kauanko aiot odottaa
kaivattuasi? ja miks?
Faktat kehiin!
100
826
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tunnin.
- AnonyymiUUSI
Volvomiestä.odotan vieläkin.
- AnonyymiUUSI
🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤮
xD.
- AnonyymiUUSI
Sehän tykkää mies tytöistä🤭vai olitko sinä juuri se mustis mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän tykkää mies tytöistä🤭vai olitko sinä juuri se mustis mies
Tytöistään tykkää uskoisin
- AnonyymiUUSI
🤢🤮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤢🤮
XD
- AnonyymiUUSI
Etkä odota
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tytöistään tykkää uskoisin
Pojistaan ! Usko jo! Niillä on munat jalkovälissä🤢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä odota
Sähän tämän tietyst päätät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sähän tämän tietyst päätät
Toki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä
Kuvat puhuu ihan puolestaan että usko jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toki
Kylll
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvat puhuu ihan puolestaan että usko jo.
ohi
- AnonyymiUUSI
Onko hänellä palstasetä ns valmiuksia perhe-elämään- Volvo- perheauto? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pojila pipeli tytöillä pimpeli? Aina hyvä kerrata palstasetä ja persut.
- AnonyymiUUSI
hyvää kannattaa odottaa?
- AnonyymiUUSI
Niin kauan kuin se vaati. Ainakin jollain tasolla.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kiire kummallakaan. Free spirits both 🙂💞
- AnonyymiUUSI
Tyhjän saa pyytämättäkin 👍
- AnonyymiUUSI
Jep ,,,
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😶🙄🙄
- AnonyymiUUSI
En mä tiedä mitä odottaminen tarkoittaa tässä tilanteessa. Nautitaan toisistamme ja nähdään kun nähdään ja jos joskus elämäntilanne on toinen niin katsotaan sitten.
- AnonyymiUUSI
Koska ”te” olette palstasetä viimeksi nautiskelleet? Ette ikinä ”tekään”
- AnonyymiUUSI
Niin kauan, että saan hänet tai hän ottaa vierelleen jonkun muun. Siksi, että en halua ketään muuta.
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
En odottele mitään. Elän elämääni ja katson onko hänellä elämässäni enää mitään varsinaista roolia. Olen yrittänyt parhaani lähestymisessä ja se ei toistaiseksi ole riittänyt. Lakkaan yrittämästä mitään, mutta olen avoimin mielin.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Osaako peltotyöt, jos peltoa palstasetä entä sisähommat jos on jo sisällä? Kauhee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Osaako peltotyöt, jos peltoa palstasetä entä sisähommat jos on jo sisällä? Kauhee
Sellaisiin, tai vastaaviin on jo muut henkilöt. Kyllä hänelle tehtäviä halutessaan on, jos yhteinen sävel joskus löytyy.🎶
- AnonyymiUUSI
Aina T miestä ❤️
- AnonyymiUUSI
Ei ole kaivittuja on vain yksi rakas💋❤️löööve machine😆
- AnonyymiUUSI
Ikuisesti, koska hän ei välitä. Tunteet pitää vain tukahduttaa.
- AnonyymiUUSI
Varattua ei voi ja kannata odottaa eikä ihmistä joka ei ole kiinnostunut. Siinä tuhlaa ja pilaa vain elämänsä tyhjänpäiväiseen odottamiseen joka on älytöntä ja ennen muuta turhaa. Jos ihminen tietää mitä varten ja miksi odottaa niin se on ok.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kiire, mutta lopetan heti kun pelissä on muita, jatkakoon niillä... -mies
- AnonyymiUUSI
Silleen sivusta pohdin tätä tilannetta, että jos mies ei pidä riittävän aktiivisesti yhteyttä ja tapaamisia on miehestä johtuen vain kerran 1-2kk niin sillon on mielestäni kohtuutonta olettaa etteikö muita olisi varsinkin jos tilanne pysyy pitkään samana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silleen sivusta pohdin tätä tilannetta, että jos mies ei pidä riittävän aktiivisesti yhteyttä ja tapaamisia on miehestä johtuen vain kerran 1-2kk niin sillon on mielestäni kohtuutonta olettaa etteikö muita olisi varsinkin jos tilanne pysyy pitkään samana.
Eipäkai tuollaista suhdetta kannata pitää, tyhjennysastiaksi nainen voi itsensä lukea tuollaisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipäkai tuollaista suhdetta kannata pitää, tyhjennysastiaksi nainen voi itsensä lukea tuollaisen kanssa.
Olipa informatiivinen yksin keskustelu, palstasetä. Erikoisia nämä marttyyrieläyrymisesi ennakoivasti. Et taida olla kovinkaa myönteinen tai ns kykenevä ihminen? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa informatiivinen yksin keskustelu, palstasetä. Erikoisia nämä marttyyrieläyrymisesi ennakoivasti. Et taida olla kovinkaa myönteinen tai ns kykenevä ihminen? T naiselta
Vähänkään tällaisia indikaatioita, niin jättäisin väliin. Lisäys? Toki.
- AnonyymiUUSI
Niin kauan kunnes nainen tekee minusta rakkaan kullanmurunsa. Mutta jos hän ei tee, niin sitten minusta tulee hirveän surullinen iän myötä. Mutta ihmiset kärsii paljon enemmän ja pahemmin. Minunkin kuuluu kestää jos elämä on vaikea ja sattuu. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
En voi tehdä jos et osaa sanoa mitään oikeassa elämässä. Mä en enää jaksa olla yksin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi tehdä jos et osaa sanoa mitään oikeassa elämässä. Mä en enää jaksa olla yksin.
Älä ole yksin. Minä en tahdo että kukaan on yksin jos voi olla jonkun toisen kanssa. Olen niin haastava, että olen sopiva vain naiselle kenelle kukaan muu ei käy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole yksin. Minä en tahdo että kukaan on yksin jos voi olla jonkun toisen kanssa. Olen niin haastava, että olen sopiva vain naiselle kenelle kukaan muu ei käy.
En mä haluaisikaan kun yhden hiton hankalan tapauksen vierelleni. Enkä usko että kukaan muu olisi sopiva kun yksi ja ainoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En mä haluaisikaan kun yhden hiton hankalan tapauksen vierelleni. Enkä usko että kukaan muu olisi sopiva kun yksi ja ainoa.
Jos hän on kullanmuru niin on pahoillaan kun on hankala. Kullanmurut on kilttejä mutta voivat olla arkoja ja joskus jääräpäisiä mutta katuvaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän on kullanmuru niin on pahoillaan kun on hankala. Kullanmurut on kilttejä mutta voivat olla arkoja ja joskus jääräpäisiä mutta katuvaisia.
Katuvaisia, niinkö mistä syystä, palstasetä? T etsivien assistentti
- AnonyymiUUSI
Miksi hengität? Ei ole vsihtoehtoa.
- AnonyymiUUSI
Mulla on kiireitä. enkä mieti yhtä tiettyä naista. Pääasia että saan seksiä!
- AnonyymiUUSI
Hyvä että olet siitä rehellinen. Toivottavasti myös sille naiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miks oisin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole ketään yhtä naista
- AnonyymiUUSI
No ookko sitten monesti jo saanut?
- AnonyymiUUSI
Pakkien saaminen on riittävä peruste tapailla muita.
- AnonyymiUUSI
Pelkäätkö saavasi pakit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö saavasi pakit?
Olen saanut jo! En odota mitään häneltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut jo! En odota mitään häneltä.
Lähestyitkö häntä viestillä vai kasvotusten kerroit tunteistasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyitkö häntä viestillä vai kasvotusten kerroit tunteistasi?
Miksi kysyt? Samahan se on, saako kieltävän vastauksen kasvotusten vai viestillä 🤷🏻♀️
- AnonyymiUUSI
Pitäisi ensin päästä sellaiseen tilanteeseen jossa voisi keskustella kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Tämä nimenomaan!
- AnonyymiUUSI
Joillain on kova luotto omiin keskustelutaitoihin. Niinhän se sinänsä kai kannattaakin, mut
- AnonyymiUUSI
Lopetin odottamisen.
- AnonyymiUUSI
Sama!
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän tosi hyvin. Vaikka olisinkin tehnyt mitä vain puolestasi. Puolesta sanasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tosi hyvin. Vaikka olisinkin tehnyt mitä vain puolestasi. Puolesta sanasta.
Ei hän ole tehnyt mitään puolestani, päinvastoin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole tehnyt mitään puolestani, päinvastoin.
Wow gubbe- sounds like a keeper that one?
- AnonyymiUUSI
Kait odotan niin kauan, että hän on vierelläni...omana miehenäni. En halua ketään muuta.
- AnonyymiUUSI
Itseään rakastavaa ihmistä en tuntiakaan
- AnonyymiUUSI
tuossa ei ole mitään järkeä...
- AnonyymiUUSI
Totaa, mikä sua vaivaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tuossa ei ole mitään järkeä...
Tällaisia miesoletettuja valitettavasti on. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Tån illan enää odotan yhteyttä.
Eläköön sitten yksin loppu elämänsä.
Tai jonkun kanssa joka ei ikinä pysty ymmärtää kunnolla sitä miestä, eikä kauaa kestä.- AnonyymiUUSI
Mä ymmärrän sitä tosi hyvin :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän sitä tosi hyvin :)
Mikset sitten ole sen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Sanon vaan et PM kestää koko yön ja vielä ilman kumia se on fakta.
- AnonyymiUUSI
Eli onko palstasetä niin, että tämä tällainen paljaalla saaminen olisi riittävä kliimaksi sinulle loppuelämän kannalta? Tämä kysymys on täysin retorinen. T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko palstasetä niin, että tämä tällainen paljaalla saaminen olisi riittävä kliimaksi sinulle loppuelämän kannalta? Tämä kysymys on täysin retorinen. T nainen
Tuo tuli minullekin mieleen jossain vaiheessa! Mutta minua ei seksi ole kiinnostanut enää moneen vuoteen, joten..
- AnonyymiUUSI
Alle tunti aikaa. Sitten saa olla.
- AnonyymiUUSI
🤣😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂
Tää sun tekemisen meininkiH ei vaan likka wörki. T matura päivämäärä menee, et älähän huoli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää sun tekemisen meininkiH ei vaan likka wörki. T matura päivämäärä menee, et älähän huoli
Sitten saa VVarmaan latua oman päänsä sisällä
- AnonyymiUUSI
Minä en mitää anonyymiakkoja odottele. Jos ei vastaa menköön monttuun. Anonyymipan*t kelpaa mutta kun pitäisi rehellisesti viestiä se ei onnistu.
- AnonyymiUUSI
Haluatko palstaäijä täsmentää mitä ilmaisu ”anonyymipanot” tarkoittaa?🥱
- AnonyymiUUSI
Siellä ne vaan rokee ja polee pelaavat eivätkä itekkää tiiä kumpia ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siellä ne vaan rokee ja polee pelaavat eivätkä itekkää tiiä kumpia ovat
Sä oot roke eli roisto kun veit sydämeni ❤️
- AnonyymiUUSI
En odota, en toivo. Rakastan, ikävöin. Elän päivä kerrallaan. E
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole kiire, sillä aion olla hänen kanssaan loppuelämän. Ai miks, no siks koska mä voin 😎
- AnonyymiUUSI
Höh ❤️
- AnonyymiUUSI
🙂👍
- AnonyymiUUSI
Ikuisesti odotan ❤️
- AnonyymiUUSI
Tuo kuulostaa pakkomielteisen ihmisen ajatukselta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuulostaa pakkomielteisen ihmisen ajatukselta.
Rakkaus kolahtaa todella harvoin.
Ei löydy toista samanlaista❤️
Ei ole kyse pakkomielteestä kun molemmilla tunteita, varattuja molemmat tahoillamme mutta jospa joskus päädyttäisiin yhteen.
- AnonyymiUUSI
haha
- AnonyymiUUSI
En odota enää. Hyväksyn tilanteen. En ole nähnyt täällä myöskään kirjoittelevan minulle täällä. Hyvä, että on unohtanyt.
- AnonyymiUUSI
Ei se sitä välttämättä tarkoita, että olisi unohtanut, vaikka ei kirjoittelisi täällä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
En minä odota häntä. En vain halua ketään muutakaan. Kauanko ... no se asia muuttuu, kun muuttuu, jos on muutuakseen.
- AnonyymiUUSI
Ei minulla ole kaivattua eikä tule koskaan olemaan! Pelkkä ystävyys riittäisi minulle noin 60v miehen kanssa, eikä sekään ole mitenkään pakollista! Ja jos joku mies on samaa mieltä kanssani että ystävyyssuhde riittää, voisin jopa asua yhdessä hänen kanssaan, kun ikää tulee lisää. Auttaminen puolin ja toisin parantaisi elämänlaatua kun ikää tulee lisää vuosi vuodelta!
- AnonyymiUUSI
Niin kauan kunnes tulee vastaan joku joka saa samanlaisen tunteen aikaan.. Tunteen että on minulle se oikea.
- AnonyymiUUSI
Ei sellaista tule kaikille välttämättä ikinä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sellaista tule kaikille välttämättä ikinä!
Minulla oli jo yksi oikea, jonka kanssa olin kauan kestäneessä parisuhteessa. Toista sellaista en enää tarvitse, enkä halua! Pelkkä ystävyys riittää minulle ikäiseni miehen kanssa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2246459- 1711735
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701084
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6947Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte125882Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100826
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799