Ostaisinko VW:n vai minkä

Neuvokaas nyt mua arvon miehet ja auttakaa mua valitsemisessa. Nyt on asiat niin että mä tarvitsen itselleni uuden auton. Ja nyt mulla olisi sopivasti rahaa sijoittaa sellaiseen. En halua mitään aasialaista kotteroa kuitenkaan. Joten kannattaisiko mun ostaa VW Golf? Vaiko Audi A5? Tai joku muu? En halua mitään nokipumppua vaan bensakoneella olevan auton. Ei kuitenkaan mitään kilpuria.

32

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeroIhanIteAsialla

rölli, hanki elämä.

• vbdoVOa

Tunge löylykauha anaaliisi ja lue Aku Ankkaa.

• seataudiskodaVWsamasaas

Noo muutaman kk kuluttua saa VW tuotteita alennuksella.
      Kohun ja muidenkin vikojen seuraus varmaan.Olis kannattanu kumartaa sille asiakkaalle joka halusi tehdasvikoja kuntoon mutta ei omaan laskuun.

• VeWeVeWeVeWeVeWeVeWe-MPH!

• BratwurstitPaaliinSäätiö

Turha sinunlaisesi rahattoman tiripillun, tai teinikigulin on näiltä palstoilta kysellä yhtään mitään autoista. Häthätää saat avustusta kunnan maksamaan vuokrakämppään, joten unohda sellaiset hyödykkeet, mihin sinulla ei tule olemaan koskaan varaa......

• BratwurstitPaaliinSäätiö kirjoitti:

Turha sinunlaisesi rahattoman tiripillun, tai teinikigulin on näiltä palstoilta kysellä yhtään mitään autoista. Häthätää saat avustusta kunnan maksamaan vuokrakämppään, joten unohda sellaiset hyödykkeet, mihin sinulla ei tule olemaan koskaan varaa......

xD Mahdoitkoha tarkoittaa kommentoida aloittajan aloitusta?

• onnistunee
        BratwurstitPaaliinSäätiö kirjoitti:

Tuon ikäinen naikkonen saa vielä helposti ansaittua itselleen autonhinnan tai vaikka rahaa muuhunkin, kun muistaa, että naikkosella on "pankki" haarojen välissä ja jota saadakseen miehet ovat valmiita maksamaan.

• ihansama111

osta mopo tai fillari tai six pak kaljaa ihan sama ,saatana taas huono päivä

• Kiitokset nyt tästäkin vähästä. Taidan kysyä ensi kerralla joltain toiselta. :)

• Audi, koska melkein ainoa järkevä saku... Jos kohta sekään... Misä yks saku failaa, siinä muut sakut perässä.

• juakko

Saku on hyvää.

• juakko kirjoitti:

Saku on hyvää.

No Saku on hyvää, kyl...

• jormaerä
    • Kierrätämua

VW Golf? Vaiko Audi A5. Nuo on kumminkin koottu jostain Aasialaisista romuista. Nippelit ja nappelit tulee moottoreihin jostain Aasian suunnalta. Pellit on kierrätetty ja saattaa olla jostainn vanhoista Corolloista, että sitä rataa. Kaikki autot on nykyään uusioautoja ja tehty kierrätettävistä osista.

• Tuota en tiennytkään. Mutta kuitenkin, ajaisin mielummin saksalaisella autolla, koska mulla on niistä kuitenkin ihan hyvä mielikuva autona ja merkkinä. Viis siitä missä ne on tehty.

• muuten-hyvä
        xantho kirjoitti:

Tuota en tiennytkään. Mutta kuitenkin, ajaisin mielummin saksalaisella autolla, koska mulla on niistä kuitenkin ihan hyvä mielikuva autona ja merkkinä. Viis siitä missä ne on tehty.

Muuten hyvä mutta mielikuvasi on väärä

• muuten-hyvä kirjoitti:

Muuten hyvä mutta mielikuvasi on väärä

Se on väärä sinun mielestäsi, mutta valintaa tehdessäni mun mielikuva ratkaisee.

• muuten-hyvä
        xantho kirjoitti:

Se on väärä sinun mielestäsi, mutta valintaa tehdessäni mun mielikuva ratkaisee.

Juu ei tyhmyytesi minun vikani ole

• muuten-hyvä kirjoitti:

Juu ei tyhmyytesi minun vikani ole

Eikä sinun ole minun.

• muuten-hyvä
        xantho kirjoitti:

Eikä sinun ole minun.

Muuten hyvä mutta sinä olet tyhmä, minä en

• Mersumiäs210
        xantho kirjoitti:

Tuota en tiennytkään. Mutta kuitenkin, ajaisin mielummin saksalaisella autolla, koska mulla on niistä kuitenkin ihan hyvä mielikuva autona ja merkkinä. Viis siitä missä ne on tehty.

Sullahan on vitun järkevä logiikka

• Tiedoksvaan

No kerrotaan nyt tämä tosiasia taas kerran. Volkkarilla, Audilla, Skodalla ja Seatilla on ollut viimevuosina erittäin paljon laatuongelmia. Ovat samaa konsernia ja käyttävät samaa tekniikkaa. Tämä on ihan yleisesti tunnettu tosiasia.
      Dsg vaihdelaatikot toimivat huonosti ja hajoilevat kalliisti pienillä kilometrimäärillä. Tsi moottorit eivät myöskään kestä ja hajoilevat pienillä km. määrillä. Nokkaketjut katkeaa. Öljyvuotoja moottoreissa jne. Googlaamalla läydät tietoa näistä helposti. Kts. esim. VAG arena.fi
      Japanilaiset ovat aivan yhtähyviä ajettavia, mutta kestävät huomattavasti paremmin. Älä siis hanki itsellesi ongelmia hankkimalla Volkkarin tai Audin.

• Osta Jetta Tdi 2,0 DSG niin siinä on Sinulle hyvä auto laadukkaaseen ajoon...tietysti Passat vastaavilla ominaisuuksilla on vielä parempi vaihtoehto. Nelivedot onkin sitten jo toinen oma lukunsa

• muutkintietääVW

Ja kallista ylläpitoa mm Tapio Ketosen toteamana...

• Jos kallista on Jetan huollot vuodessa 150€(öv, suodattimet, yleistarkastus), ei ole tehtynä merkkiliikkeessä. Polttoainetta keskimäärin 4,9L/100km läpi vuoden. Jos tätä tarkoitit kalliilla ylläpidolla niin ei siinä mitään. Ajan vuodessa yli 30000km joten kokemusta on jonkinverran kertynyt.

• NainenRatissa

Terve. Minulla on naisena kokemusta Bmw:stä ja Audista. Volkkari on out tsi- moottoreiden kroonisten ongelmien vuoksi, lisäksi ovat kalliita korjata, ja maine hoitaa tyyppiviat tehtaan laskuun on tasoa surkea, eli ovat laittaneet päänsä pensaaseen ja asiakkaat kyykkyyn. Toisaalta 2000-luvun kaikilla premium-merkeillä (juurikin haluamaasi euroopplaista laatua), tuntuu maine murenevan pikkuhiljaa näihin moottorivikoihin jotka joissain malleissa on tyyppivikoja ja erittäin kalliita korjata, kuten bmw jakoketjulliset koneet. Audillakin on kone- ja automaattiongelmia. Minulla meni bemarin ketjuremontti maahantuojan piikkiin, puhuvat goodwill-takuusta, vaikka kyse onkin virheestä joka kuuluukin tehtaan/maahantuojan maksaa. Mutta kaikesta saa tapella ja reklamoida pitkään ja hartaasti, eli premium merkki saattaa olla myös kallis riesa nykyään! Maailma on muuttunut ja kilpailu koventunut, ja ota se myös huomioon kun saat ohjeilta vanhemmilta sediltä.
      Minulla siis vielä bmw mutta menee myyntiin. Kymmenen vuoden kokemuksen jälkeen audi, volkkarit ja bmw on pois laskuista seuraavaa hankittaessa.
      Ei kannata heittää pois ajatusta japsi ja korea-autoista. Mieti miten paljon suuremilla herkkuvarustuksilla saat auton kuin kalliin saksalaisen. Oikeasti huomion korjauskulut ja näiden merkkihuoltojen ja maahantuojien mainen hoitaa asikkaiden ongelmia. Aasialaisilla ei ole ollut ongelmaa ottaa virhvastuu tyyppivioista ja hoitaa ne pois kiltisti.

Yhden premium-merkin keksin jonka mainen ei ole vielä ryvettynyt; mersu! Mutta ne on kalliita korjata ja ylläpitää....

Toivottavasti tämä auttoi, tsemppiä autonhakuun! Muista googlata aina ihastumasi merkin ja mallin tyyppiviat.

• Mitä enemmän mä luen näitä vastauksia, niin sitä enemmän musta tuntuu, että kaikissa autoissa on jotain tyyppivikoja. Ei kai autoja taida olla nykyaikana edes tehty sitä ajatellen, että ne kestäisivät pitkään. Taitaa olla tarkoituskin, että mitä enemmän myydään, sitä parempi.
        No kai minun pitää sitten jättää VW Golf ja Audi pois. Ne olisivat vain olleet mukavan oloisia. Bmw'kin kyllä kävi mun mielessä. Mersua en ole ajatellut, se ei oikein sovi mun tyyliini. Mutta ehkä sitten Citroén?
        En oikein tiedä, mutta varmaankin mä lopulta otan sen mikä ekana sattuu mun silmään ja mihin ihastun.

• muuten-hyvä
        xantho kirjoitti:

Mitä enemmän mä luen näitä vastauksia, niin sitä enemmän musta tuntuu, että kaikissa autoissa on jotain tyyppivikoja. Ei kai autoja taida olla nykyaikana edes tehty sitä ajatellen, että ne kestäisivät pitkään. Taitaa olla tarkoituskin, että mitä enemmän myydään, sitä parempi.
        No kai minun pitää sitten jättää VW Golf ja Audi pois. Ne olisivat vain olleet mukavan oloisia. Bmw'kin kyllä kävi mun mielessä. Mersua en ole ajatellut, se ei oikein sovi mun tyyliini. Mutta ehkä sitten Citroén?
        En oikein tiedä, mutta varmaankin mä lopulta otan sen mikä ekana sattuu mun silmään ja mihin ihastun.

Todellakin, sinusta vaan "tuntuu" ja sinulla on vain mielikuvia.

Suosittelen julkista liikennettä, nainen auton ratissa on joka tapauksessa muutenkin vaarallinen yhdistelmä.

• muuten-hyvä kirjoitti:

Todellakin, sinusta vaan "tuntuu" ja sinulla on vain mielikuvia.

Suosittelen julkista liikennettä, nainen auton ratissa on joka tapauksessa muutenkin vaarallinen yhdistelmä.

Tietysti mä ostan auton, mutta sulle mä suosittelen polkupyörää. :))

http://www.kaleva.fi/teemat/moottori/miehet-ovat-liikenteen-suurin-riskiryhma/162746/

• muuten-hyvä

• Tämä.asia.selvä
        muuten-hyvä kirjoitti:

Tosiaan sinulle ehkä tuo julkinenkin on liikaa vaadittu, matkakorttia pitäs osata käyttää ja kaikkea.. Tyydy vaan apostolinkyytiin, saat vähän kiloja karistettua samalla..

Sinunlaisesi vajakin kannattaisi olla pysyvämmin siellä psykiatrisella syömässä pillereitä. Normielämä ei ole sinua varten.

• Pidemmän miettimisen jälkeen ja autotestejä lueskeltuani mä luovuin saksalaisen auton hankinnasta ja ostin aasialaisen eli Dacia Sandero Stepway TCe 90 Jubileum'in. Siinä riittää mulle autoa pidemmäksi aikaa ja on aivan ihana.

Kiitos kaikille vastanneille kommentoinnista. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4112
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2602
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2587
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      253
      1818
    Aihe