Olen rakastunut...

ikävääää

Haavekuvaan, voi että.

17

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkään en tunne Pikkuista...
      <3

      • kommentti_

        Haluan lämpöä, palsta ei lämmitä...


      • kommentti_ kirjoitti:

        Haluan lämpöä, palsta ei lämmitä...

        Minäkin...


      • vitsimikädilemma
        Risto_ kirjoitti:

        Minäkin...

        Mutta kun ette anna sitä irl toisillenne, vaikka näette viikoittain...


      • kommentti_

        Me ei nähdä....


      • kommentti_ kirjoitti:

        Me ei nähdä....

        Näemme todella harvoin...
        :(

        Silloinkin ohimennen...


      • kommentti_

        Näetkö sinä hänet ohimennen, näkeekö hän sinua?


    • näin_on

      Minä olen rakastunut siihen miehen sytämeen ja sieluun ja kaikkeen hänessä. Ai miten niin? Näen hänen lävitseen, hänen sielunsa ja sytämensä. Kaikki ei siihen pysty eikä kaikki sitä edes ymmärrä, mutta me ymmärrämme toisiamme. Meillä on enemmän yhteistä kuin kukaan koskaan saa edes tietää

      • kuulostaatutulle

        Vain minä ja hän, ei muut tiedä.


      • MitäTodistelet

        Hyvä niin. Miksi kirjoitit tuon viestin tänne?


      • RakkausOnIkuista
        MitäTodistelet kirjoitti:

        Hyvä niin. Miksi kirjoitit tuon viestin tänne?

        vastaus: koska en tee mitään riskikartoituksia ja -analyysejä, mitä milloinkin mietin ja kirjoitan. siksi, koska kirjoitan mitä mieleen juolahtaa:D sen enempää analysoimatta joka ikistä pilkkua ja pistettä. sitä kutsutaan myös heittäytymiseksi ja spontaaniksi hetkessä elämiseksi. paljon pitää myös miettiä ja suunnitella, mutta sitä ei tarvitse tehdä just tällä suomi24 ikävä palstalla. tunteet tulee ja tunteet menee vain yksi pysyy...


      • ootkosellainen
        RakkausOnIkuista kirjoitti:

        vastaus: koska en tee mitään riskikartoituksia ja -analyysejä, mitä milloinkin mietin ja kirjoitan. siksi, koska kirjoitan mitä mieleen juolahtaa:D sen enempää analysoimatta joka ikistä pilkkua ja pistettä. sitä kutsutaan myös heittäytymiseksi ja spontaaniksi hetkessä elämiseksi. paljon pitää myös miettiä ja suunnitella, mutta sitä ei tarvitse tehdä just tällä suomi24 ikävä palstalla. tunteet tulee ja tunteet menee vain yksi pysyy...

        Spontaaniseksi kun heittäydyt niin laita nuo kirjoitukset hänelle txt suoraan etkä nimettömänä täällä.


      • Youalwayswearblack

        Sielu :)


    • kukakehenkin

      Kuka ei joskus olisi.. Suurin osa kuvitelmaa mut seassa jotain todellistakin josta se kiinnostuminen lähti. Ei varmasti kovin vaarallista. Rakkaus on aina positiivinen tunne.

    • ainaeitokisaa

      Niin ja sehän on haavekuvaa vain siihen asti kunnes ehkä saa mahdollisuuden tutustua lisää

    • aloittaja_

      Ja mikä pahinta, se haavekuva on juuri täydellisen epätäydellinen... miksi annoin hänen katsoa sydämeeni...

    • kunhan_tutustutaan

      Niin minäkin, ei sillä väliä satu on nyt se juttu, voin kertos muutoksestani tähän elämään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe