Metsästysrikolliset vauhdissa

Linnaanvaan

9

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joutavia lajeja kumpiki. Harvennuksen tarpeessa jo kovasti. Piiperöiden takia rauhoitettuja lajeja on niin perhanan vaikeaa saada metsästettävien listalle vaikka tarve olis kuten naakka, merimetso, laulujoutsen ja valkoposkihanhi. Ja tuossaki oli vasta listan alkua.

      • Linnaanvaan

        Höpöhöpö selitä vaan päässäs tuota löpiä niin paljo kuin sielu sietää tuollaiset huvipaukuttelijat jotka ampuu melkeen mitä vastaan tulee eikä edes välitä paljonko ampuu eivätkä tee luonnon eteen yhtikäs mitään ovat vaan valmiita ampumaan mielen määrin pitäis ottaa aseet pois aina joku muu syy kuin teidän itse aiheuttamat elinympäristön muutokset joutsen ajaa hanhet ja muut vesilinnut susi tappaa kaikki hirvieläimet, merimetso syö kaikki arvokalat kanahaukka kaikki kanalinnut voi elämän kevät teitä pyssynpanijoita te vaan asetatte säälittävän kantanne mielipiteenne varaan ja sivuutatte faktatiedot mitä teille pölvästeille on yritetty selvittää jo vuosikymmeniä mutta minkäs teet kun se ei teidän kalloihinne vaan mene perille nämä lajit on ennenkin eläneet tasapainossa keskenään mikäs sen nyt yhtäkkiä olisi muuttanut juuri teidän taloudellisesti niin perinpohjin hyödynnetyt maankäyttötavat turha siis itkeä ja valittaa että riistaa on vähän jos itse sen tuhoaa ja vielä säälittävän raukkamaisesti yrittää käyttää toista lajia keppihevosena että saisi vielä niitäkin ampua vähiin.


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Höpöhöpö selitä vaan päässäs tuota löpiä niin paljo kuin sielu sietää tuollaiset huvipaukuttelijat jotka ampuu melkeen mitä vastaan tulee eikä edes välitä paljonko ampuu eivätkä tee luonnon eteen yhtikäs mitään ovat vaan valmiita ampumaan mielen määrin pitäis ottaa aseet pois aina joku muu syy kuin teidän itse aiheuttamat elinympäristön muutokset joutsen ajaa hanhet ja muut vesilinnut susi tappaa kaikki hirvieläimet, merimetso syö kaikki arvokalat kanahaukka kaikki kanalinnut voi elämän kevät teitä pyssynpanijoita te vaan asetatte säälittävän kantanne mielipiteenne varaan ja sivuutatte faktatiedot mitä teille pölvästeille on yritetty selvittää jo vuosikymmeniä mutta minkäs teet kun se ei teidän kalloihinne vaan mene perille nämä lajit on ennenkin eläneet tasapainossa keskenään mikäs sen nyt yhtäkkiä olisi muuttanut juuri teidän taloudellisesti niin perinpohjin hyödynnetyt maankäyttötavat turha siis itkeä ja valittaa että riistaa on vähän jos itse sen tuhoaa ja vielä säälittävän raukkamaisesti yrittää käyttää toista lajia keppihevosena että saisi vielä niitäkin ampua vähiin.

        Tuo oli niin surkeaa henkistä oksennusta ettei tohon viitti etes oikeaa vastausta kirjoittaa.


      • Linnaanvaan

        Jaa eikö marakatti jagdpanzer enää yhtäkkiä pystykkään parempaan taisi omat surkeat sepitykses jäädä kakkoseks kun menit noin hiljaseksi ettet kunnon vastauksia keksi no se odotettavissa.


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Jaa eikö marakatti jagdpanzer enää yhtäkkiä pystykkään parempaan taisi omat surkeat sepitykses jäädä kakkoseks kun menit noin hiljaseksi ettet kunnon vastauksia keksi no se odotettavissa.

        Sun kirjoitukses oli hirveää paskaa jossa kaikki ns. faktat oli käännetty juuri päinvastaisiksi mitä totuus on. Ensinnäkään mä en huvipaukuttele, en lähes ollenkaan haulikolla edes metsästä. Ja moniko on valmis panostamaan taludellisesti niin paljon että ostaa maata ja tekee sinne varta vasten kosteikon vesilinnuille? Joten ime sinä apina paskaa.


      • Linnaanvaan
        jagdpanzer kirjoitti:

        Sun kirjoitukses oli hirveää paskaa jossa kaikki ns. faktat oli käännetty juuri päinvastaisiksi mitä totuus on. Ensinnäkään mä en huvipaukuttele, en lähes ollenkaan haulikolla edes metsästä. Ja moniko on valmis panostamaan taludellisesti niin paljon että ostaa maata ja tekee sinne varta vasten kosteikon vesilinnuille? Joten ime sinä apina paskaa.

        Taas tätä et perustele asiaa millään olisihan se pitänyt arvata ettei tuon tasolle kehittyneet pysty asialliseen keskusteluun mikä ei nyt sinänsä yllätys ole ollenkaan et kykene muuhun kuin haukkumaan tosiasioiden esittäminen ei johda kanssasi järkevään mielipiteenvaihtoon saatikka rakentavaan sellaiseen sen lisäksi, että et pysty perusteellisesti perustelemaan sairasta lahtausintoasi koskien susia ja siksi sorrut epätoivossasi solvaamaan erittäin loukkaavasti sinä solvaat törkeästi toisinajattelijoita, olet kykenemätön perustelemaan omia näkemyksiäsi


      • Linnaanvaan kirjoitti:

        Taas tätä et perustele asiaa millään olisihan se pitänyt arvata ettei tuon tasolle kehittyneet pysty asialliseen keskusteluun mikä ei nyt sinänsä yllätys ole ollenkaan et kykene muuhun kuin haukkumaan tosiasioiden esittäminen ei johda kanssasi järkevään mielipiteenvaihtoon saatikka rakentavaan sellaiseen sen lisäksi, että et pysty perusteellisesti perustelemaan sairasta lahtausintoasi koskien susia ja siksi sorrut epätoivossasi solvaamaan erittäin loukkaavasti sinä solvaat törkeästi toisinajattelijoita, olet kykenemätön perustelemaan omia näkemyksiäsi

        Ei oo varsinaista lahtausintoa susia kohtaan mutta mullan alle menee jos vastaan tulee, en vartavasten lähe ettimään. Ja tollasen aivokuolleen vihervasemmistoapinan kanssa ei keskustelemaan pysty koska et pysty edes ajattelemaan oman mukavuusalueesi ulkopuolisia asioita. Ja jos mietit mun vimmaa tuhota joitakin lajeja; taloudelliset tai ekologiset haitat. Ja se ei ole mun vika jos et tiiä mitä ne on tai mistä ne johtuu.


    • Linnaanvaan

      Ei tuollaisen sekopäisen rähinäjuipin kanssa viitsi edes keskustella joka keksii päästään täyttä paskaa jostain helkkarin taloudellisista menetyksistä ja paskat mitähän niitä sulla on ja jos et niitä konkreettisesti pysty todistamaan turha tänne on tuolla sekopäisesti riehumaan ja huutelemaan niitä näitä susien mustamaalaus jota ne pienet porukat johon sinäkin henkisesti 5 v kuulut pitää hirveää älämölöä mediassa pelottelee pikkulasten äitejä lietsoo susivihaa ja hysteriaa uhkailee niitä jotka ovat järkeviä sudensuojelua kannattavia ihmisiä ja tässä asiassa edes pystyvät ajattelemaan tervejärkisesti ja ihan aiheellisesti ovat huolissaan ja erimieltä miten metsästysrikollisten mafia osastot metsissä rellestävät ja käyttävät valtion ja muiden ihmisten maita temmellys kenttänään sudensuojelua kannattavat järkevät ihmiset saavat pelätä maineensa, omaisuutensa, lemmikkiensä ja lastensa puolesta koska saattavat joutua jatkuvan häirinnän ja uhkailun kohteeksi susia suojelua kannattavien järkevien ihmisten kotieläimistä on löytynyt hauleja ja myrkytysoireita, heidän omaisuuttaan on tuhottu, mainettaan pilattu ja herjattu, heidän lapsiaan on kiusattu heitä on uhkailtu kotirauhaa häiritty en viitsi tästä edes jatkaa ja minä en edes kannata mitään vihreitä joten pidä sinä se hevosen turpasi kiinni tuollaiselta eläinvihaajalta pitäisi ottaa kokonaan kotieläimet ja aseet/luvat lopullisesti pois itsekeskeiset ahneet luontoraiskaajat ja eläinvainooja idiootit ei niitä ansaitse

    • petola

      Pitäisi viedä nuo suden ihailijat jonnekin korpeen ja jättää sinne.
      Saisivat sitten rauhassa tutustua niihin ihailemiinsa petoihin, niinkuin sudet, karhut ja ahmat nyt vaikka aluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe