Metsästysrikolliset vauhdissa

Linnaanvaan

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutavia lajeja kumpiki. Harvennuksen tarpeessa jo kovasti. Piiperöiden takia rauhoitettuja lajeja on niin perhanan vaikeaa saada metsästettävien listalle vaikka tarve olis kuten naakka, merimetso, laulujoutsen ja valkoposkihanhi. Ja tuossaki oli vasta listan alkua.

      • Linnaanvaan

        Höpöhöpö selitä vaan päässäs tuota löpiä niin paljo kuin sielu sietää tuollaiset huvipaukuttelijat jotka ampuu melkeen mitä vastaan tulee eikä edes välitä paljonko ampuu eivätkä tee luonnon eteen yhtikäs mitään ovat vaan valmiita ampumaan mielen määrin pitäis ottaa aseet pois aina joku muu syy kuin teidän itse aiheuttamat elinympäristön muutokset joutsen ajaa hanhet ja muut vesilinnut susi tappaa kaikki hirvieläimet, merimetso syö kaikki arvokalat kanahaukka kaikki kanalinnut voi elämän kevät teitä pyssynpanijoita te vaan asetatte säälittävän kantanne mielipiteenne varaan ja sivuutatte faktatiedot mitä teille pölvästeille on yritetty selvittää jo vuosikymmeniä mutta minkäs teet kun se ei teidän kalloihinne vaan mene perille nämä lajit on ennenkin eläneet tasapainossa keskenään mikäs sen nyt yhtäkkiä olisi muuttanut juuri teidän taloudellisesti niin perinpohjin hyödynnetyt maankäyttötavat turha siis itkeä ja valittaa että riistaa on vähän jos itse sen tuhoaa ja vielä säälittävän raukkamaisesti yrittää käyttää toista lajia keppihevosena että saisi vielä niitäkin ampua vähiin.


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Höpöhöpö selitä vaan päässäs tuota löpiä niin paljo kuin sielu sietää tuollaiset huvipaukuttelijat jotka ampuu melkeen mitä vastaan tulee eikä edes välitä paljonko ampuu eivätkä tee luonnon eteen yhtikäs mitään ovat vaan valmiita ampumaan mielen määrin pitäis ottaa aseet pois aina joku muu syy kuin teidän itse aiheuttamat elinympäristön muutokset joutsen ajaa hanhet ja muut vesilinnut susi tappaa kaikki hirvieläimet, merimetso syö kaikki arvokalat kanahaukka kaikki kanalinnut voi elämän kevät teitä pyssynpanijoita te vaan asetatte säälittävän kantanne mielipiteenne varaan ja sivuutatte faktatiedot mitä teille pölvästeille on yritetty selvittää jo vuosikymmeniä mutta minkäs teet kun se ei teidän kalloihinne vaan mene perille nämä lajit on ennenkin eläneet tasapainossa keskenään mikäs sen nyt yhtäkkiä olisi muuttanut juuri teidän taloudellisesti niin perinpohjin hyödynnetyt maankäyttötavat turha siis itkeä ja valittaa että riistaa on vähän jos itse sen tuhoaa ja vielä säälittävän raukkamaisesti yrittää käyttää toista lajia keppihevosena että saisi vielä niitäkin ampua vähiin.

        Tuo oli niin surkeaa henkistä oksennusta ettei tohon viitti etes oikeaa vastausta kirjoittaa.


      • Linnaanvaan

        Jaa eikö marakatti jagdpanzer enää yhtäkkiä pystykkään parempaan taisi omat surkeat sepitykses jäädä kakkoseks kun menit noin hiljaseksi ettet kunnon vastauksia keksi no se odotettavissa.


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Jaa eikö marakatti jagdpanzer enää yhtäkkiä pystykkään parempaan taisi omat surkeat sepitykses jäädä kakkoseks kun menit noin hiljaseksi ettet kunnon vastauksia keksi no se odotettavissa.

        Sun kirjoitukses oli hirveää paskaa jossa kaikki ns. faktat oli käännetty juuri päinvastaisiksi mitä totuus on. Ensinnäkään mä en huvipaukuttele, en lähes ollenkaan haulikolla edes metsästä. Ja moniko on valmis panostamaan taludellisesti niin paljon että ostaa maata ja tekee sinne varta vasten kosteikon vesilinnuille? Joten ime sinä apina paskaa.


      • Linnaanvaan
        jagdpanzer kirjoitti:

        Sun kirjoitukses oli hirveää paskaa jossa kaikki ns. faktat oli käännetty juuri päinvastaisiksi mitä totuus on. Ensinnäkään mä en huvipaukuttele, en lähes ollenkaan haulikolla edes metsästä. Ja moniko on valmis panostamaan taludellisesti niin paljon että ostaa maata ja tekee sinne varta vasten kosteikon vesilinnuille? Joten ime sinä apina paskaa.

        Taas tätä et perustele asiaa millään olisihan se pitänyt arvata ettei tuon tasolle kehittyneet pysty asialliseen keskusteluun mikä ei nyt sinänsä yllätys ole ollenkaan et kykene muuhun kuin haukkumaan tosiasioiden esittäminen ei johda kanssasi järkevään mielipiteenvaihtoon saatikka rakentavaan sellaiseen sen lisäksi, että et pysty perusteellisesti perustelemaan sairasta lahtausintoasi koskien susia ja siksi sorrut epätoivossasi solvaamaan erittäin loukkaavasti sinä solvaat törkeästi toisinajattelijoita, olet kykenemätön perustelemaan omia näkemyksiäsi


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Taas tätä et perustele asiaa millään olisihan se pitänyt arvata ettei tuon tasolle kehittyneet pysty asialliseen keskusteluun mikä ei nyt sinänsä yllätys ole ollenkaan et kykene muuhun kuin haukkumaan tosiasioiden esittäminen ei johda kanssasi järkevään mielipiteenvaihtoon saatikka rakentavaan sellaiseen sen lisäksi, että et pysty perusteellisesti perustelemaan sairasta lahtausintoasi koskien susia ja siksi sorrut epätoivossasi solvaamaan erittäin loukkaavasti sinä solvaat törkeästi toisinajattelijoita, olet kykenemätön perustelemaan omia näkemyksiäsi

        Ei oo varsinaista lahtausintoa susia kohtaan mutta mullan alle menee jos vastaan tulee, en vartavasten lähe ettimään. Ja tollasen aivokuolleen vihervasemmistoapinan kanssa ei keskustelemaan pysty koska et pysty edes ajattelemaan oman mukavuusalueesi ulkopuolisia asioita. Ja jos mietit mun vimmaa tuhota joitakin lajeja; taloudelliset tai ekologiset haitat. Ja se ei ole mun vika jos et tiiä mitä ne on tai mistä ne johtuu.


    • Linnaanvaan

      Ei tuollaisen sekopäisen rähinäjuipin kanssa viitsi edes keskustella joka keksii päästään täyttä paskaa jostain helkkarin taloudellisista menetyksistä ja paskat mitähän niitä sulla on ja jos et niitä konkreettisesti pysty todistamaan turha tänne on tuolla sekopäisesti riehumaan ja huutelemaan niitä näitä susien mustamaalaus jota ne pienet porukat johon sinäkin henkisesti 5 v kuulut pitää hirveää älämölöä mediassa pelottelee pikkulasten äitejä lietsoo susivihaa ja hysteriaa uhkailee niitä jotka ovat järkeviä sudensuojelua kannattavia ihmisiä ja tässä asiassa edes pystyvät ajattelemaan tervejärkisesti ja ihan aiheellisesti ovat huolissaan ja erimieltä miten metsästysrikollisten mafia osastot metsissä rellestävät ja käyttävät valtion ja muiden ihmisten maita temmellys kenttänään sudensuojelua kannattavat järkevät ihmiset saavat pelätä maineensa, omaisuutensa, lemmikkiensä ja lastensa puolesta koska saattavat joutua jatkuvan häirinnän ja uhkailun kohteeksi susia suojelua kannattavien järkevien ihmisten kotieläimistä on löytynyt hauleja ja myrkytysoireita, heidän omaisuuttaan on tuhottu, mainettaan pilattu ja herjattu, heidän lapsiaan on kiusattu heitä on uhkailtu kotirauhaa häiritty en viitsi tästä edes jatkaa ja minä en edes kannata mitään vihreitä joten pidä sinä se hevosen turpasi kiinni tuollaiselta eläinvihaajalta pitäisi ottaa kokonaan kotieläimet ja aseet/luvat lopullisesti pois itsekeskeiset ahneet luontoraiskaajat ja eläinvainooja idiootit ei niitä ansaitse

    • petola

      Pitäisi viedä nuo suden ihailijat jonnekin korpeen ja jättää sinne.
      Saisivat sitten rauhassa tutustua niihin ihailemiinsa petoihin, niinkuin sudet, karhut ja ahmat nyt vaikka aluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe