Risto hyvä

AnneAnne

Ehkäpä sinun ei ole hyvä kaivata Annea, kun se aiheuttaa sinulle noin suuren trauman. Yritäpä kaivata vaikkapa Katia. Ja vähennä niiden juomien määrää hyvän sään aikana. Anne ei taida kaivata sinua...

26

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(
      <3

      • AnneAnne

        Niin no, en tahtonut masentaa sinua Risto, mutta jos vaan kaipailee issekseen, niin Anne voi ajatella, ettei merkitse sulle mitään.


      • AnneAnne kirjoitti:

        Niin no, en tahtonut masentaa sinua Risto, mutta jos vaan kaipailee issekseen, niin Anne voi ajatella, ettei merkitse sulle mitään.

        Anne tietää, että merkitsee...
        Mutta, olen häviäjä ja en kelpaa...
        <3


      • KysymysRistolle
        Risto_ kirjoitti:

        Anne tietää, että merkitsee...
        Mutta, olen häviäjä ja en kelpaa...
        <3

        Miksi kuvittelet että Anne luulisi merkitsevänsä sulle jotain?


      • KysymysSivusta
        KysymysRistolle kirjoitti:

        Miksi kuvittelet että Anne luulisi merkitsevänsä sulle jotain?

        Miksi kuvittelet, että Risto merkitsee Annelle jotakin?


      • KysymysMatkijalle
        KysymysSivusta kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, että Risto merkitsee Annelle jotakin?

        Miksi aivosi eivät toimi oikein?

        Älä tuu sekottaan kun esitin kysymyksen Ristolle.


      • VastausSinulle
        KysymysMatkijalle kirjoitti:

        Miksi aivosi eivät toimi oikein?

        Älä tuu sekottaan kun esitin kysymyksen Ristolle.

        Aivoni toimivat, joten en arvosta manipulointiasi. Riston aivot eivät toimi oikein, joten pystyt sumuttamaan häntä miten päin tahdot. Otan osaa.


      • sumuttajasekaantujalle

        Se olet sä joka manipuloit, väität vielä toista manipuloijaksi. Toimintasi on läpinäkyvää. Toinen esitti kysymyksen ja sä menit siihen väliin manipuloimaan. Se olet sä joka sumutat täällä muita.

        Riston aivot toimii kyllä, nämä palstajutut on hänelle leikkiä, eikä ne pidä paikkaansa, olen seurannut jo pitkän aikaa hänen kirjottelujaan täällä.


      • Ajnöhe
        sumuttajasekaantujalle kirjoitti:

        Se olet sä joka manipuloit, väität vielä toista manipuloijaksi. Toimintasi on läpinäkyvää. Toinen esitti kysymyksen ja sä menit siihen väliin manipuloimaan. Se olet sä joka sumutat täällä muita.

        Riston aivot toimii kyllä, nämä palstajutut on hänelle leikkiä, eikä ne pidä paikkaansa, olen seurannut jo pitkän aikaa hänen kirjottelujaan täällä.

        Jos palstajutut eivät pidä paikkaansa, miksi manipuloit Ristoa, että hänen pitäisi yrittää Annea?

        Manipuloi toki seuraavaksi, että IRL-jututkaan eivät pidä paikkaansa, varsinkaan jos joku torjuu.


      • sekaisinolevalle
        Ajnöhe kirjoitti:

        Jos palstajutut eivät pidä paikkaansa, miksi manipuloit Ristoa, että hänen pitäisi yrittää Annea?

        Manipuloi toki seuraavaksi, että IRL-jututkaan eivät pidä paikkaansa, varsinkaan jos joku torjuu.

        Mitä mä nyt muka olen manipuloinu? Ei jumalauta oot sekasin päästäs.


    • Olen syvästi pettynyt itseeni....

    • kyssärii

      Risto, missä sä vietät aikaasi?

      • Huomenta vain...
        kotonahan minä...


      • kyssärii
        Risto_ kirjoitti:

        Huomenta vain...
        kotonahan minä...

        Toimiiko Risto sun aivot oikein? Aiemmassa joku kommentoinut, ettei toimis..


      • kyssärii kirjoitti:

        Toimiiko Risto sun aivot oikein? Aiemmassa joku kommentoinut, ettei toimis..

        Tuskin kovin hyvin....


      • kyssärii
        Risto_ kirjoitti:

        Tuskin kovin hyvin....

        Pystytkö sit olemaan kotona?


      • kyssärii kirjoitti:

        Pystytkö sit olemaan kotona?

        En varsinaisesti voi hyvin yhtään missään...


      • kyssärii
        Risto_ kirjoitti:

        En varsinaisesti voi hyvin yhtään missään...

        Mistä sulle on tullu kuva, että Anne ois täällä?


      • kyssärii kirjoitti:

        Mistä sulle on tullu kuva, että Anne ois täällä?

        Eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä.....
        <3


      • kyssärii
        Risto_ kirjoitti:

        Eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä.....
        <3

        Mut joku asiahan sut on täytyny saada ajattelemaan, että Anne ois täällä?


      • kyssärii kirjoitti:

        Mut joku asiahan sut on täytyny saada ajattelemaan, että Anne ois täällä?

        Tää nyt toimii vain purkupaikkana....


      • kyssärii
        Risto_ kirjoitti:

        Tää nyt toimii vain purkupaikkana....

        Ehkä joku on esittänyt annea ja sulle on tullu kuva, että ois täällä. Sellaista voi tapahtua täällä.


      • kyssärii
        kyssärii kirjoitti:

        Ehkä joku on esittänyt annea ja sulle on tullu kuva, että ois täällä. Sellaista voi tapahtua täällä.

        Mut hyvää jatkoa Risto. Taidat olla "feikki" "Risto", mut ehkä oikean "Riston" kanssa vielä palataan asiaan.


    • elluhallo

      Risto
      Älä ryve itse säälis
      Mun aamu maailman paras
      Ei tullu ees kankusta
      Elämä LAIFFII❤

      • Mullekkan ei tullut :)


    • elluhallo

      Risto
      Repeen(naurua)
      Laita radio auki ja anna mennä
      Volyymiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe