Sinä, jopa_vain, tai kuka lienetkin, miksi et itse ala maatalousyrittäjäksi. Vaahtoat täällä suu vaahdossa maatalousyrittäjistä, haukut ja parjaat heitä. Kun kerran olet suuri tietäjä ja taitaja, OSTA tai VUOKRAA MAATILA ja aloita hommat.
Maataloustukea saat sinäkin sitten. Jos tämä ei käy, niin mikä on perimmäinen tarkoituksesi tuollaisessa kielenkäytössä ja käyttäytymisessä jota pidät täällä keskusteluissa.
Vai oletko laiska tai kade vai mikä mättää? Kerro nyt!
sinullekkin
14
80
Vastaukset
- KERTAUSOPINTOJEÄITI
ONKOHAN TOI SANOTTU TÄLLE JOPALLE JO N.1001 KERTAA NY TAIS OLLA 1002...
- JOPPELÄSKRISTRYNYO
NOOR, EIR JOPPE LÄHRE SOSRUHUN PANKOLT TÖIHRIHIN,, SIIN LÄSKRI PERSEHE JOUTRUHUS LIIKRUMANA MUUANREHEN KO JÄÄKAAPILL HAKEEHEN KEPPANAAHRAHAN,,:)))))))))
- avutonläjä
tuliko orkku oikeen kunnol kun noin riehaanuit surkee pummi.
- täytäntikikaavakkeita
Elätti vinkuu...
- sirutörskosakcosmfroge
Kaikki ei halua tienata elantoaan epärehellisesti.
- Tuettuatoimintaa
Viljelijä ei ole yrittäjä
- tukiaistuetteelle
tukiaistuotteet taas huutelevat täällä
jännää kuinka tuetulla ruualla lihoneet punkkilaiset soittavat suutaan ja purevat ruokkivaa kättä Tuhdisti veroa maksavana (eläketuloni ollessa mediaanieläkettä huomattavasti suurempi *) Suomen kansalaisena, pidätän itselläni täyden oikeuden muun muassa maataloustukiaisten, sitä kautta maatalouspolitiikan ja vihdoin maataloutta pyörittävien perusteelliseen ja jatkuvaan, ehkä jopa jossakin määrin arroganttiin kritisointiin. Kritisointiin, jonka toivon johtavan ennen pitkää siihen, että raskaana mutta turhana taakkana veronmaksajain selkää painavat maataloustukiaiset saadaan eräänä päivänä lakkautetuksi kokonaan.
Syvää kognitiivisen dissonanssin vaikutusta ellei peräti vähämielisyyttä kuvastelee ehdotus, jonka mukaan megalomaanisia maataloustukiaisia kritisoivan tulisi itse hankkia maatila ja siten saada itse maataloustukea, jolloin kritiikkiin ei olisi syytä. Ketjun aloittajan asenne vahvistaa käsitystäni, että maanviljelijäin kohdalla sanonta: ”Ahneus ei tunne häpyä” pitää todellakin paikkansa.
*) Tämän mainitsemisella korostan sitä tosiseikkaa, että en nosta minkäänlaista tukiaisia eli ole yhteiskunnallemme rasite vaan selkeästi niin sanottu nettoveronmaksaja- MAHRAAVIRUTRAAHAN
NOOR, NY JOPPE TAASR UNOHRIHIN ET TAKUUHU ELÄKREESTÄ SE 10E KUKRAURES VEI PUOLRIHIN KORIAHAN KALJAAA,,,:)))))))))
- tukeetuleee
Maataloustukea saat joka kerta, kun syöt ruokaa, etkä edes voi sille mitään.
- KokemuksenSyväRintaääni
Voi kuule, kun et jopa ymmärrä taaskaan pointtia!
Kritisoimmehan me tuottajatkin tukipolitiikkaa, emmekä olisi alunperinkään halunneet tähän mukaan. Enemmistö kuitenkin päätti näin ja päättää edelleenkin, vaikka kuinka olet vuosia täällä pitänyt oikeutenasi meuhkata asiasta haukkumalla vain ja ainoastaan tuottajia.
Aloitus on turhautuneisuutta siitä, että ilman parempaa tietämystä alasta ja alan toimijoista, kuvittelet olevasi asiatuntija. Kritiikki on oikeutettua vain ja ainoastaan silloin, kun kritiikin esittäjällä on vahvaa tietoa ja KOKEMUSTA asiasta. Sinulla ei maataloudesta ole kumpaakaan. Jos haluat esittää vakavasti otettavaa kritiikkiä, on sinun hankittava muutakin tietoa, kuin mitä nettiä selaamalla voit saada. Se ei yksinkertaisesti riitä edes siihen, että yksikään poliittinen päättäjä kiinnostuisi ajatuksistasi.
Kannattaa myös huomioida, ettei ylimielisyys kuulu sivistyneeseen keskusteluun, vaikka sen verhoaisikin hienoon sivistyssanaan. Ylimielisyys liitetään moukkamaisuuteen ja juurikin asiantuntemattomuus usein verhotaan röyhkeään käyttökseen. - swepeddmxcryptboldporntw
KokemuksenSyväRintaääni kirjoitti:
Voi kuule, kun et jopa ymmärrä taaskaan pointtia!
Kritisoimmehan me tuottajatkin tukipolitiikkaa, emmekä olisi alunperinkään halunneet tähän mukaan. Enemmistö kuitenkin päätti näin ja päättää edelleenkin, vaikka kuinka olet vuosia täällä pitänyt oikeutenasi meuhkata asiasta haukkumalla vain ja ainoastaan tuottajia.
Aloitus on turhautuneisuutta siitä, että ilman parempaa tietämystä alasta ja alan toimijoista, kuvittelet olevasi asiatuntija. Kritiikki on oikeutettua vain ja ainoastaan silloin, kun kritiikin esittäjällä on vahvaa tietoa ja KOKEMUSTA asiasta. Sinulla ei maataloudesta ole kumpaakaan. Jos haluat esittää vakavasti otettavaa kritiikkiä, on sinun hankittava muutakin tietoa, kuin mitä nettiä selaamalla voit saada. Se ei yksinkertaisesti riitä edes siihen, että yksikään poliittinen päättäjä kiinnostuisi ajatuksistasi.
Kannattaa myös huomioida, ettei ylimielisyys kuulu sivistyneeseen keskusteluun, vaikka sen verhoaisikin hienoon sivistyssanaan. Ylimielisyys liitetään moukkamaisuuteen ja juurikin asiantuntemattomuus usein verhotaan röyhkeään käyttökseen.Lässyn lässyn lässyn eli suomeksi 'Antakeha nii meikä poika menee usimaha bemarii ja pelaruurii'
- ikex
MAHRAAVIRUTRAAHAN kirjoitti:
NOOR, NY JOPPE TAASR UNOHRIHIN ET TAKUUHU ELÄKREESTÄ SE 10E KUKRAURES VEI PUOLRIHIN KORIAHAN KALJAAA,,,:)))))))))
Varas!
- TOTUUS.SATTUU.VAI
swepeddmxcryptboldporntw kirjoitti:
Lässyn lässyn lässyn eli suomeksi 'Antakeha nii meikä poika menee usimaha bemarii ja pelaruurii'
LÄSSYN LÄSSYN EI SAA LEIKATA 1 EUROO ELÄKKEISTÄ KUN HUORA PAARIN TIPPI RAHAT VÄHENEE EIKÄ POJUA ENÄÄ SIT LIKAT MOIKKAA ENÄÄ
JA YÖN VANHAA 10 EI OLE VAIN PIKA VIPPI
KUN OLIT LAISKA JUOPPO ELÄESSÄS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691653
- 107959
- 81776
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429