Jo miljoona käyttäjää on ladannut korvauksetta W/-kympin koneelleen, toitottaa läppärini.
En ole vielä sitä asentanut.
Onko palstalaisten joukossa jo kokemusta kympistä?
W/10 ohjelma
15
63
Vastaukset
- vanha.nerd
Ei kannata ladata, jos haluat ongelmilta säästyä.
En ole ladannut!
Tarjouksia on kyllä tullut, mutta p.o. Ohjelma ei lataudu lupausten mukaan, ei ollenkaan.
Windowsin ohjelmat ovat olleet kautta aikain keskeneräisiksi sanottuja. Ollaanko tultu kuin "tien päähän"?- jjoutava
Latasimpa kuitenkin ja mielestäni siinä oli paljon hyvää. Tosin vanhus ei lyhyenä aikana kovin hyvin oppinut kun toimintoja oli helpotettu oudosti mitä en heti snajannu. Niitti tuli ettei verkkopankki mielestäni toiminu. No, hermostuin ja latasin W.7 takaisin.
Nyt kaduttaa että en kauemmin kymppiä kokeillut kun kuukausi oli mahdollinen kokeiluaika. Sekin verkkopankin toimimattomuus ei ollut w10 johtuva, kun siinä oli pankin muutos syynä, sitäkään en siinä hoksannu - nepnep
W.7 on minulla ja toimii moitteettomasti, en tarvitse uutta W 10.
- Ei.meikän.ohjelma
jjoutava kirjoitti:
Latasimpa kuitenkin ja mielestäni siinä oli paljon hyvää. Tosin vanhus ei lyhyenä aikana kovin hyvin oppinut kun toimintoja oli helpotettu oudosti mitä en heti snajannu. Niitti tuli ettei verkkopankki mielestäni toiminu. No, hermostuin ja latasin W.7 takaisin.
Nyt kaduttaa että en kauemmin kymppiä kokeillut kun kuukausi oli mahdollinen kokeiluaika. Sekin verkkopankin toimimattomuus ei ollut w10 johtuva, kun siinä oli pankin muutos syynä, sitäkään en siinä hoksannuLatasin yhdelle koneelle jo syyskesällä. Mutta kone meni köyhälle sukulaiselle. Ja itse köyhdyin lisää kun ostin uuden.
Viime viikolla latasin Win10 uusimmalle koneelle Win 8.1 päälle. Ei siitä kympistä varsinaista haittaa ollut, kyllä kaikki toimi, jopa printteri. Mutta tietokoneen sisältö meni monimutkaisesti, vittu jotain valikkoja vasemmalla ja oikealla laidalla ja käynnistä valikosta ei päässyt suoraan etsimään, alkoi olla klikkauksia klikkauksien perään ennen kuin löytyi mitä haki...(Läppäri jossa myös kosketusnäyttö, siis molemmissa)
Mieluummin käyttäisin Win 7 järjestelmää edelleen mutta sellaiset koneet alkavat olla jemma nimisillä markkinoilla.
Elikkä juurikin eilen illalla luovuin win 10 versiosta, koska katumis-aikaa oli jäljellä ja palautin win 8.1. Jotain piti päivittää uudelleen ja ladata flash ja java. Tässä sänky läppärissä mulla on 8.0 versio. - Manniruu
Kiitollinen olen kun tablettini
ei tarjottua kymppiä huolinut. Tämä 8.1. Lienee Windowsista paras!
Tämä tablettini se varsinainen velmu on. Korjaa muka kielivirheitäni, Makriinastakin teki makeisen.
Jos sopivan koomista tekstiä syntyy, niin minullekaan sopii!
Latasin W/10. Aika kauan se lataus kesti, useamman tunnin. Käytössäni vain 10 megan nettiyhteys. Eihän se nopea ole, mutta kyllä W/7 pärjäsin ja sain asianikin hoidettua.
Nopeutta tuli merkittävästi lisää, mutta tuli ongelmiakin. Suurin syy lienee siinä, että en ole mestari ratkomaan näitä pulmia. Jotain olen saanut korjailtua ja jotenkin alkaa sujua.
"jjoutavan" tapaan harkitsin palauttamista seiskaksi, oli jo vähän menossa kun keskeytin. Eiköhän se ala lutviutumaan tällä W/10.- Ruuneek
Minulla on jo W 8.1 vai mikä lie. Ei tämä mokoma ole suostunut kymppiin!
- havumetsien_mies_
Latasin W10:n ja häiriöitä on ollut. Tosin verkostalöytyy ohjeita niiden poistamiseksi.
En ole latauksessa huomannut mainintaa, että käyttö olisi jotenkin väliaikainen.
Valmis olisin sen kyllä poistamaankin, mutta miten se käy, siinä onkin kysysymys,- jjoutava
Luulen että jos W10 lataa niin seiskassa olevat tiedostot varmuus tallennetaan ja jos palaa kympistä seiskaan, niin siinä yhteydessä tiedostot palautuvat sen luvatun kuukauden ajan. Eli siinä on se ilmainen mahdollisuus tulla myös katumapäälle. Väänsinkö rautalangan nyt riittävän mutkille?
Tehän pysyttelette hyvin mukana uutuuksien hankinnoissa. Monta käyttöjärjestelmää Windows onkin jo minun Windows Vista Homen jälkeen markkinoille tuottanut. Koska tämä toimii ja tukikin vielä jäljellä miksi vaihtaisin. No ehkä kun uusin laitteen niin laitatan siihen uusimman järjestelmän.
- sskillan
Kerronpa minäkin.
Latasin Windsow 10:n ja ongelmia on jatkuvasti, johtuneeko kaikki tästä latauksesta, en tiedä.
Kuitenkin olen tulostimen joutunut uudelleen etsimään, Skype putoaa pois päältä käynnistä merkki toimii vain kakkoshiiren painikkeella, kone ei millään meinaa asettua paikoilleen ja kirjoitusten lähettäminen aina vaikeimman kautta, ym, ym.
Hankalaa on ollut ja korjaajani totesi, että Windsow tuo keskeneräisenä ja korjaa valitusten mukaan.
Postini kieltäytyy lähettämästä, tulee joku merkki Etäproseduurista, mikä estää postin lähtemisen.
Etsimme vikaa ei löytynyt, nyt on kaiketi Soneran kautta yritettävä, Hepson taitaa olla se korjaava siellä Soneralla.
Avastin palveluja ostin, saa nähdä miten käy.
Vaihtamaan en rupea, niin paljon on aikaani on mennyt tämän ongelman kanssa, nyt kestän, osaamaton olen näissä hommissa, joten olkoon.- Ruuneek
Minäkin hankin Avastin läppäriini virussuojauksen. Hyvin se suojasi, eikä läppäri enää polvistunut.
Nyt kun hallussani on tabletti, ei virussuojaukseen ole tarpeen käyttää.
- hvumetsien_mies-
Ohjeita kannatta etsiä hakupalveluista sanoilla windows 10 poistaminen
Jaahas. Josko olisi niin, että en tee mitään. Minulla on W-seiska. Pelannut on. Tyydyn sen antiin toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054834Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy364074Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571865
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081614
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954