SULLE IHANALLE:)

enkuvittelemitään1

Näillä sanoilla;) Mukavaa iltaa ja hyvää viikonloppua sulle rakas nainen ❤️ Olet sydämessäni ja ajatuksissani, en sille mitään voi kun sydän näin tykkää ❤️ Enkä haluaisikaan voida. :) Aina oot rakastettu <3 https://www.youtube.com/watch?v=ipXGrJDNbJI

23

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on aina positiivisia viestejä, tietääkö kaivattusi ikävästäsi ?
      :)

• vainsinulle67

kuin myöskin eräälle IHANALLE miehelle hyvää viikonloppua myöskin olet minun sydämessäni ,ajattelen vain sinua .toivoisin että joskus ei tarvitsis täällä kirjoitella saisin olla sinun kainalossasi iltaisin ..unohtaisin kaiken muun..:)

• surullista

En muista olenko sanonut noin ikinä, enkä ala käydä läpi tai muistella vanhoja keskusteluja. En tiedä varmaksi kuka olet, vaikka vaikutat tutulta ja linkität tuttuja asioita. Ketään ei kiinnosta Posse. En vastaile sulle täällä mitään lässyn juttuja.

• Parempinäin

Miksi ilkeilet. Nämä on kivoja viestejä.

• Samaa ihmettelen minä, hän ehkä tykkää katsoa kyseistä ohjelmaa:).

• missä.mun.unihiekottaja

Nii tykkäänkin. Öitä ja ja nuokkumaan.

• surullista
        enkuvittelemitään1 kirjoitti:

Samaa ihmettelen minä, hän ehkä tykkää katsoa kyseistä ohjelmaa:).

En ilkeile, vaan ap ilkeilee mulle. Tunnistan kyllä hänet, hän vain kiusaa kirjottamalla tänne ja juttelemalla söpöjä kaikkien naisten kanssa ja samalla dissaa mua.
        En tykkää Possesta.

• surullista kirjoitti:

En ilkeile, vaan ap ilkeilee mulle. Tunnistan kyllä hänet, hän vain kiusaa kirjottamalla tänne ja juttelemalla söpöjä kaikkien naisten kanssa ja samalla dissaa mua.
        En tykkää Possesta.

Hän kyllä tykkää:). Eli luulet vain että dissaan.

• Senolenkokenutjatoimii
        Parempinäin kirjoitti:

Miksi ilkeilet. Nämä on kivoja viestejä.

Niin tällaisella ikävä palstalla, vaan entistä ikävämpiä, jos jolla kulla on kaipuu ja ikävä, suru puserossa, niin ei tällaisilla saa mieltä kepenemään sen enempää, mutta onneksi on tuo aika olemassa, jolla on tapana parantaa haavat.

• ikuistajasuurinta
        Senolenkokenutjatoimii kirjoitti:

Niin tällaisella ikävä palstalla, vaan entistä ikävämpiä, jos jolla kulla on kaipuu ja ikävä, suru puserossa, niin ei tällaisilla saa mieltä kepenemään sen enempää, mutta onneksi on tuo aika olemassa, jolla on tapana parantaa haavat.

Olen nähnyt läheltä, että todella pitkäkään aika ei paranna, kun joskus käy "huonosti" . Läheiset näkevät tunteen henkilön elämän teoissa ksipuun, mutta asioista vaietaan. Kaunista, mutta surullista...

• Eiollenkaan
        enkuvittelemitään1 kirjoitti:

Hän kyllä tykkää:). Eli luulet vain että dissaan.

Ei tykkää.

• unitullookait

Nukkuminen on ihanaa,varsinkin ihan oman uskotun ihmisenkanssa ,kunhan ei kuorsaa..käypä nukkumaan omanrakkaasi kainaloon ja jätä vaikeat asiat muille ..kai ymmärrät?

• ravistele.rauhassa

En. Kuuluuko kuorsaus sinne asti....yllättyisit jos tietäisit ja yllättyisin...en irtoa.

• Menisin kyllä, mutta ikävä kyllä se rakas nainen ei ole täällä:), muuten en neuvojasi kaipaa:).

• kuviatulviiokasuunnasta

Onx tossa kuvassa sun kuva? Vai sen S-naisen kuva?

• viisastunutN

Toivottavasti sinäkin aloittaja tajuat joku ilta miten nämä sun viestis on juuri sitä toiselle, kuvitelmaa, valhetta vaan. Vaikka täällä paljastaisit itsesi ja kosisit rakastasi, sekin olisi vain epäreilua leikkiä. Kukaan järjissään oleva ihminen ei luultavasti hyödy sun kaipauksestas yhtään mitään vaan ne voivat jopa aiheuttaa ahdistusta ja suuren tuskan siitä, että pakenet tänne etkä sano samoja asioita kasvokkain.
      En tunne sinua. Mutta toivon että ymmärrät huijaavasi rakkauden nimissä ja että pelkillä sanoillasi täällä ei luultavasti lopulta ole mitään todellista lohtua myöskään kaivatullesi.

• paljonkolhuja

Olen eri mieltä viisastunuN. Minun mielestäni ap saattaa hyvinkin auttaa jotakuta tuntematonta, mutta nimenomaan silloin, jos todella vain on tuntematon eikä ilkkumassa täällä.
        Meillä kaikilla ei ole elämän rankoilla hetkillä samalla lailla tukiverkkoa vanhemmista tms. Minusta on upeaa, jos jollakulla sukua tms.apuna, mutta kaikilla ei näin ole. Itseäni lähinnä harmittaa päästää lähelle ihmistä, joka loukkaa, kun minulle on muutenkin niin vaikea päästää ketään lähelle tai tukeutua kehenkään.

• Ymmärrän pointtisi:).

• VoiPojat

Hyvää yötä sulle mies! Katoin jonkun leffan. Mut tästä unille päin! Sinä ❤ ajatuksissani :)

• Hyvää yötä:).

• väsyttää

Hyvää yötä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe