Taso EI tule siitä, mitä tiettyjä esim. ulkoisia ominaisuuksia teillä on, tai millainen koulutustaso teillä on. Taso tulee siitä, kuinka haluttu on vastakkaisen sukupuolen silmissä kokonaisuudessaan, ja se on ainoa, mitä voi verrata etsiessä suunnilleen omantasoista kumppania.
Tämän vuoksi teidän EI tule ajatella, että koska olette itse normaalivartaloisia, niin teidän kanssanne samaa tasoa on normaalivartaloinen nainen. Eikä varsinkaan niin, että oman kokemattomuutenne takia samantasoinen on kokematon nainen. Samalla tavoin lihava, ruma ja epähaluttu mutta esim. sosiaalisesti taitava ja hauska nainen ei voi odottaa saavansa samoilla persoonallisuuspiirteillä varustetun kumppanin, vaan heidän tasoaan lienee useammin ujo ja kömpelö at-mies.
Teitä ei haluta, rumia ja lihavia naisia ei haluta. Se tekee teistä toistenne vastinparit, ja on ainoa keino etsiä yhtäläisen parisuhdemarkkina-arvon omaavia potentiaalisia kumppaneita.
At-miehet, teidän tasoanne on lihava&ruma nainen
56
202
Vastaukset
- 188
Noinhan se homma oikeasti menee, mutta eihän tämä sakki sitä ymmärrä vaikka kuinka rautalangasta vääntäisi.
Kohta ne tulevat koko sakki haukkumaan ja huorittelemaan sinua (ja minua mös), mutta sillä käytöksellä ne vain taas kertaalleen tulevat todistamaan omaa tasottomuuttaan. - 2klö
Jossain oli aikoinaan juttua siitä, kuinka ihmisten on vaikea hyväksyä jos lihavalla naisella on komea puoliso. Ilmeisesti sekin kuuluu sarjaan "sopimatonta", kuten ison ikäeron paritkin. Onneksi ihmiset eivät parisuhdetta perustaessaan joudu kysymään toisten lupaa, vaan "epäsuhtaisiakin" pareja syntyy kaiken maailman markkina-arvoteorioista huolimatta. Joten etsikää ätmit ihan sellaista puolisoa kuin haluatte, ei ole muiden asia.
- Mözj
Toki kaikki saavat etsiä millaista puolisoa haluavat. Täällä kuitenkin usein näkee kommentteja, joissa at-mies katsoo olevansa oman tasonsa puolesta "oikeutettu" hoikkaan naiseen, koska itsekin on hoikka, ja pitää lihavaa naista oman tasonsa alapuolella. Se on harhaluulo.
Tasojen yli ja ristiin totta kai muodostuu pariskuntia, koska ihmiset ovat yksilöitä. Jos kuitenkin laitetaan ihmiset tasoihin heidän haluttavuutensa perusteella, kuten Laasas-piireissä tehdään, niin pyritään nyt edes todenmukaiseen tasojen arviointiin. - 2klö
Mözj kirjoitti:
Toki kaikki saavat etsiä millaista puolisoa haluavat. Täällä kuitenkin usein näkee kommentteja, joissa at-mies katsoo olevansa oman tasonsa puolesta "oikeutettu" hoikkaan naiseen, koska itsekin on hoikka, ja pitää lihavaa naista oman tasonsa alapuolella. Se on harhaluulo.
Tasojen yli ja ristiin totta kai muodostuu pariskuntia, koska ihmiset ovat yksilöitä. Jos kuitenkin laitetaan ihmiset tasoihin heidän haluttavuutensa perusteella, kuten Laasas-piireissä tehdään, niin pyritään nyt edes todenmukaiseen tasojen arviointiin.Ätmit saavat huudella vaikka hamaan hautaan saakka sitä mihin luulevat olevansa oman "tasonsa" perusteella oikeutettuja. Kukaan ei tässä maailmassa ole oikeutettu minkäänlaiseen puolisoon. Jos onni suosii, sopiva löytyy. Tasoteoria on useimmiten onneksi vain palstalle jäävää teoriaa.
Sekin on niin kummallisen suoraviivainen teoria. Lihava nainen on jämäpala, vaikka olisi maailman kultaisin ihminen ja järjestäisi miehelle kissanpäivät. Hoikka nainen eli siis kaunis nainen taas on ykköslaatua, jos on nuori, vaikka päässä lilluisi litroittain keltaista nestettä. Miehet taitavat välittää enemmän siitä, miltä se nainen näyttää toisten silmissä ja herättääkö kateutta, kuin siitä, onko naisen kanssa oikeasti kiva olla. - viisaudenalkuon
2klö kirjoitti:
Ätmit saavat huudella vaikka hamaan hautaan saakka sitä mihin luulevat olevansa oman "tasonsa" perusteella oikeutettuja. Kukaan ei tässä maailmassa ole oikeutettu minkäänlaiseen puolisoon. Jos onni suosii, sopiva löytyy. Tasoteoria on useimmiten onneksi vain palstalle jäävää teoriaa.
Sekin on niin kummallisen suoraviivainen teoria. Lihava nainen on jämäpala, vaikka olisi maailman kultaisin ihminen ja järjestäisi miehelle kissanpäivät. Hoikka nainen eli siis kaunis nainen taas on ykköslaatua, jos on nuori, vaikka päässä lilluisi litroittain keltaista nestettä. Miehet taitavat välittää enemmän siitä, miltä se nainen näyttää toisten silmissä ja herättääkö kateutta, kuin siitä, onko naisen kanssa oikeasti kiva olla.niin, siis miehen mielestä "naisen kanssa oikeasti kiva olla", siihen liittyy myös naisen ulkonäkö. Kukaan "kiltti mies" tai "kiltti nainen" ei voi sanella, että ihmisillä on juuri heidän kanssaan oikeasti kivointa olla.
viisaudenalkuon kirjoitti:
niin, siis miehen mielestä "naisen kanssa oikeasti kiva olla", siihen liittyy myös naisen ulkonäkö. Kukaan "kiltti mies" tai "kiltti nainen" ei voi sanella, että ihmisillä on juuri heidän kanssaan oikeasti kivointa olla.
Ei voi......hyvää viisautta jaoit........vain itse voi tietää millaisen naisen/miehen kanssa on oikeasti kivointa olla.
- Bi-nainen
Tasopohdinnoissa on se kiva juttu, että mitään oikeita ihmisiä ei tarvii olla lähimaillakaan, niitä omia tasoja voi silti pohtia. Tasot on niin kivoja abstraktioita, ihmisiä on kiva laittaa janalle. Siinä se todellisuus kivasti jäsentyy.
Eikä tarvii esim. kohdata toisia ihmisiä, kun saa sosiaalisen kaltaista mielihyvää tasokuvitteluleikeistä. Kätevää kuin mikä. - onko.palsta.vallattu
Ketju täynnä feministien kommentteja, what is going on?
Pelkäätkö vallanvaihto? ;P..........niin kauan, kuin pysytään totuudessa, rehellisyydessä ja avoimuudessa, niin se on sama, mutta kaiken maailman silotellut satuilut on parempi viedä jonnekin muihin keskustelufoorumeille....
- Bi-nainen
Me tullaan ja vallataan koko palsta!
Bi-nainen kirjoitti:
Me tullaan ja vallataan koko palsta!
Kunhan, ette satuile ja rakenna mitään kuplia ja kulisseja, niin tervetuloa... ;P
- Bi-nainen
MGTOW kirjoitti:
Kunhan, ette satuile ja rakenna mitään kuplia ja kulisseja, niin tervetuloa... ;P
Meillä on jo salainen feminatsikupla täällä keskenämme. Mutta satuile emme, vaikka ätmien satuja iltapuhteella lueskelemme.
Bi-nainen kirjoitti:
Meillä on jo salainen feminatsikupla täällä keskenämme. Mutta satuile emme, vaikka ätmien satuja iltapuhteella lueskelemme.
"Mutta satuile emme,"
Onks tosi kans vai heitäks sää vain legendaa...... ;P
Eikä tuollaiset äärihihhuleiden touhut ole hyväksi pääkopalle, joten suosittelen vaihtamaan jotain muuta terapia hoidoksi..... kuten vaikka rehellisen totuuden....
- Ex----------PUA
Klassinen esimerkki hypergamiasta.
Se, että normaalivartaloinen mies ei saa vastaavaa naista, ei ole miehen syy vaan naisen.
Tämä samainen nainen haluaa hyväkroppaisen miehen.
Aiivan kuten se lihava ja rumakin nainen.- suksi.suolle
Hypergamia bongattu!
- Ex----------PUA
suksi.suolle kirjoitti:
Hypergamia bongattu!
Minä ehdin ensin, joten suksi itse.
"Taso EI tule siitä, mitä tiettyjä esim. ulkoisia ominaisuuksia teillä on, tai millainen koulutustaso teillä on. Taso tulee siitä, kuinka haluttu on vastakkaisen sukupuolen silmissä kokonaisuudessaan, ja se on ainoa, mitä voi verrata etsiessä suunnilleen omantasoista kumppania."
Mutta tasoon vaikuttavia olennaisia erittäin olöennaisia tekijöitä nimenomaan ovat ulkonäkö (miehet preferoi naisessa enemmän) ja koulutustaso (naiset preferoi tätä miehiä enemmän) näistä ja muista tekijöistä taso määrityy kokonaisuudessaan. Voin olla väärässäkin mutta minusta tuntuu että t- Mözj
Tietysti ulkonäkö, tulotaso yms. vaikuttavat keskimäärin ihmisen tasoon, mutta jos at-miestä ei kukaan halua, eikö ole selvää, että hänen puutteensa riittävät nollamaan hänen hyvät ominaisuutensa, näin tehden hänestä at-miehen?
- ATM-mieskö_kysymysmerkki
Itselleni on ihan yksi lysti mikä on tasoni tai riittääkö se vain johonkin rumiin ja läskeihin. Minä edellytän mahdollisilta kumppaneiltani tasan niin paljon ja niitä ominaisuuksia kuin koen tarpeelliseksi. Jollen löydä haluamaani kumppania niin sitten olen yksin enkä edes kärsi siitä mainittavasti.
- oletoikeassa
Hyvä vastaus!
- Mözj
Hyvä vastaus, johon kiteytyy loistavasti aloitukseni todellinen idea.
At-mies, jota kukaan ei halua, älähtää heti ja kertoo olevansa mieluummin yksin kuin omien kriteeriensä mukaisen naisen kanssa, tasoista viis.
Samaan aikaan pari viestiä ylempänä Ex-------Pua paasaa, että on naisen syy ettei mies saa tasoistaan naista, koska at-nainen ei halua tasoistaan vaan omien kriteeriensä mukaisen miehen kanssa, tasoista viis.
Palstalogiikka ei petä koskaan. - ATM-mieskö_kysymysmerkki
Mözj kirjoitti:
Hyvä vastaus, johon kiteytyy loistavasti aloitukseni todellinen idea.
At-mies, jota kukaan ei halua, älähtää heti ja kertoo olevansa mieluummin yksin kuin omien kriteeriensä mukaisen naisen kanssa, tasoista viis.
Samaan aikaan pari viestiä ylempänä Ex-------Pua paasaa, että on naisen syy ettei mies saa tasoistaan naista, koska at-nainen ei halua tasoistaan vaan omien kriteeriensä mukaisen miehen kanssa, tasoista viis.
Palstalogiikka ei petä koskaan."At-mies, jota kukaan ei halua, älähtää heti ja kertoo olevansa mieluummin yksin kuin omien kriteeriensä mukaisen naisen kanssa, tasoista viis."
- Kyllähän minut nyt ainakin joku haluaa ihan todistetusti mutta en vaan kykene olemaan kiinnostunut sen enempää seksuaalisesti kuin romanttisestikaan kiinnostunut kaikista naisista vain sillä perusteella että joku nainen on tasoani (josta minulla ei ole edes käryä kuin hyvin epämääräisesti). Ei pariutuminen ainakaan itselleni ole mikään elinehto ja ihan tyytyväinen olen sinkkunakin kun en ole löytänyt itselleni kelpaavaa kumppania/kumppaneita.
"Samaan aikaan pari viestiä ylempänä Ex-------Pua paasaa, että on naisen syy ettei mies saa tasoistaan naista, koska at-nainen ei halua tasoistaan vaan omien kriteeriensä mukaisen miehen kanssa, tasoista viis."
Mitä se minun viestiini liittyy mitä mieltä joku Ex-Pua tai joku muu on asiasta? Minulle on ainakin ihan yhdentekevää millaista miestä joku "alemman tason nainen" haluaa. Eikä viestiini liity mitään erityistä palstalogiikkaa vaan pelkkää normaalia järkeä. - Gammaromeo
Ei tasoja tarvitse miettiä tai niiden olemassaolon voi kieltää, mutta se ei kuitenkaan vaikuta siihen että tasot ovat joka tapauksessa kuitenkin olemassa.
Minusta tuntuu että palstalla yliarvoidaan sitä että millainen nainen flaksittomille miehille kelpaa. Oman elämänkokemukseni perusteella suurin osa miehistä ei ole erityisen nirsoja ja miehet osaavat arvioida oman tasonsa itse hyvin suhteessa omiin kumppanihaaveisiin ja toteutuneisiin kumppaneihin. - ATM-mieskö_kysymysmerkki
Gammaromeo kirjoitti:
Ei tasoja tarvitse miettiä tai niiden olemassaolon voi kieltää, mutta se ei kuitenkaan vaikuta siihen että tasot ovat joka tapauksessa kuitenkin olemassa.
Minusta tuntuu että palstalla yliarvoidaan sitä että millainen nainen flaksittomille miehille kelpaa. Oman elämänkokemukseni perusteella suurin osa miehistä ei ole erityisen nirsoja ja miehet osaavat arvioida oman tasonsa itse hyvin suhteessa omiin kumppanihaaveisiin ja toteutuneisiin kumppaneihin.Niin no voinhan minäkin olla objektiivisella tasolla ATM tai olla olematta mutta mitä hyödyttää itkeä tuollaista asiaa vuodesta toiseen jolle ei itse voi yhtään mitään? Tai miksi pitää laskea vaatimustasoaan sen vuoksi että pääsisi panemaan tai suhteeseen sellaisen naisen kanssa jota ei oikeasti edes halua? Tämän palstan ihmisten ongelma on ajatella pariutumismarkkinoiden mekanismeja liian taloustieteellisesti. Ihmisillä on omasta tasostaan riippumattomia, yksilöllisiä vaatimuksia. Ihmiset haluavat kumppaneita jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia, sytyttäviä, haluttavia jne. - Ei vain sellaisia joihin heidän oma tasonsa riittää.
ATM-mieskö_kysymysmerkki kirjoitti:
"At-mies, jota kukaan ei halua, älähtää heti ja kertoo olevansa mieluummin yksin kuin omien kriteeriensä mukaisen naisen kanssa, tasoista viis."
- Kyllähän minut nyt ainakin joku haluaa ihan todistetusti mutta en vaan kykene olemaan kiinnostunut sen enempää seksuaalisesti kuin romanttisestikaan kiinnostunut kaikista naisista vain sillä perusteella että joku nainen on tasoani (josta minulla ei ole edes käryä kuin hyvin epämääräisesti). Ei pariutuminen ainakaan itselleni ole mikään elinehto ja ihan tyytyväinen olen sinkkunakin kun en ole löytänyt itselleni kelpaavaa kumppania/kumppaneita.
"Samaan aikaan pari viestiä ylempänä Ex-------Pua paasaa, että on naisen syy ettei mies saa tasoistaan naista, koska at-nainen ei halua tasoistaan vaan omien kriteeriensä mukaisen miehen kanssa, tasoista viis."
Mitä se minun viestiini liittyy mitä mieltä joku Ex-Pua tai joku muu on asiasta? Minulle on ainakin ihan yhdentekevää millaista miestä joku "alemman tason nainen" haluaa. Eikä viestiini liity mitään erityistä palstalogiikkaa vaan pelkkää normaalia järkeä."Mitä se minun viestiini liittyy mitä mieltä joku Ex-Pua tai joku muu on asiasta? Minulle on ainakin ihan yhdentekevää millaista miestä joku "alemman tason nainen" haluaa. Eikä viestiini liity mitään erityistä palstalogiikkaa vaan pelkkää normaalia järkeä."
Just näin......täällä tuntuu olevan monesti järki kateissa, niin naisilla, kuin miehilläkin.....ihan omia ajatuksia......tämä loppu tekstisi oli kaiken kruunaava "vaan pelkkää normaalia järkeä."ATM-mieskö_kysymysmerkki kirjoitti:
Niin no voinhan minäkin olla objektiivisella tasolla ATM tai olla olematta mutta mitä hyödyttää itkeä tuollaista asiaa vuodesta toiseen jolle ei itse voi yhtään mitään? Tai miksi pitää laskea vaatimustasoaan sen vuoksi että pääsisi panemaan tai suhteeseen sellaisen naisen kanssa jota ei oikeasti edes halua? Tämän palstan ihmisten ongelma on ajatella pariutumismarkkinoiden mekanismeja liian taloustieteellisesti. Ihmisillä on omasta tasostaan riippumattomia, yksilöllisiä vaatimuksia. Ihmiset haluavat kumppaneita jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia, sytyttäviä, haluttavia jne. - Ei vain sellaisia joihin heidän oma tasonsa riittää.
Lisää "pelkkää normaalia järkeä"......kiits, en voi kuin kompata....
- Gammaromeo
Niin no voinhan minäkin olla objektiivisella tasolla ATM tai olla olematta mutta mitä hyödyttää itkeä tuollaista asiaa vuodesta toiseen jolle ei itse voi yhtään mitään? Tai miksi pitää laskea vaatimustasoaan sen vuoksi että pääsisi panemaan tai suhteeseen sellaisen naisen kanssa jota ei oikeasti edes halua? Tämän palstan ihmisten ongelma on ajatella pariutumismarkkinoiden mekanismeja liian taloustieteellisesti. Ihmisillä on omasta tasostaan riippumattomia, yksilöllisiä vaatimuksia. Ihmiset haluavat kumppaneita jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia, sytyttäviä, haluttavia jne. - Ei vain sellaisia joihin heidän oma tasonsa riittää.
"Niin no voinhan minäkin olla objektiivisella tasolla ATM tai olla olematta mutta mitä hyödyttää itkeä tuollaista asiaa vuodesta toiseen jolle ei itse voi yhtään mitään?"
Kuka/ketkä "itkevät" ja mitä asiaa?
"Tai miksi pitää laskea vaatimustasoaan sen vuoksi että pääsisi panemaan tai suhteeseen sellaisen naisen kanssa jota ei oikeasti edes halua?"
Jotkut tietysti laskevat tasoa saadakseen ylipäätään seksiä. Ei vaatimustasoaan minunkaan mielestäni pidä välttämättä laskea, mutta voihan sitä laskea, jos niin haluaa tehdä: näin eräs mies, jonka jo peruskouluikäisestä olen tuntenut, minulle kertoi tehneensä.
"Tämän palstan ihmisten ongelma on ajatella pariutumismarkkinoiden mekanismeja liian taloustieteellisesti."
Ihmiset yleisesti ottaen arvostavat jäsenneltyä tietoa. Tieteellinen tai monitieteellinen on mielestäni parempi termi tässä asiayhteydessä. Pariutuminen on biologiaa, käyttäytymistä, psykologiaa, taloudellista hyödyn tavoittelua ja tilastotiedettä riippumatta siitä tiedostavatko ihmiset itse näin olevan kun he toimivat subjekteina tässä pelissä.
"Ihmisillä on omasta tasostaan riippumattomia, yksilöllisiä vaatimuksia. Ihmiset haluavat kumppaneita jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia, sytyttäviä, haluttavia jne. - Ei vain sellaisia joihin heidän oma tasonsa riittää"
Eihän se että on olemassa taso ja yksilölliset mieltymykset sulje toisiaan pois. Ne ovat olemassa kumpikin samaan aikaan. - ATM-mieskö_kysymysmerkki
Gammaromeo kirjoitti:
"Niin no voinhan minäkin olla objektiivisella tasolla ATM tai olla olematta mutta mitä hyödyttää itkeä tuollaista asiaa vuodesta toiseen jolle ei itse voi yhtään mitään?"
Kuka/ketkä "itkevät" ja mitä asiaa?
"Tai miksi pitää laskea vaatimustasoaan sen vuoksi että pääsisi panemaan tai suhteeseen sellaisen naisen kanssa jota ei oikeasti edes halua?"
Jotkut tietysti laskevat tasoa saadakseen ylipäätään seksiä. Ei vaatimustasoaan minunkaan mielestäni pidä välttämättä laskea, mutta voihan sitä laskea, jos niin haluaa tehdä: näin eräs mies, jonka jo peruskouluikäisestä olen tuntenut, minulle kertoi tehneensä.
"Tämän palstan ihmisten ongelma on ajatella pariutumismarkkinoiden mekanismeja liian taloustieteellisesti."
Ihmiset yleisesti ottaen arvostavat jäsenneltyä tietoa. Tieteellinen tai monitieteellinen on mielestäni parempi termi tässä asiayhteydessä. Pariutuminen on biologiaa, käyttäytymistä, psykologiaa, taloudellista hyödyn tavoittelua ja tilastotiedettä riippumatta siitä tiedostavatko ihmiset itse näin olevan kun he toimivat subjekteina tässä pelissä.
"Ihmisillä on omasta tasostaan riippumattomia, yksilöllisiä vaatimuksia. Ihmiset haluavat kumppaneita jotka ovat heidän mielestään kiinnostavia, sytyttäviä, haluttavia jne. - Ei vain sellaisia joihin heidän oma tasonsa riittää"
Eihän se että on olemassa taso ja yksilölliset mieltymykset sulje toisiaan pois. Ne ovat olemassa kumpikin samaan aikaan."Kuka/ketkä "itkevät" ja mitä asiaa?"
- No ainakin itse koen että minun turha porua sitä päivästä toiseen että olen ATM niinkuin moni muu täällä tekee. Sen sijaan tiedostan tavoitteeni ja vaatimukseni mitä pariutumiseen tulee ja ne joko toteutuvat tai ovat toteutumatta. En katkeroidu koska sellainen syö miestä enkä katso sellaista edes aiheelliseksi. En olisi yhtään nykyistä onnellisempi jos olisin suhteessa sellaisen naisen kanssa johon minun olisi ollut tyydyttävä paremman puutteessa ja joka ei olisi kovinkaan haluttava tai kiinnostava.
"Jotkut tietysti laskevat tasoa saadakseen ylipäätään seksiä. Ei vaatimustasoaan minunkaan mielestäni pidä välttämättä laskea, mutta voihan sitä laskea, jos niin haluaa tehdä: näin eräs mies, jonka jo peruskouluikäisestä olen tuntenut, minulle kertoi tehneensä."
- Ainakaan itselleni paneminen ei ole mikään sellainen itseisarvo johon kelpaisi niin nainen kuin nainen niinkuin tuntuu olevan asian laita monen muun miehen kohdalla. Ehkäpä libidoni on mieheksi normaalia alhaisempi mutta eipähän tarvitse kärvistellä nöyryyttävässä pillun orjuudessa niinkuin monet elleivät useimmat muut miehet tekevät.
"Ihmiset yleisesti ottaen arvostavat jäsenneltyä tietoa. Tieteellinen tai monitieteellinen on mielestäni parempi termi tässä asiayhteydessä. Pariutuminen on biologiaa, käyttäytymistä, psykologiaa, taloudellista hyödyn tavoittelua ja tilastotiedettä riippumatta siitä tiedostavatko ihmiset itse näin olevan kun he toimivat subjekteina tässä pelissä."
- Ongelma syntyykin siinä kun aletaan autistisesti väittämään että ympäröivä todellisuus kokonaisuudessaan on sovitettavissa jonkun teorian ahtaisiin kaavoihin. Luullaan että kaikilla ihmisillä on joku tarkasti laskettavissa oleva markkinahinta, ATM ei voi koskaan saada kaunista naista itselleen vaan joutuu ihannetilanteessakin tyytymään rumaan ja läskiin (ellei ole helvetin rikas statusmies), ihmiset (ja varsinkaan naiset) eivät koskaan kieltäydy itseään tasokkaampien henkilöiden aloitteista jne.
"Eihän se että on olemassa taso ja yksilölliset mieltymykset sulje toisiaan pois. Ne ovat olemassa kumpikin samaan aikaan."
- Tottakai mutta ihmiset eivät myöskään ole mitään täysin rationaalisia koneita jotka tietäisivät omien osakkeittensa arvon aina kovinkaan hyvin ja sen perusteella osaisivat etsiä ja valita arvoisensa kumppanin. Tai että edes haluaisivat sellaisen "omantasoisensa" kumppanin jos sellainen ei heitä itseään miellytä. Turha tässä on sen enempää naisia kuin miehiäkään lähteä syyttelemään hypergamiasta. - 916
"At-mies, jota kukaan ei halua, älähtää heti ja kertoo olevansa mieluummin yksin kuin omien kriteeriensä mukaisen naisen kanssa, tasoista viis."
Mitä se minun viestiini liittyy mitä mieltä joku Ex-Pua tai joku muu on asiasta? Minulle on ainakin ihan yhdentekevää millaista miestä joku "alemman tason nainen" haluaa. Eikä viestiini liity mitään erityistä palstalogiikkaa vaan pelkkää normaalia järkeä.Sinä vain kerroit olevasi "hypergaminen", kuten naisetkin (mielummin yksin, kuin omien kriteerien alapuolella olevan kanssa). Palstalaisten mielestä tuo hypergamia on miesten kohdalla erittäin suositeltavaa (ellei jopa must), mutta naisten kohdalla sitä ei saisi esiintyä ollenkaan.
- 916
"Kuka/ketkä "itkevät" ja mitä asiaa?"
- No ainakin itse koen että minun turha porua sitä päivästä toiseen että olen ATM niinkuin moni muu täällä tekee. Sen sijaan tiedostan tavoitteeni ja vaatimukseni mitä pariutumiseen tulee ja ne joko toteutuvat tai ovat toteutumatta. En katkeroidu koska sellainen syö miestä enkä katso sellaista edes aiheelliseksi. En olisi yhtään nykyistä onnellisempi jos olisin suhteessa sellaisen naisen kanssa johon minun olisi ollut tyydyttävä paremman puutteessa ja joka ei olisi kovinkaan haluttava tai kiinnostava.
"Jotkut tietysti laskevat tasoa saadakseen ylipäätään seksiä. Ei vaatimustasoaan minunkaan mielestäni pidä välttämättä laskea, mutta voihan sitä laskea, jos niin haluaa tehdä: näin eräs mies, jonka jo peruskouluikäisestä olen tuntenut, minulle kertoi tehneensä."
- Ainakaan itselleni paneminen ei ole mikään sellainen itseisarvo johon kelpaisi niin nainen kuin nainen niinkuin tuntuu olevan asian laita monen muun miehen kohdalla. Ehkäpä libidoni on mieheksi normaalia alhaisempi mutta eipähän tarvitse kärvistellä nöyryyttävässä pillun orjuudessa niinkuin monet elleivät useimmat muut miehet tekevät.
"Ihmiset yleisesti ottaen arvostavat jäsenneltyä tietoa. Tieteellinen tai monitieteellinen on mielestäni parempi termi tässä asiayhteydessä. Pariutuminen on biologiaa, käyttäytymistä, psykologiaa, taloudellista hyödyn tavoittelua ja tilastotiedettä riippumatta siitä tiedostavatko ihmiset itse näin olevan kun he toimivat subjekteina tässä pelissä."
- Ongelma syntyykin siinä kun aletaan autistisesti väittämään että ympäröivä todellisuus kokonaisuudessaan on sovitettavissa jonkun teorian ahtaisiin kaavoihin. Luullaan että kaikilla ihmisillä on joku tarkasti laskettavissa oleva markkinahinta, ATM ei voi koskaan saada kaunista naista itselleen vaan joutuu ihannetilanteessakin tyytymään rumaan ja läskiin (ellei ole helvetin rikas statusmies), ihmiset (ja varsinkaan naiset) eivät koskaan kieltäydy itseään tasokkaampien henkilöiden aloitteista jne.
"Eihän se että on olemassa taso ja yksilölliset mieltymykset sulje toisiaan pois. Ne ovat olemassa kumpikin samaan aikaan."
- Tottakai mutta ihmiset eivät myöskään ole mitään täysin rationaalisia koneita jotka tietäisivät omien osakkeittensa arvon aina kovinkaan hyvin ja sen perusteella osaisivat etsiä ja valita arvoisensa kumppanin. Tai että edes haluaisivat sellaisen "omantasoisensa" kumppanin jos sellainen ei heitä itseään miellytä. Turha tässä on sen enempää naisia kuin miehiäkään lähteä syyttelemään hypergamiasta.Sorry, etten ollut lukenut kaikkia kommenttejasi tuota edellistä viestiä väsätessäni. Sinä vaikutat harvinaisen viisaalta ja selväjärkiseltä kaverilta näihin vakipalstalaisiin verrattuna.
- Gammaromeo
At-miehiksi kutsuttuja on moneen junaan. Kun esim. vuorotöitä tekevä ujo ja timmikuntoinen duunari tienaa 60 000 euroa vuodessa, niin lihava&ruma nainenko on aloittajan mielestä hänen kanssaan samaa tasoa? Kun em. miehen huonot puolet ovat lähinnä vain ujous ja passiivisuus seuranhaussa.
Se miten hyvätuloinen tai miten hyvä ihminen kukin on, on tietty eri asia kuin haluttavuus vastakkaisen sukupuolen silmissä. Epäreiluuden tunne syntyy naisissa siitä, kun on mielestään mitä kultaisiin ihminen, mutta rujon ulkonäön takia ei miehet ei ole kiinnostuneita. Epäoikeudenmukaisuuden tunne taas syntyy miehillä erityisesti, jos omaa yhden tai useita suraavista ominaisuukista mutta ei käy flaksi: pitkä, ei ylipainoinen, käyttää kohtuudella alkoholia, urheilullinen, ei petä, korkeakoulutus ja hyvät tulot.- Mözj
Ihan totta! Koetun epäoikeudenmukaisuuden ja todellisen epäoikeudenmukaisuuden välillä on kuitenkin iso ero.
- Gammaromeo
Mözj kirjoitti:
Ihan totta! Koetun epäoikeudenmukaisuuden ja todellisen epäoikeudenmukaisuuden välillä on kuitenkin iso ero.
Osaatko perustella kirjoittamaasi? Olisin kiinnostunut kuulemaan. Eikö ole minulle sekä ihan todellista että koettua epäoikeudenmukaisuutta, jos esim. hyvin itseni kaltainen kaverini on löytänyt hyvän naisen rinnalleen ja minä en.
Gammaromeo kirjoitti:
Osaatko perustella kirjoittamaasi? Olisin kiinnostunut kuulemaan. Eikö ole minulle sekä ihan todellista että koettua epäoikeudenmukaisuutta, jos esim. hyvin itseni kaltainen kaverini on löytänyt hyvän naisen rinnalleen ja minä en.
Voi hyvä luoja....."hyvän naisen rinnalleen ja minä en."......kuinkahan moni nainen/mies on ihan oikeasti löytänyt sellaisen miehen/naisen rinnalleen josta sinä haaveilet....eiku...eikun VAADIT itsellesi......voi veljet........sulla luultavasti muutenkin hieman realiteetit nyt sen verran kadoksissa, että toivon toki "päävoiton" osuvan kohdallesi, mutta luultavasti saat jotain ihan muuta, niin kuin monet muutkin ovat saaneet.....
MGTOW kirjoitti:
Voi hyvä luoja....."hyvän naisen rinnalleen ja minä en."......kuinkahan moni nainen/mies on ihan oikeasti löytänyt sellaisen miehen/naisen rinnalleen josta sinä haaveilet....eiku...eikun VAADIT itsellesi......voi veljet........sulla luultavasti muutenkin hieman realiteetit nyt sen verran kadoksissa, että toivon toki "päävoiton" osuvan kohdallesi, mutta luultavasti saat jotain ihan muuta, niin kuin monet muutkin ovat saaneet.....
....unohtui laittaa vielä sellainen, että tuskimpa sinäkään kaikille "hyville naisille" olet juuri se "hyvä mies", mikä heille olisi paras ja oikeasti "hyvä mies" heille....
- Gammaromeo
MGTOW kirjoitti:
Teet liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ottamatta sinänsä kantaa, että ovatko ne yhtään osuvia vai eivät. Enhän tuossa ottanut omaan oletettuun tasooni millään tapaa kantaa keksityllä esimerkilläni samanlaisesta kaveristani kuin minä. Olisiko pitänyt kirjoittaa hyvän sijasta esim. itselleen mieluisan naisen? Lähes kaikkihan sen mieluisan ottavat, jos vaan saavat. Se että arvostukset vaihtelevat ei tee tyhjäksi tasoja.
Gammaromeo kirjoitti:
Teet liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ottamatta sinänsä kantaa, että ovatko ne yhtään osuvia vai eivät. Enhän tuossa ottanut omaan oletettuun tasooni millään tapaa kantaa keksityllä esimerkilläni samanlaisesta kaveristani kuin minä. Olisiko pitänyt kirjoittaa hyvän sijasta esim. itselleen mieluisan naisen? Lähes kaikkihan sen mieluisan ottavat, jos vaan saavat. Se että arvostukset vaihtelevat ei tee tyhjäksi tasoja.
"Eikö ole minulle sekä ihan todellista että koettua epäoikeudenmukaisuutta, jos esim. hyvin itseni kaltainen kaverini on löytänyt hyvän naisen rinnalleen ja minä en."
Se on ihan sama kirjoitatko mieluisa tai hyvä........tarkoitat ihan samaa asiaa sillä ja vastaus on edelleen luottavissa tuossa ylhäällä, ihan samaan asiaan, ihan sama vastaus.....
Sekä vain sinussa ja ainoastaan sinussa on ongelma, jos alat jauhamaan näissä asioissa jostain "epäoikeudenmukaisuudesta"............epäoikeudenmukaista olisi se, että ihmisiä vain vaadittaisiin itselleen, vaikka he eivät itse samaa halua.
Oikeudenmukaista on se, että puolisot ovat valinneet kumpikin toisensa ja tunteet ovat molemminpuolisia.....- Gammaromeo
MGTOW kirjoitti:
"Eikö ole minulle sekä ihan todellista että koettua epäoikeudenmukaisuutta, jos esim. hyvin itseni kaltainen kaverini on löytänyt hyvän naisen rinnalleen ja minä en."
Se on ihan sama kirjoitatko mieluisa tai hyvä........tarkoitat ihan samaa asiaa sillä ja vastaus on edelleen luottavissa tuossa ylhäällä, ihan samaan asiaan, ihan sama vastaus.....
Sekä vain sinussa ja ainoastaan sinussa on ongelma, jos alat jauhamaan näissä asioissa jostain "epäoikeudenmukaisuudesta"............epäoikeudenmukaista olisi se, että ihmisiä vain vaadittaisiin itselleen, vaikka he eivät itse samaa halua.
Oikeudenmukaista on se, että puolisot ovat valinneet kumpikin toisensa ja tunteet ovat molemminpuolisia.....Olen maininnut perustellun subjektiivisesti koetun epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden tunteen yleisellä tasolla ja konkretisoinut sitä käytännön esimerkillä höystettynä, enkä jauhanut siitä. Jauhamiseksi en laske lisäperustelujani kun olen vain asiallisesti vastannut vastakommentteihin, kuten tässäkin. Vaatinut en ole tässä asiayhteydessä mitään.
Gammaromeo kirjoitti:
Olen maininnut perustellun subjektiivisesti koetun epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden tunteen yleisellä tasolla ja konkretisoinut sitä käytännön esimerkillä höystettynä, enkä jauhanut siitä. Jauhamiseksi en laske lisäperustelujani kun olen vain asiallisesti vastannut vastakommentteihin, kuten tässäkin. Vaatinut en ole tässä asiayhteydessä mitään.
Ei ole mitään oikeutta kenelläkään "epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden" tunteisiin missään asiassa, ei vaikka kuinka kiemurtelisi ja selittelisi........se kertoo vain tälläisen harrastajan KATKERUUDESTA......ja siitä, että siellä omassa päässä on nyt asiat vinksallaan pahemman kerran, varsinkin kun se kohdistuu ihmiseen/ihmiseen, eikä edes esineisiin, pääomaan yms.....
Hieman vastaavaa esimerkkiä sinulle, mutta toki kevyempää, koska eivät kohdistu johonkin ihmisen haluamiseen.....
Olla katkera, kun toi pääsee helpommalla, kuin minä.
Olla katkera, kun toi voitti arvonnassa, mutta minä en.
Olla katkera, kun toi syntys isompi kultalusikka persuksessaan, kuin minä.
Olla katkera, kun tuolle on kaikki pedattu paremmin valmiiksi, kuin minulle.
Olla katkera, kun jne...jne....jne....jne....
Eli ei ole mitään syytä jaaritella jostain hemmetin, epäoikeudenmuisuudesta, eikä epäreiluudesta, se on vain elämää, elämää ja vain ELÄMÄÄ.
"Minulle on annettu nämä olosuhteet ja onnellisuus vain pitää rakentaa niihin."- Gammaromeo
MGTOW kirjoitti:
Ei ole mitään oikeutta kenelläkään "epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden" tunteisiin missään asiassa, ei vaikka kuinka kiemurtelisi ja selittelisi........se kertoo vain tälläisen harrastajan KATKERUUDESTA......ja siitä, että siellä omassa päässä on nyt asiat vinksallaan pahemman kerran, varsinkin kun se kohdistuu ihmiseen/ihmiseen, eikä edes esineisiin, pääomaan yms.....
Hieman vastaavaa esimerkkiä sinulle, mutta toki kevyempää, koska eivät kohdistu johonkin ihmisen haluamiseen.....
Eli ei ole mitään syytä jaaritella jostain hemmetin, epäoikeudenmuisuudesta, eikä epäreiluudesta, se on vain elämää, elämää ja vain ELÄMÄÄ.
"Minulle on annettu nämä olosuhteet ja onnellisuus vain pitää rakentaa niihin.""Ei ole mitään oikeutta kenelläkään "epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden" tunteisiin missään asiassa, ei vaikka kuinka kiemurtelisi ja selittelisi........se kertoo vain tälläisen harrastajan KATKERUUDESTA......ja siitä, että siellä omassa päässä on nyt asiat vinksallaan pahemman kerran, varsinkin kun se kohdistuu ihmiseen/ihmiseen, eikä edes esineisiin, pääomaan yms....."
Jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa. Voiko vakavasti hyvin perustellusti toisin väittää?
"Hieman vastaavaa esimerkkiä sinulle, mutta toki kevyempää, koska eivät kohdistu johonkin ihmisen haluamiseen.....
"Minulle on annettu nämä olosuhteet ja onnellisuus vain pitää rakentaa niihin.""
Kumpikohan meistä tässä enemmän jaarittelee? Ihmisillä on täysi laillinen oikeus tuoda esiin epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden tunteitaan ja kokemuksiaan -myös tällä palstalla. Gammaromeo kirjoitti:
"Ei ole mitään oikeutta kenelläkään "epäoikeudenmukaisuuden/tai epäreiluuden" tunteisiin missään asiassa, ei vaikka kuinka kiemurtelisi ja selittelisi........se kertoo vain tälläisen harrastajan KATKERUUDESTA......ja siitä, että siellä omassa päässä on nyt asiat vinksallaan pahemman kerran, varsinkin kun se kohdistuu ihmiseen/ihmiseen, eikä edes esineisiin, pääomaan yms....."
Jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa. Voiko vakavasti hyvin perustellusti toisin väittää?
"Hieman vastaavaa esimerkkiä sinulle, mutta toki kevyempää, koska eivät kohdistu johonkin ihmisen haluamiseen.....
"Minulle on annettu nämä olosuhteet ja onnellisuus vain pitää rakentaa niihin.""
Kumpikohan meistä tässä enemmän jaarittelee? Ihmisillä on täysi laillinen oikeus tuoda esiin epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden tunteitaan ja kokemuksiaan -myös tällä palstalla.Jeps, mutta käytät vääriä termejä, koska kuvailemasi "epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden" tunteet ovat suomeksi ihan vain ja pelkästään katkeruutta, katkeran yksilön KATKERUUDEN tunteita, jolloin pääsemme siihen asiaan, että olen aikalailla 110% varma, että katkeruus paistaa sinusta läpi, vaikka et itse sitä huomaa, etkä varmasti ainakaan tunnusta......mutta kyllä se paistaa, niin kuin kaikki muutkin tunteet, niillä kun on tapana näkyä monella eri tapaa ja aina tunteita purskahtelee ja läikkyy hieman näkyviin, vaikka mitä yrittäisit......
Laillinen oikeus sinulla on minun puolestani vaikka mihin, mutta se ei siitä sen järkevämpää tee, eikä anna kovin fiksua kuvaa.....eipä ainakaan kannata lähteä syyllistämään noilla perustein yhtään ketään tai mitään.........siinä olisi jo laillisuus ja oikeudenmukaisuus kaukana....- Gammaromeo
MGTOW kirjoitti:
Jeps, mutta käytät vääriä termejä, koska kuvailemasi "epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden" tunteet ovat suomeksi ihan vain ja pelkästään katkeruutta, katkeran yksilön KATKERUUDEN tunteita, jolloin pääsemme siihen asiaan, että olen aikalailla 110% varma, että katkeruus paistaa sinusta läpi, vaikka et itse sitä huomaa, etkä varmasti ainakaan tunnusta......mutta kyllä se paistaa, niin kuin kaikki muutkin tunteet, niillä kun on tapana näkyä monella eri tapaa ja aina tunteita purskahtelee ja läikkyy hieman näkyviin, vaikka mitä yrittäisit......
Laillinen oikeus sinulla on minun puolestani vaikka mihin, mutta se ei siitä sen järkevämpää tee, eikä anna kovin fiksua kuvaa.....eipä ainakaan kannata lähteä syyllistämään noilla perustein yhtään ketään tai mitään.........siinä olisi jo laillisuus ja oikeudenmukaisuus kaukana...."Jeps, mutta käytät vääriä termejä, koska kuvailemasi "epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden" tunteet ovat suomeksi ihan vain ja pelkästään katkeruutta, katkeran yksilön KATKERUUDEN tunteita, jolloin pääsemme siihen asiaan, että olen aikalailla 110% varma, että katkeruus paistaa sinusta läpi, vaikka et itse sitä huomaa, etkä varmasti ainakaan tunnusta......mutta kyllä se paistaa, niin kuin kaikki muutkin tunteet, niillä kun on tapana näkyä monella eri tapaa ja aina tunteita purskahtelee ja läikkyy hieman näkyviin, vaikka mitä yrittäisit......"
Myönnän että saatoin käytää termejä huolimattomasti, mutta itse asia lienee tärkeintä eikä muotopuoli?
Voisin tietysti tietysti itsekin pyrkiä päättelemään sinusta erilaisia asioita, mutta pelkän anonyymin kirjoittelun perusteella en sellaista tee.
"Laillinen oikeus sinulla on minun puolestani vaikka mihin, mutta se ei siitä sen järkevämpää tee, eikä anna kovin fiksua kuvaa.....eipä ainakaan kannata lähteä syyllistämään noilla perustein yhtään ketään tai mitään.........siinä olisi jo laillisuus ja oikeudenmukaisuus kaukana...."
Lainlaatijat sen laillisuuden viime kädessä määrittää, enkä esim. minä. Miksi kirjoitat yo:n kaltaisesti kun olen kuitenkin perusasialliseen tyyliin itse käsitelllyt asioita hyökkäämättä ketään henkilöä vastaan? Gammaromeo kirjoitti:
"Jeps, mutta käytät vääriä termejä, koska kuvailemasi "epäreiluuden ja/tai epäoikeudenmukaisuuden" tunteet ovat suomeksi ihan vain ja pelkästään katkeruutta, katkeran yksilön KATKERUUDEN tunteita, jolloin pääsemme siihen asiaan, että olen aikalailla 110% varma, että katkeruus paistaa sinusta läpi, vaikka et itse sitä huomaa, etkä varmasti ainakaan tunnusta......mutta kyllä se paistaa, niin kuin kaikki muutkin tunteet, niillä kun on tapana näkyä monella eri tapaa ja aina tunteita purskahtelee ja läikkyy hieman näkyviin, vaikka mitä yrittäisit......"
Myönnän että saatoin käytää termejä huolimattomasti, mutta itse asia lienee tärkeintä eikä muotopuoli?
Voisin tietysti tietysti itsekin pyrkiä päättelemään sinusta erilaisia asioita, mutta pelkän anonyymin kirjoittelun perusteella en sellaista tee.
"Laillinen oikeus sinulla on minun puolestani vaikka mihin, mutta se ei siitä sen järkevämpää tee, eikä anna kovin fiksua kuvaa.....eipä ainakaan kannata lähteä syyllistämään noilla perustein yhtään ketään tai mitään.........siinä olisi jo laillisuus ja oikeudenmukaisuus kaukana...."
Lainlaatijat sen laillisuuden viime kädessä määrittää, enkä esim. minä. Miksi kirjoitat yo:n kaltaisesti kun olen kuitenkin perusasialliseen tyyliin itse käsitelllyt asioita hyökkäämättä ketään henkilöä vastaan?"Voisin tietysti tietysti itsekin pyrkiä päättelemään sinusta erilaisia asioita, mutta pelkän anonyymin kirjoittelun perusteella en sellaista tee."
Eipä tuossa ollut tulkinnanvaraa, eikä tarvinnut mitään huuhaa päättelyä harrastaa, kun se oli kaikki siinä silmien edessä.........turhaa kieltää asiaa, jonka itsekin näet ihan suoraan tekstistä, jos vain pystyt sen edes itsellesi myöntämään.
Perusasiallista tyyliä ei ole syyllistää toisia, jostain omasta päänsisäisestä katkeruudesta ja vääntää sitä oudoin termein sellaiseksi, ettei se siltä näyttäisi, kun se sitä on ja vain ja ainoastaan sitä.
"Epäoikeudenmukaisuuden tunne taas syntyy miehillä erityisesti, jos omaa yhden tai useita suraavista ominaisuukista mutta ei käy flaksi"
Ihan selvää syyllistämistä ja syyllisen hakemista jostain johonkin outoon asiaan.....
En taida uskaltaa edes neuvoa sinua, koska epäilen että otat sen henkilöhyökkäyksenä, enkä myöskään ole varma pystytkö asialle mitään tekemään.....- Gammaromeo
"Voisin tietysti tietysti itsekin pyrkiä päättelemään sinusta erilaisia asioita, mutta pelkän anonyymin kirjoittelun perusteella en sellaista tee."
"Eipä tuossa ollut tulkinnanvaraa, eikä tarvinnut mitään huuhaa päättelyä harrastaa, kun se oli kaikki siinä silmien edessä.........turhaa kieltää asiaa, jonka itsekin näet ihan suoraan tekstistä, jos vain pystyt sen edes itsellesi myöntämään."
Itse asia on olennaista eikä se mitä minä olen tai mitä minun kuvitellaan olevan.
Miksi intät minun syyllistäneen?
"Epäoikeudenmukaisuuden tunne taas syntyy miehillä erityisesti, jos omaa yhden tai useita suraavista ominaisuukista mutta ei käy flaksi"
Ihan selvää syyllistämistä ja syyllisen hakemista jostain johonkin outoon asiaan....."
Eihän omassa tekstissäni ketään/mitään syyllistetä vaan tuodaan epäsuorasti esimerkillä vain esiin että ns. vanhempien sukulaisnaisten silmissä unelmavävyiltä vaikuttavat miehetkin voivat jäädä nykypäivänä ilman naista. Ja samalla osa naisistakin jää ilman miestä. Ymmärtääkseni ihan yhtä lailla naisetkin voivat olla kateellisia, kun joku kanssasisar on saanut niin hyvän miehen ja hän ei, vaikka tuo kanssasisar ei ole hänestä yhtään sen parempi kuin hän itse.
En taida uskaltaa edes neuvoa sinua, koska epäilen että otat sen henkilöhyökk äyksenä, enkä myöskään ole varma pystytkö asialle mitään tekemään....
Ketjun lukijat voivat halutessaan arvioida, että kumpiko meistä on ollut asiallisempi ja suorititko henkilöhyökkäyksen esim. näin:
"Sekä vain sinussa ja ainoastaan sinussa on ongelma, jos alat jauhamaan näissä asioissa jostain "epäoikeudenmukaisuudesta"............epäoikeudenmukaista olisi se, että ihmisiä vain vaadittaisiin itselleen, vaikka he eivät itse samaa halua."
"Perusasiallista tyyliä ei ole syyllistää toisia, jostain omasta päänsisäisestä katkeruudesta ja vääntää sitä oudoin termein sellaiseksi, ettei se siltä näyttäisi, kun se sitä on ja vain ja ainoastaan sitä." Gammaromeo kirjoitti:
"Voisin tietysti tietysti itsekin pyrkiä päättelemään sinusta erilaisia asioita, mutta pelkän anonyymin kirjoittelun perusteella en sellaista tee."
"Eipä tuossa ollut tulkinnanvaraa, eikä tarvinnut mitään huuhaa päättelyä harrastaa, kun se oli kaikki siinä silmien edessä.........turhaa kieltää asiaa, jonka itsekin näet ihan suoraan tekstistä, jos vain pystyt sen edes itsellesi myöntämään."
Itse asia on olennaista eikä se mitä minä olen tai mitä minun kuvitellaan olevan.
Miksi intät minun syyllistäneen?
Ihan selvää syyllistämistä ja syyllisen hakemista jostain johonkin outoon asiaan....."
Eihän omassa tekstissäni ketään/mitään syyllistetä vaan tuodaan epäsuorasti esimerkillä vain esiin että ns. vanhempien sukulaisnaisten silmissä unelmavävyiltä vaikuttavat miehetkin voivat jäädä nykypäivänä ilman naista. Ja samalla osa naisistakin jää ilman miestä. Ymmärtääkseni ihan yhtä lailla naisetkin voivat olla kateellisia, kun joku kanssasisar on saanut niin hyvän miehen ja hän ei, vaikka tuo kanssasisar ei ole hänestä yhtään sen parempi kuin hän itse.
En taida uskaltaa edes neuvoa sinua, koska epäilen että otat sen henkilöhyökk äyksenä, enkä myöskään ole varma pystytkö asialle mitään tekemään....
Ketjun lukijat voivat halutessaan arvioida, että kumpiko meistä on ollut asiallisempi ja suorititko henkilöhyökkäyksen esim. näin:
"Sekä vain sinussa ja ainoastaan sinussa on ongelma, jos alat jauhamaan näissä asioissa jostain "epäoikeudenmukaisuudesta"............epäoikeudenmukaista olisi se, että ihmisiä vain vaadittaisiin itselleen, vaikka he eivät itse samaa halua."
"Perusasiallista tyyliä ei ole syyllistää toisia, jostain omasta päänsisäisestä katkeruudesta ja vääntää sitä oudoin termein sellaiseksi, ettei se siltä näyttäisi, kun se sitä on ja vain ja ainoastaan sitä."Heh..."nokkelan" tempun teit ja luultavasti ihan tarkoituksella, eli "vastasit ohi", etkä suoraan viestiini, jolloin minulle ei tullut ilmoitusta "vastauksestasi".....OiVoi..
"ns. vanhempien sukulaisnaisten silmissä unelmavävyiltä vaikuttavat"
Niih.... sieltä se totuus yleensä tulee ja äiteen suusta kans, näissä asioissa.....pitäisköhän kuitenkin antaa ihan muiden ratkaista se mitä on ja mitä ei, vaikka niiden kumppaniehdokkaiden???
"Ymmärtääkseni ihan yhtä lailla naisetkin voivat olla kateellisia, kun joku kanssasisar on saanut niin hyvän miehen ja hän ei, vaikka tuo kanssasisar ei ole hänestä yhtään sen parempi kuin hän itse."
Taas hieman "hassulta" kuulostavia aatoksia minun korvaani, mutta eipähän tämänkään teksti kuulosta muulta, kuin katkeran ja kateellisen ihmisen aatoksilta......kumpikaan piirre ei ainakaan kaikkien mielestä ole ihan niiden suosituimpien luonteen piirteiden kärjessä.....
Jeps ja jokainen voi itse päätellä meidän viestityksestämme asioita, niin kuin itsekin totesit, olen täysin samaa mieltä.....
- 4plus9
Miehen tasoa ei määrää ulkonäkö samalla lailla kuin naisen, tätä miesten on välillä vaikea hahmottaa.
Samoin kokemattomuuden arvostus menee tasan kääntäen verrannollisesti.- Bi-nainen
Miesten taas on tosi vaikea tajuta, että naiselle miehen ominaistuoksu voi olla se kaikkein tärkein kriteeri. Eikä sitä voi itse valita kenen tuoksu sytyttää, geenit määrää sen.
Kohtuus kaikessa, mitä kokeneisuuteen tulee. Siinä suurin osa ihmsistä etsii suht' samaa kuin itsellä. Neitsytmiehetkin tällä palstalla neitsyitä naisia. ;) Fetissit on sit erikseen, pienelle vähemmistölle kokemattomuus on fetissi, mut niitäkin on puolin ja toisin. - Gammaromeo
Kyllä suurin osa aikuisista miehistä tämän asian hahmottaa. Ulkonäkö määrittää miehenkin haluttavuutta, mutta sillä ei ole yhtä suuri painoarvo kuin naisen ulkonäöllä naisen haluttavuutta arvottaessa.
- miesvm_1967x_out
Bi-nainen kirjoitti:
Miesten taas on tosi vaikea tajuta, että naiselle miehen ominaistuoksu voi olla se kaikkein tärkein kriteeri. Eikä sitä voi itse valita kenen tuoksu sytyttää, geenit määrää sen.
Kohtuus kaikessa, mitä kokeneisuuteen tulee. Siinä suurin osa ihmsistä etsii suht' samaa kuin itsellä. Neitsytmiehetkin tällä palstalla neitsyitä naisia. ;) Fetissit on sit erikseen, pienelle vähemmistölle kokemattomuus on fetissi, mut niitäkin on puolin ja toisin.Tässä oli hyvä pointti.. ominaistuoksu voi olla myös miehelle tärkeä kriteeri. Seurustelin aikoinani naisen kanssa jolla kaikki oli periaatteessa ok, fiksu, hyvä työ jossa etenemismahdollisuudet, ihan nätti.. mutta muikissa oli joku karmea pohjatuoksu ja pussaaminenkin oli tuskallista. Että se suhde päättyi aika äkkiä.
Nykyinen vaimoni sen sijaan tuoksuu todella hempeän hyvälle, nam :)
Miehen taso on juuri niin korkea mihin rahat riittää........samoin voi kyllä ajatella olevan myös naisilla........kyllä niitä löytyy ja rauhassa saa valikoida, jos rahat vain riittävät....mutta se mitä saa on sitten ihan toinen tarina...
- 1ja1
Hyvä ohjeistus ätmeille, muttei silti ratkaise mitään. Ruma ja lihava nainen ei ota ätmiä onnesta kiljuen koska tietää ätmin oikeasti haluavan kauniin ja hoikan. Itsepetosta ilmenisi molemmilla (eli toinen tietää että toinenkin tietää) ja suhde olisi aivan jotain muuta kun elämänlaatua parantava.
- Mözj
Ei tietenkään ratkaise mitään. Saisi kuitenkin loppua se at-miesten vinkuna, kun ei saa niitä haluamiaan naisia. Katkeruus loppuu, kun ymmärtää, ettei ole oikeutettu yhtään kehenkään.
Mözj kirjoitti:
Ei tietenkään ratkaise mitään. Saisi kuitenkin loppua se at-miesten vinkuna, kun ei saa niitä haluamiaan naisia. Katkeruus loppuu, kun ymmärtää, ettei ole oikeutettu yhtään kehenkään.
"ettei ole oikeutettu yhtään kehenkään."
Hyvin sanottu, ketään ei ole oikeutettu yhtään kehenkään, ei naisia, eikä miehiä.....
- ihanvainmuutenvain
OKSENNUS!
ONNEKSI EN OLE ÄTMI!
MUUTEN NUO AJATUKSET SAISIVAT TAPPAMAAN ITSENI.
JOKU VITUN RUMA LÄSKI ÄMMÄ JOTA OLISI PANTAVA TAI OLTAVA YKSIN:
HYI VITTUUUUUU!!!! - Kilttiatm
En kelpaa edes rumalle lihaville naisille. Se on tullut selväksi jo kauan sitten.
Aloittaja on selvästi ymmärtänyt mitä on naisten hypergamia. Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924