Ravintola Viljos

Kalman-Karaoke

Pelottavaa se ammuskelu yöllä. Miten portsari ja tarjoilijat voivat, entäs asiakkaat kärsiikö paikan maine jatkossa vai asioitteko edelleen siellä?

33

1822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotienkeskellä

      No onhan se ny järkyttävä shokki ku laukaukset kajahtaa ulkona ja sisällä veri roiskuu pitkin pöytiä ja miestä tippuu luotisateessa ei siinä enään laulata eikä naurata.

      • autiopaikka

        Se oli kyllä kauhujen yö tämä moni joutuu turvautumaan kriisiapuun vaikkei ollut edes paikalla. Suolahdessa velloo nyt pelko olemmeko turvassa.


      • rauhaaJArakkautta
        autiopaikka kirjoitti:

        Se oli kyllä kauhujen yö tämä moni joutuu turvautumaan kriisiapuun vaikkei ollut edes paikalla. Suolahdessa velloo nyt pelko olemmeko turvassa.

        Kyllä Poliisi suojelee ja Jumala varjelee älä sinä sitä huolehi.


    • tstyhtswy

      paska paikka muutenkin koko suolahti ni ei tahraa mitään toi juttu

      • lintukodossa

        Oikein rauhallinen paikka asua nyt vain sattui leimahtamaan väkivalta.


      • Mielenosoitus-pystyyn
        lintukodossa kirjoitti:

        Oikein rauhallinen paikka asua nyt vain sattui leimahtamaan väkivalta.

        Väkivaltaa taas lintukodossa.


    • HurjaJoukko
      • hävettävää

        No voi, Viljos lienee pitkään rikki olipa vastenmielinen kahakka :-(


      • Palkkamurhakos

        Ajatella ja niin suosittu paikka ei tätä voi ymmmärtää. Oliko ampuja suunnitellu tuon kaiken vai miten se poliisin silmissä murhaajaksi muuttui?


      • vanhatotuus

        Sitä mukaa, kun motiivi tarkentuu rikosnimike täsmentyy.


    • Kamppailua-Sairaalassa
      • PuoliNelson

        Näille pistoolimiehen taltuttaneille portsareille kuten myös tälle kunniakansalaiselle tulee ehdottaa urhoollisuusmitalia heidän toimintansa säästi taatusti ihmishenkiä se on varmaa.


      • rohkelikot

        Juu kyl se liikuttaa, ku toiset panee oman henkensä pantiks se on suunnatonta rohkeutta ihan tulee tippa silmään aatellessa.


      • Keitä_ne_on_ne_sankarit
        rohkelikot kirjoitti:

        Juu kyl se liikuttaa, ku toiset panee oman henkensä pantiks se on suunnatonta rohkeutta ihan tulee tippa silmään aatellessa.

        Todellakin, rohkea MIES, kun uskalsi aseen ottaa pois, ja vääntää ampujan siltaan. Monen monta kertaa miettinyt tänään, että vastaavassa tilanteessa, uskaltaisiko itse tehdä yhtään mitään. Aseen pois otto kun epäonnistuu, niin saattais itseltäkin lähteä henki. Todellinen sankari tämä mies, joka mahdollisesti esti urheudellaan sen ettei tullut enempää uhreja


      • PokkaanJaKumarran

        Tämä asettaa nämä järjestyksenvalvojat kunnioituksen korkeimmalle tasolle he toimivat jatkossa esikuvina ammattikunnalleen.


      • Oikeeslahtelainen
        PuoliNelson kirjoitti:

        Näille pistoolimiehen taltuttaneille portsareille kuten myös tälle kunniakansalaiselle tulee ehdottaa urhoollisuusmitalia heidän toimintansa säästi taatusti ihmishenkiä se on varmaa.

        Kuis se ampuja sit on edelleen hakusessa jos poket sai pyssyn pois ja löi sen maihin?


      • Arvelija
        Oikeeslahtelainen kirjoitti:

        Kuis se ampuja sit on edelleen hakusessa jos poket sai pyssyn pois ja löi sen maihin?

        Ainakaan tällä kellonlyömällä ei ole tullut tietoa, että ampuja olisi pennut poliisivankilasta ja tämän päivän uutisten mukaan murhan yritys on lieventynyt tapon yritykseksi mutta muusta poliisi vaikenee tutkinnallisista syistä, koska joitakin tapaukseen liittyviä on karkuteillä eli näistä seikoista voimme tehdä johtopäätöksiä kysymykseesi liittyen.


      • asekaapissa
        Arvelija kirjoitti:

        Ainakaan tällä kellonlyömällä ei ole tullut tietoa, että ampuja olisi pennut poliisivankilasta ja tämän päivän uutisten mukaan murhan yritys on lieventynyt tapon yritykseksi mutta muusta poliisi vaikenee tutkinnallisista syistä, koska joitakin tapaukseen liittyviä on karkuteillä eli näistä seikoista voimme tehdä johtopäätöksiä kysymykseesi liittyen.

        Muttaku aivan vihoviimesten uutisten mukaan itte pääepäilty edelleen pakosalla niin eiks sen täydy olla se ampuja? Näyttäs et joku vaan otti sen aseen ja joutu raudoissa poseen näin mä sen kuvittelisin.


      • PuoliNelson kirjoitti:

        Näille pistoolimiehen taltuttaneille portsareille kuten myös tälle kunniakansalaiselle tulee ehdottaa urhoollisuusmitalia heidän toimintansa säästi taatusti ihmishenkiä se on varmaa.

        Aivan, mutta joku tempaisee pian hatusta näille taltuttajille syytteen liiallisesta voimankäytöstä ja tumman satuttamisesta.


      • Ulkopuoli

        Minusta tässä on kysymys itsepuolustuksesta joka riistäyty
        I yli """ olet oikeassa tilannetta katsotaan toiste päin miksi romaani mies joutui siihen että joutui puolustaa itseään alkuperäisesti


      • suvakki

        itse puolustusta tai ei, niin tosia asia on se että ruotsalainen rasistinen maahanmuuttaja ampui kahta Suomalaista. Ja syyllistyi samalla muihinkin rikoksiin !!!

        Tämmöset rasistiset viharikoset tulee vaan lisääntymään


    • Oikeeslahtelainen

      Musta mies ei kunnioita suomen lakeja oli se sitten somali, syyrialainen tai mustalainen.se voi tapahtua ihan missä vaan joten melko sama ite meinaan ryypiskellä vähät sossurahani viljossa kuten aina ennenkin,toivon vaan että sitten kun joku huumehörhö tai muu riidanhaluinen nuori mies adrenaliini kuohuissaan minua ampuu että edes kuolen nopeasti.

      • Lepäärauhassa

        Se on luonnon valinta, jos niin käy pääsetpähän pois täältä toisten jaloista loisimasta ja mitä nopeammin sitä pikemmin nousee rastilippu puolitankoon.


    • tuomarijuomari

      Tuskin sen raflan maine mitään kärsii päinvastoin ihminen on niin utelias, että suosio vain kasvaa kaikki haluavat nähdä ja kuulla hävityksestä vaikka siitä ei olisi jälkeäkään. Veikkaan, että jonot on ovella, kun paikka aukeaa taas ja toivottavasti se päivä koittaa pian.

    • Ampuja-Piileskelee
      • vangittu

        Se ampuja saatiin kiinni viime yönä Espoossa ja on nyt poliisin hoteissa vangittuna. Saikohan tuo edes yhtään pamppua oli kuulemma rauhallinen pidätys?


    • GFDHFHG

      SUOLAHTI SIPERIIAAN NIIN LOPPUU IHMISTEN ITKEMINEN JA HAKKAAMINEN

    • trhyrthrtyty

      sosilaalipummi lmustalaiset joputas siperiaan palelee niissa lakanahousuissaan

    • voihan_paska

      Jaahas! Joko siinäki käpykylässä huumemiehet ammuskelevat ?

    • hghghghfg

      kierosilmät ampuilee ohi ku eivät nää edes silmälaseilla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe