Eli moi oon 11v poika ja haluaisin saada vastauksia seuraavaan kysymykseen.
Minkälaisista pojista te tytöt tykkäätte? Mitä kivaa pojat voisivat tehdä teille?
Mistä tykkäätte keskustella? Olisiko outoa jos poikaystäväsi tulisi kysymään sinua panemaan?
MINKÄ LAISISTA POJISTA TYTÖT TYKKÄÄ??
23
213
Vastaukset
- dsfdsfsddd
Mitä järkeä on kysellä tälläisiä, kun ihmiset on kuitenkin yksilöitä, joilla on eriäviä mielipiteitä asiasta kun asiasta? Miten se sinua auttaa, että tulee 100 erilaista vastausta? Yrität miellyttää sataa erilaista tyyppiä samaan aikaan? Kokeilet sataa erilaista kikkaa tiettyyn tyyppiin? Ei nämä jutut ihan toimi noin.
- Raitis-Esa
Yhdys sanoja osaavat tytöt ovat kivoja
- wertuers
Niistä jotka osaavat käyttää yhdyssanoja.
- Waitforitplz
Vähän vanhemmista pojista kuin sinä ... :D Odotahhan pari vuotta ja tule sitten tänne uudelleen.
- KoitaKestää
Se on silti sua nuorempi o.O
- Waitforitplz
Tarkoitin sitä että TÄLLE SIVULLE. En itselleni haluaisi tällä hetkellä muuta kuin erään ihanuuden omasta koulustani, ja myös hän pitää minusta, että sillee :)
- Hihihiikutittaa
Joo mä en halua sua t. Ihanuus koulustasi
- KoitaKestää
Hihihiikutittaa kirjoitti:
Joo mä en halua sua t. Ihanuus koulustasi
Ketä sä et halua, mua vai?? :,(
- sfsf
Eikö se ole aika itsestään selvää? Mikä mahtaa olla ainut viesti, johon tuo vastaus sopisi?
- KoitaKestää
Eli se haluaa mua ;)
- 01Tiituska01
Mul ei oo mitään ns "listaa" et minkä lainen poika pitäis olla.
Kunhan ei vaan tupakoi eikä juo/käytä huumeita.
Myöskin hullu ja hauska poika olis kyl siistii kun iteki oon tämmönen seko tyttö joka rakastaa sotapelejä :D- 01Tiituska01
ulkonäöllä ei oo MITÄÄN väliä kunhan on kiva ihminen :3
- minkä-Lainen
Minkä lainen. Minkä_lainen. MINKÄLAINEN SAATANA!!! Miten voiki riipasta silmiä näin paljon... -.-
- 01Tiituska01
Wtf u doing?
- minkä-Lainen
01Tiituska01 kirjoitti:
Wtf u doing?
Rageen turhasta :D
- tyttönen.v2
Kaikki pojat jotka polttaa röökii on cool ;)
- Vaahtosammut1n
Ei oo en ite tykkää alaikäsistä röökin polltajista painukoot vittuu
- Vaahtosammut1n
Ei tollasten vaahtosammuttimien tarvii mietti tollasia
- Rio90
Mistä koulusta oot??VASTATKAANOPEESTI poika
Itse pidän silmäänpistävistä, kiehtovista miespuolisista henkilöistä.
Mitä vittua 11 vuotiaat haluaa panna? Tietysti jos oot joku ES jonne joka runkkaa luokkatovereiden kuville vittu mieti nyt vähän jos saisit sen raskaaksi se olisi kaput ittelles (Jos edes olet tarpeeksi vanha että olisi murrosikä)
Ja ei en usko että tytöt "panisivat" tuossa iässä...Ite oon jo yli 14
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437