Näillä sanoilla;) Mukavaa iltaa ja hyvää viikonloppua sulle rakas nainen ❤️ Olet sydämessäni ja ajatuksissani, en sille mitään voi kun sydän näin tykkää ❤️ Enkä haluaisikaan voida. :) Aina oot rakastettu <3 https://www.youtube.com/watch?v=ipXGrJDNbJI
SULLE IHANALLE:)
23
316
Vastaukset
Sulla on aina positiivisia viestejä, tietääkö kaivattusi ikävästäsi ?
:)- vainsinulle67
kuin myöskin eräälle IHANALLE miehelle hyvää viikonloppua myöskin olet minun sydämessäni ,ajattelen vain sinua .toivoisin että joskus ei tarvitsis täällä kirjoitella saisin olla sinun kainalossasi iltaisin ..unohtaisin kaiken muun..:)
Hyvää yötä ja kauniita unia sulle rakas nainen ❤️ Sinä ❤️ https://www.youtube.com/watch?v=BpcKPjjPTUE Lämpöisiä lempeitä ajatus haleja <3 https://pixabay.com/fi/ruusu-sydän-rakkaus-kukka-punainen-979595/ Posse tuli katottua? Ei vielä nukkumaan kuitenkaan. :)
- surullista
En muista olenko sanonut noin ikinä, enkä ala käydä läpi tai muistella vanhoja keskusteluja. En tiedä varmaksi kuka olet, vaikka vaikutat tutulta ja linkität tuttuja asioita. Ketään ei kiinnosta Posse. En vastaile sulle täällä mitään lässyn juttuja.
- Parempinäin
Miksi ilkeilet. Nämä on kivoja viestejä.
- missä.mun.unihiekottaja
Nii tykkäänkin. Öitä ja ja nuokkumaan.
- surullista
enkuvittelemitään1 kirjoitti:
Samaa ihmettelen minä, hän ehkä tykkää katsoa kyseistä ohjelmaa:).
En ilkeile, vaan ap ilkeilee mulle. Tunnistan kyllä hänet, hän vain kiusaa kirjottamalla tänne ja juttelemalla söpöjä kaikkien naisten kanssa ja samalla dissaa mua.
En tykkää Possesta. surullista kirjoitti:
En ilkeile, vaan ap ilkeilee mulle. Tunnistan kyllä hänet, hän vain kiusaa kirjottamalla tänne ja juttelemalla söpöjä kaikkien naisten kanssa ja samalla dissaa mua.
En tykkää Possesta.Hän kyllä tykkää:). Eli luulet vain että dissaan.
- Senolenkokenutjatoimii
Parempinäin kirjoitti:
Miksi ilkeilet. Nämä on kivoja viestejä.
Niin tällaisella ikävä palstalla, vaan entistä ikävämpiä, jos jolla kulla on kaipuu ja ikävä, suru puserossa, niin ei tällaisilla saa mieltä kepenemään sen enempää, mutta onneksi on tuo aika olemassa, jolla on tapana parantaa haavat.
- ikuistajasuurinta
Senolenkokenutjatoimii kirjoitti:
Niin tällaisella ikävä palstalla, vaan entistä ikävämpiä, jos jolla kulla on kaipuu ja ikävä, suru puserossa, niin ei tällaisilla saa mieltä kepenemään sen enempää, mutta onneksi on tuo aika olemassa, jolla on tapana parantaa haavat.
Olen nähnyt läheltä, että todella pitkäkään aika ei paranna, kun joskus käy "huonosti" . Läheiset näkevät tunteen henkilön elämän teoissa ksipuun, mutta asioista vaietaan. Kaunista, mutta surullista...
- Eiollenkaan
enkuvittelemitään1 kirjoitti:
Hän kyllä tykkää:). Eli luulet vain että dissaan.
Ei tykkää.
- unitullookait
Nukkuminen on ihanaa,varsinkin ihan oman uskotun ihmisenkanssa ,kunhan ei kuorsaa..käypä nukkumaan omanrakkaasi kainaloon ja jätä vaikeat asiat muille ..kai ymmärrät?
- ravistele.rauhassa
En. Kuuluuko kuorsaus sinne asti....yllättyisit jos tietäisit ja yllättyisin...en irtoa.
Menisin kyllä, mutta ikävä kyllä se rakas nainen ei ole täällä:), muuten en neuvojasi kaipaa:).
- kuviatulviiokasuunnasta
Onx tossa kuvassa sun kuva? Vai sen S-naisen kuva?
- viisastunutN
Toivottavasti sinäkin aloittaja tajuat joku ilta miten nämä sun viestis on juuri sitä toiselle, kuvitelmaa, valhetta vaan. Vaikka täällä paljastaisit itsesi ja kosisit rakastasi, sekin olisi vain epäreilua leikkiä. Kukaan järjissään oleva ihminen ei luultavasti hyödy sun kaipauksestas yhtään mitään vaan ne voivat jopa aiheuttaa ahdistusta ja suuren tuskan siitä, että pakenet tänne etkä sano samoja asioita kasvokkain.
En tunne sinua. Mutta toivon että ymmärrät huijaavasi rakkauden nimissä ja että pelkillä sanoillasi täällä ei luultavasti lopulta ole mitään todellista lohtua myöskään kaivatullesi.- paljonkolhuja
Olen eri mieltä viisastunuN. Minun mielestäni ap saattaa hyvinkin auttaa jotakuta tuntematonta, mutta nimenomaan silloin, jos todella vain on tuntematon eikä ilkkumassa täällä.
Meillä kaikilla ei ole elämän rankoilla hetkillä samalla lailla tukiverkkoa vanhemmista tms. Minusta on upeaa, jos jollakulla sukua tms.apuna, mutta kaikilla ei näin ole. Itseäni lähinnä harmittaa päästää lähelle ihmistä, joka loukkaa, kun minulle on muutenkin niin vaikea päästää ketään lähelle tai tukeutua kehenkään.
- VoiPojat
Hyvää yötä sulle mies! Katoin jonkun leffan. Mut tästä unille päin! Sinä ❤ ajatuksissani :)
Hyvää yötä:).
- väsyttää
Hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381