Ja selvitetään nämä tunteet?
Nostetaanko nainen kissa pöydälle?
60
643
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nosta vain!
- Anonyymi00046UUSI
Jos otat takapään, niin voin ottaa etupään. Yhteispelillä?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos otat takapään, niin voin ottaa etupään. Yhteispelillä?
Lisäyksenä siis 😘
- Anonyymi00002UUSI
- Anonyymi00003UUSI
I swear the boy is mean and strong https://www.youtube.com/watch?v=FWbeCDnlUJU
- Anonyymi00037UUSI
Hätäkö tuli perseeseen ja mut piti taas nykästä oikein rovion kautta mukaan teidän suhdesotkuihin. Kyllä olet ujo, pelkäät kaikkea täällä, herkkä nössö. En auta ja selvitä sotkus ihan itse.
- Anonyymi00004UUSI
Miten?
- Anonyymi00005UUSI
Tyttökissa pöydälle.
- Anonyymi00018UUSI
I know your butt is in da paychosis but cmoon
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
I know your butt is in da paychosis but cmoon
Hän hän odotellaan tänne.
- Anonyymi00006UUSI
- Anonyymi00007UUSI
Ai hän, ok https://www.youtube.com/watch?v=DZ9bht5H2p4
- Anonyymi00009UUSI
kestää hyvin kaasua
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
kestää hyvin kaasua
vaikuttaa muuten hullulta, ei sillä tavalla kuitenkaan kuin j
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
kestää hyvin kaasua
Ei kannata paljon urputtaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kannata paljon urputtaa.
mitä tarkoitat?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
mitä tarkoitat?
Läskit tummuu kaikki väki sammuu, vääkii sammuu? T naiselta sivusta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Läskit tummuu kaikki väki sammuu, vääkii sammuu? T naiselta sivusta
Joulupukkia ?
- Anonyymi00038UUSI
Pelkääjä, hätä tuli sinullekkin viime kädessä ja mut piti nykäistä mukaan sinun omiin suhdesotkuihin täällä.
- Anonyymi00008UUSI
Nosta itsesi. Tympii nämä aloitukset.
- Anonyymi00012UUSI
No aika helposti voit vaan laittaa viestiä ja kysyä.
- Anonyymi00015UUSI
Aloittajan pyyntö?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aloittajan pyyntö?
Ei.
- Anonyymi00014UUSI
Saas nähdä, uhoatko vain?Onko miestä ottamaan yhteyttä? 😎
- Anonyymi00031UUSI
Ota itse kekkeruusi.
- Anonyymi00016UUSI
Oikein. Juuri häneen kannattaakin vaihtaa puheenaihe, kun kyse alkaa olla j:stä
- Anonyymi00020UUSI
Onko sillä gubbe iso titteli kikkeli muu mikä
- Anonyymi00036UUSI
Ajatella, niitä muita pelottaa niin hirveästi. Ensin lirkutelaan ja sitten on mitä on. Kun hätä tulee niin kännytään mun puoleen heti saman tien. Se sun tyttösi voisi asiallisesti vastata sulle.
- Anonyymi00017UUSI
Haluan tietenkin minä kuulla kaiken ”vanamaisesta” tunneteoriastanne kaikkinen kausaalivaiheineen. T
- Anonyymi00022UUSI
Olenkin jo mielessäni ollut pöydällä selälläni ja monta kertaa, joten kyllä kiitos.
- Anonyymi00061UUSI
Hän voisi myös nojata pöytään. Sanoisin otollinen asemointi hänen kaltaiselle tutulle hyväpeppuiselle...🔥
- Anonyymi00023UUSI
Nostetaan vain.
- Anonyymi00024UUSI
Jo vain ja silitellään tällä kertaa myötäkarvaan.
- Anonyymi00025UUSI
espanjaan ei kannaya mennä sieltä tulee espajantauti ebola v irus tuleee
- Anonyymi00027UUSI
The cat may not like it. Better consider his/her feline feelings instead.
- Anonyymi00028UUSI
Enpä tiedä, taidan ottaa sen kissan ja lähteä sen kanssa. On paljon luotettavampi.
- Anonyymi00039UUSI
👍👍👍
- Anonyymi00029UUSI
Tämä kissa ja hiirileikkisi saa luvan nyt päättyä lopullisesti.
Sinä aloitit tämän ja pidit yllä sitkeästi, koska tunnet jonkin sortin mustasukkaisuutta. Mutta oletko ajatellut, että onko sinulla lupa tuntea mustasukkaisuutta vieraaseen naiseen? Ei ole koska en ole ollut sinun omasi koskaan enkä ole liioin halunnut ihmeemmin olla koskaan sinun omasi.
Tämä on asia mikä ei haittaa minua eikä ole koskaan haitannut millään tavalla.
Sinulla on nyt itsetutkistelun paikka, koska vain sinä olet tässä pelissäsi se osapuoli joka häviää ja tulee häviämään. Olen seurannut tätä pelleilyäsi ja aivan ihme sirkusta ja olen ollut ihmeissäni, tuntenut häpeää monista asioista.
Minä elän omaa elämääni siten kuin tahdon ja minulla on oma tieni ja menen eteenpäin sitä sillä vauhdilla kuin se minulle sopii. Pienet hidasteet, takapakit ja menetykset eivät tarkoita häviötä minulle naiselle.
Mitään tunteita minulla ei ole eikä tule sinuun tapahtumaan koskaan.
En tunne katkeruutta, mustasukkaisuutta. Enkä tahdo pitää enää päiväkään painolastina henkilöä mieleni päällä, kenellä ei ole minulle mitään muuta annettavaa kuin vain ainoastaan surua. Itse päätän monista tärkeistä asioista muun muassa siitä missä asun tai minne asetun asumaan / millaiseen taloon /millaisten ihmisten ympärille nyt ja aina.
Itse päätän myös siitä keiden kanssa juttelen, keitä tapaan ja millainen suhde mahdollisesti siitä kehittyy. Itse päätän myös siitä, että mikä on siviilisäätyni ja myös siitä, että haluanko nukkua yksinäni omassa sängyssäni vai huolinko ehkä siihen vierelleni joskus jonkun ihmisen. Minun kriteerit ovat kovat mutta eivät mahdottomat tavoittaa: Totuus on sellainen nyt ja on ollut aina.
Jos itsellä ei ole hyvä ja levollinen olo, ei siinä tilanteessa ole mitään mahdollisuutta antaa toiselle ihmiselle mitään. Eikä toki tarvitsekkaan jos se ei tunnu itsestä oikealle millään tavalla. Kaikki mitä tarvitsi sanoa oli tässä ja mieleni ei muutu tästä mihinkään.- Anonyymi00030UUSI
Hyvin sanottu, kerrankin järkevä teksti. Sopii monen elämäntilanteen kiitos!
- Anonyymi00032UUSI
Ohi!
- Anonyymi00033UUSI
Siinä tapauksessa sallit myös muille samojen kriteerien käyttämisen ihmis-suhteissaan, kuin itsellä.
Pyyteetön rakkauskaan ei vaadi ketään hyväksymään kaikkea kritiikittä, mitä näkee tai kuulee jonkin toisen ihmisen tekevän. - Anonyymi00054UUSI
Aika samoilla sanoilla olisin minäkin voinut kirjoittaa, mutta sitä en allekirjoita että haluaisin uuden suhteen, se ei olisi minun näköistäni elämää koskaan!
- Anonyymi00040UUSI
Meillä on tunteet selvillä niistä ei vaan puhuta.
- Anonyymi00042UUSI
Miksi ei puhuta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miksi ei puhuta.
Nainen ei halua
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Nainen ei halua
Onko se nainen katsonut sinua näin 😠 vai oletko saanut ihan suusanallisen vastauksen?
- Anonyymi00041UUSI
Täällä ihmiset vaan kyselee eikä edes aio tehdä mitään.
- Anonyymi00044UUSI
Mun kissa osaa sinne ilman nostamistakin mennä.
- Anonyymi00055UUSI
👍👍👍
- Anonyymi00045UUSI
Miksi aina kissa??
Eikö välillä voisi olla koira pöydällä? - Anonyymi00048UUSI
Nostetaanko koirakin?
- Anonyymi00049UUSI
Nostan naisen mieluummin siihen...
- Anonyymi00051UUSI
Kas noin! Nostin sen nyt pöydälle. Mitä sille nyt pitää tehdä? Ei herännyt mitään erityisiä tunteita.
- Anonyymi00056UUSI
Eikö yhtään mirriäsi kihelmöi?
- Anonyymi00052UUSI
Mitkä tunteet, ei minulla ole ollut tunteita sinua kohtaan koskaan siinä mielessä että pitäisin sinusta! Olen aina nähnyt sinut jollain tavalla autettavana ihmisenä, mutta minö en ole se koskaan, joka haluaisi sinua auttaa sinua. Näin sinusta jo monta vuotta sitten, että sinun persoonasi ei ole sellainen, joka miellyttäisi minua ja ajattelin jo silloin ettet ole mukava ihminen!
- Anonyymi00053UUSI
jos on kulliton miwes Kuoetaneelta, sopiva rangaisus 783 vuott ehdotonta vankilaa, kueitushuonettya
- Anonyymi00057UUSI
Mä joudun pidättelemään itseäni, etten lähettäisi hänelle viestiä. Kyse on lähinnä siitä, etten tiedä, haluaako hän mitään selvittää. Itse en halua sotkea meidän välejä turhaan. Mun on pakko miettiä, miten hoidan tämän.
- Anonyymi00058UUSI
Laita viestiä. Siinähän se selviää puoleen jos toiseen. Ainakin pääset lähemmäs asioiden todellista puolta. Jos hän ei vastaa viestiin, ei varmaan halua olla tekemisissä ja välit on jo katki, niitä ei silloin ole.
Itse laitoin ja ei tullut vastausta, joka sekin on omanlainen vastaus. Ehkä se antaa itsellekin kuvaa todellisuudesta. Lopettaa uskomasta oman mielen valheisiin.
LS
- Anonyymi00059UUSI
Sinun pitää selvittää oman ihmisesi kanssa välisi ja tunteesi ja lopettaa muiden kiusoittelu. Kaivattusihan ei täällä majaile. Mene ja selvitä, älä luo tänne kellekään toiveita, jotka pettää.
LS - Anonyymi00060UUSI
mene sinne ritopohjantielle kun se oli alusta astikin suunnitteilla kun tänne piti päästä! vtun pelle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231845
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261579Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301312
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271146Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet481035Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221011- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783