin ikävän olon. Respektiä, puolin ja toisin.


    • vaivaihdoitkotyyliä

      Onko sulla vielä punaiset hiukset?

      • tiedoksitämä-ap

        Mulla on aina ollut punaiset hiukset.


      • vaivaihdoitkotyyliä
        tiedoksitämä-ap kirjoitti:

        Mulla on aina ollut punaiset hiukset.

        Juu, tiedänhän minä sen, ei tarvinnut katsoa edes kristallipallosta eikä siihen mitään alkemiaakaan tarvinnut kun sinut tunnistin ;)


    • jalatmaahantaas

      Ansaitset läpsyn paljaalle pyllylle ja lastin suuhun, kun runkkaan, enkä edes pane sua.

      • halkijapoikki

        Nakkikin napsahtaa


      • kuulummeeriluokkiin

        Taidat olla sellainen luokaton pervo, jota kukaan ei kahdesti vilkase?


      • jalatmaahantaas
        kuulummeeriluokkiin kirjoitti:

        Taidat olla sellainen luokaton pervo, jota kukaan ei kahdesti vilkase?

        Joo, pääsen helposti tullista läpi tuliaisieni kanssa. On tässä etujakin.


    • seolisitsiinä

      Olen A-luokan mies ja kaksi palvottavaa ei mahdu saman katon alle.

    • anteeksi.pyrkyri

      Ehdottomasti

    • pettunyT

      a-luokan naiset ei tee ohareita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe