Näköjään koskella on ruvennut pyörimään aika paljon tutka autoja kun oli vähän aikaa sitten hiskinmäen koulun luona ja pukkimäellä ja kuulemma niihin paikkoihin tulee kameratolpat
Tutka autoja koskella
7
84
Vastaukset
- Rajoitus
Toivottavasti tulisikin kameratolpat, noilla kohdilla ajetaan niin älyttömiä ylinopeuksia, että joku lapsi vielä joskus kuolee noissa kohissa
- ecresw
Jaa, mistäs ne tutka-autot erottaa?
- overdoser
Ford transit connect, tumman harmaa, etuovissa lukee pienellä poliisi. Kotitalli on varmaan jyväskylässä.
Kamera vehkeet on takaikkunassa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/283710-kamera-rapsahtanyt-jo-5-000-kertaa-tasta-pakettiautosta-poliisi-valvoo
- tolpaton
Kameratolppa ? tuskin eihän heillä ole edes kameroita entisiinkään . Ransu lie ainoa takaikkunakuvaaja , onhan siviliautoja liikenteenseassa paljonkin .
Pukkimäellä nähty useasti nuorisokeskus Spotin luona nurmikaistalla seisomassa keula nelostielle päin ja Hiskinmäellä koulun kohdalla. Jos helpottaa, niin rekkari on KJF-847.
- crcrso
Jaa-a, olen lukihäiriöinen ja kerran olin lukevinani että kyljessä luki POSLIINI.
Tuolla se kamera-auto oli viiden jälkeen nelostiellä Saarijärventien risteyksessä keula etelän suuntaan. Edelläni ajoi kaksi autoa ja kyllä hiljensivät vauhtiaan sallittuun nopeuteen, kun huomasivat kamera-auton tien sivussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105