Haavekuvaan, voi että.
Olen rakastunut...
17
101
Vastaukset
Minäkään en tunne Pikkuista...
<3- kommentti_
Haluan lämpöä, palsta ei lämmitä...
- vitsimikädilemma
Risto_ kirjoitti:
Minäkin...
Mutta kun ette anna sitä irl toisillenne, vaikka näette viikoittain...
- kommentti_
Me ei nähdä....
- kommentti_
Näetkö sinä hänet ohimennen, näkeekö hän sinua?
- näin_on
Minä olen rakastunut siihen miehen sytämeen ja sieluun ja kaikkeen hänessä. Ai miten niin? Näen hänen lävitseen, hänen sielunsa ja sytämensä. Kaikki ei siihen pysty eikä kaikki sitä edes ymmärrä, mutta me ymmärrämme toisiamme. Meillä on enemmän yhteistä kuin kukaan koskaan saa edes tietää
- kuulostaatutulle
Vain minä ja hän, ei muut tiedä.
- MitäTodistelet
Hyvä niin. Miksi kirjoitit tuon viestin tänne?
- RakkausOnIkuista
MitäTodistelet kirjoitti:
Hyvä niin. Miksi kirjoitit tuon viestin tänne?
vastaus: koska en tee mitään riskikartoituksia ja -analyysejä, mitä milloinkin mietin ja kirjoitan. siksi, koska kirjoitan mitä mieleen juolahtaa:D sen enempää analysoimatta joka ikistä pilkkua ja pistettä. sitä kutsutaan myös heittäytymiseksi ja spontaaniksi hetkessä elämiseksi. paljon pitää myös miettiä ja suunnitella, mutta sitä ei tarvitse tehdä just tällä suomi24 ikävä palstalla. tunteet tulee ja tunteet menee vain yksi pysyy...
- ootkosellainen
RakkausOnIkuista kirjoitti:
vastaus: koska en tee mitään riskikartoituksia ja -analyysejä, mitä milloinkin mietin ja kirjoitan. siksi, koska kirjoitan mitä mieleen juolahtaa:D sen enempää analysoimatta joka ikistä pilkkua ja pistettä. sitä kutsutaan myös heittäytymiseksi ja spontaaniksi hetkessä elämiseksi. paljon pitää myös miettiä ja suunnitella, mutta sitä ei tarvitse tehdä just tällä suomi24 ikävä palstalla. tunteet tulee ja tunteet menee vain yksi pysyy...
Spontaaniseksi kun heittäydyt niin laita nuo kirjoitukset hänelle txt suoraan etkä nimettömänä täällä.
- Youalwayswearblack
Sielu :)
- kukakehenkin
Kuka ei joskus olisi.. Suurin osa kuvitelmaa mut seassa jotain todellistakin josta se kiinnostuminen lähti. Ei varmasti kovin vaarallista. Rakkaus on aina positiivinen tunne.
- ainaeitokisaa
Niin ja sehän on haavekuvaa vain siihen asti kunnes ehkä saa mahdollisuuden tutustua lisää
- aloittaja_
Ja mikä pahinta, se haavekuva on juuri täydellisen epätäydellinen... miksi annoin hänen katsoa sydämeeni...
- kunhan_tutustutaan
Niin minäkin, ei sillä väliä satu on nyt se juttu, voin kertos muutoksestani tähän elämään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511