Näköjään koskella on ruvennut pyörimään aika paljon tutka autoja kun oli vähän aikaa sitten hiskinmäen koulun luona ja pukkimäellä ja kuulemma niihin paikkoihin tulee kameratolpat
Tutka autoja koskella
7
89
Vastaukset
- Rajoitus
Toivottavasti tulisikin kameratolpat, noilla kohdilla ajetaan niin älyttömiä ylinopeuksia, että joku lapsi vielä joskus kuolee noissa kohissa
- ecresw
Jaa, mistäs ne tutka-autot erottaa?
- overdoser
Ford transit connect, tumman harmaa, etuovissa lukee pienellä poliisi. Kotitalli on varmaan jyväskylässä.
Kamera vehkeet on takaikkunassa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/283710-kamera-rapsahtanyt-jo-5-000-kertaa-tasta-pakettiautosta-poliisi-valvoo
- tolpaton
Kameratolppa ? tuskin eihän heillä ole edes kameroita entisiinkään . Ransu lie ainoa takaikkunakuvaaja , onhan siviliautoja liikenteenseassa paljonkin .
Pukkimäellä nähty useasti nuorisokeskus Spotin luona nurmikaistalla seisomassa keula nelostielle päin ja Hiskinmäellä koulun kohdalla. Jos helpottaa, niin rekkari on KJF-847.
- crcrso
Jaa-a, olen lukihäiriöinen ja kerran olin lukevinani että kyljessä luki POSLIINI.
Tuolla se kamera-auto oli viiden jälkeen nelostiellä Saarijärventien risteyksessä keula etelän suuntaan. Edelläni ajoi kaksi autoa ja kyllä hiljensivät vauhtiaan sallittuun nopeuteen, kun huomasivat kamera-auton tien sivussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867