Meitä windows-käyttäjiä ei kiinnosta.....

Linuks_gayporn

Vaikka saisimme kuinka paljon viruksia, tai NSA-vakoilua....†

Tai vaikka ohjelmat olisikin vakaampia linuksissa, silläkään ei ole väliä.....†

Emme näet vietä koko päivää tietokoneella - korkeintaan muutaman tunnin päivässä.....†

Meillä ei ole mitään salattavaa, koska emme katso esimerkiksi homopornoa.....†

Linukshihhulit - nuo kaameat liehuparrat - taas katselevat vaikka minkälaista pornoa....†

Senhän näkee jo mm. surviaisen nylkytysviesteistä, joista luin toisessa ketjussa....†

Ainakin meillä Windows-herrasmiehillä toimii MTV-3 katsomo, mokkulat ja tulostimet....†

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linuks_liehuparta

      Asiaa pukkaa, hyvä.....†

      Meitä ei kiinnosta, vaikka risti ei toimi aloituksessa....†

      Emme näet vietä koko päivää koneella.....†

    • vindows_itkee

      Päätellen aloittaj-pullonkeräilijä-tumputtajan.....† kommenteista niin valehtelu ei meitä myöskään kiinnosta.

      • Linuks_gay-porno

        Mene sinä linukshihhuli vaikka vetämään käteen, jos et muuta keksi......† Kunhan et vedä gay-pornolle.....†


    • Tubutinpoika_tuhoo

      Asiaa pukkaa aloittajalla!
      Vihdoinkin on viestini mennyt perille ja tuossa sitä tulikin tyhjentävästi......†
      Noinhan se on - nyt voitaisiin vaikka koko palsta sulkea. Tuohon ei ole enää mitään lisättävää.....†

    • 12321232123

      Miten palstat voi sulkea?...†

      • Reistaileva_tubutin

        Eipä mitenkään. Linukshihhulit tarvitsevat tätäkin palstaa propagandan välineenä.
        Ainoa keino on rajoittaa toisen osapuolen kirjoituksia - näin linuksmyönteiset viestit saavat enemmän näkyvyyttä ja ihmisille jää käsitys linuksin "toimivuudesta".....†.....mikä sinällään on pelkkä vitsi......†


    • Ihmisten toimintaa seurataan nykyään yhä täysivaltaisemmin. Windows 10 on käytännössä vieraan vallan vakoilulaite kotona....†

      Jo Raamatussakin varoitetaan tyranneista....† Hirveää kehitystä........†

      • Jatka_vaan_samalla

        Miten suloista, että sinäkin Mika olet tutustuut raamattuun!


      • Kiinni_jäit
        Jatka_vaan_samalla kirjoitti:

        Miten suloista, että sinäkin Mika olet tutustuut raamattuun!

        Etkös hihhuli ja muka uskovainen tiedä, että Raamattu kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella? Et tietenkään, koska olet vain hihhuli ja trolli.


    • pokss

      joo - tuota............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe