Miten toimiva on Forever Living bisnes?

Vegaanit

Tuttava tarjosi mahdollisuutta tulla mukaan ja tienata eläketulot. Kuulemma Virossa kasvaa nopeasti. Kokeilin aloe mehua mut vatsa meni sekaisin siitä joten en luota ainakaan Forever tuotteeseen.

23

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onecapita

Global Pension Plan on paras eläkeratkaisu.

• Näin_oli

Matti Kärsämä oli aikoinaan innokas poistattamaan kaikki GPP-huijausta koskevat viestit. Liekö nyt mennyt jo manan maille.

• Realistinen_paskiainen
        Näin_oli kirjoitti:

Matti Kärsämä oli aikoinaan innokas poistattamaan kaikki GPP-huijausta koskevat viestit. Liekö nyt mennyt jo manan maille.

Matista en tiedä, mutta GPP ainakin on ohi.

• Onecapita
        Näin_oli kirjoitti:

Manan maille on mennyt GPP:kin. Eläkkeitä siitä ei yksikään suomalainen ole saanut. Siinä oli pointtinikin.

• jube1234

Hei ketjun aloittaja kysyi Forever living bisneksestä. Onko nyt noin pää sekaisin viikonlopun uutisten takia vai onko jäänyt putki päälle. Kannattais lopettaa jo kun menee yrityksetkin sekaisin. Vastatkaa nyt jo aloittajalle.

• Alalinjalainen
        Näin_oli kirjoitti:

Matti elää ja voi hyvin. Olen hänen alalinjassaan maailman suurimmaksi kasvavassa verkostomarkkinoinnin keinoin etenevässä etukortti busineksessä.

• Matkalla8.8

Tiedän firman. Onneksi olkoon.

• eitienaa

Ei kannata

• kannatetaan

Aina kannattaa

• ÄläUsko

Kuulemma Virossa kasvaa nopeasti.....

Höpö höpö, älä usko satuja!

• huijausteema

Ketäs se ikuinen elämä ei kiinostaisi? Pitkät on eläkepäivät kun juot sitä aloe-salpa mehua vielä 180-vuotiaanakin. Tietysti kannattaa kaikkea kokeilla... ainakin kerran.

• vastustetaan

Olisiko tämä nyt uusi mitä me ruvettais vastustamaan? Harmi vain kun mehu on hyvää ja on auttanut minua kyllä hyvin ja tämä on tosi. Tästä bisneksestä en tiedä mitään mutta kirjoittakaa joku ensiksi niin saadaan kopsata ja jakaa omanaan. Eiköhän luihukin sitten innostu tästä. Kyllä me tällä sitten eletään vaikka koko seuraavan vuoden.

• Tintti863

Forever on kannattavaa ja siinä on mahdollisuus edetä pitkälle ja tuotteet on aivan loistavia !! Ei mitään pahaa sanottavaa.

• jämy.toisaalla

Mitä olen kenttää seurannut, niin flp:ssä on alkanut uusi "sukupolvi" ja tuleminen ja täällä omalla asuinseudulla ainakin menee tällä hetkellä hurjaa vauhtia eteenpäin. Ja ei, en ole ko. yrityksen edustaja, mutta toimin kyllä alalla (eri firmassa) ja seuraan kenttää ahkerasti, että mitä siellä tapahtuu.

• Kusetettavat

Eli hölmöt myyvät mehua kaltaisilleen.

• MehuMaijja

Hölmöjä voidaan olla mutta rahaa tulee

• Kaikki.voittaa.hehheh
        MehuMaijja kirjoitti:

Hölmöjä voidaan olla mutta rahaa tulee

Ei sitä rahaa voi kaikille tulla se on silkka mahdottomuus, joku on aina se joka maksaa muiden voitot.

• hölmöläinen.kö

Niin, myös ne asiakkaat, jotka vain käyttävät tuotteita, eivätkä itse ole jällenmyyjiä. Ihan normaalia. Maksat sinäkin sen maitokauppiaasi leivän, jota hän syö ja monet muutkin voitot vielä päälle.

• jämy.toisaalla
        Kusetettavat kirjoitti:

Eli hölmöt myyvät mehua kaltaisilleen.

Minuako tarkoitat? Ei, en juo mehua, mutta atooppiseen ihooni yksi heidän voiteensa toimii minulla erinomaisesti. Ts. En rahoita heidän bisneksiään ihan kovin paljoa, eli ole ihan rauhallisin mielin vaan... ;)

• Hoooooo

Vanha ketju mutta tuoreita kokemuksia kaipaan tähän. Niin tuotteiden käyttäjiltä kuin jälleenmyyjiltä, voit olla puolesta tai vastaan kunhan voisit asiallisesti kommentoida, kiitos!

• Ei näitä kusetuskia voi kovin asiallisesti kommentoida. MUAHAHAMUAHAHAAAA

Kusetusta yhtäkaikki!

MUAUHAAMAUUHHAAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Hoooooo

Eikö todella mitään kerrottavaa tähän asiaan kellään!!!!!!!????????

• Stiinanen1986

Olin mukana jonkin aikaa pari vuotta sitten, mutta nyt jo lopettanut.
      Ei kannata. Harvaa suomalaista kiinnostaa ko tuotteet tai ”bisnes”

Lisäksi itseäni ärsytti ettei tuotteita saanut mitenkään kritisoida ylälinjan mielestä. Kaikki tuotteet oli ylälinjan mielestä aivan ihania ja niin parhaita sekä elämää mullistavia. Porukassa oli paljon myös ihmisiä, jotka hehkuttivat kovaan ääneen kuinka ei tarvitse enää tehdä muuta työtä kun flp-bisnes on mullistanut koko elämän.

Nykyään suurin osa näistäkin ihmisistä on kaikessa hiljaisuudessa lopettanut foreverin ja siirtyneet vaivihkaa ”oikeisiin” töihin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      14594
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      153
      3328
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      2057
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1847
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      216
      1552
    6. 61
      1445
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1219
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1020
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      989
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      42
      973
    Aihe