passat 1.9tdi 85kw -00

rohee62

tehot hukassa,hetken ajamatta tehot osittain palaa,pidempää matkaa ajaessa katoaa tyystin,ohittaan turha lähteä olisi kuin ahdin pois pelistä,ainakin kuumana.

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki5

      Vaihda poika suosiolla tuo museoauto Toyotaan - se kestää isältä pojalle

    • turbourpo

      Ahtopaine nousee liian suureksi ja moottori menee "turvatoiminnolle", jolloin ei ole ahtopaineita.
      Kun moottorin sammuttaa, niin systeemi nollautuu ja taas mennään kunnes ahtopaineet nousee liikaa.
      Vika voi olla ahtopaineanturissa tai turbon siivet on jumissa tai jossain muualla.

      • Paaliin-vaan

        Volkkarin tietäen vika on monessa kohtaa.

        Paalaten vaan tuo rotisko saastuttamasta.


      • merkinvaihtaja

        Ainakin minulla oli ns - hukkaportin mangneettiventtili jumissa kyseisillä oireilla. Kun käänsin nopeasti virran päältä ja päälle moottorin pysähtymättä tehot palasi, kun taas kiihdytin liikaa ahtopaineet nousi ja oireet toistu.


    • rohee62

      turbourpo on varmasti lähellä totuutta noin juuri käyttäytyy,itsekkin epäilen anturia mut kun välillä kylmänä tehot osittain palaa.

    • karivolk

      Anturi vian oireita.Itsellä oli joskus saman sorttista häiriöö.Muistaakseni konehuoneessa rintapellin lähellä oli ainakin yksi anturi ,joka haisteli alipainetta ja sen pystyi puhalteleen auki kotikonsteilla.

    • Oman kokemukseni mukaan noilla oireilla olleeseen Passattiin vaihdettiin ilmamassamittari ja taas kaikki oli kunnossa. Laite sijaitsee ilmanpuhdistimen vieressä, se mötikkä johon tulee sähköjohto.

    • Igicico

      Ilmamassamittari. Sitä voi yrittää puhdistaa. Tai suosiolla vaihtoon.

      • Saksalaista.sekundaa

        Paskattiko suosiolla vaihtoon? Varmatoimiseen Avensikseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe