Vaikka saisimme kuinka paljon viruksia, tai NSA-vakoilua....†
Tai vaikka ohjelmat olisikin vakaampia linuksissa, silläkään ei ole väliä.....†
Emme näet vietä koko päivää tietokoneella - korkeintaan muutaman tunnin päivässä.....†
Meillä ei ole mitään salattavaa, koska emme katso esimerkiksi homopornoa.....†
Linukshihhulit - nuo kaameat liehuparrat - taas katselevat vaikka minkälaista pornoa....†
Senhän näkee jo mm. surviaisen nylkytysviesteistä, joista luin toisessa ketjussa....†
Ainakin meillä Windows-herrasmiehillä toimii MTV-3 katsomo, mokkulat ja tulostimet....†
Meitä windows-käyttäjiä ei kiinnosta.....
12
77
Vastaukset
- Linuks_liehuparta
Asiaa pukkaa, hyvä.....†
Meitä ei kiinnosta, vaikka risti ei toimi aloituksessa....†
Emme näet vietä koko päivää koneella.....†- MaailmaPelastuu
Meille USA:n ystäville mieluiten Windows 10 ja Dell-tietokone, jotta NSA saa tarvitsemansa. Mobiilipuolella tietenkin joko Windows tai Apple.
- Linuks-ydin__tuhoo
Eikös tämä linuks-ydin andero kelpaa:
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/07/28/tietoturvayhtio-android-puhelin-kaapattavissa-omistajan-nukkuessa/20159491/66
Noita vastaavia linkkejä voisi laittaa tänne vaikka kuinka paljon.
- vindows_itkee
Päätellen aloittaj-pullonkeräilijä-tumputtajan.....† kommenteista niin valehtelu ei meitä myöskään kiinnosta.
- Linuks_gay-porno
Mene sinä linukshihhuli vaikka vetämään käteen, jos et muuta keksi......† Kunhan et vedä gay-pornolle.....†
- Tubutinpoika_tuhoo
Asiaa pukkaa aloittajalla!
Vihdoinkin on viestini mennyt perille ja tuossa sitä tulikin tyhjentävästi......†
Noinhan se on - nyt voitaisiin vaikka koko palsta sulkea. Tuohon ei ole enää mitään lisättävää.....† - 12321232123
Miten palstat voi sulkea?...†
- Reistaileva_tubutin
Eipä mitenkään. Linukshihhulit tarvitsevat tätäkin palstaa propagandan välineenä.
Ainoa keino on rajoittaa toisen osapuolen kirjoituksia - näin linuksmyönteiset viestit saavat enemmän näkyvyyttä ja ihmisille jää käsitys linuksin "toimivuudesta".....†.....mikä sinällään on pelkkä vitsi......†
Ihmisten toimintaa seurataan nykyään yhä täysivaltaisemmin. Windows 10 on käytännössä vieraan vallan vakoilulaite kotona....†
Jo Raamatussakin varoitetaan tyranneista....† Hirveää kehitystä........†- Jatka_vaan_samalla
Miten suloista, että sinäkin Mika olet tutustuut raamattuun!
- Kiinni_jäit
Jatka_vaan_samalla kirjoitti:
Miten suloista, että sinäkin Mika olet tutustuut raamattuun!
Etkös hihhuli ja muka uskovainen tiedä, että Raamattu kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella? Et tietenkään, koska olet vain hihhuli ja trolli.
- pokss
joo - tuota............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437